Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
te laat
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:02 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ja erg apart idd.
Heb nog 200 kg strooizout liggen!!!
![]()
Doe geen dingen vandaag die je morgen door een ander kan laten doen.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
@drakin naast de lapo gegrepen bedoel je?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2021 16:34:46 ]![]()
Soms is hij wel eens nuttig.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:33 schreef Emmerdeur het volgende:
Hij heeft iig die lelijke redbull auto uit de OP gehaald nu
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Nee een nieuw topic openenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:34 schreef Emmerdeur het volgende:
@:drakin naast de lapo gegrepen bedoel je?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Deze houdt tenminste niet van sportkijken de hele dagquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ambtenarenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:35 schreef hemarookworst het volgende:
Weer veel te weinig gedan vandaag![]()
Slow mondays![]()
![]()
Enige belangrijke waarvoor de tv aangaat is motogp en verder nix. F1 kan ik niet eens kijkenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze houdt tenminste niet van sportkijken de hele dag
Oh en babytv![]()
![]()
![]()
Hooplakidz!quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:38 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Enige belangrijke waarvoor de tv aangaat is motogp en verder nix. F1 kan ik niet eens kijken
Oh en babytv![]()
![]()
![]()
Hoe oud is je mini-uitvoering eigenlijk?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:38 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Enige belangrijke waarvoor de tv aangaat is motogp en verder nix. F1 kan ik niet eens kijken
Oh en babytv
Ja dat ken ikquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]![]()
![]()
Vanaf sept wel flink aan de bak hoor![]()
Kweet niet of er veel verschil is tussen militair en burger ambtenaren, maar volle bak in dienst betekende 4 effectieve uren werken meestal![]()
![]()
Hoe zou dat toch komenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:35 schreef hemarookworst het volgende:
Weer veel te weinig gedan vandaag![]()
Slow mondays
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
babytvquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:38 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Oh en babytv![]()
Hier is het momenteel echt alleen:
Minuscule
Sunny Bunnies
Maan en ik
Sesamstraat (wel steeds minder)
2 kleine kleutertjes (soms)
En heel soms Masha and the bear, maar dan alleen op de tv en niet op de pc![]()
Arme jijquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:40 schreef ToT het volgende:
Minuscule
Sunny Bunnies
Maan en ik
En heel soms Masha and the bear, maar dan alleen op de tv en niet op de pc
Bijna 1,5 jaarquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe oud is je mini-uitvoering eigenlijk?![]()
Nee er gaat een regeling open, dus aanvragen behandelen, echt volle bak hele dagquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:39 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ja dat ken ik![]()
Kweet niet of er veel verschil is tussen militair en burger ambtenaren, maar volle bak in dienst betekende 4 effectieve uren werken meestalUw ADH vitamine Worst
Dan ben je wel oud vader geworden, of is dit je kleinkind?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Niet door dts hoor, want de hiervoor was ik wel hard aan de slag terwijl ik hier ook wel postte. En niet eens zoveel minderquote:
Uw ADH vitamine Worst
Blij dat ik een volwassen kind heb, gewoon samen coole films en series kijkenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:41 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Echt het meest verschrikkelijke wat er is op het journaal na dan
Geen Thomas?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:40 schreef ToT het volgende:
Minuscule
Sunny Bunnies
Maan en ik
Hele dag vinkjes zettenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee er gaat een regeling open, dus aanvragen behandelen, echt volle bak hele dag
[ ] toegetsaan
[ ] afgekeurd
![]()
![]()
Kan niet wachten tot zo ver isquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Blij dat ik een volwassen kind heb, gewoon samen coole films en series kijken![]()
Geen doraquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:40 schreef ToT het volgende:
Minuscule
Sunny Bunnies
Maan en ik
Drakin tochquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan ben je wel oud vader geworden, of is dit je kleinkind?
Oud vaderquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan ben je wel oud vader geworden, of is dit je kleinkind?![]()
![]()
Je bent 40+ ga je dat wel halen?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
nouja meer dan dat, of ben ik te serieus voor onzquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:42 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Hele dag vinkjes zetten
[ ] toegetsaan
[ ] afgekeurd
Uw ADH vitamine Worst
Dan heb je je leven al gehad voor je je kind kreegquote:
Hoe erg is dat?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan heb je je leven al gehad voor je je kind kreegUw ADH vitamine Worst
Het is gewoon definitief voorbij voor jullie beidequote:Op maandag 30 augustus 2021 16:46 schreef ToT het volgende:
[..]46-jarige vader van een 3-jarig kind hierzo overigens!
quote:
Maar dan is je kind nog steeds niet volwassen, is het een jongen of meisje?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is gewoon definitief voorbij voor jullie beide![]()
![]()
![]()
quote:
Als ze niet impotent zijnquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:47 schreef hemarookworst het volgende:
Mannen kunnen op hoge leeftijd nog een kind maken
arme draakquote:
Nee zit te geinen johquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nouja meer dan dat, of ben ik te serieus voor onz![]()
of doorgekniptquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Een kennis van me die al 12 kinderen bij verschillende vrouwen had, werd op z'n 70e opnieuw vader!quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:47 schreef hemarookworst het volgende:
Mannen kunnen op hoge leeftijd nog een kind maken![]()
![]()
quote:
Het zou pas bijzonder zijn als hij op zijn 70e voor het eerst vader wordtquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Een kennis van me die al 12 kinderen bij verschillende vrouwen had, werd op z'n 70e opnieuw vader!Uw ADH vitamine Worst
macho macho manquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Een kennis van me die al 12 kinderen bij verschillende vrouwen had, werd op z'n 70e opnieuw vader!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Eet smakelijkquote:
Ja dat verwacht je bij sommigen van Boer Zoekt Vrouw wel!quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het zou pas bijzonder zijn als hij op zijn 70e voor het eerst vader wordt![]()
![]()
Best handig hoorquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zo dan, hij heeft hem in ieder geval niet versleten met pissenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Een kennis van me die al 12 kinderen bij verschillende vrouwen had, werd op z'n 70e opnieuw vader!
quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, hij heeft hem in ieder geval niet versleten met pissen![]()
![]()
goffe moest hier veel te hard om lachenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, hij heeft hem in ieder geval niet versleten met pissenUw ADH vitamine Worst
een nep bner?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja anders wil je niet een kind van een 70 jarige lijkt mijquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een paranormaal genezer.quote:
Toegegeven; hij kan echt zeer goed mensen genezen; er is een keer een bijeenkomst geweest van voormalige patiënten en iedereen was vol lof over hem, maar hij heeft jarenlang de belastingen ontdoken, allerlei wazige kruiden verkocht wat later gewoon heel reguliere plantjes bleken te zijn, apparaten tegen aardstralen (wat gewoon wat koperen buisjes met purschuim waren die op een stoeptegel of zo bevestigd waren met wat lood er omheen) en toen mensen geld terug probeerden te krijgen, had-ie ineens zogenaamd terminaal kanker.
Oh en die apparaten waren niet van hem, maar hij zou bij de maker proberen het geld terug te krijgen. Eerlijk waar!![]()
![]()
Dat verhaal komt me bekend voorquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Een paranormaal genezer.
Toegegeven; hij kan echt zeer goed mensen genezen; er is een keer een bijeenkomst geweest van voormalige patiënten en iedereen was vol lof over hem, maar hij heeft jarenlang de belastingen ontdoken, allerlei wazige kruiden verkocht wat later gewoon heel reguliere plantjes bleken te zijn, apparaten tegen aardstralen (wat gewoon wat koperen buisjes met purschuim waren die op een stoeptegel of zo bevestigd waren met wat lood er omheen) en toen mensen geld terug probeerden te krijgen, had-ie ineens zogenaamd terminaal kanker.
Oh en die apparaten waren niet van hem, maar hij zou bij de maker proberen het geld terug te krijgen. Eerlijk waar!
Ik vind het sowieso zielig voor het kind.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja anders wil je niet een kind van een 70 jarige lijkt mijActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
o sorry nam ik nu net een punt af van je?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Lijkt wel een coronawappie die kristallen ofzo tegen corona verkochtquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Een paranormaal genezer.
Oh en die apparaten waren niet van hem, maar hij zou bij de maker proberen het geld terug te krijgen. Eerlijk waar!Uw ADH vitamine Worst
Die zit in ieder geval al heel jong goed in de slappe wasquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso zielig voor het kind.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Tjonge een bedriegertje dusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:59 schreef drakin het volgende:
o sorry nam ik nu net een punt af van je?
Klinkt als iemand waar Alberto Stegeman langs is geweestUw ADH vitamine Worst
grr labels gemaakt heeft vervoerder storing, hele lijst adressen voor niks zitten in te voeren
Was dit niet die kerel waar tineke de nooij mee samen gewerkt heeft?quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
Klinkt als iemand waar Alberto Stegeman langs is geweestDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Bruno Santanera?quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Was dit niet die kerel waar tineke de nooij mee samen gewerkt heeft?Met z'n Biostabil?
![]()
![]()
Ik vind dat ze nare man die Stegeman zap snel verder als hij er op isquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
Klinkt als iemand waar Alberto Stegeman langs is geweestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vind het toch wel leuk om te kijken, al is het soms wel wat sensatiebelustquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind dat ze nare man die Stegeman zap snel verder als hij er op isUw ADH vitamine Worst
Geen idee hoe die heette maar die heeft vaker zoiets gefliktquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
En hij is de enige niet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen idee hoe die heette maar die heeft vaker zoiets gefliktActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik erger mij er groen en geel aan Ook aan die Kees Spek of hoe heet die krullenbolquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind het toch wel leuk om te kijken, al is het soms wel wat sensatiebelustWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die waar ik het over heb, heeft ook bekende voetballers behandeld.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen idee hoe die heette maar die heeft vaker zoiets geflikt
Hij kan serieus echt wel het één en ander, maar het is zo jammer dat hij verder een gore oplichter is!![]()
![]()
Die vond ik met "Oplichters in het buitenland" echt geweldig!quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik erger mij er groen en geel aan Ook aan die Kees Spek of hoe heet die krullenbolZijn vorige show dus, dat hij naar toeristische plekken ging.
Nu? Meh....steeds het zelfde en meestal wordt er niks opgelost.![]()
Ja, dan neem je zo iemand al niet meer serieusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hou niet zo van dat opdringerige. Zouden jij of ik eens moeten doen bij mensen. Stalken is dat en wat je zegt opgelost wordt er bijna nooit ietsquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Die vond ik met "Oplichters in het buitenland" echt geweldig!Zijn vorige show dus, dat hij naar toeristische plekken ging.
Nu? Meh....steeds het zelfde en meestal wordt er niks opgelost.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
"Vandaag gaan we met deze doorgedraaide lelijke oude advocate naar Nigeria op pad om de oplichterbende op te zoeken die haar 3 ton afhandig heeft gemaakt omdat ze zich voordeden als de acteur die Thor speelde en deden alsof hij met haar trouwde. Wat er TOEN gebeurde....."![]()
waarop?quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind dat ze nare man die Stegeman zap snel verder als hij er op isDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
"Dankzij ons ingrijpen is deze oplichter opgepakt, maar we hebben de politie verteld hem maar te laten gaan, want hij deed het alleen om zijn familie te kunnen voeden."![]()
tvquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
maar degenen die wel iets goeds doen worden daardoor als kwakzalver weggezetquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dan is het toegestaanquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:09 schreef ToT het volgende:
"Dankzij ons ingrijpen is deze oplichter opgepakt, maar we hebben de politie verteld hem maar te laten gaan, want hij deed het alleen om zijn familie te kunnen voeden."
Ik heb alleen prime en netflix op tvquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Prime heb ik niet maar heb wel gewoon tv Netflix en videolandquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb alleen prime en netflix op tvWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: