Is dat zo, hoelang post jij hier al Hema?quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:41 schreef hemarookworst het volgende:
Bolke en Bolke bestat toch al ruim 3 jaar, dat is vrij lang voor dts begrippen hoor
Nu weer 2quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:41 schreef ToT het volgende:
https://imgur.com/a/LYt89W0
Raar, direct nadat ik het filmpje gepost had, had het 62 views en nu ineens is het terug op 0?
quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, alles weer in zijn normale gangetje
Sinds ergens juli 2017 ergens dacht ik. Toen dts een maand oud wasquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat zo, hoelang post jij hier al Hema?
Zout idd beste vaakquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:45 schreef ToT het volgende:
Oh en @ onkruid: hier tussen de hunebedden is het ook echt ellende.
Ik heb hier een flinke stoep van de gemeente om het huis heen (ZEER breed op de hoek) en daar groeit het erg snel erg hard tussen.
Onkruidbranders, azijn, chloor, strooizout; middeltjes tegen mos en groene aanslag: alles gooi ik er tegenaan om het er een beetje fatsoenlijk uit te laten zien.
Zout strooien en daar dunnetjes chloor overheen doen werkt tot nu toe het beste.
Leuk filmpje, even dacht ik hij gaat een van die duiven als voetbal gebruikenquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:41 schreef ToT het volgende:
https://imgur.com/a/LYt89W0
Raar, direct nadat ik het filmpje gepost had, had het 62 views en nu ineens is het terug op 0?
Badeenden zijn ook leuk.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zoek nog, heb je tips?
Al is een leuke draak ook nooit weg
Dus door de jaren heen weinig veranderd hierquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:46 schreef hemarookworst het volgende:
Zo ik las ff terug, Limoentjuh kreeg veel haat toen ze net binnenkwam en ging winnenOok met kloontjesverdenkingen
Haha zo wreed is hij gelukkig niet!quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk filmpje, even dacht ik hij gaat een van die duiven als voetbal gebruikenHij kijkt wel even of er poep aan zijn handjes zit
ZOut gebruik ik ook veel als ik onkruid verwijderd heb in het voorjaar gooi ik altijd de kieren tussen de stenen vol met zoutquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:45 schreef ToT het volgende:
Oh en @ onkruid: hier tussen de hunebedden is het ook echt ellende.
Ik heb hier een flinke stoep van de gemeente om het huis heen (ZEER breed op de hoek) en daar groeit het erg snel erg hard tussen.
Onkruidbranders, azijn, chloor, strooizout; middeltjes tegen mos en groene aanslag: alles gooi ik er tegenaan om het er een beetje fatsoenlijk uit te laten zien.
Zout strooien en daar dunnetjes chloor overheen doen werkt tot nu toe het beste.
ZO, dat hou je lang vol zegquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sinds ergens juli 2017 ergens dacht ik. Toen dts een maand oud was
Nee geschiedenis herhaalt zich, ook in dtsquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:48 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Dus door de haren heen weinig veranderd hier![]()
Lekker progressief iig
Niet als wreed maar hij rende er zo mooi tussen door dat het leek dat het bijna een keer fout gingquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha zo wreed is hij gelukkig niet!Maar ik snap dat je het zo zou denken ja!
Ben al eens genoemd in een kerstgedicht van @Grrrrrrrrquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO, dat hou je lang vol zeg![]()
Jij bent ook wel een gedichtje waard.
@:Grrrrrrrr
O leukquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben al eens genoemd in een kerstgedicht van @:Grrrrrrrr
Alleen merk ik met sommige tegels dat je echt een witte aanslag in poreuze gedeeltes krijgt met zout, wat er niet makkelijk meer uit weg gaat.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOut gebruik ik ook veel als ik onkruid verwijderd heb in het voorjaar gooi ik altijd de kieren tussen de stenen vol met zout
quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Volgens mij worden de Bolkes ook net wakker::"Op deze kerstochtend willen wij vertellen!"
:"Waarom DTS het beste is van alle spellen!"
:"Dat komt door de users! Allemaal jottem mensen!"
:"Een betere gang, kunnen wij ons niet wensen!"
:"Zo is er aloa, eeuwige nummer twee!"
:"Maar dit jaar zat het hem eindelijk mee!"
:"Already_in_use, die is super mooi!"
:"En doet naar de titel "Superspiderwoman" een gooi!"
:"markdeajaxfan, met mayonaise!"
:"Aan het eind van december, danst hij polonaise!"
:"Ze is niet geel, ze is groen, dat is Limoenjtuh!"
:"Die is zoooooo lief, ze krijgt van iedereen een zoentjuh!"
:"Een beetje een newbie, R-woud88!"
:"Maar zijn bolkpower is bijna almachtig!"
:"Driepink de pinkige, onze nieuwste mod!"
:"Misbruikt nooit zijn powers en doet ons nooit op slot!"
:"devzero, die woont ver weg overzees!"
:"Ik probeerde hem te roepen maar ik werd alleen maar hees!"
:"De grote poes Grrrrrrrr, da's een zwarte panter!"
:"Staat vooral bekend om zijn lantergefanter!"
:"Dr.Mikey, king of the lunchroom!"
:"die gaat trouwen met c_a, dan zijn ze bride and groom!"
:"c_a=charmed_angel, of Miss Tenerife!"
:"Die is behalve heel mooi, ook nog eens lief!"
:"DerRabbit, ons konijn dat veel fietst!"
:"En je als je hem boos maakt, aan zijn snijtanden spietst!"
:"Dan hebben we noodgang, ook een tof modje!"
:"Met hem erbij maken ze van Fok! echt geen potje!"
:"Een eckte oldbie, dat is hemarookworst!"
:"Die behalve naar punten, naar speciaalbier ook dorst!"
:"Er is een Nattekat, die kan goed programmeren!"
:"Dat hij in het nieuwe jaar Katbot veel truukjes mag leren!"
:"De mattie van haags, Wereldgozer!"
:"Behalve van weinig punten pakken wordt hij ook van een dalende cryptomarkt bozer!"
:"De Kampioen der Kampioenen! Dat is haags_kwartiertje!"
:"In plaats van bolken, drinkt hij tegenwoordig tevreden zijn biertje!"
:"miaeak, zij is Queen Photoshop!"
:"Ze vereeuwigde ons, dat vinden wij top!"
:"Borrelnootje! Die komt hier schitteren!"
:"En lekker even het topic onder glitteren!"
:"OmgevallenFlat2, die houdt niet van dompers!"
:"Dan krijg je op je neus, zo een paar pompers!"
:"KillemWieft, de man van 03:37!"
:"Dan komt hij vanuit het niets, hier voor puntjes rondzweven!"
:"naatje_1, dat is de topicfilosoof!"
:"Voor kritiek van Homijnen, is hij Oost-Indisch doof!"
:"PartyHard, hardwerkende ONZ-moderater!"
:"Totdat ie moet feesten, dan is het "See you later!"
:"De topkok is m1st1g, die is nooit gestressed!"
:"Probeer je 'm te dissen, zegt ie:"m1st1g not impressed."!"
:"En we hebben Monitor, onze puntenteltool!
:""Die timed zijn posts exact, dat is supercool!"
:"De gewiekste bolker, zijn naam is Homijn!"
:"Een superleuk beestje, met een tikkeltje chagrijn!"
:"Flippiee, ook een modje dus:"Pas op, ze komt eraan!"
:"Met willen nog een keertje gaan dansen op de maan!"
:"FlippingCoin! Zeehonden en paling!"
:"Deze topicrebel, heeft aan alle conventies maling!"
:"murp de baas, hij is een donkerblauwe!"
:"Als de reeks weer kapot is, kan je echt op hem bouwen!"
:"Een iets lichter blauwe, dat is -Miauw-!"
:"Die post hier te weinig, dus kom maar gauw!"
:"Anneloos, een mannenverslinder!"
:"Bolke kwam haar ooit tegen, op een app genaamd Tinder!"
:"Sexy_Lexy_83, daar moet je op letten!"
:"Voor je het weet, staat je beeldscherm vol tetten!"
:"moemoe, dat is de prinses van het tekenen!"
:"Voor een potje Skribbl kan je altijd op haar rekenen!"
:"I. die maakt websites, die je hier niet mag noemen!"
:"Praat snel over iets anders! Eh, wat een mooie bloemen!"
:"Met al deze users snappen jullie het wel!"
:"Er is geen betere reeks, dan het Dodetopicspel!"
:"Wij wensen jullie voor deze Kerstmis veel bolk en belk!"
:"Met liefde en vrede voor elk!"
+
:"Fijne feestdagen DTS-gang! Mooooooooo! Mooooooooooo! Moooooooooooohooooooooo! TJILP TJILP TJILP TJILP!!!!"
Op mijn tegels voor krijg ik vieze plekken van azijn, moet echt schrobben dan om het er weer af te krijgenquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen merk ik met sommige tegels dat je echt een witte aanslag in poreuze gedeeltes krijgt met zout, wat er niet makkelijk meer uit weg gaat.
Ook schijnt de overheid officieel tegen gebruik van zout voor onkruid zijn i.v.m. verzilting van de grond.
Voor sneeuw mag je het echter gewoon volop gebruiken!Maar hier en daar een klein handjevol op wat onkruid?
Dat heeft hij leuk gedaan,quote:
Ja erg apart idd.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen merk ik met sommige tegels dat je echt een witte aanslag in poreuze gedeeltes krijgt met zout, wat er niet makkelijk meer uit weg gaat.
Ook schijnt de overheid officieel tegen gebruik van zout voor onkruid zijn i.v.m. verzilting van de grond.
Voor sneeuw mag je het echter gewoon volop gebruiken!Maar hier en daar een klein handjevol op wat onkruid?
Herkenbaar, dat heb ik met oude sc in 40+.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:02 schreef hemarookworst het volgende:
Ik mis wel markdeajaxfan nu ik de oude topics doorlees
Die is nog niet zo lang overleden toch? 2 jaar nu?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:02 schreef hemarookworst het volgende:
Ik mis wel markdeajaxfan nu ik de oude topics doorlees
Ja zoietsquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is nog niet zo lang overleden toch? 2 jaar nu?
Dan weet jij niet wat een draakje isquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee nee, nu niet lopen omdraaien. JIJ wou een draakje. Ik stel je 1tje voor.
Ooit waren dat logos op xtc pillenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan weet jij niet wat een draakje is
Zo mis ik Beequeen en Disana beide ook overleden.quote:
Ken ik allemaal niet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:41 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Hacker fora op deep web en tor en bij partyflock en tweakers, anonops irc etc
Disana vond ik een lieve meid, jammer dat ze zo'n ellende mee heeft moeten maken.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo mis ik Beequeen en Disana beide ook overleden.
Nogalquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ken ik allemaal niet.
Moet je daar nerd voor zijn soms?
Ja echt heel jammer.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Disana vond ik een lieve meid, jammer dat ze zo'n ellende mee heeft moeten maken.
Ja is het ook, maar dan tochquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:12 schreef Emmerdeur het volgende:
Is altijd rot. Maar… hoort bij t leven
Ik vind nerds wel leuk eigenlijkquote:
Dan heb je er nu een gevondenquote:
Kan ik niet even een paar kilootjes op komen halen?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:02 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ja erg apart idd.
Heb nog 200 kg strooizout liggen
Kun je gewoon kopen bij de hornbach a 25 kiloquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kan ik niet even een paar kilootjes op komen halen?
A wat leuk, is dit zo loopfietsje?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:14 schreef Emmerdeur het volgende:
LoL
Kwam deze net tegen. Kon t niet laten m te bestellen voor mini-ed
[ afbeelding ]
Bij de supermarkt verkopen ze ook altijd van die emmersquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:15 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Kun je gewoon kopen bij de hornbach a 25 kilo
haha zo snel gaat dat ook weer nietquote:
Loop motor dan hehquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A wat leuk, is dit zo loopfietsje?
O mee te babbelen bedoel ik Emmer is getrouwd dus dacht niet aan wat andersquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:15 schreef drakin het volgende:
[..]
haha zo snel gaat dat ook weer niet
hou je van F1? en sportkijken?quote:
Leuk hoor, ze hebben echt leuk spulquote:
Nee, tis echt rustigquote:
o gelukkig, ik zou niet weten waar ik hem anders laten moest.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O mee te babbelen bedoel ik Emmer is getrouwd dus dacht niet aan wat anders
FTFYquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:14 schreef Emmerdeur het volgende:
LoL
Kwam deze net tegen. Kon t niet laten m te bestellen voor mini-ed mezelf
[ afbeelding ]
Deze waren toen ik ze kocht nog goedkoper.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij de supermarkt verkopen ze ook altijd van die emmers
Wel grappig die eerste rijms weer te zien.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:59 schreef hemarookworst het volgende:
Zo @:Grrrrrrrr krijgt lekker veel mentions van mij![]()
In de schuur is vast nog wel een plaatsje vrij tochquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:17 schreef drakin het volgende:
[..]
o gelukkig, ik zou niet weten waar ik hem anders laten moest.
O zeker niet duur maar te zwaar voor mijn rug, voor die van jou nu ookquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:18 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Deze waren toen ik ze kocht nog goedkoper.
Maar dit is goed prijs. En wordt bezorgd 😋
https://www.hornbach.nl/s(...)8216510/artikel.html
Volgens mij had Freshfruit ze opgeslagen. Maar ik weet het niet zekerquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel grappig die eerste rijms weer te zien.
ok dan mag je doorlopenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:20 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Motogp en f1
Ufc en strikeforce
Thats it
Normaliter is n donker zoldertje genoegquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:17 schreef drakin het volgende:
[..]
o gelukkig, ik zou niet weten waar ik hem anders laten moest.
Zei net al, eigenlijk had je een topic moeten hebben met al die gedichten. Nu verdwijnen ze na een maand.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel grappig die eerste rijms weer te zien.
Is ook geen echte nerd. Echte nerds rijden geen motorquote:
Moet nu met die nieuwe zoekmachine ook makkelijk terug te vinden zijnquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij had Freshfruit ze opgeslagen. Maar ik weet het niet zeker
Ik ken een echte nerd die motor rijd andersquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is ook geen echte nerd. Echte nerds rijden geen motor
Dat klopt niet in mijn hoofd. Zeg maar dat ik dat niet goed vind.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ken een echte nerd die motor rijd anders
Motornerd?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is ook geen echte nerd. Echte nerds rijden geen motor
Die is al volquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:21 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Normaliter is n donker zoldertje genoeg
En die ookquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de schuur is vast nog wel een plaatsje vrij toch
Dat noemen ze andersquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:21 schreef mazaru het volgende:
Een echte nerd rijdt op een fiets met drie wielen
Doe wat aan je hoofd dan!quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat klopt niet in mijn hoofd. Zeg maar dat ik dat niet goed vind.
Wat heb je al gedaan dan?quote:
Oeps, tijd om te verhuizenquote:
Wel meegaan met je tijd heh. Nee de nozems waren toen geen nerds iddquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat klopt niet in mijn hoofd. Zeg maar dat ik dat niet goed vind.
Dat heet een Tricke, kennis heeft er 1quote:
Ik ga verhuizen als ik en betaalbaar kasteeltje of villa gevonden heb samen met mijn bestiequote:
Valt niet veel meer aan te doen. Eerst hard bezig geweest om van de jeugdpuistjes af te komen. Ben ik er eindelijk vanaf krijg ik rimpelsquote:
Die dingen mag je rijden met een autorijbewijs geloof ikquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat heet een Tricke, kennis heeft er 1
Geen idee of hij dat heeft, die kennis rijd normaal overdag op 2 wielen binnenshuisquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:27 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Die dingen mag je rijden met een autorijbewijs geloof ik
Op zon hoverboard zeker?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen idee of hij dat heeft, die kennis rijd normaal overdag op 2 wielen binnenshuis
Ik heb een magere bankhanger al ingeruild voor een nogal stevige nerd, dat hielp dus nietquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:28 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Of afscheid nemen van een paar nerds
quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb een magere bankhanger al ingeruild voor een nogal stevige nerd, dat hielp dus niet
Dat zou hij niet eens kunnen, hij heeft niet voor niks een tricke ipv een gewone motorquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb een magere bankhanger al ingeruild voor een nogal stevige nerd, dat hielp dus niet
Beste bolk.quote:
Ow wacht ik denk te nerdyquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat zou hij niet eens kunnen, hij heeft niet voor niks een tricke ipv een gewone motor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |