Dat noemen ze andersquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:21 schreef mazaru het volgende:
Een echte nerd rijdt op een fiets met drie wielen
Doe wat aan je hoofd dan!quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat klopt niet in mijn hoofd. Zeg maar dat ik dat niet goed vind.
Wat heb je al gedaan dan?quote:
Oeps, tijd om te verhuizenquote:
Wel meegaan met je tijd heh. Nee de nozems waren toen geen nerds iddquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat klopt niet in mijn hoofd. Zeg maar dat ik dat niet goed vind.
Dat heet een Tricke, kennis heeft er 1quote:
Ik ga verhuizen als ik en betaalbaar kasteeltje of villa gevonden heb samen met mijn bestiequote:
Valt niet veel meer aan te doen. Eerst hard bezig geweest om van de jeugdpuistjes af te komen. Ben ik er eindelijk vanaf krijg ik rimpelsquote:
Die dingen mag je rijden met een autorijbewijs geloof ikquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat heet een Tricke, kennis heeft er 1
Geen idee of hij dat heeft, die kennis rijd normaal overdag op 2 wielen binnenshuisquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:27 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Die dingen mag je rijden met een autorijbewijs geloof ik
Op zon hoverboard zeker?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen idee of hij dat heeft, die kennis rijd normaal overdag op 2 wielen binnenshuis
Ik heb een magere bankhanger al ingeruild voor een nogal stevige nerd, dat hielp dus nietquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:28 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Of afscheid nemen van een paar nerds
quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb een magere bankhanger al ingeruild voor een nogal stevige nerd, dat hielp dus niet
Dat zou hij niet eens kunnen, hij heeft niet voor niks een tricke ipv een gewone motorquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb een magere bankhanger al ingeruild voor een nogal stevige nerd, dat hielp dus niet
Beste bolk.quote:
Ow wacht ik denk te nerdyquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat zou hij niet eens kunnen, hij heeft niet voor niks een tricke ipv een gewone motor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |