Dat heeft hij leuk gedaan,quote:
Ja erg apart idd.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen merk ik met sommige tegels dat je echt een witte aanslag in poreuze gedeeltes krijgt met zout, wat er niet makkelijk meer uit weg gaat.
Ook schijnt de overheid officieel tegen gebruik van zout voor onkruid zijn i.v.m. verzilting van de grond.
Voor sneeuw mag je het echter gewoon volop gebruiken!Maar hier en daar een klein handjevol op wat onkruid?
Herkenbaar, dat heb ik met oude sc in 40+.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:02 schreef hemarookworst het volgende:
Ik mis wel markdeajaxfan nu ik de oude topics doorlees
Die is nog niet zo lang overleden toch? 2 jaar nu?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:02 schreef hemarookworst het volgende:
Ik mis wel markdeajaxfan nu ik de oude topics doorlees
Ja zoietsquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is nog niet zo lang overleden toch? 2 jaar nu?
Dan weet jij niet wat een draakje isquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee nee, nu niet lopen omdraaien. JIJ wou een draakje. Ik stel je 1tje voor.
Ooit waren dat logos op xtc pillenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan weet jij niet wat een draakje is
Zo mis ik Beequeen en Disana beide ook overleden.quote:
Ken ik allemaal niet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:41 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Hacker fora op deep web en tor en bij partyflock en tweakers, anonops irc etc
Disana vond ik een lieve meid, jammer dat ze zo'n ellende mee heeft moeten maken.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo mis ik Beequeen en Disana beide ook overleden.
Nogalquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ken ik allemaal niet.
Moet je daar nerd voor zijn soms?
Ja echt heel jammer.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Disana vond ik een lieve meid, jammer dat ze zo'n ellende mee heeft moeten maken.
Ja is het ook, maar dan tochquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:12 schreef Emmerdeur het volgende:
Is altijd rot. Maar… hoort bij t leven
Ik vind nerds wel leuk eigenlijkquote:
Dan heb je er nu een gevondenquote:
Kan ik niet even een paar kilootjes op komen halen?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:02 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ja erg apart idd.
Heb nog 200 kg strooizout liggen
Kun je gewoon kopen bij de hornbach a 25 kiloquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kan ik niet even een paar kilootjes op komen halen?
A wat leuk, is dit zo loopfietsje?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:14 schreef Emmerdeur het volgende:
LoL
Kwam deze net tegen. Kon t niet laten m te bestellen voor mini-ed
[ afbeelding ]
Bij de supermarkt verkopen ze ook altijd van die emmersquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:15 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Kun je gewoon kopen bij de hornbach a 25 kilo
haha zo snel gaat dat ook weer nietquote:
Loop motor dan hehquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A wat leuk, is dit zo loopfietsje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |