Als ze niet impotent zijnquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:47 schreef hemarookworst het volgende:
Mannen kunnen op hoge leeftijd nog een kind maken
arme draakquote:
Nee zit te geinen johquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nouja meer dan dat, of ben ik te serieus voor onz
of doorgekniptquote:
Een kennis van me die al 12 kinderen bij verschillende vrouwen had, werd op z'n 70e opnieuw vader!quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:47 schreef hemarookworst het volgende:
Mannen kunnen op hoge leeftijd nog een kind maken
quote:
Het zou pas bijzonder zijn als hij op zijn 70e voor het eerst vader wordtquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Een kennis van me die al 12 kinderen bij verschillende vrouwen had, werd op z'n 70e opnieuw vader!
macho macho manquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Een kennis van me die al 12 kinderen bij verschillende vrouwen had, werd op z'n 70e opnieuw vader!
Eet smakelijkquote:
Ja dat verwacht je bij sommigen van Boer Zoekt Vrouw wel!quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het zou pas bijzonder zijn als hij op zijn 70e voor het eerst vader wordt
Best handig hoorquote:
Zo dan, hij heeft hem in ieder geval niet versleten met pissenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:49 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, hij heeft hem in ieder geval niet versleten met pissen
goffe moest hier veel te hard om lachenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, hij heeft hem in ieder geval niet versleten met pissen
een nep bner?quote:
Ja anders wil je niet een kind van een 70 jarige lijkt mijquote:
Een paranormaal genezer.quote:
Dat verhaal komt me bekend voorquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Een paranormaal genezer.
Toegegeven; hij kan echt zeer goed mensen genezen; er is een keer een bijeenkomst geweest van voormalige patiënten en iedereen was vol lof over hem, maar hij heeft jarenlang de belastingen ontdoken, allerlei wazige kruiden verkocht wat later gewoon heel reguliere plantjes bleken te zijn, apparaten tegen aardstralen (wat gewoon wat koperen buisjes met purschuim waren die op een stoeptegel of zo bevestigd waren met wat lood er omheen) en toen mensen geld terug probeerden te krijgen, had-ie ineens zogenaamd terminaal kanker.
Oh en die apparaten waren niet van hem, maar hij zou bij de maker proberen het geld terug te krijgen. Eerlijk waar!
Ik vind het sowieso zielig voor het kind.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja anders wil je niet een kind van een 70 jarige lijkt mij
Lijkt wel een coronawappie die kristallen ofzo tegen corona verkochtquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Een paranormaal genezer.
Toegegeven; hij kan echt zeer goed mensen genezen; er is een keer een bijeenkomst geweest van voormalige patiënten en iedereen was vol lof over hem, maar hij heeft jarenlang de belastingen ontdoken, allerlei wazige kruiden verkocht wat later gewoon heel reguliere plantjes bleken te zijn, apparaten tegen aardstralen (wat gewoon wat koperen buisjes met purschuim waren die op een stoeptegel of zo bevestigd waren met wat lood er omheen) en toen mensen geld terug probeerden te krijgen, had-ie ineens zogenaamd terminaal kanker.
Oh en die apparaten waren niet van hem, maar hij zou bij de maker proberen het geld terug te krijgen. Eerlijk waar!
Die zit in ieder geval al heel jong goed in de slappe wasquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso zielig voor het kind.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:59 schreef drakin het volgende:
o sorry nam ik nu net een punt af van je?
Was dit niet die kerel waar tineke de nooij mee samen gewerkt heeft?quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
Klinkt als iemand waar Alberto Stegeman langs is geweest
Bruno Santanera?quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Was dit niet die kerel waar tineke de nooij mee samen gewerkt heeft?
Ik vind dat ze nare man die Stegeman zap snel verder als hij er op isquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
Klinkt als iemand waar Alberto Stegeman langs is geweest
Vind het toch wel leuk om te kijken, al is het soms wel wat sensatiebelustquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind dat ze nare man die Stegeman zap snel verder als hij er op is
Geen idee hoe die heette maar die heeft vaker zoiets gefliktquote:
En hij is de enige niet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen idee hoe die heette maar die heeft vaker zoiets geflikt
Ik erger mij er groen en geel aan Ook aan die Kees Spek of hoe heet die krullenbolquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind het toch wel leuk om te kijken, al is het soms wel wat sensatiebelust
Die waar ik het over heb, heeft ook bekende voetballers behandeld.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen idee hoe die heette maar die heeft vaker zoiets geflikt
Die vond ik met "Oplichters in het buitenland" echt geweldig!quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik erger mij er groen en geel aan Ook aan die Kees Spek of hoe heet die krullenbol
Ik hou niet zo van dat opdringerige. Zouden jij of ik eens moeten doen bij mensen. Stalken is dat en wat je zegt opgelost wordt er bijna nooit ietsquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Die vond ik met "Oplichters in het buitenland" echt geweldig!Zijn vorige show dus, dat hij naar toeristische plekken ging.
Nu? Meh....steeds het zelfde en meestal wordt er niks opgelost.
waarop?quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind dat ze nare man die Stegeman zap snel verder als hij er op is
tvquote:
maar degenen die wel iets goeds doen worden daardoor als kwakzalver weggezetquote:
Dan is het toegestaanquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:09 schreef ToT het volgende:
"Dankzij ons ingrijpen is deze oplichter opgepakt, maar we hebben de politie verteld hem maar te laten gaan, want hij deed het alleen om zijn familie te kunnen voeden."
Ik heb alleen prime en netflix op tvquote:
Prime heb ik niet maar heb wel gewoon tv Netflix en videolandquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb alleen prime en netflix op tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |