Daar moeten we het nog over hebben, wat heb jij in gedachten?quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ligt er wel aan natuurlijk
Er moet wel een goede beloning tegenover staan
quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
en indische fluss heet ganges
maar je kann ook in en apartment an het
eind van ganges wohnen
quote:
Vakantietje Noorwegenquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar moeten we het nog over hebben, wat heb jij in gedachten?
Die loop ik altijd te zieken als me vrouw dat heeft op dr whatsapp . Hilarisch gewoonquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:09 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
En toen bleef het stil aan de overkant
Binnen een minuut na het appje had ik mijn dochter al aan de telefoon op d'r eigen nummer. Daarna pas antwoord gegeven wat niet het gehoopte antwoord was denk ik
Leuk hèquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:12 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Die loop ik altijd te zieken als me vrouw dat heeft op dr whatsapp . Hilarisch gewoon
Ditquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:13 schreef Fogel het volgende:
Kijk, nu heb ik een voorbeeld gegeven in stil zijn… herhaal dit, iedereen.
Het stil zijn, niet mijn textquote:
Dan mag jij gaan, ik stap niet in een vliegtuig neverquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vakantietje Noorwegen
Schijnt een mooi huis op een berg te staan daar ergens
Hij snapt het echt nietquote:
Ja, ik ga zo nog even door vragen :pquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:12 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Die loop ik altijd te zieken als me vrouw dat heeft op dr whatsapp . Hilarisch gewoon
Vlieg ik wel een paar keer extra.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan mag jij gaan, ik stap niet in een vliegtuig never
Nopequote:
Je zal het wel weer missenquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vlieg ik wel een paar keer extra.
Het is alweer een dag geleden sinds de vorige vlucht
quote:
Waar ben je geweestquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vlieg ik wel een paar keer extra.
Het is alweer een dag geleden sinds de vorige vlucht
Weekend weg met wat vrienden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zal het wel weer missen![]()
Was je op vakantie?
Ik snap wel waarom jij dit kijktquote:
In verleden hack the hackers gedaan met paar jongen. Super grappigquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Leuk hè
Eerst er in mee gaan en ze hoop geven
Dat lijkt me ook leuk jaquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:20 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
In verleden hack the hackers gedaan met paar jongen. Super grappig
Bergen.quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bergen.
Zeilboot&bier, 3-gangen diner, kroegentocht.
Bierproeverij bij de lunch daarna Soort van buitendeurs escaperoom achtig iets, clues zoeken enzo. Icm kroegbezoek uiteraard. All you can eat bij de Braziliaan, daarna verder de kroeg in. Gister afgesloten met een goede lunch en een bezoek aan een kustvestiging, met een privegids tunnels door. Was erg tof!
Ja dat soort dingen en erger deden we. Wij waren niet aan wetten gebondenquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook leuk ja
Wel eens filmpjes gezien van die Microsoft hackers die zelf gehackt werden![]()
Leukquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:22 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen en erger deden we. Wij waren niet aan wetten gebonden
4150 eurooooquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:23 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me nu serieus af of hij denkt dat ik denk dat ik met m'n dochter aan het praten ben
Gezellig, wanneer staat de volgende trip gepland?quote:
De volgende verre trip 9/10/22quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig, wanneer staat de volgende trip gepland?
quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:21 schreef Emmerdeur het volgende:
Mario , nou niet in 2 topic zelfde gaan posten. Anders hou ik ze niet meer uit elkaar
Ik geloof er helemaal niks vanquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
De volgende verre trip 9/10/22![]()
Zutphen!
Daar ben ik vandaag nog heel dicht in de buurt geweest. Komt wel dichtbij zoquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zutphen!
quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zutphen!
Ik mag dat niet meer van de OvJquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:26 schreef greysbones het volgende:
Ik zou toch vragen of ED er nog een Hackje aan wil wagen
Leuk
Die ziet dat toch nietquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:28 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik mag dat niet meer van de OvJ
Wat niet meer?quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:28 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik mag dat niet meer van de OvJ
https://www.bokbierdag.nl/quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof er helemaal niks van
Dan kom je ook maar hier langsquote:
Met een horde dronken Noren? Wil je dat echt?quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan kom je ook maar hier langs
Dat duurt nog ffkes zeg.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zutphen!
als ik vannacht hier was gewezen had ik kunnen 200quote:
Voor die tijdquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met een horde dronken Noren? Wil je dat echt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |