Met een horde dronken Noren? Wil je dat echt?quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan kom je ook maar hier langs
Dat duurt nog ffkes zeg.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
De volgende verre trip 9/10/22![]()
Zutphen!
als ik vannacht hier was gewezen had ik kunnen 200quote:
Voor die tijdquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met een horde dronken Noren? Wil je dat echt?
Ja, maar lokaal doen we vast ook de nodige dingen voor die tijd.quote:
Ja, maar dat was je niet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
als ik vannacht hier was gewezen had ik kunnen 200
punten maken,maar ik heb erst om half 5 naar fok gekijkt
vanaf 2:20 was nur limoentjuh
Al een goed hotel of leuke B en B gevonden??quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar lokaal doen we vast ook de nodige dingen voor die tijd.
Kom ik je vast wel tegen............of nietquote:
Waarom was je er niet dan?quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
als ik vannacht hier was gewezen had ik kunnen 200
punten maken,maar ik heb erst om half 5 naar fok gekijkt
vanaf 2:20 was nur limoentjuh
Da’s lastigquote:
Of de volgende dag met een katerquote:
Het is een vicieuze cirkel die vrij lastig te verbreken isquote:
Ik gok dat we weer in Nijmegen uitkomen. Meestal Mercure op het station daar. Lekker handig.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Al een goed hotel of leuke B en B gevonden??
Je familie zal het wel leuk vinden dat je weer een keer in Zutphen komt, hoe lang is dat geleden?quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar lokaal doen we vast ook de nodige dingen voor die tijd.
Is best makkelijk te doorbrekenquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is een vicieuze cirkel die vrij lastig te verbreken is
Helpt niet mee dat ik vrijdag pas om 1:30 thuis was.
Heb mijn familie nog nooit in Zutphen gezienquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je familie zal het wel leuk vinden dat je weer een keer in Zutphen komt, hoe lang is dat geleden?
Kan nog net, daarna krijgen we 100k besmettingen per week en gaat alles weer dichtquote:
Er zitten zulke leuke B en B ‘S in de buurtquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik gok dat we weer in Nijmegen uitkomen. Meestal Mercure op het station daar. Lekker handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |