quote:
Die was er gisteren ook weer op, rijd met de politie mee ook afgezetquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:11 schreef ToT het volgende:
Die Ewout is ook zo'n halve suïcidale he!
prime was handig om mijn eraeder hoesje gratis te laten verzenden en heeft ook aardige series.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Prime heb ik niet maar heb wel gewoon tv Netflix en videoland
Ik vind het goed met wat ik nu heb hoef er niet meer bij.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:12 schreef drakin het volgende:
[..]
prime was handig om mijn eraeder hoesje gratis te laten verzenden en heeft ook aardige series.
Dat is prima, ik ben nogal film en serie verslaafd.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het goed met wat ik nu heb hoef er niet meer bij.
Hoi lieverdquote:Op maandag 30 augustus 2021 03:28 schreef Limoentjuh het volgende:
@:moonlight![]()
hoooooi lief Maanlichtje
Beetje zoals Thor die een blik bier opende.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:24 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Probleem?
[ afbeelding ]
Oplossing
[ afbeelding ]
Probleem opgelost
Bruut !quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:24 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Probleem?
[ afbeelding ]
Oplossing
[ afbeelding ]
Probleem opgelost
Heb ik ook heel lang last van gehad, Naar de Postbank willenquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik lees het nog steeds als de Postbank
Welke film?quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje zoals Thor die een blik bier opende.
Kan er helaas geen gifje van vinden.
Met een acceptgiro?quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik ook heel lang last van gehad, Naar de Postbank willen
film ook niet?quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje zoals Thor die een blik bier opende.
Kan er helaas geen gifje van vinden.
Hey totiequote:
Lekker puntjes scorenquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Wat een stilte steeds hier zeg
Ja zoiets, heeft echt lang geduurd voor ik in de gaten had dat het de Posbank wasquote:
Posbank is gewoon een grotere versie van de Holterberg!quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zoiets, heeft echt lang geduurd voor ik in de gaten had dat het de Posbank was
Nee, maar dan kan je van de film een gifje maken zodat DJMO kan zien wat jij bedoeltquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, maar geen hond die er op klikt.Daarom dat ik altijd gifjes doe.
Ow!quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, maar dan kan je van de film een gifje maken zodat DJMO kan zien wat jij bedoelt
Posbank is echt mooi kwam er graag. Holterberg ben ik nooit echt geweestquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Posbank is gewoon een grotere versie van de Holterberg!
Euhm….quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Posbank is gewoon een grotere versie van de Holterberg!
Wanneer nietquote:
Heb ik thuis. Kan 'm straks wel cappen voor je.quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:38 schreef hemarookworst het volgende:
Leidinggevende wil een ander design van mijn net uitgepoepte rapportage en daar heb ik geen izn in
Ja nu niet meer nodig he!quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb ik thuis. Kan 'm straks wel cappen voor je.
Hopelijk slaap je beter dan vannacht.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als ik een uitgeslapen morgen heb
Ja ikke niet he!quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:41 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Dat je het überhaupt een berg durft te noemen![]()
![]()
wel lastig als je n sta bureau hebtquote:
Jammer dat je geen foefjes meer mag toepassen. Anders had je een appeltaart moeten bakkenquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:41 schreef ToT het volgende:
Owjah, morgen kijker voor ons huis hier.
Is de vraag of het wat gaat worden: onze vraagprijs is fors, maar gezien de huidige markt eigenlijk nog best aan de lage kant.
Hijzelf staat te popelen om een emmer geld over ons heen te gieten omdat hij dit huis ÉCHT graag wil, maar vrienden van hem zijn sceptisch en denken dat je vandaag de dag nog met drie en een halve florijnen en een kist tomaten een huis kunt kopen.
En die vrienden hebben veel invloed op hem.
Spannend ToT hopen op een goede verkoop.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:41 schreef ToT het volgende:
Owjah, morgen kijker voor ons huis hier.
Is de vraag of het wat gaat worden: onze vraagprijs is fors, maar gezien de huidige markt eigenlijk nog best aan de lage kant.
Hijzelf staat te popelen om een emmer geld over ons heen te gieten omdat hij dit huis ÉCHT graag wil, maar vrienden van hem zijn sceptisch en denken dat je vandaag de dag nog met drie en een halve florijnen en een kist tomaten een huis kunt kopen.
En die vrienden hebben veel invloed op hem.
Het is de holter heuvelrug dusquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ikke niet he!
Sowieso hebben we hier in Nederland helemaal geen bergen.
We hebben boterbergenquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ikke niet he!
Sowieso hebben we hier in Nederland helemaal geen bergen.
Ow is taart bakken in je eigen huis tegenwoordig verboden dan?quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jammer dat je geen foefjes meer mag toepassen. Anders had je een appeltaart moeten bakken
Helpt heel goed.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow is taart bakken in je eigen huis tegenwoordig verboden dan?
Met mijn vorige huizen brandde ik altijd wierrook bij een bezichtiging.Hielp wel!
Zou niet langblijven bij een huis wat naar wierook stinktquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow is taart bakken in je eigen huis tegenwoordig verboden dan?
Met mijn vorige huizen brandde ik altijd wierrook bij een bezichtiging.Hielp wel!
Wierook weet ik niet. Maar appeltaart is een heel oud foefje. Iedereen houdt van de huiselijke geur van appeltaartquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:46 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Zou niet langblijven bij een huis wat naar wierook stinkt
Ja een andere makelaar komt binnenkort kijken en daar gaan we serieus mee om tafel zitten als deze deal niks wordt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spannend ToT hopen op een goede verkoop.
Heb je ook al wat anders gevonden?
Geen kerkwierrook he, maar Darshan, of Nag Champa.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:46 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Zou niet langblijven bij een huis wat naar wierook stinkt
Vind het allemaal niks.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen kerkwierrook he, maar Darshan, of Nag Champa.
De eerste keer dat ik Darshan rook vond ik het wel erg lekker, maar mijn neus ging er acuut dicht van zitten!quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:50 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Vind het allemaal niks.
Ik ruik te goed, is echt te erg
Valt de vaalserberg wel onder bergen dan?quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog geeneens een heuvelrug, als je de officiële maatstaven hanteert!
Hey Fogelquote:
Je leert het nog welquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:00 schreef Emmerdeur het volgende:
Zat gewoon weer in 40+ sc , zag fresh en sbe…
Maar niet gebolkt dit keer
ALs je zelf nu eens het goede voorbeeld gafquote:
Immer. Ik ben stil na mijn eigen post, tot iemand het weer verpestquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je zelf nu eens het goede voorbeeld gaf
Ik zie je daar postenquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Immer. Ik ben stil na mijn eigen post, tot iemand het weer verpest
Ik snap het niet zo goed Marioquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:03 schreef mario390 het volgende:
vraaag was,hoezo en inder zo ver lopen moet naar zijn huis
de anwort is
om dat hij an het eind van GANGES wohnt
Joehoe Fogeltjequote:Op maandag 30 augustus 2021 17:59 schreef Fogel het volgende:
Ja hoi. Ik ben hier voor de punten dus ssssshhhhhht aub
quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:03 schreef mario390 het volgende:
vraaag was,hoezo en inder zo ver lopen moet naar zijn huis
de anwort is
om dat hij an het eind van GANGES wohnt
Je moet stil zijn van Fogel hij wil punktenquote:
Hij fluistertquote:
Waarom post je iedere keer net voor mij danquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:05 schreef Fogel het volgende:
Einz zwei puntizei, drie vier punkten hier!
Punktenfluisteraar?quote:
Eensquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Punktenfluisteraar?
Dan moet hij echt maar eens wat meer oefenen
We kunnen hem een cursus geven?quote:
Wat ik heb begrepen is dat het 3-landenpunt nog NÉT geen heuvel is.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:54 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Valt de vaalserberg wel onder bergen dan?
We zouden het kunnen overwegen natuurlijk...quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
We kunnen hem een cursus geven?
Ligt er wel aan natuurlijkquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We zouden het kunnen overwegen natuurlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |