Ja ikke niet he!quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:41 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Dat je het überhaupt een berg durft te noemen![]()
![]()
wel lastig als je n sta bureau hebtquote:
Jammer dat je geen foefjes meer mag toepassen. Anders had je een appeltaart moeten bakkenquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:41 schreef ToT het volgende:
Owjah, morgen kijker voor ons huis hier.
Is de vraag of het wat gaat worden: onze vraagprijs is fors, maar gezien de huidige markt eigenlijk nog best aan de lage kant.
Hijzelf staat te popelen om een emmer geld over ons heen te gieten omdat hij dit huis ÉCHT graag wil, maar vrienden van hem zijn sceptisch en denken dat je vandaag de dag nog met drie en een halve florijnen en een kist tomaten een huis kunt kopen.
En die vrienden hebben veel invloed op hem.
Spannend ToT hopen op een goede verkoop.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:41 schreef ToT het volgende:
Owjah, morgen kijker voor ons huis hier.
Is de vraag of het wat gaat worden: onze vraagprijs is fors, maar gezien de huidige markt eigenlijk nog best aan de lage kant.
Hijzelf staat te popelen om een emmer geld over ons heen te gieten omdat hij dit huis ÉCHT graag wil, maar vrienden van hem zijn sceptisch en denken dat je vandaag de dag nog met drie en een halve florijnen en een kist tomaten een huis kunt kopen.
En die vrienden hebben veel invloed op hem.
Het is de holter heuvelrug dusquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ikke niet he!
Sowieso hebben we hier in Nederland helemaal geen bergen.
We hebben boterbergenquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ikke niet he!
Sowieso hebben we hier in Nederland helemaal geen bergen.
Ow is taart bakken in je eigen huis tegenwoordig verboden dan?quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jammer dat je geen foefjes meer mag toepassen. Anders had je een appeltaart moeten bakken
Helpt heel goed.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow is taart bakken in je eigen huis tegenwoordig verboden dan?
Met mijn vorige huizen brandde ik altijd wierrook bij een bezichtiging.Hielp wel!
Zou niet langblijven bij een huis wat naar wierook stinktquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow is taart bakken in je eigen huis tegenwoordig verboden dan?
Met mijn vorige huizen brandde ik altijd wierrook bij een bezichtiging.Hielp wel!
Wierook weet ik niet. Maar appeltaart is een heel oud foefje. Iedereen houdt van de huiselijke geur van appeltaartquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:46 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Zou niet langblijven bij een huis wat naar wierook stinkt
Ja een andere makelaar komt binnenkort kijken en daar gaan we serieus mee om tafel zitten als deze deal niks wordt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spannend ToT hopen op een goede verkoop.
Heb je ook al wat anders gevonden?
Geen kerkwierrook he, maar Darshan, of Nag Champa.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:46 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Zou niet langblijven bij een huis wat naar wierook stinkt
Vind het allemaal niks.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen kerkwierrook he, maar Darshan, of Nag Champa.
De eerste keer dat ik Darshan rook vond ik het wel erg lekker, maar mijn neus ging er acuut dicht van zitten!quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:50 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Vind het allemaal niks.
Ik ruik te goed, is echt te erg
Valt de vaalserberg wel onder bergen dan?quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog geeneens een heuvelrug, als je de officiële maatstaven hanteert!
Hey Fogelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |