Wij zijn tegen racisme.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:09 schreef Phoenyx-God het volgende:
Voor de hetero's onder ons wel minder fijn om elke keer maar weer dit in de AT te zien maar oke..
Donder op met je gejankquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:09 schreef Phoenyx-God het volgende:
Voor de hetero's onder ons wel minder fijn om elke keer maar weer dit in de AT te zien maar oke..
Ja dat krijg je met zo'n C-sportquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:43 schreef AFCNiels het volgende:
F1 rijders die janken om een buitje![]()
Dit is pas een buitje:
[ twitter ]
Appeltaart.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een uitsmijter.
Wat heb je vrijdag dan gegeten?quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Pizze.
(Vrijdag toch wat anders gegeten)
Broodje poepquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat heb je vrijdag dan gegeten?
Dat was bordje op schoot en genieten.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:52 schreef tong80 het volgende:
Chipolataworstjes met spinazie en aardappel
"Chipolataworstjes met spinazie en aardappel"quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat was bordje op schoot en genieten.
SLEEPY JOE BIDENquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
#BRINGBACKTRUMP of is dit toch nog grappiger.
[ twitter ]
@Zipportal de tong-stalker zit hier ook alquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik vertrouw erop dat jij dit even regelt?quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:zipportal de tong-stalker zit hier ook al
Jij begrijptquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:36 schreef Socios het volgende:
[..]
21:50 Promenade.....quote:
Ik vind dat je in een dergelijke baan best pepmiddelen mag gebruiken, dus geef die man dat dan ook.quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
#BRINGBACKTRUMP of is dit toch nog grappiger.
[ twitter ]
Even een lijntje met Hugo regelenquote:Op zondag 29 augustus 2021 22:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik vind dat je in een dergelijke baan best pepmiddelen mag gebruiken, dus geef die man dat dan ook.
Jammer voor hem dat de IC vol ligtquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:35 schreef Zipportal het volgende:
Scooterrijder loopt mogelijk dwarslaesie op bij illegale straatrace op Manchesterweg
https://112groningen.nl/2(...)ce-op-manchesterweg/
ERG MOOI.
Laten we binnenkort weer klappen voor de zorg.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jammer voor hem dat de IC vol ligt
Tied voor een donker bakkie leut.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:03 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe DSI is uit.![]()
[ twitter ]
@:onlogisch
Deze post heeft (nog) geen likes...quote:
Deze post heeft een like.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Leuk en aardig maar wij willen dark mode.
Dat kan je beter bij grapjes zeggenquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:40 schreef Zipportal het volgende:
Deze post heeft (nog) geen likes...
Wij zeggen hier niets, wij schrijven hier.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan je beter bij grapjes zeggen
Ook deze meme snap je weer niet
Ook alleen al de opmerking: "Ook deze meme snap je weer niet.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan je beter bij grapjes zeggen
Ook deze meme snap je weer niet
Ik schrijf niet, ik typ.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wij zeggen hier niets, wij schrijven hier.
quote:De politie heeft vannacht rond 02.00 uur een 36-jarige vrouw opgepakt die onder invloed achter het stuur zat. De vrouw had meer dan vijftien keer de toegestane hoeveelheid alcohol in haar bloed voor een beginnend bestuurder.
De vrouw viel op omdat de verlichting van haar auto niet aan stond. Toen de vrouw daarop werd aangesproken door de agenten, nam zij nog snel een slok uit een fles drank, zo meldt de politie.
Bammetje pindakaas?quote:
Broodje gebraden gehakt belegen kaas.quote:
Oh, heeft ze nog steeds geen zelfmoord gepleegd?quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:12 schreef Zipportal het volgende:
Die schele hep er nu een haar voorhangen, dan valt het wat minder op. @:Caland
[ twitter ]
Ik wacht nog steeds op de pushmelding.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, heeft ze nog steeds geen zelfmoord gepleegd?
Jammer.
Niet echt tijdens prime timequote:Op maandag 30 augustus 2021 14:53 schreef Zipportal het volgende:
Vvvv-v-v-v--v-vier op een rij!!! @:lange_lans
Counter ingezet:quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt tijdens prime time
Denk niet dat @:lange_lans hier heel erg van onder de indruk is.
Gelachenquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Counter ingezet:
Topicreeks: [Voorbeschouwing] Formula 1 Bahrain Grand Prix 2021 #1
Hoezo onschuldigen? Had de bestuurder de auto geleend van iemand anders? Nummerbord is dermate duidelijk te zien dat er geen vergissing kan zijn in wie de eigenaar is.quote:
Kan je gewoon spitsuur zeggen? Dank.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt tijdens prime time
Denk niet dat @:lange_lans hier heel erg van onder de indruk is.
#schuldvandeverdedigingquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoezo onschuldigen? Had de bestuurder de auto geleend van iemand anders? Nummerbord is dermate duidelijk te zien dat er geen vergissing kan zijn in wie de eigenaar is.
Ben je blij dat Feyenoord weer met beide beentjes op de grond staat?quote:
Zeker, op naar de volgende hosanna stemming.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Ben je blij dat Feyenoord weer met beide beentjes op de grond staat?
Was wel schattig om te zien hoe er werd gereageerd nu er eindelijk eens voetbal met een idee werd gespeeld.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Ben je blij dat Feyenoord weer met beide beentjes op de grond staat?
Eigenlijk is alles wat jij aanraakt 1 grote flopshow.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit wordt net zo succesvol als het EK haxball!
Heeft hij ook aan jou gezeten?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eigenlijk is alles wat jij aanraakt 1 grote flopshow.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:35 schreef El-Stinho het volgende:
Driessen verbaast zich ook over de manier waarop Lionel Messi wordt aangepakt in de Franse competitie. ,,Hij is opgejaagd wild. In Spanje is het makkelijker voetballen en scoren. Dat laat Memphis Depay wel zien.’’
De nieuwe Valentijn is uit, @:maxi-mus @:slobeend @:caland @:treinhoer @:socios @:coco @:jr-style-93 @:tarado @:lange_lans
Jeetje zegquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eigenlijk is alles wat jij aanraakt 1 grote flopshow.
Ik heb gisteren niet gekeken, maar werd hij zo aangepakt ja?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:35 schreef El-Stinho het volgende:
Driessen verbaast zich ook over de manier waarop Lionel Messi wordt aangepakt in de Franse competitie. ,,Hij is opgejaagd wild. In Spanje is het makkelijker voetballen en scoren. Dat laat Memphis Depay wel zien.’’
De nieuwe Valentijn is uit, @:maxi-mus @:slobeend @:caland @:treinhoer @:socios @:coco @:jr-style-93 @:tarado @:lange_lans
Jij zou Messi niet ook even laten zien hoe LTS voetbal werkt?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb gisteren niet gekeken, maar werd hij zo aangepakt ja?
Even een signaal afgevenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij zou Messi niet ook even laten zien hoe LTS voetbal werkt?
Ik heb ook niet gekekenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft misschien 25 minuten gespeeld. Ik vond het nog wel meevallen, je kunt ook niet verwachten dat ze hem zomaar door laten lopen omdat hij Messi is.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Pussy juice met verse tarrels. En tot morgen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes, broccoli en zalm.
Pad thai komt er zo aanquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
nog toko over, nasi, bami, rendang, belado en nog een paar dingen die niet uit m'n hoofd weetquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je kan nooit teveel God in je hart toelatenquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:08 schreef aTypisch het volgende:
Ik vind dat album van Kanye wel tof.
Wel beetje veel god erin
@:ggmm ben benieuwd wat jij er van vindt!
Kip madrasquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Weet jij waarom @KingRoland niet meer hier post?quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan nooit teveel God in je hart toelaten
@:kingroland
Lekker manquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Pad thai komt er zo aan
Vies lui vandaag en mijn auto staat nog bij een maat van me, dus ook geen boodschappen kunnen doen
Ter info
Heb ik al gedaan. (samen met @yvonne, @maxi-mus en @Dj_Day-V)quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet jij waarom @:KingRoland niet meer hier post?
Misschien zou jij hem kunnen benaderen via twitter.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. (samen met @:yvonne, @:maxi-mus en @:dj_day-v)
Maar hij negeert ons dus volledig!
quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. (samen met @:yvonne, @:maxi-mus en @:dj_day-v)
Maar hij negeert ons dus volledig!
Gehaktbal met stamppot witlof, ham en kaasquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je hebt toch twee gespierde armen om boodschappen mee te dragen?quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Pad thai komt er zo aan
Vies lui vandaag en mijn auto staat nog bij een maat van me, dus ook geen boodschappen kunnen doen
Ter info
Nee joh, alles in de autoquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je hebt toch twee gespierde armen om boodschappen mee te dragen?
Spaghetti (zonder plakken kaas)quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Alleen Twitter ebij gepakt. Heel urgent dat BLM gezeur.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:46 schreef 3rr0r het volgende:
Op naar het Khalid en Sophie topic! NOT @:Zipportal
Het is gewoon alsof GroenLinks en Bij1 een uur zendtijd hebben ingekochtquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alleen Twitter ebij gepakt. Heel urgent dat BLM gezeur.
Daar hoeven ze echt niet voor te betalenquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is gewoon alsof GroenLinks en Bij1 een uur zendtijd hebben ingekocht
Hoe was Khalid?quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alleen Twitter ebij gepakt. Heel urgent dat BLM gezeur.
Nou ja laatstquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:56 schreef Coco het volgende:
Had jij dit niet laatst gekocht? @:GGMM
[ afbeelding ]
Is ie inmiddels al wat aangekomen?quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja laatst
Ik heb m'n kat al 3 jaar
Ed heeft een beter idee én goedkoper. Maar ja @GGMM heeft EdGod als een baksteen laten vallen. Soort van KingRoland. @fetXquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:56 schreef Coco het volgende:
Had jij dit niet laatst gekocht? @:GGMM
[ afbeelding ]
Ik bedoelde het album zelfquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan nooit teveel God in je hart toelaten
@:kingroland
quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:57 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport @:ggmm @:onlogisch @:yvonne @:jojoortje
Even dat bovenlichaampje GESLOOPT
Poe poe, nou, nou.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:58 schreef GGMM het volgende:
Oh ja helemaal vergeten te melden dat ik ook gesport heb vandaag
@:caland @:onlogisch @:yvonne @:jojoortje @:coco
quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:35 schreef El-Stinho het volgende:
Ik wist niet dat jij van schaken hieldquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Poe poe, nou, nou.
Waar blijven de pics?
Schakenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij van schaken hield
KingRoland kijkt er wel naar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:31 schreef Wereldgozer het volgende:
In COR wordt er weer op de persoon gespeeld
@:zipportal
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:47 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM krijgt een pak slaag op twitter.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:47 schreef onlogisch het volgende:
Nu pas? Jij bent toch al in de 40?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:57 schreef GGMM het volgende:
In ander nieuws: ik krijg vandaag m'n tweede prik.
@:lenny_leonard
Wappie is gezwicht door de sociale druk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu pas? Jij bent toch al in de 40?
link?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:47 schreef onlogisch het volgende:
Alsof ik sociaal contact hebquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wappie is gezwicht door de sociale druk.
Tied voor koffiequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij komt toch vaak in de Johan Fruitschaal Arena?
Deze post krijgt likes...
Ik mag hopen dat de lat een stukje hoger ligt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sky?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:56 schreef Zipportal het volgende:
De boomerradio gaat NU aan. @:coco @:onlogisch
Bruin brood, Berliner, extra belegen.....kiwi.quote:
Deze post heeft (nog) geen likes...quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
je bent er laat bijquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:24 schreef GGMM het volgende:
Ik denk ik ben lekker vroeg bij m'n vaccinatieafspraak, lunchen ze hier tot 12:45
Ik ben woedend
Klinkt als een boerengatquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:24 schreef GGMM het volgende:
Ik denk ik ben lekker vroeg bij m'n vaccinatieafspraak, lunchen ze hier tot 12:45
Ik ben woedend
je bent gewoon laat, tenminste voor je leeftijd maar dat heb je vast al vaker gehoordquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
nee vroeg juist
Had een afspraak om. 12:45
Klopt, zojuist hier nogquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
je bent gewoon laat, tenminste voor je leeftijd maar dat heb je vast al vaker gehoord
Wappiequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, zojuist hier nog
Laat me met rust!!
Bedankt dat je even uitlegt wat ik bedoelde.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo voelt het ook niet als @:litmanenafca hapt op je trolletje
O, ik dacht dat je enkel het gifje bedoelde. Dat was wel een missertje ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bedankt dat je even uitlegt wat ik bedoelde.
quote:
quote:Ook het direct uitschelden van medeusers voor nazi, fascist, racist, linkse wegkijker, wappie, tokkie, landverrader, bruinhemd, pedofiel etc is vanzelfsprekend niet toegestaan.
Het is bij Ajax saaier dan ooit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je enkel het gifje bedoelde. Dat was wel een missertje ja.
Het is dan ook een spannende dag.
Niks nieuws?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is bij Ajax saaier dan ooit.
beter toch, goed beleid zorgt ervoor dat je niet meer op de laatste dag paniekaankopen hoeft te doenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is bij Ajax saaier dan ooit.
Jazeker, maar op deze dag wel wat saai.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
beter toch, goed beleid zorgt ervoor dat je niet meer op de laatste dag paniekaankopen hoeft te doen
Hij is nogal kieskeurig en wil gewoon transfervrij ergens tekenen, en in november onder de lat zetten (en Steek passeren) om dan in januari weer Steek te moeten laten keepen lijkt me niet heel handig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe zit dat nu verder? Komt hij weer onder de lat of willen ze hem nog dumpen vandaag?
beetje goeie plek? Irritante daar is dat ze achter het doel nog van die palen hebben waar je langs moet kijkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:42 schreef onlogisch het volgende:
Zaterdag met onlo jr. naar het Nederlands elftal
Ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe zit dat nu verder? Komt hij weer onder de lat of willen ze hem nog dumpen vandaag?
schijnt vandaag niet te lukken, hij zit het wel uit, benieuwd hoe Ajax hiermee omgaatquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beelden van vorige keer:quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:42 schreef onlogisch het volgende:
Zaterdag met onlo jr. naar het Nederlands elftal
moeten ze gewoon mee stoppen met die shitquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Beelden van vorige keer:
[ afbeelding ]
Hier probeert @:onlogisch senior een shirt te regelen voor @:onlogisch junior.
Blijft mooi deze.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Beelden van vorige keer:
[ afbeelding ]
vak RR noord.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
beetje goeie plek? Irritante daar is dat ze achter het doel nog van die palen hebben waar je langs moet kijken
Maar het is wel geluktquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Beelden van vorige keer:
[ afbeelding ]
Ik vind Mike een debiel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazeker, maar op deze dag wel wat saai.
Volgens Mike is het overigens een dramatische transferzomer als het zo blijft.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Piemel voor je vieze kleptomaan.
Geen "grappige" gifjes, hond2.gif mag van zijn baasje niet buiten de spoiler in de OPquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:05 schreef Caland het volgende:
Gifjes mogen niet
Post van @:zipportal blijft staan
Rare policy
Dat vind ik altijd zo irritant.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:17 schreef GGMM het volgende:
quotemeldingen gehad uit COR
niks te zien
@KingRoland ben je er?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
KingRoland kijkt er wel naar.
Afgehandeld.
Eens.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:01 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
@:lenny_leonard
Lijkt me niet per se een nadeel bij wedstrijden van Willem 2 trouwens, dat je slechtziend bent.
Ja ik vind dit soort initiatieven altijd top.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens.
Maar wel leuk initiatief verder. Als een paar blinden daardoor een leuke dag kunnen hebben, prima toch?
Je zou maar ineens Arno Vermeulen horen praten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens.
Maar wel leuk initiatief verder. Als een paar blinden daardoor een leuke dag kunnen hebben, prima toch?
Als je met het pistool op de borst zou moeten kiezen Coco, blind of doof?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Je zou maar ineens Arno Vermeulen horen praten.
Jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Als je met het pistool op de borst zou moeten kiezen Coco, blind of doof?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
JAAAAA de eeuwige Utrecht hype.
[ twitter ]
Wanneer is die Moeke uitzending?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:53 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Christian valt moeke aan. @:zipportal
Wat doe je in die wraps?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe wraps.
quote:
Kip, bonen, mais, tomatensaus, en dan nog ff in de oven met wat geraspte kaas er opquote:
Kut kantoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:53 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Christian valt moeke aan. @:zipportal
Dit heb ik gisteren gegeten!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Kip, bonen, mais, tomatensaus, en dan nog ff in de oven met wat geraspte kaas er op
Gehaktballetjes, saté, boontjes en aardappeltjesquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Courgettesoep. Lekkah lekkah.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuke review, leest lekker weg!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:52 schreef Lange_Lans het volgende:
The Green Knight (Amazon Prime) 3,5/10
@:ggmm @:caland @:lenny_leonard @:scrummie
Nog tips voor een leuke serie of docu op een van de streamingdiensten?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuke review, leest lekker weg!
Op basis van deze review ga ik deze film niet kijken
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:38 schreef aTypisch het volgende:
Dat album van kanye is lekker hoor
Einde bericht
Weet ik veel, het is niet iets wat ik op de voet volg.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Gooi eens wat leuke hiphop albumpjes op dan, luister bijna niks nieuws meer
O, dat dacht ik. Sorry Niek!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Weet ik veel, het is niet iets wat ik op de voet volg.
Er stroomt nu bloed uit beide oren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Luister dit maar, dit is een mooi liedje.
Je moet ook nooit te diep met die wattenstaafjes gaan, klojo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er stroomt nu bloed uit beide oren.
Almost Human (TV Series 2013–2014) - IMDbquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nog tips voor een leuke serie of docu op een van de streamingdiensten?
Bedankt voor je review, ik vond het een heel interessant stukquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Had je dit niet een dag eerder kunnen plaatsen. Gisteravond 20 minuten van mijn leven kwijtgeraakt aan deze film!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Was jij het niet die me verzekerde dat een of andere SF serie op Prime goed was?quote:
Dit gaat vast over The Expanse.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Was jij het niet die me verzekerde dat een of andere SF serie op Prime goed was?
User @Caland komt na het bericht over Dessers een beetje kribbig over.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:56 schreef onlogisch het volgende:
User @:Caland en forum admin @:GGMM vliegen elkaar in de haren in het Feyenoord topic
Dat was niet helemaal mijn ding zeg maar.quote:
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat was niet helemaal mijn ding zeg maar.
Da's toch een kinderserie?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan gebeuren.
Zo kreeg mijn tip Sweet Tooth ook geen lovende recensies in dit topic.
Nee, een drama serie.quote:
Trailer even gekeken maar dit lijkt toch echt een serie voor kinderen Scrummie.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, een drama serie.
7.9 op IMDB.
Is het echt niet. Tenminste, dat zou ik mijn kinderen niet laten kijken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Trailer even gekeken maar dit lijkt toch echt een serie voor kinderen Scrummie.
Niet verrassend dat jij dat weet.quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
Luuk gaat echt naar Barca. Nee, dit kan niet.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet verrassend dat jij dat weet.
Ferry is een vermoeiende gast.quote:
Kan gebeuren op zo'n dagquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ook mijn volgende post ging mis. Het was een lange dag.
Ik heb zondag mijn knie verdraaid tijdens de eerste voetbalwedstrijd dus had tijd over om het te volgen. Maar het Ajax nieuws was heel karig ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan gebeuren op zo'n dag
En dan was het bij Ajax nog rustig
Sterkte maat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb zondag mijn knie verdraaid tijdens de eerste wedstrijd dus had tijd over om het te volgen. Maar het Ajax nieuws was heel karig ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |