Eigenlijk is alles wat jij aanraakt 1 grote flopshow.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit wordt net zo succesvol als het EK haxball!
Heeft hij ook aan jou gezeten?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eigenlijk is alles wat jij aanraakt 1 grote flopshow.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:35 schreef El-Stinho het volgende:
Driessen verbaast zich ook over de manier waarop Lionel Messi wordt aangepakt in de Franse competitie. ,,Hij is opgejaagd wild. In Spanje is het makkelijker voetballen en scoren. Dat laat Memphis Depay wel zien.’’
De nieuwe Valentijn is uit, @:maxi-mus @:slobeend @:caland @:treinhoer @:socios @:coco @:jr-style-93 @:tarado @:lange_lans
Jeetje zegquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eigenlijk is alles wat jij aanraakt 1 grote flopshow.
Ik heb gisteren niet gekeken, maar werd hij zo aangepakt ja?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:35 schreef El-Stinho het volgende:
Driessen verbaast zich ook over de manier waarop Lionel Messi wordt aangepakt in de Franse competitie. ,,Hij is opgejaagd wild. In Spanje is het makkelijker voetballen en scoren. Dat laat Memphis Depay wel zien.’’
De nieuwe Valentijn is uit, @:maxi-mus @:slobeend @:caland @:treinhoer @:socios @:coco @:jr-style-93 @:tarado @:lange_lans
Jij zou Messi niet ook even laten zien hoe LTS voetbal werkt?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb gisteren niet gekeken, maar werd hij zo aangepakt ja?
Even een signaal afgevenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij zou Messi niet ook even laten zien hoe LTS voetbal werkt?
Ik heb ook niet gekekenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft misschien 25 minuten gespeeld. Ik vond het nog wel meevallen, je kunt ook niet verwachten dat ze hem zomaar door laten lopen omdat hij Messi is.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Pussy juice met verse tarrels. En tot morgen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes, broccoli en zalm.
Pad thai komt er zo aanquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
nog toko over, nasi, bami, rendang, belado en nog een paar dingen die niet uit m'n hoofd weetquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je kan nooit teveel God in je hart toelatenquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:08 schreef aTypisch het volgende:
Ik vind dat album van Kanye wel tof.
Wel beetje veel god erin
@:ggmm ben benieuwd wat jij er van vindt!
Kip madrasquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Weet jij waarom @KingRoland niet meer hier post?quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan nooit teveel God in je hart toelaten
@:kingroland
Lekker manquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Pad thai komt er zo aan
Vies lui vandaag en mijn auto staat nog bij een maat van me, dus ook geen boodschappen kunnen doen
Ter info
Heb ik al gedaan. (samen met @yvonne, @maxi-mus en @Dj_Day-V)quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet jij waarom @:KingRoland niet meer hier post?
Misschien zou jij hem kunnen benaderen via twitter.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. (samen met @:yvonne, @:maxi-mus en @:dj_day-v)
Maar hij negeert ons dus volledig!
quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. (samen met @:yvonne, @:maxi-mus en @:dj_day-v)
Maar hij negeert ons dus volledig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |