Deze post heeft (nog) geen likes...quote:
Deze post heeft een like.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Leuk en aardig maar wij willen dark mode.
Dat kan je beter bij grapjes zeggenquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:40 schreef Zipportal het volgende:
Deze post heeft (nog) geen likes...
Wij zeggen hier niets, wij schrijven hier.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan je beter bij grapjes zeggen
Ook deze meme snap je weer niet
Ook alleen al de opmerking: "Ook deze meme snap je weer niet.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan je beter bij grapjes zeggen
Ook deze meme snap je weer niet
Ik schrijf niet, ik typ.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wij zeggen hier niets, wij schrijven hier.
quote:De politie heeft vannacht rond 02.00 uur een 36-jarige vrouw opgepakt die onder invloed achter het stuur zat. De vrouw had meer dan vijftien keer de toegestane hoeveelheid alcohol in haar bloed voor een beginnend bestuurder.
De vrouw viel op omdat de verlichting van haar auto niet aan stond. Toen de vrouw daarop werd aangesproken door de agenten, nam zij nog snel een slok uit een fles drank, zo meldt de politie.
Bammetje pindakaas?quote:
Broodje gebraden gehakt belegen kaas.quote:
Oh, heeft ze nog steeds geen zelfmoord gepleegd?quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:12 schreef Zipportal het volgende:
Die schele hep er nu een haar voorhangen, dan valt het wat minder op. @:Caland
[ twitter ]
Ik wacht nog steeds op de pushmelding.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, heeft ze nog steeds geen zelfmoord gepleegd?
Jammer.
Niet echt tijdens prime timequote:Op maandag 30 augustus 2021 14:53 schreef Zipportal het volgende:
Vvvv-v-v-v--v-vier op een rij!!! @:lange_lans
Counter ingezet:quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt tijdens prime time
Denk niet dat @:lange_lans hier heel erg van onder de indruk is.
Gelachenquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Counter ingezet:
Topicreeks: [Voorbeschouwing] Formula 1 Bahrain Grand Prix 2021 #1
Hoezo onschuldigen? Had de bestuurder de auto geleend van iemand anders? Nummerbord is dermate duidelijk te zien dat er geen vergissing kan zijn in wie de eigenaar is.quote:
Kan je gewoon spitsuur zeggen? Dank.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt tijdens prime time
Denk niet dat @:lange_lans hier heel erg van onder de indruk is.
#schuldvandeverdedigingquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoezo onschuldigen? Had de bestuurder de auto geleend van iemand anders? Nummerbord is dermate duidelijk te zien dat er geen vergissing kan zijn in wie de eigenaar is.
Ben je blij dat Feyenoord weer met beide beentjes op de grond staat?quote:
Zeker, op naar de volgende hosanna stemming.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Ben je blij dat Feyenoord weer met beide beentjes op de grond staat?
Was wel schattig om te zien hoe er werd gereageerd nu er eindelijk eens voetbal met een idee werd gespeeld.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Ben je blij dat Feyenoord weer met beide beentjes op de grond staat?
Eigenlijk is alles wat jij aanraakt 1 grote flopshow.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit wordt net zo succesvol als het EK haxball!
Heeft hij ook aan jou gezeten?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eigenlijk is alles wat jij aanraakt 1 grote flopshow.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:35 schreef El-Stinho het volgende:
Driessen verbaast zich ook over de manier waarop Lionel Messi wordt aangepakt in de Franse competitie. ,,Hij is opgejaagd wild. In Spanje is het makkelijker voetballen en scoren. Dat laat Memphis Depay wel zien.’’
De nieuwe Valentijn is uit, @:maxi-mus @:slobeend @:caland @:treinhoer @:socios @:coco @:jr-style-93 @:tarado @:lange_lans
Jeetje zegquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eigenlijk is alles wat jij aanraakt 1 grote flopshow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |