Ik heb gisteren niet gekeken, maar werd hij zo aangepakt ja?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:35 schreef El-Stinho het volgende:
Driessen verbaast zich ook over de manier waarop Lionel Messi wordt aangepakt in de Franse competitie. ,,Hij is opgejaagd wild. In Spanje is het makkelijker voetballen en scoren. Dat laat Memphis Depay wel zien.’’
De nieuwe Valentijn is uit, @:maxi-mus @:slobeend @:caland @:treinhoer @:socios @:coco @:jr-style-93 @:tarado @:lange_lans
Jij zou Messi niet ook even laten zien hoe LTS voetbal werkt?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb gisteren niet gekeken, maar werd hij zo aangepakt ja?
Even een signaal afgevenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij zou Messi niet ook even laten zien hoe LTS voetbal werkt?
Ik heb ook niet gekekenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft misschien 25 minuten gespeeld. Ik vond het nog wel meevallen, je kunt ook niet verwachten dat ze hem zomaar door laten lopen omdat hij Messi is.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Pussy juice met verse tarrels. En tot morgen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes, broccoli en zalm.
Pad thai komt er zo aanquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
nog toko over, nasi, bami, rendang, belado en nog een paar dingen die niet uit m'n hoofd weetquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je kan nooit teveel God in je hart toelatenquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:08 schreef aTypisch het volgende:
Ik vind dat album van Kanye wel tof.
Wel beetje veel god erin
@:ggmm ben benieuwd wat jij er van vindt!
Kip madrasquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Weet jij waarom @KingRoland niet meer hier post?quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan nooit teveel God in je hart toelaten
@:kingroland
Lekker manquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Pad thai komt er zo aan
Vies lui vandaag en mijn auto staat nog bij een maat van me, dus ook geen boodschappen kunnen doen
Ter info
Heb ik al gedaan. (samen met @yvonne, @maxi-mus en @Dj_Day-V)quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet jij waarom @:KingRoland niet meer hier post?
Misschien zou jij hem kunnen benaderen via twitter.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. (samen met @:yvonne, @:maxi-mus en @:dj_day-v)
Maar hij negeert ons dus volledig!
quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. (samen met @:yvonne, @:maxi-mus en @:dj_day-v)
Maar hij negeert ons dus volledig!
Gehaktbal met stamppot witlof, ham en kaasquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je hebt toch twee gespierde armen om boodschappen mee te dragen?quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Pad thai komt er zo aan
Vies lui vandaag en mijn auto staat nog bij een maat van me, dus ook geen boodschappen kunnen doen
Ter info
Nee joh, alles in de autoquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je hebt toch twee gespierde armen om boodschappen mee te dragen?
Spaghetti (zonder plakken kaas)quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Alleen Twitter ebij gepakt. Heel urgent dat BLM gezeur.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:46 schreef 3rr0r het volgende:
Op naar het Khalid en Sophie topic! NOT @:Zipportal
Het is gewoon alsof GroenLinks en Bij1 een uur zendtijd hebben ingekochtquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alleen Twitter ebij gepakt. Heel urgent dat BLM gezeur.
Daar hoeven ze echt niet voor te betalenquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is gewoon alsof GroenLinks en Bij1 een uur zendtijd hebben ingekocht
Hoe was Khalid?quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alleen Twitter ebij gepakt. Heel urgent dat BLM gezeur.
Nou ja laatstquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:56 schreef Coco het volgende:
Had jij dit niet laatst gekocht? @:GGMM
[ afbeelding ]
Is ie inmiddels al wat aangekomen?quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja laatst
Ik heb m'n kat al 3 jaar
Ed heeft een beter idee én goedkoper. Maar ja @GGMM heeft EdGod als een baksteen laten vallen. Soort van KingRoland. @fetXquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:56 schreef Coco het volgende:
Had jij dit niet laatst gekocht? @:GGMM
[ afbeelding ]
Ik bedoelde het album zelfquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan nooit teveel God in je hart toelaten
@:kingroland
quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:57 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport @:ggmm @:onlogisch @:yvonne @:jojoortje
Even dat bovenlichaampje GESLOOPT
Poe poe, nou, nou.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:58 schreef GGMM het volgende:
Oh ja helemaal vergeten te melden dat ik ook gesport heb vandaag
@:caland @:onlogisch @:yvonne @:jojoortje @:coco
quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:35 schreef El-Stinho het volgende:
Driessen verbaast zich ook over de manier waarop Lionel Messi wordt aangepakt in de Franse competitie. ,,Hij is opgejaagd wild. In Spanje is het makkelijker voetballen en scoren. Dat laat Memphis Depay wel zien.’’
De nieuwe Valentijn is uit, @:maxi-mus @:slobeend @:caland @:treinhoer @:socios @:coco @:jr-style-93 @:tarado @:lange_lans
Ik wist niet dat jij van schaken hieldquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Poe poe, nou, nou.
Waar blijven de pics?
Schakenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij van schaken hield
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |