Geen "grappige" gifjes, hond2.gif mag van zijn baasje niet buiten de spoiler in de OPquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:05 schreef Caland het volgende:
Gifjes mogen niet
Post van @:zipportal blijft staan
Rare policy
Dat vind ik altijd zo irritant.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:17 schreef GGMM het volgende:
quotemeldingen gehad uit COR
niks te zien
@KingRoland ben je er?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
KingRoland kijkt er wel naar.
Afgehandeld.
Eens.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:01 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
@:lenny_leonard
Lijkt me niet per se een nadeel bij wedstrijden van Willem 2 trouwens, dat je slechtziend bent.
Ja ik vind dit soort initiatieven altijd top.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens.
Maar wel leuk initiatief verder. Als een paar blinden daardoor een leuke dag kunnen hebben, prima toch?
Je zou maar ineens Arno Vermeulen horen praten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens.
Maar wel leuk initiatief verder. Als een paar blinden daardoor een leuke dag kunnen hebben, prima toch?
Als je met het pistool op de borst zou moeten kiezen Coco, blind of doof?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Je zou maar ineens Arno Vermeulen horen praten.
Jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Als je met het pistool op de borst zou moeten kiezen Coco, blind of doof?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
JAAAAA de eeuwige Utrecht hype.
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |