Het is bij Ajax saaier dan ooit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je enkel het gifje bedoelde. Dat was wel een missertje ja.
Het is dan ook een spannende dag.
Niks nieuws?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is bij Ajax saaier dan ooit.
beter toch, goed beleid zorgt ervoor dat je niet meer op de laatste dag paniekaankopen hoeft te doenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is bij Ajax saaier dan ooit.
Jazeker, maar op deze dag wel wat saai.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
beter toch, goed beleid zorgt ervoor dat je niet meer op de laatste dag paniekaankopen hoeft te doen
Hij is nogal kieskeurig en wil gewoon transfervrij ergens tekenen, en in november onder de lat zetten (en Steek passeren) om dan in januari weer Steek te moeten laten keepen lijkt me niet heel handig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe zit dat nu verder? Komt hij weer onder de lat of willen ze hem nog dumpen vandaag?
beetje goeie plek? Irritante daar is dat ze achter het doel nog van die palen hebben waar je langs moet kijkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:42 schreef onlogisch het volgende:
Zaterdag met onlo jr. naar het Nederlands elftal
Ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe zit dat nu verder? Komt hij weer onder de lat of willen ze hem nog dumpen vandaag?
schijnt vandaag niet te lukken, hij zit het wel uit, benieuwd hoe Ajax hiermee omgaatquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beelden van vorige keer:quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:42 schreef onlogisch het volgende:
Zaterdag met onlo jr. naar het Nederlands elftal
moeten ze gewoon mee stoppen met die shitquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Beelden van vorige keer:
[ afbeelding ]
Hier probeert @:onlogisch senior een shirt te regelen voor @:onlogisch junior.
Blijft mooi deze.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Beelden van vorige keer:
[ afbeelding ]
vak RR noord.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
beetje goeie plek? Irritante daar is dat ze achter het doel nog van die palen hebben waar je langs moet kijken
Maar het is wel geluktquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Beelden van vorige keer:
[ afbeelding ]
Ik vind Mike een debiel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazeker, maar op deze dag wel wat saai.
Volgens Mike is het overigens een dramatische transferzomer als het zo blijft.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Piemel voor je vieze kleptomaan.
Geen "grappige" gifjes, hond2.gif mag van zijn baasje niet buiten de spoiler in de OPquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:05 schreef Caland het volgende:
Gifjes mogen niet
Post van @:zipportal blijft staan
Rare policy
Dat vind ik altijd zo irritant.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:17 schreef GGMM het volgende:
quotemeldingen gehad uit COR
niks te zien
@KingRoland ben je er?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
KingRoland kijkt er wel naar.
Afgehandeld.
Eens.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:01 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
@:lenny_leonard
Lijkt me niet per se een nadeel bij wedstrijden van Willem 2 trouwens, dat je slechtziend bent.
Ja ik vind dit soort initiatieven altijd top.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens.
Maar wel leuk initiatief verder. Als een paar blinden daardoor een leuke dag kunnen hebben, prima toch?
Je zou maar ineens Arno Vermeulen horen praten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens.
Maar wel leuk initiatief verder. Als een paar blinden daardoor een leuke dag kunnen hebben, prima toch?
Als je met het pistool op de borst zou moeten kiezen Coco, blind of doof?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Je zou maar ineens Arno Vermeulen horen praten.
Jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Als je met het pistool op de borst zou moeten kiezen Coco, blind of doof?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
JAAAAA de eeuwige Utrecht hype.
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |