Was jij het niet die me verzekerde dat een of andere SF serie op Prime goed was?quote:
Dit gaat vast over The Expanse.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Was jij het niet die me verzekerde dat een of andere SF serie op Prime goed was?
User @Caland komt na het bericht over Dessers een beetje kribbig over.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:56 schreef onlogisch het volgende:
User @:Caland en forum admin @:GGMM vliegen elkaar in de haren in het Feyenoord topic
Dat was niet helemaal mijn ding zeg maar.quote:
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat was niet helemaal mijn ding zeg maar.
Da's toch een kinderserie?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan gebeuren.
Zo kreeg mijn tip Sweet Tooth ook geen lovende recensies in dit topic.
Nee, een drama serie.quote:
Trailer even gekeken maar dit lijkt toch echt een serie voor kinderen Scrummie.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, een drama serie.
7.9 op IMDB.
Is het echt niet. Tenminste, dat zou ik mijn kinderen niet laten kijken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Trailer even gekeken maar dit lijkt toch echt een serie voor kinderen Scrummie.
Niet verrassend dat jij dat weet.quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
Luuk gaat echt naar Barca. Nee, dit kan niet.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet verrassend dat jij dat weet.
Ferry is een vermoeiende gast.quote:
Kan gebeuren op zo'n dagquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ook mijn volgende post ging mis. Het was een lange dag.
Ik heb zondag mijn knie verdraaid tijdens de eerste voetbalwedstrijd dus had tijd over om het te volgen. Maar het Ajax nieuws was heel karig ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan gebeuren op zo'n dag
En dan was het bij Ajax nog rustig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |