Vind het wel wat tegenvallen dat onze Ensiferum je nu voor de verandering eens niet binnen 5 seconden geplust heeft, net nu je hem zo'n flinke bos veren in zijn reet hebt gestoken.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat een eigenaardige interpretatie. Ik vond het commentaar bij het filmpje wel grappig en kan de bijdrages van rationele denkers in deze reeks altijd wel waarderen. QuidProJoe is een user die overduidelijk in die categorie valt.
Je weet dat Antifa communisten zijn?quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:08 schreef mcmlxiv het volgende:
Oh jee, het argument wordt niet gemaakt! Projectie!
Tja. Antifa. Steeds weer heb ik, hebben velen met mij uitgesproken dat er met het gedachtegoed niet zoveel mis is, maar dat geweld not done is. Dat verschil willen rechts-verdwaasden maar steeds niet zo goed begrijpen blijkbaar.
Dan proud boys. Das gewoon pure vieze gore kanker van het ergste soort. Gedachtegoed en uitvoering. Smerig tot op het bot. Simpel zat.
Ensiferum?quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vind het wel wat tegenvallen dat onze Ensiferum je nu voor de verandering eens niet binnen 5 seconden geplust heeft, net nu je hem zo'n flinke bos veren in zijn reet hebt gestoken.
Het is ook gewoon fophef van je natuurlijk. Het is ook niet zo dat het spul dat in Afghanistan is achtergelaten, danwel het materieel van het Afghaanse leger, het allerlaatste, hypermoderne, spul is. Bovendien zal de voor de VS zo belangrijke militaire industrie hier ook geen enkel probleem mee hebben.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Oh ik was het vergeten, Biden treft geen blaam. Het was die gemene Drumpf!!!
Ik zeg het nagenoeg nooit, maar dit is toch echt projectie van je. Je vind zelfs dat er met het gedachtegoed van Antifa niets mis is.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:49 schreef mcmlxiv het volgende:
Rechts-radicale verdwaasden die rechts-extremistische fascisten verdedigen. Waar kennen we dat toch van?
Rechts-radicale verdwaasden? Rechts-extremistische fascisten? Is dit weer zo'n deflectie van de progressieve geest? Aangezien de enige user die een extremistische groep heeft verdedigd tot op heden jijzelf bent met het goedpraten van het gedachtegoed van Antifa. Vanuit dat perspectief krijg ik steeds meer het gevoel dat jouw onderschrift een bekentenis + projectie betreft.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:49 schreef mcmlxiv het volgende:
Rechts-radicale verdwaasden die rechts-extremistische fascisten verdedigen. Waar kennen we dat toch van?
De laatstgenoemde reeks is dan ook een verzamelkamer van BIJ1 stemmers.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik zeg het nagenoeg nooit, maar dit is toch echt projectie van je. Je vind zelfs dat er met het gedachtegoed van Antifa niets mis is.
Je verdedigt hier communisten die schijt hebben aan privé bezit.
Ik heb je overigens nooit zien uitspreken tegen het geweld van Antifa en BLM.
Het geweld werd uiteindelijk genegeerd en in sommige gevallen zelfs goedgepraat in AMV.
In een echokamer is het gebruikelijk dat abnormale gedachten of gedragingen zich normaliseren.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik zeg het nagenoeg nooit, maar dit is toch echt projectie van je. Je vind zelfs dat er met het gedachtegoed van Antifa niets mis is.
Je verdedigt hier communisten die schijt hebben aan privé bezit.
Ik heb je overigens nooit zien uitspreken tegen het geweld van Antifa en BLM.
Het geweld werd uiteindelijk genegeerd en in sommige gevallen zelfs goedgepraat in AMV.
Vandaar dat je ook enkel in dit topic rondhangt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:00 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
In een echokamer is het gebruikelijk dat abnormale gedachten of gedragingen zich normaliseren.
Je zegt iets zonder een punt te maken. Dat is niet ongebruikelijk, maar het lijkt er op dat je dat deze keer wel daadwerkelijk probeert. Welk punt probeer je te maken?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vandaar dat je ook enkel in dit topic rondhangt.
True, en zo kom je dus op het punt dat een uitspraak van Trump “ms13 zijn beesten” word veroordeeld.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:00 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
In een echokamer is het gebruikelijk dat abnormale gedachten of gedragingen zich normaliseren.
Dat onderschrift is inderdaad gekomen nadat ik hem een extremist noemde omdat hij activistisch geweld zat goed te keuren in AMVquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Rechts-radicale verdwaasden? Rechts-extremistische fascisten? Is dit weer zo'n deflectie van de progressieve geest? Aangezien de enige user die een extremistische groep heeft verdedigd tot op heden jijzelf bent met het goedpraten van het gedachtegoed van Antifa. Vanuit dat perspectief krijg ik steeds meer het gevoel dat jouw onderschrift een bekentenis + projectie betreft.
[..]
De laatstgenoemde reeks is dan ook een verzamelkamer van BIJ1 stemmers.
Ergste is dat hij niet de enige was, we moesten ons vooral niet focussen op het geweld de doden en de miljarden aan schade. Nee institutioneel racisme was het probleem en bovendien was het overgrote deel toch gewoon vreedzaam.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:37 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat onderschrift is inderdaad gekomen nadat ik hem een extremist noemde omdat hij activistisch geweld zat goed te keuren in AMV
Hihi, dit is een interessante openbaring. Immers ben jij absoluut geen extremist. Kortom, dit zegt genoeg over de user in kwestie. En BLM geweld goedkeuren spreekt ook weer boekdelen. Dit is denk het schoolvoorbeeld van Linkse projectie. Stiekem erg gecharmeerd van radicalisme en geweld zijn, en dit enkel projecteren op anderen. Zogenaamd zijn zij het probleem.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:37 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat onderschrift is inderdaad gekomen nadat ik hem een extremist noemde omdat hij activistisch geweld zat goed te keuren in AMV
Hij vond dat men de wapens op moest pakken in de strijd tegen extreem rechts.
Jij was toen nog helemaal geen user op Fok, dus de aanname dat het meteen om BLM gerelateerd geweld zou gaan is dus weer de typisch Rechtse projectie?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hihi, dit is een interessante openbaring. Immers ben jij absoluut geen extremist. Kortom, dit zegt genoeg over de user in kwestie. En BLM geweld goedkeuren spreekt ook weer boekdelen. Dit is denk het schoolvoorbeeld van Linkse projectie. Stiekem erg gecharmeerd van radicalisme en geweld zijn, en dit enkel projecteren op anderen. Zogenaamd zijn zij het probleem.
Ik was er wel, en ik kan mij het goedgepraat zeer goed herinneren.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jij was toen nog helemaal geen user op Fok, dus de aanname dat het meteen om BLM gerelateerd geweld zou gaan is dus weer de typisch Rechtse projectie?
Als dat het geval is, ligt de schuld dus bij Afghanistan niet bij Biden!quote:Op maandag 30 augustus 2021 06:58 schreef kipknots het volgende:
[..]
Het is het materiaal van het Afghaanse leger. Dit zou onder niemand zijn beleid weer terug verscheept zijn.
In voorgaande bericht gaf ik al aan dat al zijn voorgangers schuldig zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Oh ik was het vergeten, Biden treft geen blaam. Het was die gemene Drumpf!!!
Wat vind jij er eigenlijk van dat je grote held in al zijn wijsheid besloot om 5000 Talibanstrijders vrij te laten, waaronder de opperhaatbaard die waarschijnlijk de nieuwe president van Afghanistan wordt?quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik was er wel, en ik kan mij het goedgepraat zeer goed herinneren.
Een van zijn mindere beslissingen, maar gezien de vechtlust van het Afghaanse leger vraag ik mij eigen af of dat nu echt het verschil heeft gemaakt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat vind jij er eigenlijk van dat je grote held in al zijn wijsheid besloot om 5000 Talibanstrijders vrij te laten, waaronder de opperhaatbaard die waarschijnlijk de nieuwe president van Afghanistan wordt?
Jammer dat je posts weggemod zijn anders zou ik ze nog even quoten voor je.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:57 schreef mcmlxiv het volgende:
Ah sjempot is ook gearriveerd. Jammer dat hij een half verhaal verteld….
Maar ja dat zijn we wel gewend….
Quote dan ook jezelf even, dan zie je meteen waarop ik reageerdequote:Op maandag 30 augustus 2021 18:58 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Jammer dat je posts weggemod zijn anders zou ik ze nog even quoten voor je.
Je kan het de voorgaande presidenten natuurlijk ook aanrekenen (en ja, daar hoort Obama ook bij). Zo'n instabiele regering bewapenen. Maar dit vind ik moeilijk Biden aan te rekenen. Of je moet van mening zijn dat Amerika voor altijd moet blijven.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als dat het geval is, ligt de schuld dus bij Afghanistan niet bij Biden!
Scroll even iets verder naar boven, in ander stukje gaf ik al de voorgangers op de flikker.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:16 schreef kipknots het volgende:
[..]
Je kan het de voorgaande presidenten natuurlijk ook aanrekenen (en ja, daar hoort Obama ook bij). Zo'n instabiele regering bewapenen. Maar dit vind ik moeilijk Biden aan te rekenen. Of je moet van mening zijn dat Amerika voor altijd moet blijven.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Alsof Biden de enige was die alvast spul had kunnen laten verschepen?
Al zijn voorgangers hadden dit al kunnen doen die troepen terug haalden.
Jeetje, de dag des oordeels is gekomen!quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:31 schreef QuidProJoe het volgende:
Je kunt het Afghanistan-probleem inderdaad de vorige presidenten aanrekenen. De rampzalige terugtrekking daarentegen, en alle gevolgen daarvan, zijn echter 100% de schuld van Biden.
We wachten met geduld af wat de Trumpanzees hiervan gaan vinden, vermoedelijk zullen ze weer over Antifa beginnen om de aandacht af te leidenquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:31 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Maar hij was toch zo anti-oorlog
Of een uitglijder van Bidenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
We wachten met geduld af wat de Trumpanzees hiervan gaan vinden, vermoedelijk zullen ze weer over Antifa beginnen om de aandacht af te leiden
Volgens mij werd er bedoeld de amerikaanse bases te ontruimen van personeel en daarna plat te bombarderen zodat er niets achterblijft.quote:
Zie de leugen hierbovenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:09 schreef Tijger_m het volgende:
We wachten met geduld af wat de Trumpanzees hiervan gaan vinden, vermoedelijk zullen ze weer over Antifa beginnen om de aandacht af te leiden
Trumpanzees?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En toch blijven ze maar volhouden dat er geen bewijs is.quote:
Ach kinderen gebruiken nou eenmaal graag scheldwoordjes...quote:
Gelukkig maar dat Trump nog dit jaar in het Witte Huis terug zal keren, niet waar?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:08 schreef Ixnay het volgende:
[..]
En toch blijven ze maar volhouden dat er geen bewijs is.
Wie gelooft er nu nog dat er in Georgia niet gefraudeerd is?
Ik was wel benieuwd waar de uitdrukking precies op zou moeten slaan. Beetje een aparte term namelijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:09 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ach kinderen gebruiken nou eenmaal graag scheldwoordjes...
Blauwen,linkse kerk, biased media. Zijn opeens dan wel heel normale termen toch voor rechtse sektevolgers. Ga toch weg met dit hypocriet gedrag wat je hier weer eens duidelijk laat zien.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik was wel benieuwd waar de uitdrukking precies op zou moeten slaan. Beetje een aparte term namelijk.
Ach kinderen gebruiken nou eenmaal graag scheldwoordjes...quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Blauwen,linkse kerk, biased media. Zijn opeens dan wel heel normale termen toch voor rechtse sektevolgers. Ga toch weg met dit hypocriet gedrag wat je hier weer eens duidelijk laat zien.
Klopt inderdaad, dat zijn makkelijk te plaatsen en logische termen. Dus dat heb je goed gezien. Maar waarom begin je daar nu eigenlijk over? Kan het zijn dat jij je aangesproken voelt door zulke termen? Bijvoorbeeld omdat jij een fervent aanhanger bent van de Blauwen, en iemand die bij de orthodoxie van de Linkse Kerk zweert en zich graag laat informeren door de biased MSM?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Blauwen,linkse kerk, biased media. Zijn opeens dan wel heel normale termen toch voor rechtse sektevolgers. Ga toch weg met dit hypocriet gedrag wat je hier weer eens duidelijk laat zien.
Gaat het eindelijk gebeuren?quote:
Tuurlijk. En zo niet, dan is dat alleen maar meer bewijs dat er gefraudeerd wordt.quote:
Met deze logica is het helemaal vreemd dat jij altijd als amateur psycholoog overal wat achter moet zoeken bij andere mensen maar je je wel druk maakt als de term rechtse sektevolgers gebruikt wordt. Een zelfverdiende en makkelijk plaatsbare term voor de geïndoctrineerden die hier elke scheet van trump en niet bewezen fraude plaatsen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, dat zijn makkelijk te plaatsen en logische termen. Dus dat heb je goed gezien. Maar waarom begin je daar nu eigenlijk over? Kan het zijn dat jij je aangesproken voelt door zulke termen? Bijvoorbeeld omdat jij een fervent aanhanger bent van de Blauwen, en iemand die bij de orthodoxie van de Linkse Kerk zweert en zich graag laat informeren door de biased MSM?
Verre van eigenlijk, ik ben altijd wel benieuwd waar bepaalde termen voor zouden moeten staan. Vandaar dat ik daar soms naar vraag, helaas komt er nooit een concreet antwoord. Misschien omdat deze termen ook vrij weinig inhoud hebben en eerder een product zijn van diepe frustratie en Linkse woede dan dat er daadwerkelijk een betekenis achter zou zitten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Met deze logica is het helemaal vreemd dat jij altijd als amateur psycholoog overal wat achter moet zoeken bij andere mensen maar je je wel druk maakt als de term rechtse sektevolgers gebruikt wordt. Een zelfverdiende en makkelijk plaatsbare term voor de geïndoctrineerden die hier elke scheet van trump en niet bewezen fraude plaatsen.![]()
Dan zet ik ook mijn amateur psycholoog pet op.
Iets met projeksie zoals de titel van dit topic is.
Dat zou echt fantastisch zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat Trump nog dit jaar in het Witte Huis terug zal keren, niet waar?
Idd ideaal...meteen terug een zondebok voor alles 😊quote:
Hoe noem je dit dan wat Biden doet?quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:31 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Maar hij was toch zo anti-oorlog
Biden denkt tenminste aan de Amerikaanse wapenindustrie, die nu weer de schoorstenen kan laten roken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:14 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Hoe noem je dit dan wat Biden doet?
De Amerikanen hebben voor miljarden aan wapens achtergelaten in Afghanistan. Dit is nu in handen van de taliban.
Lekker bezig Biden.
Hier kun je wel een cholerisch hoge en calorisch lage reactie op verwachten, gok ik.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:53 schreef mcmlxiv het volgende:
de logica van "zij die geen trumpanzees genoemd willen worden, maar dat wel zijn" is onnavolgbaar.
Bush - Obama - Trump geven voor miljarden aan wapens aan het Afghaanse leger. Vervolgens verwachten onze vrienden niet alleen een terugtrekking, maar ook dat Biden alle wapens van het Afghaanse leger weer mee terugneemt. Ja ja, heel logisch.
Maar ja, logica is niet de sterkst ontwikkelde eigenschap van "zij die geen trumpanzees genoemd willen worden, maar dat wel zijn". Maar ja, was logica wel een sterk ontwikkelde eigenschap dan zouden ze waarschijnlijk ook in een andere doelgroep vallen.
https://nypost.com/2021/0(...)-at-troops-ceremony/quote:President Biden has come under fire for apparently glancing at his watch during a solemn ceremony at Dover Air Force Base in Delaware for the 13 US troops killed in the terror attack near the Kabul airport.
Biden and first lady Jill Biden were at the airport for a “dignified transfer” ceremony, a somber military ritual of receiving the bodies of fallen service members who died in foreign combat.
During the event, he placed his right hand to his chest as the flag-draped coffins were carried off the Air Force C-17 Globemaster plane.
But at one point, the commander-in-chief appeared to cast a furtive glance at his watch before putting his arms behind his back, prompting criticisms from veterans, Republican politicians and conservative commentators.
“Looks like he was being inconvenienced by having to show some respect for these American Heros [sic],” Samuel Williams, a disabled US Army veteran, said on Twitter.
“It’s true. Joe Biden checked his watch during the dignified transfer of the servicemembers killing in Afghanistan at the airport,” columnist Nicholas Fondacaro wrote.
“You can see him jerk his left hand to pull the watch out from under his sleeve, then look down at it,” he added.
Former Arkansas Gov. Mike Huckabee wrote: “Many of us remember Pres Bush 41 checking his watch during a debate and how awful it looked (even though we all felt same way about that debate.) But this is shocking and will be remembered.”
Foreign policy analyst Nile Gardiner, director of the Margaret Thatcher Center for Freedom at The Heritage Foundation, said that “there is nothing more important than paying your respects to America’s fallen war heroes, Mr. President.”
Former White House doctor Rep. Ronny Jackson (R-Texas) said in a tweet:
“Apparently our Commander-in-Chief has better things to do than honor the 13 service members who died on his watch?
The victims ranged in age from 20 to 31, including 23-year-old Marine Sgt. Nicole Gee, who was captured last week in a photo cooing over an Afghan infant.
#fophefquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:04 schreef Chivaz het volgende:
De zeer empathische president heeft blijkbaar niet veel zin om dode soldaten op te wachten.
Tijdverspilling vind hij het, een vervelende verplichting dat niets toevoegt aan zijn rol als president.
Een normaal persoon weet dat de camera’s draaien en dat de familie van die dode soldaten aanwezig zijn.
Nu moet ik Biden hier wel de voordeel van de twijfel geven want hij is natuurlijk aan het dementeren met als gevolg dat hij soms niet weet wat hij doet of waar hij is.
[..]
https://nypost.com/2021/0(...)-at-troops-ceremony/
Zoals altijd overspelen ze hun hand, na Trump had men een kans om een “normale” administratie te hebben met fatsoenlijke competente mensen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:12 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik kan hier zo van genieten. De progressieven, met steun van de MSM, inlichtingendiensten, academici en het grootbedrijf, zijn aan de verliezende hand. En dat kan je ook zien aan de posts. Ze schieten constant in de verdediging maar weten niet echt hoe men zich echt kan verdedigen. Of wellicht is de realisatie er dat hun ideologie onverdedigbaar is. In ieder geval, het voelt goed om te zien dat de patriotten zich realiseren dat ze in de meerderheid zijn. Het voelt goed om te zien dat een deel van de massa ontwaakt en ziet wat er in de VS met hun kinderen gebeurt. Het voelt als een Grote Ontwaking.
Zolang er verkiezingen zijn die betrouwbaar zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zoals altijd overspelen ze hun hand, na Trump had men een kans om een “normale” administratie te hebben met fatsoenlijke competente mensen.
Maar nee, de marionet werd geïnstalleerd samen met een vrouw die daar alleen maar zit omdat ze een vrouw is met een kleurtje.
De radicalen in hun partij worden geknuffeld met als gevolg ronduit racistisch beleid.
Kinderen worden ingezet om fascistisch beleid rond COVID te rechtvaardigen en ik kan zo nog wel even doorgaan.
In 2022 zullen we zien wat de gemiddelde Amerikaan hier over denkt.
Volgens mij is patriotten een vrij wijdverbreide term die aanvankelijk voornamelijk gebruikt werd door groepen die de invoering van een democratisch bestel voorstonden. Dat gezegd hebbende, zou ik willen dat de Republikeinen in Amerika een degelijkere kandidaat naar voren schoven. Nu lijkt daar weinig kans op. Naast Trump lijkt er ook niet veel in te zitten; het is vooral weinig seculier en veel Ayn Rand. Het zal allemaal wel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:26 schreef mcmlxiv het volgende:
Oh jee, de grote ontwaking van De Patriotten! Aangevoerd door Oranjeman en de Deplorable Nurse!
Ontwakende Patriotten, goh waar hebben we dat soort termen eerder gehoord?
Die Fahne hoch! Die Reihen fest geschlossen!
SA marschiert mit ruhig (mutig) festem Schritt.
Kam'raden, die Rotfront und Reaktion erschossen,
Marschier'n im Geist in unser'n Reihen mit.
"Betrouwbare verkiezingen". Dat is zoals verkiezingen in Noord-Korea toch? Dat is toch wat jullie echt willen?
Genoeg kandidaten hoor bij de Republikeinen, heb je de primaries van 2015 bekeken? Ze moesten het opsplitsen om een ieder een kans te geven om te debatteren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:37 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Volgens mij is patriotten een vrij wijdverbreide term die aanvankelijk voornamelijk gebruikt werd door groepen die de invoering van een democratisch bestel voorstonden. Dat gezegd hebbende, zou ik willen dat de Republikeinen in Amerika een degelijkere kandidaat naar voren schoven. Nu lijkt daar weinig kans op. Naast Trump lijkt er ook niet veel in te zitten; het is vooral weinig seculier en veel Ayn Rand. Het zal allemaal wel.
Genoeg kandidaten idd alleen hebben de Republikeinen hun eigen graf gegraven door Trump toe te laten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Genoeg kandidaten hoor bij de Republikeinen, heb je de primaries van 2015 bekeken? Ze moesten het opsplitsen om een ieder een kans te geven om te debatteren.
Dat valt inderdaad te zien in de stemmen die Trump heeft behaald. Dat valt inderdaad te zien aan de steun die Trump geniet binnen de partij. Weet je zeker dat je het Biden-probleem niet op de Republikeinen projecteert?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:13 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Genoeg kandidaten idd alleen hebben de Republikeinen hun eigen graf gegraven door Trump toe te laten.
En na vier jaar wanbeleid blijkt het aantal stemmen toch niet genoeg voor een meerderheid. Daarom nu ook de stembeperkende wetgeving die overal in Republikeinse staten worden doorgevoerd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:16 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad te zien in de stemmen die Trump heeft behaald. Dat valt inderdaad te zien aan de steun die Trump geniet binnen de partij. Weet je zeker dat je het Biden-probleem niet op de Republikeinen projecteert?
Hihihi, 2 honks voor jouw interpretatie van de realiteit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:20 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En na vier jaar wanbeleid blijkt het aantal stemmen toch niet genoeg voor een meerderheid. Daarom nu ook de stembeperkende wetgeving die overal in Republikeinse staten worden doorgevoerd.
Die 'fraude'- realiteit zeker?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:21 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Hihihi, 2 honks voor jouw interpretatie van de realiteit.
quote:During an interview for the Australian Broadcasting Corporation's two-part series "Fox and the Big Lie," Sidney Powell struggled to respond to errors that the correspondent Sarah Ferguson pointed out in her claims and threatened to end the interview.
Powell was one of several public figures who propagated the "Big Lie" that mass voter fraud cost Donald Trump the 2020 election. The voting-machine companies Dominion Voting Systems and Smartmatic have filed defamation lawsuits against Powell over her involvement in spreading the baseless conspiracy theory.
At one point during the interview, Powell responded to a line of questioning by asking Ferguson if she worked for Smartmatic and saying she was confused about why Ferguson had come to interview her.
"Because you've made a series of very strong allegations against Smartmatic and against Dominion containing many errors of fact," Ferguson responded.
Shortly after, Powell tried to stop the interview, saying it was "wholly inappropriate" because of pending litigation.
After returning to finish the interview, Powell stuck by her baseless claims about widespread election fraud.
"I am saying that thousands of Americans had some role in it, knowingly or unknowingly," Powell said. "It was essentially a bloodless coup where they took over the presidency of the United States without a single shot being fired."
When Powell claimed that the fraud had been planned for at least three years, Ferguson asked, "Do you ever hear yourself and think that it sounds ridiculous?"
"No, I know myself very well. I've been in me a long time. I know my reputation. I know my level of integrity," Powell replied.
Powell formerly served as a federal prosecutor and represented Michael Flynn, the former national security advisor who pleaded guilty to making false statements to FBI investigators in 2017 and was later pardoned by Trump.
On Wednesday, a US judge ruled that Powell and Lin Wood, another attorney who worked with Powell to sue election officials, had engaged in "historic and profound abuse" of the legal system.
Their case "was never about fraud -- it was about undermining the People's faith in our democracy and debasing the judicial process to do so," the ruling said.
Stembeperkende wetgeving zoals voter ID?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:20 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En na vier jaar wanbeleid blijkt het aantal stemmen toch niet genoeg voor een meerderheid. Daarom nu ook de stembeperkende wetgeving die overal in Republikeinse staten worden doorgevoerd.
Een van de meest populaire kandidaten die de Republikeinen hebben gehad. Om nog maar niet te spreken over de drastische en broodnodige koerswijziging die de partij heeft gemaakt door hem te verkiezen boven de neocons.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:13 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Genoeg kandidaten idd alleen hebben de Republikeinen hun eigen graf gegraven door Trump toe te laten.
Voter-id valt nog iets voor te zeggen, mits gratis. Sluiten stemlokalen in arme wijken, verbod om mensen in lange wachtrijen iets te drinken te geven, herverdeling districten om verdeling te beïnvloeden, zeker. 100% zeker.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:44 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Stembeperkende wetgeving zoals voter ID?
Niet alleen Biden zelfs Hillary had in het totaal meer stemmen dan Trump.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:21 schreef Ulx het volgende:
Biden kreeg veel meer stemmen dan Trump dus is Biden populairder. Je kunt Biden niet kwalijk nemen dat de GOP een incompetente faalhaas nomineerde, alleen maar omdat ze bang waren voor een paar gemene tweets.
Doet me denken aan Frank de Boer met zijn balbezit. Dat de doelpunten er niet waren... tsja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Niet alleen Biden zelfs Hillary had in het totaal meer stemmen dan Trump.
Wel goed lezen he! Hij leidt in de polls als tegenkandidaat niet in de polls om Newson af te zetten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:53 schreef Chivaz het volgende:
https://www.msn.com/en-us(...)ia-recall/ar-AANVQhp
Ondertussen in Californië gaat the sage of south central aan de leiding.
Een zwarte liberarische/conservatieve talkshowhost als gouverneur in progressief/liberaal Californië.
Only in America.
Ik kan mij goed voorstellen dat eten en drinken geven in wachtrijen verboden word.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:49 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Voter-id valt nog iets voor te zeggen, mits gratis. Sluiten stemlokalen in arme wijken, verbod om mensen in lange wachtrijen iets te drinken te geven, herverdeling districten om verdeling te beïnvloeden, zeker. 100% zeker.
honk honk honkquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:57 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Doet me denken aan Frank de Boer met zijn balbezit. Dat de doelpunten er niet waren... tsja.
Wat?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
honk honk honk
Het gillen over vermeende fraude lijkt op het sprookje van de nieuwe kleren van de koning alleen nu is een gedeelte van het volk allemaal koning.tsja.
Mijn excuses, maar goed ik zie dat net krap de helft Newsom wilt aanhouden. Ik weet niet of de Democraten de stemmers kan motiveren om Newsom te laten zitten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:58 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wel goed lezen he! Hij leidt in de polls als tegenkandidaat niet in de polls om Newson af te zetten.
Latest Polls Of The California Recall Election
Dan verbied je het geven van flesjes met reclame.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik kan mij goed voorstellen dat eten en drinken geven in wachtrijen verboden word.
“Hier heb je een flesje water” en op dat flesje staat dan bijvoorbeeld gesponsord door die en die partij.
Ik ben het wel met je eens dat de stemlokalen open moeten blijven.
En de winnaar was de liegende, frauderende en incompetente pussy grabber. Dat zegt wel wat over het nivo van de kandidaten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Genoeg kandidaten hoor bij de Republikeinen, heb je de primaries van 2015 bekeken? Ze moesten het opsplitsen om een ieder een kans te geven om te debatteren.
En als het wel gebeurt wat dan? Iedereen die langer wacht dan een uur naar huis sturen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan verbied je het geven van flesjes met reclame.
Men zou een algemene regel moeten invoeren dat de wachttijd bij een stemlokaal niet boven 1 uur mag uitkomen. Laat ze dat maar eens goed organiseren, die flesjes en voedsel uitdelen zijn een gevolg van slechte organisatie.
Het lijkt je nog steeds dwars te zitten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En de winnaar was de liegende, frauderende en incompetente pussy grabber. Dat zegt wel wat over het nivo van de kandidaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |