abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201139598
quote:
14s.gif Op maandag 30 augustus 2021 12:33 schreef QuidProJoe het volgende:
Grappig genoeg zijn dat dezelfde maatstaven die President Trump als een van de allerbeste Amerikaanse presidenten ooit bepalen.
Ik denk dat je een foutje maakt. Hij is namelijk de slechtste president sinds 1839. Om dat even in perspectief te zetten - er is geen slechtere president geweest tot ver voor het vliegen of televisie werd uitgevonden.
pi_201139667
quote:
10s.gif Op maandag 30 augustus 2021 11:04 schreef QuidProJoe het volgende:
Zou er in de psychologie een woord zijn voor dit fenomeen?
= fascinerend ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201139706
twitter

This one sparks joy. Het commentaar geeft het wat extra's.
pi_201139983
Hihi, erg vervelend allemaal. Maar als je continue jezelf gaat opwerpen als de zogenaamde bestrijders van vermeende "nazi's", en bewust naar allerlei uithoeken van steden en staten gaat om bepaalde individuen groepen uit te dagen en te provoceren, kun je natuurlijk wel eens figuren tegen het lijf lopen die het niet schuwen je een flink pak rammel te geven.
pi_201139995
quote:
14s.gif Op maandag 30 augustus 2021 13:57 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]

This one sparks joy. Het commentaar geeft het wat extra's.
Haha, de Proud Boys. :')

Het racistische en uiterst zielige Trump fanclubje met een afkeer van immigranten en tegelijkertijd een facistische neger uit Cuba aan het hoofd. :D
pi_201140097
Neger? Je bedoelt een zwart/bruin persoon. Dergelijke racistische termen zoals 'neger' zullen bepaalde social justice strijders hier niet op prijs stellen. En op basis waarvan denk je eigenlijk dat hij 'fascistisch' zou zijn?
pi_201140107
quote:
10s.gif Op maandag 30 augustus 2021 14:27 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, erg vervelend allemaal. Maar als je continue jezelf gaat opwerpen als de zogenaamde bestrijders van vermeende "nazi's", en bewust naar allerlei uithoeken van steden en staten gaat om bepaalde individuen groepen uit te dagen en te provoceren, kun je natuurlijk wel eens figuren tegen het lijf lopen die het niet schuwen je een flink pak rammel te geven.
Terroristen aanprijzen is een mooie look voor je, past goed bij je radicalisatie.
pi_201140180
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 14:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Terroristen aanprijzen is een mooie look voor je, past goed bij je radicalisatie.
Ik geef deze post 3 honks.
  Moderator maandag 30 augustus 2021 @ 14:48:32 #84
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_201140191
quote:
14s.gif Op maandag 30 augustus 2021 14:46 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ik geef deze post 3 honks.
Goede, objectieve observatie van King Tijger inderdaad.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_201140200
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 13:54 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
= fascinerend ?
Eerder gevallen van obsessieve cognitieve dissonantie door maar leugens hier te herhalen totdat ze weer ontkracht zijn. :D
pi_201140246
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 14:49 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Eerder gevallen van obsessieve cognitieve dissonantie door maar leugens hier te herhalen totdat ze weer ontkracht zijn. :D
Ja, vervelend, die users die enkel de MSM volgen. Die lopen steeds weer achter de feiten aan, en kunnen nooit toegeven dat ze fout zitten. Dat is immers Autoriteitslastering, en Autoriteit is alles.
pi_201140284
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 14:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Radicalisatie en terroristen aanprijzen nog wel, toe maar. Dat je mijn post als dusdanig opvat zegt genoeg over jouw bijzondere geest. Het blijkt namelijk wel vaker dat je niet helemaal in staat bent zaken op een juiste manier te interpreteren. Vanuit dat perspectief is een linksgeoriënteerde 'safe space' zoals AMV wellicht een betere plek voor jou.
  maandag 30 augustus 2021 @ 14:57:01 #88
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_201140303
Proud Boys zijn lievvvvvvvvvvvvv!!!!!!!!! Toch?
pi_201140330
Dat argument wordt niet gemaakt. Wel kan ik mij een recente post herinneren waarin jij het gedachtegoed van Antifa aan het bewieroken was, dus wellicht speelt hier enige projectie weer een rol?
pi_201140351
quote:
10s.gif Op maandag 30 augustus 2021 14:58 schreef HowardRoark het volgende:
Dat argument wordt niet gemaakt. Wel kan ik mij een recente post herinneren waarin jij het gedachtegoed van Antifa aan het bewieroken was, dus wellicht speelt hier enige projectie weer een rol?
De manifestatie van een schuldig onderbewustzijn.
pi_201140373
quote:
10s.gif Op maandag 30 augustus 2021 14:27 schreef HowardRoark het volgende:
Als die proud boys een pak slaag hadden gekregen had je het dus ook prima gevonden?
pi_201140427
Opmerkelijk hoe je van mijn post bij die vraag komt, die twee sluiten namelijk niet op elkaar aan.
  maandag 30 augustus 2021 @ 15:08:12 #93
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_201140457
Oh jee, het argument wordt niet gemaakt! Projectie!

Tja. Antifa. Steeds weer heb ik, hebben velen met mij uitgesproken dat er met het gedachtegoed niet zoveel mis is, maar dat geweld not done is. Dat verschil willen rechts-verdwaasden maar steeds niet zo goed begrijpen blijkbaar.

Dan proud boys. Das gewoon pure vieze gore kanker van het ergste soort. Gedachtegoed en uitvoering. Smerig tot op het bot. Simpel zat.
pi_201140488
Wat een boosheid weer. En die intellectuele consistentie. Zo heerlijk Links.
pi_201140508
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 15:08 schreef mcmlxiv het volgende:
Oh jee, het argument wordt niet gemaakt! Projectie!

Tja. Antifa. Steeds weer heb ik, hebben velen met mij uitgesproken dat er met het gedachtegoed niet zoveel mis is, maar dat geweld not done is. Dat verschil willen rechts-verdwaasden maar steeds niet zo goed begrijpen blijkbaar.

Dan proud boys. Das gewoon pure vieze gore kanker van het ergste soort. Gedachtegoed en uitvoering. Smerig tot op het bot. Simpel zat.
Hihi, ik zie daar alweer een duidelijk teken van de dubbele moraal waar Links zo'n fan van is. De ene radicale groepering, ach, daar is niet zoveel mis mee hoor. En de andere is zogenaamd het ergste kwaad wat je je maar kunt bedenken.
pi_201140694
Tja, blijkbaar wordt je blij van proud boys die antifa in elkaar slaan (aangezien je QPJ's post liked). Dus daaruit lijk je toch ook een voorkeur te hebben voor een bepaalde groepering.
pi_201140712
quote:
10s.gif Op maandag 30 augustus 2021 15:28 schreef kipknots het volgende:
Tja, blijkbaar wordt je blij van proud boys die antifa in elkaar slaan (aangezien je QPJ's post liked). Dus daaruit lijk je toch ook een voorkeur te hebben voor een bepaalde groepering.
Of er werd geliked omdat het commentaar objectief grappig was. Ik bedoel, "The soys are back in town". Da's een klassieker.

Of wellicht is het gewoon waardering voor de enorme bijdrage die ik lever aan deze reeks.
pi_201140800
quote:
Wat een eigenaardige interpretatie. Ik vond het commentaar bij het filmpje wel grappig en kan de bijdrages van rationele denkers in deze reeks altijd wel waarderen. QuidProJoe is een user die overduidelijk in die categorie valt.
pi_201140824
quote:
Proud boys is een noodzakelijk kwaad opgericht om vreedzame demonstranten te beschermen tegen Antifa.
Heerlijke KO trouwens, recht op zijn kin en die gespierde spijker ging uit als een nachtkaars.
pi_201140856
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 22:36 schreef theguyver het volgende:

[..]
Alsof Biden de enige was die alvast spul had kunnen laten verschepen?
Al zijn voorgangers hadden dit al kunnen doen die troepen terug haalden.
Oh ik was het vergeten, Biden treft geen blaam. Het was die gemene Drumpf!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')