Ik denk dat je een foutje maakt. Hij is namelijk de slechtste president sinds 1839. Om dat even in perspectief te zetten - er is geen slechtere president geweest tot ver voor het vliegen of televisie werd uitgevonden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:33 schreef QuidProJoe het volgende:
Grappig genoeg zijn dat dezelfde maatstaven die President Trump als een van de allerbeste Amerikaanse presidenten ooit bepalen.
= fascinerend ?quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:04 schreef QuidProJoe het volgende:
Zou er in de psychologie een woord zijn voor dit fenomeen?
Haha, de Proud Boys.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:57 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]
This one sparks joy. Het commentaar geeft het wat extra's.
Terroristen aanprijzen is een mooie look voor je, past goed bij je radicalisatie.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:27 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, erg vervelend allemaal. Maar als je continue jezelf gaat opwerpen als de zogenaamde bestrijders van vermeende "nazi's", en bewust naar allerlei uithoeken van steden en staten gaat om bepaalde individuen groepen uit te dagen en te provoceren, kun je natuurlijk wel eens figuren tegen het lijf lopen die het niet schuwen je een flink pak rammel te geven.
Ik geef deze post 3 honks.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Terroristen aanprijzen is een mooie look voor je, past goed bij je radicalisatie.
Goede, objectieve observatie van King Tijger inderdaad.quote:
Eerder gevallen van obsessieve cognitieve dissonantie door maar leugens hier te herhalen totdat ze weer ontkracht zijn.quote:
Ja, vervelend, die users die enkel de MSM volgen. Die lopen steeds weer achter de feiten aan, en kunnen nooit toegeven dat ze fout zitten. Dat is immers Autoriteitslastering, en Autoriteit is alles.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Eerder gevallen van obsessieve cognitieve dissonantie door maar leugens hier te herhalen totdat ze weer ontkracht zijn.
Radicalisatie en terroristen aanprijzen nog wel, toe maar. Dat je mijn post als dusdanig opvat zegt genoeg over jouw bijzondere geest. Het blijkt namelijk wel vaker dat je niet helemaal in staat bent zaken op een juiste manier te interpreteren. Vanuit dat perspectief is een linksgeoriënteerde 'safe space' zoals AMV wellicht een betere plek voor jou.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Terroristen aanprijzen is een mooie look voor je, past goed bij je radicalisatie.
De manifestatie van een schuldig onderbewustzijn.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:58 schreef HowardRoark het volgende:
Dat argument wordt niet gemaakt. Wel kan ik mij een recente post herinneren waarin jij het gedachtegoed van Antifa aan het bewieroken was, dus wellicht speelt hier enige projectie weer een rol?
Als die proud boys een pak slaag hadden gekregen had je het dus ook prima gevonden?quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:27 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, erg vervelend allemaal. Maar als je continue jezelf gaat opwerpen als de zogenaamde bestrijders van vermeende "nazi's", en bewust naar allerlei uithoeken van steden en staten gaat om bepaalde individuen groepen uit te dagen en te provoceren, kun je natuurlijk wel eens figuren tegen het lijf lopen die het niet schuwen je een flink pak rammel te geven.
Hihi, ik zie daar alweer een duidelijk teken van de dubbele moraal waar Links zo'n fan van is. De ene radicale groepering, ach, daar is niet zoveel mis mee hoor. En de andere is zogenaamd het ergste kwaad wat je je maar kunt bedenken.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:08 schreef mcmlxiv het volgende:
Oh jee, het argument wordt niet gemaakt! Projectie!
Tja. Antifa. Steeds weer heb ik, hebben velen met mij uitgesproken dat er met het gedachtegoed niet zoveel mis is, maar dat geweld not done is. Dat verschil willen rechts-verdwaasden maar steeds niet zo goed begrijpen blijkbaar.
Dan proud boys. Das gewoon pure vieze gore kanker van het ergste soort. Gedachtegoed en uitvoering. Smerig tot op het bot. Simpel zat.
Of er werd geliked omdat het commentaar objectief grappig was. Ik bedoel, "The soys are back in town". Da's een klassieker.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:28 schreef kipknots het volgende:
Tja, blijkbaar wordt je blij van proud boys die antifa in elkaar slaan (aangezien je QPJ's post liked). Dus daaruit lijk je toch ook een voorkeur te hebben voor een bepaalde groepering.
Wat een eigenaardige interpretatie. Ik vond het commentaar bij het filmpje wel grappig en kan de bijdrages van rationele denkers in deze reeks altijd wel waarderen. QuidProJoe is een user die overduidelijk in die categorie valt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:28 schreef kipknots het volgende:
Tja, blijkbaar wordt je blij van proud boys die antifa in elkaar slaan (aangezien je QPJ's post liked). Dus daaruit lijk je toch ook een voorkeur te hebben voor een bepaalde groepering.
Proud boys is een noodzakelijk kwaad opgericht om vreedzame demonstranten te beschermen tegen Antifa.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:28 schreef kipknots het volgende:
Oh ik was het vergeten, Biden treft geen blaam. Het was die gemene Drumpf!!!quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Alsof Biden de enige was die alvast spul had kunnen laten verschepen?
Al zijn voorgangers hadden dit al kunnen doen die troepen terug haalden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |