Vind het wel wat tegenvallen dat onze Ensiferum je nu voor de verandering eens niet binnen 5 seconden geplust heeft, net nu je hem zo'n flinke bos veren in zijn reet hebt gestoken.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat een eigenaardige interpretatie. Ik vond het commentaar bij het filmpje wel grappig en kan de bijdrages van rationele denkers in deze reeks altijd wel waarderen. QuidProJoe is een user die overduidelijk in die categorie valt.
Je weet dat Antifa communisten zijn?quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:08 schreef mcmlxiv het volgende:
Oh jee, het argument wordt niet gemaakt! Projectie!
Tja. Antifa. Steeds weer heb ik, hebben velen met mij uitgesproken dat er met het gedachtegoed niet zoveel mis is, maar dat geweld not done is. Dat verschil willen rechts-verdwaasden maar steeds niet zo goed begrijpen blijkbaar.
Dan proud boys. Das gewoon pure vieze gore kanker van het ergste soort. Gedachtegoed en uitvoering. Smerig tot op het bot. Simpel zat.
Ensiferum?quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vind het wel wat tegenvallen dat onze Ensiferum je nu voor de verandering eens niet binnen 5 seconden geplust heeft, net nu je hem zo'n flinke bos veren in zijn reet hebt gestoken.
Het is ook gewoon fophef van je natuurlijk. Het is ook niet zo dat het spul dat in Afghanistan is achtergelaten, danwel het materieel van het Afghaanse leger, het allerlaatste, hypermoderne, spul is. Bovendien zal de voor de VS zo belangrijke militaire industrie hier ook geen enkel probleem mee hebben.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Oh ik was het vergeten, Biden treft geen blaam. Het was die gemene Drumpf!!!
Ik zeg het nagenoeg nooit, maar dit is toch echt projectie van je. Je vind zelfs dat er met het gedachtegoed van Antifa niets mis is.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:49 schreef mcmlxiv het volgende:
Rechts-radicale verdwaasden die rechts-extremistische fascisten verdedigen. Waar kennen we dat toch van?
Rechts-radicale verdwaasden? Rechts-extremistische fascisten? Is dit weer zo'n deflectie van de progressieve geest? Aangezien de enige user die een extremistische groep heeft verdedigd tot op heden jijzelf bent met het goedpraten van het gedachtegoed van Antifa. Vanuit dat perspectief krijg ik steeds meer het gevoel dat jouw onderschrift een bekentenis + projectie betreft.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:49 schreef mcmlxiv het volgende:
Rechts-radicale verdwaasden die rechts-extremistische fascisten verdedigen. Waar kennen we dat toch van?
De laatstgenoemde reeks is dan ook een verzamelkamer van BIJ1 stemmers.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik zeg het nagenoeg nooit, maar dit is toch echt projectie van je. Je vind zelfs dat er met het gedachtegoed van Antifa niets mis is.
Je verdedigt hier communisten die schijt hebben aan privé bezit.
Ik heb je overigens nooit zien uitspreken tegen het geweld van Antifa en BLM.
Het geweld werd uiteindelijk genegeerd en in sommige gevallen zelfs goedgepraat in AMV.
In een echokamer is het gebruikelijk dat abnormale gedachten of gedragingen zich normaliseren.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik zeg het nagenoeg nooit, maar dit is toch echt projectie van je. Je vind zelfs dat er met het gedachtegoed van Antifa niets mis is.
Je verdedigt hier communisten die schijt hebben aan privé bezit.
Ik heb je overigens nooit zien uitspreken tegen het geweld van Antifa en BLM.
Het geweld werd uiteindelijk genegeerd en in sommige gevallen zelfs goedgepraat in AMV.
Vandaar dat je ook enkel in dit topic rondhangt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:00 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
In een echokamer is het gebruikelijk dat abnormale gedachten of gedragingen zich normaliseren.
Je zegt iets zonder een punt te maken. Dat is niet ongebruikelijk, maar het lijkt er op dat je dat deze keer wel daadwerkelijk probeert. Welk punt probeer je te maken?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vandaar dat je ook enkel in dit topic rondhangt.
True, en zo kom je dus op het punt dat een uitspraak van Trump “ms13 zijn beesten” word veroordeeld.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:00 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
In een echokamer is het gebruikelijk dat abnormale gedachten of gedragingen zich normaliseren.
Dat onderschrift is inderdaad gekomen nadat ik hem een extremist noemde omdat hij activistisch geweld zat goed te keuren in AMVquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Rechts-radicale verdwaasden? Rechts-extremistische fascisten? Is dit weer zo'n deflectie van de progressieve geest? Aangezien de enige user die een extremistische groep heeft verdedigd tot op heden jijzelf bent met het goedpraten van het gedachtegoed van Antifa. Vanuit dat perspectief krijg ik steeds meer het gevoel dat jouw onderschrift een bekentenis + projectie betreft.
[..]
De laatstgenoemde reeks is dan ook een verzamelkamer van BIJ1 stemmers.
Ergste is dat hij niet de enige was, we moesten ons vooral niet focussen op het geweld de doden en de miljarden aan schade. Nee institutioneel racisme was het probleem en bovendien was het overgrote deel toch gewoon vreedzaam.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:37 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat onderschrift is inderdaad gekomen nadat ik hem een extremist noemde omdat hij activistisch geweld zat goed te keuren in AMV
Hihi, dit is een interessante openbaring. Immers ben jij absoluut geen extremist. Kortom, dit zegt genoeg over de user in kwestie. En BLM geweld goedkeuren spreekt ook weer boekdelen. Dit is denk het schoolvoorbeeld van Linkse projectie. Stiekem erg gecharmeerd van radicalisme en geweld zijn, en dit enkel projecteren op anderen. Zogenaamd zijn zij het probleem.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:37 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat onderschrift is inderdaad gekomen nadat ik hem een extremist noemde omdat hij activistisch geweld zat goed te keuren in AMV
Hij vond dat men de wapens op moest pakken in de strijd tegen extreem rechts.
Jij was toen nog helemaal geen user op Fok, dus de aanname dat het meteen om BLM gerelateerd geweld zou gaan is dus weer de typisch Rechtse projectie?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hihi, dit is een interessante openbaring. Immers ben jij absoluut geen extremist. Kortom, dit zegt genoeg over de user in kwestie. En BLM geweld goedkeuren spreekt ook weer boekdelen. Dit is denk het schoolvoorbeeld van Linkse projectie. Stiekem erg gecharmeerd van radicalisme en geweld zijn, en dit enkel projecteren op anderen. Zogenaamd zijn zij het probleem.
Ik was er wel, en ik kan mij het goedgepraat zeer goed herinneren.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jij was toen nog helemaal geen user op Fok, dus de aanname dat het meteen om BLM gerelateerd geweld zou gaan is dus weer de typisch Rechtse projectie?
Als dat het geval is, ligt de schuld dus bij Afghanistan niet bij Biden!quote:Op maandag 30 augustus 2021 06:58 schreef kipknots het volgende:
[..]
Het is het materiaal van het Afghaanse leger. Dit zou onder niemand zijn beleid weer terug verscheept zijn.
In voorgaande bericht gaf ik al aan dat al zijn voorgangers schuldig zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Oh ik was het vergeten, Biden treft geen blaam. Het was die gemene Drumpf!!!
Wat vind jij er eigenlijk van dat je grote held in al zijn wijsheid besloot om 5000 Talibanstrijders vrij te laten, waaronder de opperhaatbaard die waarschijnlijk de nieuwe president van Afghanistan wordt?quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik was er wel, en ik kan mij het goedgepraat zeer goed herinneren.
Een van zijn mindere beslissingen, maar gezien de vechtlust van het Afghaanse leger vraag ik mij eigen af of dat nu echt het verschil heeft gemaakt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat vind jij er eigenlijk van dat je grote held in al zijn wijsheid besloot om 5000 Talibanstrijders vrij te laten, waaronder de opperhaatbaard die waarschijnlijk de nieuwe president van Afghanistan wordt?
Jammer dat je posts weggemod zijn anders zou ik ze nog even quoten voor je.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:57 schreef mcmlxiv het volgende:
Ah sjempot is ook gearriveerd. Jammer dat hij een half verhaal verteld….
Maar ja dat zijn we wel gewend….
Quote dan ook jezelf even, dan zie je meteen waarop ik reageerdequote:Op maandag 30 augustus 2021 18:58 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Jammer dat je posts weggemod zijn anders zou ik ze nog even quoten voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |