abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201151073
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 11:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Gaat het eindelijk gebeuren?
Tuurlijk. En zo niet, dan is dat alleen maar meer bewijs dat er gefraudeerd wordt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_201151222
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 11:35 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Klopt inderdaad, dat zijn makkelijk te plaatsen en logische termen. Dus dat heb je goed gezien. Maar waarom begin je daar nu eigenlijk over? Kan het zijn dat jij je aangesproken voelt door zulke termen? Bijvoorbeeld omdat jij een fervent aanhanger bent van de Blauwen, en iemand die bij de orthodoxie van de Linkse Kerk zweert en zich graag laat informeren door de biased MSM?
Met deze logica is het helemaal vreemd dat jij altijd als amateur psycholoog overal wat achter moet zoeken bij andere mensen maar je je wel druk maakt als de term rechtse sektevolgers gebruikt wordt. Een zelfverdiende en makkelijk plaatsbare term voor de geïndoctrineerden die hier elke scheet van trump en niet bewezen fraude plaatsen. 8-)

Dan zet ik ook mijn amateur psycholoog pet op.

Iets met projeksie zoals de titel van dit topic is.
pi_201151524
Oorzaak en gevolg blijft een lastig concept. En het is begrijpelijk dat sommigen het niet snappen. Immers, als je altijd in de aangeprate of aangemeten slachtofferrol zit, ben je nooit de oorzaak. Terwijl in de observeerbare realiteit, je wel degelijk de oorzaak kunt zijn.
pi_201151545
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 11:59 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Met deze logica is het helemaal vreemd dat jij altijd als amateur psycholoog overal wat achter moet zoeken bij andere mensen maar je je wel druk maakt als de term rechtse sektevolgers gebruikt wordt. Een zelfverdiende en makkelijk plaatsbare term voor de geïndoctrineerden die hier elke scheet van trump en niet bewezen fraude plaatsen. 8-)

Dan zet ik ook mijn amateur psycholoog pet op.

Iets met projeksie zoals de titel van dit topic is.
Verre van eigenlijk, ik ben altijd wel benieuwd waar bepaalde termen voor zouden moeten staan. Vandaar dat ik daar soms naar vraag, helaas komt er nooit een concreet antwoord. Misschien omdat deze termen ook vrij weinig inhoud hebben en eerder een product zijn van diepe frustratie en Linkse woede dan dat er daadwerkelijk een betekenis achter zou zitten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:08:56 #155
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_201152214
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 11:23 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Gelukkig maar dat Trump nog dit jaar in het Witte Huis terug zal keren, niet waar?
Dat zou echt fantastisch zijn.

:D
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:10:01 #156
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_201152224
quote:
11s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 10:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Trumpanzees?
Ik begrijp ook totaal niet wat er grappig of leuk is aan zo'n scheldwoordje.
pi_201152233
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 13:08 schreef Ixnay het volgende:
Dat zou echt fantastisch zijn.
:D
Idd ideaal...meteen terug een zondebok voor alles 😊
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:14:24 #158
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_201152268
quote:
10s.gif Op maandag 30 augustus 2021 22:31 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]

[ afbeelding ]

Maar hij was toch zo anti-oorlog :?
Hoe noem je dit dan wat Biden doet?

De Amerikanen hebben voor miljarden aan wapens achtergelaten in Afghanistan. Dit is nu in handen van de taliban.

Lekker bezig Biden.
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:22:49 #159
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_201152385
Als Biden impeached wordt, zal Harris zijn plaats innemen.

We moeten ons afvragen of dat een vooruitgang is. :')
  Moderator dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:36:45 #160
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_201152575
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 13:14 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Hoe noem je dit dan wat Biden doet?

De Amerikanen hebben voor miljarden aan wapens achtergelaten in Afghanistan. Dit is nu in handen van de taliban.

Lekker bezig Biden.
Biden denkt tenminste aan de Amerikaanse wapenindustrie, die nu weer de schoorstenen kan laten roken.

En over dat wapentuig hoef je je niet al teveel zorgen te maken, dat is over het algemeen al verouderd materiaal wat je ook nog eens moet zien te onderhouden
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_201152621
Dat wapentuig werd toch gebruikt door het Afghaanse leger?

Hoe had de Amerikaanse regering dat precies terug moeten vorderen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201152715
Door ze de oorlog te verklaren.
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:53:23 #163
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_201152809
de logica van "zij die geen trumpanzees genoemd willen worden, maar dat wel zijn" is onnavolgbaar.

Bush - Obama - Trump geven voor miljarden aan wapens aan het Afghaanse leger. Vervolgens verwachten onze vrienden niet alleen een terugtrekking, maar ook dat Biden alle wapens van het Afghaanse leger weer mee terugneemt. Ja ja, heel logisch.

Maar ja, logica is niet de sterkst ontwikkelde eigenschap van "zij die geen trumpanzees genoemd willen worden, maar dat wel zijn". Maar ja, was logica wel een sterk ontwikkelde eigenschap dan zouden ze waarschijnlijk ook in een andere doelgroep vallen.
  Moderator dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:58:33 #164
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_201152886
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 13:53 schreef mcmlxiv het volgende:
de logica van "zij die geen trumpanzees genoemd willen worden, maar dat wel zijn" is onnavolgbaar.

Bush - Obama - Trump geven voor miljarden aan wapens aan het Afghaanse leger. Vervolgens verwachten onze vrienden niet alleen een terugtrekking, maar ook dat Biden alle wapens van het Afghaanse leger weer mee terugneemt. Ja ja, heel logisch.

Maar ja, logica is niet de sterkst ontwikkelde eigenschap van "zij die geen trumpanzees genoemd willen worden, maar dat wel zijn". Maar ja, was logica wel een sterk ontwikkelde eigenschap dan zouden ze waarschijnlijk ook in een andere doelgroep vallen.
Hier kun je wel een cholerisch hoge en calorisch lage reactie op verwachten, gok ik.
pi_201154645
De zeer empathische president heeft blijkbaar niet veel zin om dode soldaten op te wachten.
Tijdverspilling vind hij het, een vervelende verplichting dat niets toevoegt aan zijn rol als president.
Een normaal persoon weet dat de camera’s draaien en dat de familie van die dode soldaten aanwezig zijn.
Nu moet ik Biden hier wel de voordeel van de twijfel geven want hij is natuurlijk aan het dementeren met als gevolg dat hij soms niet weet wat hij doet of waar hij is.

quote:
President Biden has come under fire for apparently glancing at his watch during a solemn ceremony at Dover Air Force Base in Delaware for the 13 US troops killed in the terror attack near the Kabul airport.

Biden and first lady Jill Biden were at the airport for a “dignified transfer” ceremony, a somber military ritual of receiving the bodies of fallen service members who died in foreign combat.

During the event, he placed his right hand to his chest as the flag-draped coffins were carried off the Air Force C-17 Globemaster plane.

But at one point, the commander-in-chief appeared to cast a furtive glance at his watch before putting his arms behind his back, prompting criticisms from veterans, Republican politicians and conservative commentators.

“Looks like he was being inconvenienced by having to show some respect for these American Heros [sic],” Samuel Williams, a disabled US Army veteran, said on Twitter.

“It’s true. Joe Biden checked his watch during the dignified transfer of the servicemembers killing in Afghanistan at the airport,” columnist Nicholas Fondacaro wrote.

“You can see him jerk his left hand to pull the watch out from under his sleeve, then look down at it,” he added.

Former Arkansas Gov. Mike Huckabee wrote: “Many of us remember Pres Bush 41 checking his watch during a debate and how awful it looked (even though we all felt same way about that debate.) But this is shocking and will be remembered.”

Foreign policy analyst Nile Gardiner, director of the Margaret Thatcher Center for Freedom at The Heritage Foundation, said that “there is nothing more important than paying your respects to America’s fallen war heroes, Mr. President.”

Former White House doctor Rep. Ronny Jackson (R-Texas) said in a tweet:
“Apparently our Commander-in-Chief has better things to do than honor the 13 service members who died on his watch?

The victims ranged in age from 20 to 31, including 23-year-old Marine Sgt. Nicole Gee, who was captured last week in a photo cooing over an Afghan infant.

https://nypost.com/2021/0(...)-at-troops-ceremony/
  Moderator dinsdag 31 augustus 2021 @ 16:07:15 #166
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_201154682
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 16:04 schreef Chivaz het volgende:
De zeer empathische president heeft blijkbaar niet veel zin om dode soldaten op te wachten.
Tijdverspilling vind hij het, een vervelende verplichting dat niets toevoegt aan zijn rol als president.
Een normaal persoon weet dat de camera’s draaien en dat de familie van die dode soldaten aanwezig zijn.
Nu moet ik Biden hier wel de voordeel van de twijfel geven want hij is natuurlijk aan het dementeren met als gevolg dat hij soms niet weet wat hij doet of waar hij is.
[..]
https://nypost.com/2021/0(...)-at-troops-ceremony/
#fophef
pi_201154727
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 16:07 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
#fophef
Oh echt?
pi_201154775
Ik kan hier zo van genieten. De progressieven, met steun van de MSM, inlichtingendiensten, academici en het grootbedrijf, zijn aan de verliezende hand. En dat kan je ook zien aan de posts. Ze schieten constant in de verdediging maar weten niet echt hoe men zich echt kan verdedigen. Of wellicht is de realisatie er dat hun ideologie onverdedigbaar is. In ieder geval, het voelt goed om te zien dat de patriotten zich realiseren dat ze in de meerderheid zijn. Het voelt goed om te zien dat een deel van de massa ontwaakt en ziet wat er in de VS met hun kinderen gebeurt. Het voelt als een Grote Ontwaking.
pi_201154861
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 16:12 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik kan hier zo van genieten. De progressieven, met steun van de MSM, inlichtingendiensten, academici en het grootbedrijf, zijn aan de verliezende hand. En dat kan je ook zien aan de posts. Ze schieten constant in de verdediging maar weten niet echt hoe men zich echt kan verdedigen. Of wellicht is de realisatie er dat hun ideologie onverdedigbaar is. In ieder geval, het voelt goed om te zien dat de patriotten zich realiseren dat ze in de meerderheid zijn. Het voelt goed om te zien dat een deel van de massa ontwaakt en ziet wat er in de VS met hun kinderen gebeurt. Het voelt als een Grote Ontwaking.
Zoals altijd overspelen ze hun hand, na Trump had men een kans om een “normale” administratie te hebben met fatsoenlijke competente mensen.
Maar nee, de marionet werd geïnstalleerd samen met een vrouw die daar alleen maar zit omdat ze een vrouw is met een kleurtje.
De radicalen in hun partij worden geknuffeld met als gevolg ronduit racistisch beleid.
Kinderen worden ingezet om fascistisch beleid rond COVID te rechtvaardigen en ik kan zo nog wel even doorgaan.
In 2022 zullen we zien wat de gemiddelde Amerikaan hier over denkt.
pi_201154902
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 16:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Zoals altijd overspelen ze hun hand, na Trump had men een kans om een “normale” administratie te hebben met fatsoenlijke competente mensen.
Maar nee, de marionet werd geïnstalleerd samen met een vrouw die daar alleen maar zit omdat ze een vrouw is met een kleurtje.
De radicalen in hun partij worden geknuffeld met als gevolg ronduit racistisch beleid.
Kinderen worden ingezet om fascistisch beleid rond COVID te rechtvaardigen en ik kan zo nog wel even doorgaan.
In 2022 zullen we zien wat de gemiddelde Amerikaan hier over denkt.
Zolang er verkiezingen zijn die betrouwbaar zijn.
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 16:26:29 #171
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_201154928
Oh jee, de grote ontwaking van De Patriotten! Aangevoerd door Oranjeman en de Deplorable Nurse!
"Betrouwbare verkiezingen". Dat is zoals verkiezingen in Noord-Korea toch? Dat is toch wat jullie echt willen?

[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2021 17:05:55 ]
pi_201155058
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 16:26 schreef mcmlxiv het volgende:
Oh jee, de grote ontwaking van De Patriotten! Aangevoerd door Oranjeman en de Deplorable Nurse!

Ontwakende Patriotten, goh waar hebben we dat soort termen eerder gehoord?

Die Fahne hoch! Die Reihen fest geschlossen!
SA marschiert mit ruhig (mutig) festem Schritt.
Kam'raden, die Rotfront und Reaktion erschossen,
Marschier'n im Geist in unser'n Reihen mit.

"Betrouwbare verkiezingen". Dat is zoals verkiezingen in Noord-Korea toch? Dat is toch wat jullie echt willen?
Volgens mij is patriotten een vrij wijdverbreide term die aanvankelijk voornamelijk gebruikt werd door groepen die de invoering van een democratisch bestel voorstonden. Dat gezegd hebbende, zou ik willen dat de Republikeinen in Amerika een degelijkere kandidaat naar voren schoven. Nu lijkt daar weinig kans op. Naast Trump lijkt er ook niet veel in te zitten; het is vooral weinig seculier en veel Ayn Rand. Het zal allemaal wel.
pi_201155136
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 16:37 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Volgens mij is patriotten een vrij wijdverbreide term die aanvankelijk voornamelijk gebruikt werd door groepen die de invoering van een democratisch bestel voorstonden. Dat gezegd hebbende, zou ik willen dat de Republikeinen in Amerika een degelijkere kandidaat naar voren schoven. Nu lijkt daar weinig kans op. Naast Trump lijkt er ook niet veel in te zitten; het is vooral weinig seculier en veel Ayn Rand. Het zal allemaal wel.
Genoeg kandidaten hoor bij de Republikeinen, heb je de primaries van 2015 bekeken? Ze moesten het opsplitsen om een ieder een kans te geven om te debatteren.
pi_201155556
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 16:43 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Genoeg kandidaten hoor bij de Republikeinen, heb je de primaries van 2015 bekeken? Ze moesten het opsplitsen om een ieder een kans te geven om te debatteren.
Genoeg kandidaten idd alleen hebben de Republikeinen hun eigen graf gegraven door Trump toe te laten.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201155591
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 17:13 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Genoeg kandidaten idd alleen hebben de Republikeinen hun eigen graf gegraven door Trump toe te laten.
Dat valt inderdaad te zien in de stemmen die Trump heeft behaald. Dat valt inderdaad te zien aan de steun die Trump geniet binnen de partij. Weet je zeker dat je het Biden-probleem niet op de Republikeinen projecteert?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')