En na vier jaar wanbeleid blijkt het aantal stemmen toch niet genoeg voor een meerderheid. Daarom nu ook de stembeperkende wetgeving die overal in Republikeinse staten worden doorgevoerd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:16 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad te zien in de stemmen die Trump heeft behaald. Dat valt inderdaad te zien aan de steun die Trump geniet binnen de partij. Weet je zeker dat je het Biden-probleem niet op de Republikeinen projecteert?
Hihihi, 2 honks voor jouw interpretatie van de realiteit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:20 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En na vier jaar wanbeleid blijkt het aantal stemmen toch niet genoeg voor een meerderheid. Daarom nu ook de stembeperkende wetgeving die overal in Republikeinse staten worden doorgevoerd.
Die 'fraude'- realiteit zeker?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:21 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Hihihi, 2 honks voor jouw interpretatie van de realiteit.
quote:During an interview for the Australian Broadcasting Corporation's two-part series "Fox and the Big Lie," Sidney Powell struggled to respond to errors that the correspondent Sarah Ferguson pointed out in her claims and threatened to end the interview.
Powell was one of several public figures who propagated the "Big Lie" that mass voter fraud cost Donald Trump the 2020 election. The voting-machine companies Dominion Voting Systems and Smartmatic have filed defamation lawsuits against Powell over her involvement in spreading the baseless conspiracy theory.
At one point during the interview, Powell responded to a line of questioning by asking Ferguson if she worked for Smartmatic and saying she was confused about why Ferguson had come to interview her.
"Because you've made a series of very strong allegations against Smartmatic and against Dominion containing many errors of fact," Ferguson responded.
Shortly after, Powell tried to stop the interview, saying it was "wholly inappropriate" because of pending litigation.
After returning to finish the interview, Powell stuck by her baseless claims about widespread election fraud.
"I am saying that thousands of Americans had some role in it, knowingly or unknowingly," Powell said. "It was essentially a bloodless coup where they took over the presidency of the United States without a single shot being fired."
When Powell claimed that the fraud had been planned for at least three years, Ferguson asked, "Do you ever hear yourself and think that it sounds ridiculous?"
"No, I know myself very well. I've been in me a long time. I know my reputation. I know my level of integrity," Powell replied.
Powell formerly served as a federal prosecutor and represented Michael Flynn, the former national security advisor who pleaded guilty to making false statements to FBI investigators in 2017 and was later pardoned by Trump.
On Wednesday, a US judge ruled that Powell and Lin Wood, another attorney who worked with Powell to sue election officials, had engaged in "historic and profound abuse" of the legal system.
Their case "was never about fraud -- it was about undermining the People's faith in our democracy and debasing the judicial process to do so," the ruling said.
Stembeperkende wetgeving zoals voter ID?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:20 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En na vier jaar wanbeleid blijkt het aantal stemmen toch niet genoeg voor een meerderheid. Daarom nu ook de stembeperkende wetgeving die overal in Republikeinse staten worden doorgevoerd.
Een van de meest populaire kandidaten die de Republikeinen hebben gehad. Om nog maar niet te spreken over de drastische en broodnodige koerswijziging die de partij heeft gemaakt door hem te verkiezen boven de neocons.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:13 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Genoeg kandidaten idd alleen hebben de Republikeinen hun eigen graf gegraven door Trump toe te laten.
Voter-id valt nog iets voor te zeggen, mits gratis. Sluiten stemlokalen in arme wijken, verbod om mensen in lange wachtrijen iets te drinken te geven, herverdeling districten om verdeling te beïnvloeden, zeker. 100% zeker.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:44 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Stembeperkende wetgeving zoals voter ID?
Niet alleen Biden zelfs Hillary had in het totaal meer stemmen dan Trump.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:21 schreef Ulx het volgende:
Biden kreeg veel meer stemmen dan Trump dus is Biden populairder. Je kunt Biden niet kwalijk nemen dat de GOP een incompetente faalhaas nomineerde, alleen maar omdat ze bang waren voor een paar gemene tweets.
Doet me denken aan Frank de Boer met zijn balbezit. Dat de doelpunten er niet waren... tsja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Niet alleen Biden zelfs Hillary had in het totaal meer stemmen dan Trump.
Wel goed lezen he! Hij leidt in de polls als tegenkandidaat niet in de polls om Newson af te zetten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:53 schreef Chivaz het volgende:
https://www.msn.com/en-us(...)ia-recall/ar-AANVQhp
Ondertussen in Californië gaat the sage of south central aan de leiding.
Een zwarte liberarische/conservatieve talkshowhost als gouverneur in progressief/liberaal Californië.
Only in America.
Ik kan mij goed voorstellen dat eten en drinken geven in wachtrijen verboden word.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:49 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Voter-id valt nog iets voor te zeggen, mits gratis. Sluiten stemlokalen in arme wijken, verbod om mensen in lange wachtrijen iets te drinken te geven, herverdeling districten om verdeling te beïnvloeden, zeker. 100% zeker.
honk honk honkquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:57 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Doet me denken aan Frank de Boer met zijn balbezit. Dat de doelpunten er niet waren... tsja.
Wat?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
honk honk honk
Het gillen over vermeende fraude lijkt op het sprookje van de nieuwe kleren van de koning alleen nu is een gedeelte van het volk allemaal koning.tsja.
Mijn excuses, maar goed ik zie dat net krap de helft Newsom wilt aanhouden. Ik weet niet of de Democraten de stemmers kan motiveren om Newsom te laten zitten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:58 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wel goed lezen he! Hij leidt in de polls als tegenkandidaat niet in de polls om Newson af te zetten.
Latest Polls Of The California Recall Election
Dan verbied je het geven van flesjes met reclame.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik kan mij goed voorstellen dat eten en drinken geven in wachtrijen verboden word.
“Hier heb je een flesje water” en op dat flesje staat dan bijvoorbeeld gesponsord door die en die partij.
Ik ben het wel met je eens dat de stemlokalen open moeten blijven.
En de winnaar was de liegende, frauderende en incompetente pussy grabber. Dat zegt wel wat over het nivo van de kandidaten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Genoeg kandidaten hoor bij de Republikeinen, heb je de primaries van 2015 bekeken? Ze moesten het opsplitsen om een ieder een kans te geven om te debatteren.
En als het wel gebeurt wat dan? Iedereen die langer wacht dan een uur naar huis sturen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan verbied je het geven van flesjes met reclame.
Men zou een algemene regel moeten invoeren dat de wachttijd bij een stemlokaal niet boven 1 uur mag uitkomen. Laat ze dat maar eens goed organiseren, die flesjes en voedsel uitdelen zijn een gevolg van slechte organisatie.
Het lijkt je nog steeds dwars te zitten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En de winnaar was de liegende, frauderende en incompetente pussy grabber. Dat zegt wel wat over het nivo van de kandidaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |