Je kan het de voorgaande presidenten natuurlijk ook aanrekenen (en ja, daar hoort Obama ook bij). Zo'n instabiele regering bewapenen. Maar dit vind ik moeilijk Biden aan te rekenen. Of je moet van mening zijn dat Amerika voor altijd moet blijven.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als dat het geval is, ligt de schuld dus bij Afghanistan niet bij Biden!
Scroll even iets verder naar boven, in ander stukje gaf ik al de voorgangers op de flikker.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:16 schreef kipknots het volgende:
[..]
Je kan het de voorgaande presidenten natuurlijk ook aanrekenen (en ja, daar hoort Obama ook bij). Zo'n instabiele regering bewapenen. Maar dit vind ik moeilijk Biden aan te rekenen. Of je moet van mening zijn dat Amerika voor altijd moet blijven.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Alsof Biden de enige was die alvast spul had kunnen laten verschepen?
Al zijn voorgangers hadden dit al kunnen doen die troepen terug haalden.
Jeetje, de dag des oordeels is gekomen!quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:31 schreef QuidProJoe het volgende:
Je kunt het Afghanistan-probleem inderdaad de vorige presidenten aanrekenen. De rampzalige terugtrekking daarentegen, en alle gevolgen daarvan, zijn echter 100% de schuld van Biden.
We wachten met geduld af wat de Trumpanzees hiervan gaan vinden, vermoedelijk zullen ze weer over Antifa beginnen om de aandacht af te leidenquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:31 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Maar hij was toch zo anti-oorlog
Of een uitglijder van Bidenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
We wachten met geduld af wat de Trumpanzees hiervan gaan vinden, vermoedelijk zullen ze weer over Antifa beginnen om de aandacht af te leiden
Volgens mij werd er bedoeld de amerikaanse bases te ontruimen van personeel en daarna plat te bombarderen zodat er niets achterblijft.quote:
Zie de leugen hierbovenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:09 schreef Tijger_m het volgende:
We wachten met geduld af wat de Trumpanzees hiervan gaan vinden, vermoedelijk zullen ze weer over Antifa beginnen om de aandacht af te leiden
Trumpanzees?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En toch blijven ze maar volhouden dat er geen bewijs is.quote:
Ach kinderen gebruiken nou eenmaal graag scheldwoordjes...quote:
Gelukkig maar dat Trump nog dit jaar in het Witte Huis terug zal keren, niet waar?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:08 schreef Ixnay het volgende:
[..]
En toch blijven ze maar volhouden dat er geen bewijs is.
Wie gelooft er nu nog dat er in Georgia niet gefraudeerd is?
Ik was wel benieuwd waar de uitdrukking precies op zou moeten slaan. Beetje een aparte term namelijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:09 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ach kinderen gebruiken nou eenmaal graag scheldwoordjes...
Blauwen,linkse kerk, biased media. Zijn opeens dan wel heel normale termen toch voor rechtse sektevolgers. Ga toch weg met dit hypocriet gedrag wat je hier weer eens duidelijk laat zien.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik was wel benieuwd waar de uitdrukking precies op zou moeten slaan. Beetje een aparte term namelijk.
Ach kinderen gebruiken nou eenmaal graag scheldwoordjes...quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Blauwen,linkse kerk, biased media. Zijn opeens dan wel heel normale termen toch voor rechtse sektevolgers. Ga toch weg met dit hypocriet gedrag wat je hier weer eens duidelijk laat zien.
Klopt inderdaad, dat zijn makkelijk te plaatsen en logische termen. Dus dat heb je goed gezien. Maar waarom begin je daar nu eigenlijk over? Kan het zijn dat jij je aangesproken voelt door zulke termen? Bijvoorbeeld omdat jij een fervent aanhanger bent van de Blauwen, en iemand die bij de orthodoxie van de Linkse Kerk zweert en zich graag laat informeren door de biased MSM?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Blauwen,linkse kerk, biased media. Zijn opeens dan wel heel normale termen toch voor rechtse sektevolgers. Ga toch weg met dit hypocriet gedrag wat je hier weer eens duidelijk laat zien.
Gaat het eindelijk gebeuren?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |