Ik moet er niet aan denken nu iddquote:Op maandag 23 augustus 2021 07:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Whatever, nog veel te vroeg voor vette hap.
Aha wat goed bijgehoudenquote:Op maandag 23 augustus 2021 07:46 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen!![]()
Het is D.-day!![]()
@:D. van harte gefeliciteerd met je verjaardag!![]()
[ afbeelding ]
Wanneer ben jij jarig?quote:Op maandag 23 augustus 2021 07:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Aha wat goed bijgehouden![]()
FELI D.
[ afbeelding ]
Een weekje na dierendagquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2021 07:46 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen!![]()
Het is D.-day!![]()
@:D. van harte gefeliciteerd met je verjaardag!![]()
[ afbeelding ]
wat een scheetjequote:
quote:Op maandag 23 augustus 2021 08:12 schreef FANNN het volgende:
[..]
wat een scheetje![]()
mooi van lelijkheid
En een krul erbij?quote:Op maandag 23 augustus 2021 08:34 schreef cafca het volgende:
[..]
En als ie netjes schrijft, krijgt hij een stickertje van Juf Deisyy
Tuurlijk hij is hooggeleid héquote:Op maandag 23 augustus 2021 08:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Als ie ook nog foutloos schrijft wel, denk ik
Ze had geen zin vanmorgen om naar FOK! te gaanquote:Op maandag 23 augustus 2021 06:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
@:dotteke is idd vrij laat. Ze denkt zeker dat ze effe kan uitslapen of zo
Soms heb je datquote:Op maandag 23 augustus 2021 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze had geen zin vanmorgen om naar FOK! te gaan
De laatste tijd steeds meer.quote:
Heb wel even mee gelezen maar was er snel weg, Was niet zo gezellig.quote:Op maandag 23 augustus 2021 08:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vond het gisteravond wat zozo hier. Matig. DTS dan.
Door een paar dingenquote:
Nee. Ik las idd ook mee vanuit een ooghoek maar manmanman.quote:Op maandag 23 augustus 2021 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb wel even mee gelezen maar was er snel weg, Was niet zo gezellig.
Hier was het prima zo te lezenquote:Op maandag 23 augustus 2021 08:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vond het gisteravond wat zozo hier. Matig. DTS dan.
Laten we dat zo houden.quote:
Ik ben nog nooit in dat andere topic geweest.quote:
Verstandige beslissing Mr. Davisquote:Op maandag 23 augustus 2021 08:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in dat andere topic geweest.
Dat ga ik ook zo houden
Eerlijk gezegd weet ik dat niet (meer).quote:
Ik heb nog steeds medelijden met jou dat jij daar eens diep door het stof ging terwijl het 200% onnodig was.quote:Op maandag 23 augustus 2021 08:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik dat niet (meer).![]()
Maar de sfeer is hier vaak iets anders dan in DTS inderdaad.
Helemaal nooit ?quote:Op maandag 23 augustus 2021 08:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in dat andere topic geweest.
Dat ga ik ook zo houden
Komt omdat hier maar een klein clubje zit, die niet zo snel op elkaar gaan katten etcquote:Op maandag 23 augustus 2021 08:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik dat niet (meer).![]()
Maar de sfeer is hier vaak iets anders dan in DTS inderdaad.
Komt omdat wij hier allemaal wat ouder en verstandiger zijn denk ik.quote:Op maandag 23 augustus 2021 08:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Komt omdat hier maar een klein clubje zit, die niet zo snel op elkaar gaan katten etc
Zou dat het zijn jaquote:Op maandag 23 augustus 2021 08:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Komt omdat wij hier allemaal wat ouder en verstandiger zijn denk ik.
Nee, was niet van plan helemaal weg te gaan. Maar doe niet meer fanatiek mee, doe ik al langere tijd nietquote:Op maandag 23 augustus 2021 08:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah.. als je maar niet helemaal weg gaat
Je bent ook druk met de verzorging van je vader natuurlijkquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, was niet van plan helemaal weg te gaan. Maar doe niet meer fanatiek mee, doe ik al langere tijd niet
Ja, ik dacht net zoquote:Op maandag 23 augustus 2021 08:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee. Ik las idd ook mee vanuit een ooghoek maar manmanman.
Ja hier is altijd prima volgens mij. Heb hier nog nooit iets negatiefs gezien.quote:
Teruglezen waard?quote:Op maandag 23 augustus 2021 08:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee hoor MCHquote:
Ja haha ik post wel her en der maar daar niet, lijkt me een dom spelquote:Op maandag 23 augustus 2021 08:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Helemaal nooit ?
Sommige topics zijn wel leuk hoor..
Waar gaat ie speechen?quote:
Soms ook niet echt als er een keer ruzie is, zolang maar niet te lang door gaat etcquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Mwoah, hier werd en wordt ook wel eens gebitcht maar de meeste van de tegenstanders van @:deisyy zijn vakkundig opgeruimd of verbannen
Het spel is wel duidelijk ... alleen de manier waarop het gespeeld wordt laat te wensen overquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja haha ik post wel her en der maar die niet, lijkt me een dom spel
Dat had ik door jaquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, was niet van plan helemaal weg te gaan. Maar doe niet meer fanatiek mee, doe ik al langere tijd niet
Ik heb er nu een beeld bij, dat is wel voldoendequote:
Tja toch valt het best mee, en is het niet echt een dom spel..quote:Op maandag 23 augustus 2021 09:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja haha ik post wel her en der maar daar niet, lijkt me een dom spel
ik heb ooit een paar keer meegegluurd en voelde spontaan mijn hersencellen afbrekenquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja haha ik post wel her en der maar daar niet, lijkt me een dom spel
Een beetje alsof je in je eentje boter kaas en eieren speeltquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb ooit een paar keer meegegluurd en voelde spontaan mijn hersencellen afbreken
Helaasquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:11 schreef Prisha het volgende:
En verder....goedemorgen peeps![]()
pfff. werken.
Ja met 2 is het te doen ... nummer 3 verkloot hetquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Een beetje alsof je in je eentje boter kaas en eieren speelt
Werkse Prishquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:11 schreef Prisha het volgende:
En verder....goedemorgen peeps![]()
pfff. werken.
oops glas leegquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook lekker, drink het alleen te weinig
Kost wat veel tijd, als je wilt winnen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 09:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tja toch valt het best mee, en is het niet echt een dom spel..
Maar goed ieder zijn of haar mening er over
Dan wel ja, maar goed dat is niet iets wat verplicht is gelukkig..:Dquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Kost wat veel tijd, als je wilt winnen.
Wat doe je er dan ... Een spel moet gespeelt wordenquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan wel ja, maar goed dat is niet iets wat verplicht is gelukkig..:D
ik hoef ook niet te winnen..
Ik ook niet meerquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan wel ja, maar goed dat is niet iets wat verplicht is gelukkig..:D
ik hoef ook niet te winnen..
quote:Op maandag 23 augustus 2021 09:43 schreef chufi het volgende:
[..]
In jouw geval wel , maar dat is mijn idee
Je wekker zetten voor de downtimequote:Op maandag 23 augustus 2021 09:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook niet meer![]()
Maar een aantal zijn wel heel fanatiek.
Ik speel ook wel maar niet heel fantastiek ofzquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat doe je er dan ... Een spel moet gespeelt worden
Zekersquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook niet meer![]()
Maar een aantal zijn wel heel fanatiek.
Heel slim en verstandig, toch doe je soms nog wel mee met de dtquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik hem al zet is het altijd er na
dan ben ik blijkbaar nog wakkerquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heel slim en verstandig, toch doe je soms nog wel mee met de dt
quote:
waarom zeggen jullie dat daar dan niet als iemand zo afgekraakt?quote:Op maandag 23 augustus 2021 08:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Boek pakken, weg van fok en/of af en toe een fapje, dat slaapgezeik.quote:Op maandag 23 augustus 2021 09:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
De meesten zijn gewoon wakker en/of slapen slecht
quote:Op maandag 23 augustus 2021 09:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je een slaapprobleem? Ik hoor wel vaker dat dat een kwaaltje is van de ouden van dagen.
Ik vergeet @sacha nietquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:53 schreef FANNN het volgende:
[..]
[..]
waarom zeggen jullie dat daar dan niet als iemand zo afgekraakt?
mijn post hier is al weggehaald, want dan stook ikmaar is las het te laat.. en volgens mij is die ene
post hiero weggehaald... Iemand moet het toch voor Sas opnemen?
Eend was écht vies bezig tegen Sas en nog eentje ene vers fruit ofzoiets?
Maar Hoera er is iemand jarig![]()
En morgen is er weer iemand jarig![]()
![]()
Kan ook ja een boek lezen, maar goed mensen doen maar wat ze willen in de nachtquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Boek pakken, weg van fok en/of af en toe een fapje, dat slaapgezeik.
Ik slaap NOOITquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
De meesten zijn gewoon wakker en/of slapen slecht
Haha waar is ie dan nu?quote:
Goed zo!!!!quote:
Maar als je iets bewezen slechts doet en er vervolgens over gaat klagen, dan is dat nogalquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan ook ja een boek lezen, maar goed mensen doen maar wat ze willen in de nacht
Nee, dat kan ook helemaal niet natuurlijk, dus ik lul maar watquote:
soms welquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Slaap je wel al wat vaker in de nacht dan?
Ze klagen er niet echt over hoor, dat valt gelukkig wel meequote:Op maandag 23 augustus 2021 09:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar als je iets bewezen slechts doet en er vervolgens over gaat klagen, dan is dat nogal
Oh ging het daar weer overquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:53 schreef FANNN het volgende:
[..]
[..]
mijn post hier is al weggehaald, want dan stook ikmaar is las het te laat.. en volgens mij is die ene
![]()
Maar jij hebt wel een vreemd slaapritme, tenminste dat zeg je zelfquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:57 schreef FANNN het volgende:
[..]
Nee, dat kan ook helemaal niet natuurlijk, dus ik lul maar wat
Jij hebt gewoon een boterzachte kijk op de wereld en ik ben een zure oude man (daarom zit ik in 40+)quote:Op maandag 23 augustus 2021 09:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze klagen er niet echt over hoor, dat valt gelukkig wel mee
oh.. ik lees normaal ook nooit, maar dat topic staat altijd bovenaan en ik zag iets en toen ging ik teruglezen,quote:
hoe laat was dat ongeveer?quote:Op maandag 23 augustus 2021 09:59 schreef FANNN het volgende:
[..]
oh.. ik lees normaal ook nooit, maar dat topic staat altijd bovenaan en ik zag iets en toen ging ik teruglezen,
dat was niet fraai wat ik las
Mijnpa is 92 en die gaat tegen 00.30 naar bed tot een uurtje of 10quote:Op maandag 23 augustus 2021 09:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je een slaapprobleem? Ik hoor wel vaker dat dat een kwaaltje is van de ouden van dagen.
Dat heb je heel mooi verwoordquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een boterzachte kijk op de wereld en ik ben een zure oude man (daarom zit ik in 40+)
Dat klopt wel hoorquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar jij hebt wel een vreemd slaapritme, tenminste dat zeg je zelf
De 1 is de andere niet ...quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijnpa is 92 en die gaat tegen 00.30 naar bed tot een uurtje of 10
Ik was 38 en sliep drie tot vier uurtjes per nacht en dat doe ik nog
brengt je nergensquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat heb je heel mooi verwoord
Met klagen gaat het ook niet weg/over idd.. maar wel heel vervelendquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:01 schreef FANNN het volgende:
[..]
Dat klopt wel hoordat heeft ook een reden... maar daar klaag ik niet over
Jawel hoor. stap elke dag weer de deur uit de wijde wereld inquote:
skatend naar de snackbar voor een milkshake, dat noem ik niet de weide wereld inquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jawel hoor. stap elke dag weer de deur uit de weide wereld in
volgens mij is daar ook iets ''weggeveegd'' maar er staat nog veel shit geloof ik...quote:
Nee hoor, ook andere dingen gelukkigquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:03 schreef MCH het volgende:
[..]
skatend naar de snackbar voor een milkshake, dat noem ik niet de weide wereld in
waarom geef je geen antwoord op mijn vraag?quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:03 schreef FANNN het volgende:
[..]
volgens mij is daar ook iets ''weggeveegd'' maar er staat nog veel shit geloof ik...
ik ga het niet opnieuw teruglezen
Sorry, foutje in mijn Excel. @Deisyy en ik passen het aan.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee hoor, ook andere dingen gelukkig![]()
Kan ook niet eens skaten.skeeleren
Bedanktquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Sorry, foutje in mijn Excel. @:deisyy en ik passen het aan.
wat vroeg je dan?quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:03 schreef MCH het volgende:
[..]
waarom geef je geen antwoord op mijn vraag?
ah... oh dat weet ik niet meer... ik heb niet op de tijd gelet.. serieus niet... zeker niet toen ik ging teryglezen wasquote:
ik geloof je!quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:07 schreef FANNN het volgende:
[..]
ah... oh dat weet ik niet meer... ik heb niet op de tijd gelet.. serieus niet... zeker niet toen ik ging teryglezen was
natuurlijk... dus nee sorry dat weet ik niet meer...
ere woord!
Thank You!quote:
Het heeft geen zin dingen te zeggen dan blaas je het vaak erger opquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:53 schreef FANNN het volgende:
[..]
[..]
![]()
Klopt. En als het helpt om te relativeren, bedenk: het is maar een online forum. In het echt zijn de mensen wel anders.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het heeft geen zin dingen te zeggen dan blaas je het vaak erger op
Ook als er tegen mij gesneerd wordt zeg ik niets.
Ga dan liever weg dan er op ingaan.
Zo dan .. de TS is sneller dan de FoK! topictellertquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:07 schreef Domnivoor het volgende:
Dit deel heeft hetzelfde nummer als het vorige:
40+ / [40+ SC #4179] Links laten liggen
40+ / [40+ SC #4179] Goedemorgen schatjes patatjes
@:Deisyy
Hier of ''daar''?quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het heeft geen zin dingen te zeggen dan blaas je het vaak erger op
Ook als er tegen mij gesneerd wordt zeg ik niets.
Ga dan liever weg dan er op ingaan.
Nee daarom, maar wilde alleen aangeven dat het niet specifiek ouderen zijn die niet kunnen slapenquote:
Of juist erger!quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. En als het helpt om te relativeren, bedenk: het is maar een online forum. In het echt zijn de mensen wel anders.
Nee hier niet, hier heb ik nog nooit iemand iets negatiefs zien zeggen of doen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:11 schreef FANNN het volgende:
[..]
Hier of ''daar''?
Volgens mij wordt er hier nooit gesneerd naar jou toch?
Hoe het ''daaro'' gaat weet ik natuurlijk niet....
Dat is het voordeel van niet teruglezen ... maar dan nog niks volgens mijquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hier niet, hier heb ik nog nooit iemand iets negatiefs zien zeggen of doen.
Of ik heb geluk en ben er dan net op dat moment niet
Hier is nooit iemand negatiefquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hier niet, hier heb ik nog nooit iemand iets negatiefs zien zeggen of doen.
Of ik heb geluk en ben er dan net op dat moment niet
Banaan of vanillequote:Op maandag 23 augustus 2021 10:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Je favoriete milkshakesmaak ontbreekt nog?
Ik lees ook nooit terug. Deed ik in de COS wel maar dat was om te kijken of er met de bewoners nog iets was.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van niet teruglezen ... maar dan nog niks volgens mij
Gefeliciteerd D.quote:
Mooie gesproken Domnivoor!quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:19 schreef Domnivoor het volgende:
Hier gaat het de laatste tijd prima. Dus laten we geen DTS-gezeik hierheen halen.
Dat mogen ze lekker daar houden
Eensch.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:19 schreef Domnivoor het volgende:
Hier gaat het de laatste tijd prima. Dus laten we geen DTS-gezeik hierheen halen.
Voor mij, of in het algemeen?quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Hopelijk een rustige dag vandaag.
Ik ben meer een softijstype met discodip (en slagroom) maar van de milkshakes zou ik deze smaken kiezen, of framboos/kersquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vindt jij die smaken ook t lekkerst?
Het vorige topic, daar was D. TSquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:19 schreef Domnivoor het volgende:
Oh ik vind softijs niet lekker, dan liever schepijsquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben meer een softijstype met discodip (en slagroom) maar van de milkshakes zou ik deze smaken kiezen, of framboos/kers
Voor jou. Hoewel het voor iedereen hopelijk geldt. In elk geval is er eindelijk zon. Maar daardoor staat de volgende klus helaas vanavond te wachten: grasmaaien en dat soort dingen.quote:
Koop dan een grasmaaier robotquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor jou. Hoewel het voor iedereen hopelijk geldt. In elk geval is er eindelijk zon. Maar daardoor staat de volgende klus helaas vanavond te wachten: grasmaaien en dat soort dingen.
Bij schepijs vind ik de kwaliteit te wisselend helaas en ik eet het niet vaak genoeg om de goede te onthoudenquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh ik vind softijs niet lekker, dan liever schepijs
Framboos/kersen smaak heb je niet overal helaas..
Jij hebt zoveel zon dat je niet kunt grasmaaien?quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor jou. Hoewel het voor iedereen hopelijk geldt. In elk geval is er eindelijk zon. Maar daardoor staat de volgende klus helaas vanavond te wachten: grasmaaien en dat soort dingen.
Jazeker, maar nu het niet meer regent en de GFT morgen geleegd wordt, kan het nog mooi even mee.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:23 schreef D. het volgende:
[..]
Jij hebt zoveel zon dat je niet kunt grasmaaien?
Hhmm, daar zit indd ook weer verschil inquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Bij schepijs vind ik de kwaliteit te wisselend helaas en ik eet het niet vaak genoeg om de goede te onthouden
en noteren in een Excelquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hhmm, daar zit indd ook weer verschil in![]()
Dan proeven en cijfer noteren
Vind softijs ook niet zo lekker, heb ook liever schepijs, en dan mokkaquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh ik vind softijs niet lekker, dan liever schepijs
Framboos/kersen smaak heb je niet overal helaas..
Mokka, dat zie je niet vaak. Ik vind kers yoghurt lekkerquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind softijs ook niet zo lekker, heb ook liever schepijs, en dan mokka
Ben je nog bij v.d. Linde geweest?quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Bij schepijs vind ik de kwaliteit te wisselend helaas en ik eet het niet vaak genoeg om de goede te onthouden
Ook in een schriftje of kladblokje, kan je die meenemenquote:
Excel kun je tegenwoordig ook meenemenquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook in een schriftje of kladblokje, kan je die meenemen
Vind fruit smaken lekkerder, zag ook bij een ijsboerderij die hadden bokkenpoot ijsquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind softijs ook niet zo lekker, heb ook liever schepijs, en dan mokka
Nou bij een boerderij die maakt het zelf, dat is lekkere dikke softijs dat vind ik wel lekker jaquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Absoluut, wat een genot. Dan vindt @:mrsloveable softijs wel opeens lekker hoor.
Op mobiel jaquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:27 schreef D. het volgende:
[..]
Excel kun je tegenwoordig ook meenemen
Dan regel je een arfspraakje met haar om samen een ijsje te etenquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Absoluut, wat een genot. Dan vindt @:mrsloveable softijs wel opeens lekker hoor.
Die heb ik nog nooit gehad, zal het eens proberen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Mokka, dat zie je niet vaak. Ik vind kers yoghurt lekker
Een bolletje van 1,40 en twee mergpijpjes, die heb ik verdorie geplet door iets zwaars in m'n tas kwam ik later achterquote:
Presentatie maken en eerst nog heel veel data daarvoor analyserenquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:32 schreef chufi het volgende:
Welk avontuur staat er vandaag op de planning?
Je bent al druk bezig zie ik.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Presentatie maken en eerst nog heel veel data daarvoor analyseren
Zonde.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Een bolletje van 1,40 en twee mergpijpjes, die heb ik verdorie geplet door iets zwaars in m'n tas kwam ik later achter![]()
![]()
Aan het werk luie donderquote:
Nee, ken ik niet.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:38 schreef MCH het volgende:
[..]
gewoon opgegeten hoor, de smurrie was ook lekker. Ken je die zaak?
Inspiratie, Klompenlijstquote:
volgende keer moet je een zakje chocolade truffels meenemen om te proberen....quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Inspiratie, Klompenlijst
Het ijs van mijn dromen (Van der Linde ijs, namelijk)
In dit jaar dat ik 40 word, doe ik mijn best om 60 avonturen af te strepen op mijn Klompenlijst-voor-één-jaar (one-year bucket list). Uiteraard schrijf ik ook over die avonturen. Vandaag vertel ik waarom ik heel snel nóg een keer terug moet naar Amsterdam voor een ijsje van banketbakkerij Van der Linde.
Wat is het lekker, het Van der Linde ijs. Voor me in de rij vroeg iemand: “Do you have flavors?” (Er staan veel toeristen in die rij. Ik geloof dat de mevrouw achter de balie verrast was dat ik Nederlands sprak.) En het antwoord was: “We have one. Vanilla and cream. It is quite special.” Ik ben het helemaal met de verkoopster eens. Zo romig en vol vanille zijn er maar weinig.
https://www.lekkerplan.nl/ijs-eten-bij-van-der-linde/
iedereen is lyrisch
ik twijfelde maar die vind ik normaal niet zo bijzonder en ik ben gek van mergpijpjesquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:55 schreef FANNN het volgende:
[..]
volgende keer moet je een zakje chocolade truffels meenemen om te proberen....
Is óók lekker!quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:56 schreef MCH het volgende:
[..]
ik twijfelde maar die vind ik normaal niet zo bijzonder en ik ben gek van mergpijpjes
Is je spreekbeurt al klaar?quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Een bolletje van 1,40 en twee mergpijpjes, die heb ik verdorie geplet door iets zwaars in m'n tas kwam ik later achter![]()
![]()
Fannnquote:
Ik probeer je alleen maar te behoeden voor nachtwerk, of laatste moment broddelwerk waardoor je je baan verliest, je huur nier meer kunt betalen en uiteindelijk onder een brug moet slapenquote:
Dat is erg aardigquote:Op maandag 23 augustus 2021 11:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen maar te behoeden voor nachtwerk, of laatste moment broddelwerk waardoor je je baan verliest, je huur nier meer kunt betalen en uiteindelijk onder een brug moet slapen
In een doosquote:Op maandag 23 augustus 2021 11:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen maar te behoeden voor nachtwerk, of laatste moment broddelwerk waardoor je je baan verliest, je huur nier meer kunt betalen en uiteindelijk onder een brug moet slapen
Presentatiequote:
Heb ik idd wel ja, maar of ik die uitleen aan jou.. dat weet ik nog nietquote:Op maandag 23 augustus 2021 11:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan heb jij vast nog wel een bank of bed
Will bring lots of milkshakesquote:Op maandag 23 augustus 2021 11:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb ik idd wel ja, maar of ik die uitleen aan jou.. dat weet ik nog niet
Ja rijendik daar inderdaad. Ik ben geen ijsliefhebber en sta liever in de rij voor een puntzak Vlaamse friet. Ik weet niet hoe die zaak heet, maar daar staat ook vaak een lange rij. Straatje achter de Kalverstraat dacht ik. Lang geleden dat ik er geweest ben.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Inspiratie, Klompenlijst
Het ijs van mijn dromen (Van der Linde ijs, namelijk)
In dit jaar dat ik 40 word, doe ik mijn best om 60 avonturen af te strepen op mijn Klompenlijst-voor-één-jaar (one-year bucket list). Uiteraard schrijf ik ook over die avonturen. Vandaag vertel ik waarom ik heel snel nóg een keer terug moet naar Amsterdam voor een ijsje van banketbakkerij Van der Linde.
Wat is het lekker, het Van der Linde ijs. Voor me in de rij vroeg iemand: “Do you have flavors?” (Er staan veel toeristen in die rij. Ik geloof dat de mevrouw achter de balie verrast was dat ik Nederlands sprak.) En het antwoord was: “We have one. Vanilla and cream. It is quite special.” Ik ben het helemaal met de verkoopster eens. Zo romig en vol vanille zijn er maar weinig.
https://www.lekkerplan.nl/ijs-eten-bij-van-der-linde/
iedereen is lyrisch
Vlaamse friethuis in de Voetboogstraatquote:Op maandag 23 augustus 2021 11:16 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja rijendik daar inderdaad. Ik ben geen ijsliefhebber en sta liever in de rij voor een puntzak Vlaamse friet. Ik weet niet hoe die zaak heet, maar daar staat ook vaak een lange rij. Straatje achter de Kalverstraat dacht ik. Lang geleden dat ik er geweest ben.
Iets klopt hier niet....quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Vlaamse friethuis in de Voetboogstraat![]()
Die verkopen de beste patat
Enige zaak in Amsterdam die hun patatjes friet mogen noemenquote:
Ja die.quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze in Nederland ergens zulke lekkere patat/friet maken als de gemiddelde Belgische frituur.quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:18 schreef pullup het volgende:
[..]
met een verderfelijk centrumquote:Op maandag 23 augustus 2021 11:24 schreef cafca het volgende:
Ja, Amsterdam is natuurlijk ook een wereldstad
Grappigquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:00 schreef chufi het volgende:
Waarom heet het voetbalstraat op SV?
https://goo.gl/maps/tYT78B3qooqEjPKR9
nee dat zag ik ookquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Grappig
Niet de hele straat, zie ik.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:43 schreef cafca het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent me net een seconde voor
![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:43 schreef cafca het volgende:
[..]Dat is ouwe taartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Note @cafca dan, dit pik je toch niet?quote:
Deisyy, of is cafca je kloon @Deisyyquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Wat moet ik niet pikken? Dat Dees zichzelf een ouwe taart vindt?
Erg slechts excuus, en zo belangrijk zijn jij en ik niet. Volgens mij wil jij je beter voordoen dan je bent hier. Je zei vorige week ook al dat je zo'n belangrijke afspraak in de ochtend had.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, ik heb meer te doen dan FOK! continu in de gaten houden
Jij moet eens beter leren lezen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Erg slechts excuus, en zo belangrijk zijn jij en ik niet. Volgens mij wil jij je beter voordoen dan je bent hier. Je zei vorige week ook al dat je zo'n belangrijke afspraak in de ochtend had.
Ik merk dat je stress hebt, je kunt mijn goede grappen niet waarderenquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Jij moet eens beter leren lezen.
(ja, ik ook, maar dat is vergeefse moeite)
Oh, die goede grappen heb ik even gemist, sorry.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik merk dat je stress hebt, je kunt mijn goede grappen niet waarderen
Dank jequote:Op maandag 23 augustus 2021 12:23 schreef oma-Nijn het volgende:
@:D. Vanuit Den Haag van harte gefeliciteerd en nog vele dansbare jaren![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat heb je uitgekozen om te eten vanavond?quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:11 schreef D. het volgende:
[..]
Dank je
Heb dit levensjaar nog niet gedanst
Op een oude taart moet je het lerenquote:
Sushiquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat heb je uitgekozen om te eten vanavond?
excellent choice!!quote:
wat heb je voor je verjaardag gekregenquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:18 schreef D. het volgende:
[..]
Leek mij ook
Beproefd recept, dus ik handel met voorkennis
ik snap datquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:18 schreef D. het volgende:
[..]
Leek mij ook
Beproefd recept, dus ik handel met voorkennis
Persoonlijke dingenquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:19 schreef MCH het volgende:
[..]
wat heb je voor je verjaardag gekregen
tandpasta nagelknipper neustrimmer deo zeep douchegel sheerspullen...of zoquote:
Nee, wel een handstomerquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
tandpasta nagelknipper neustrimmer deo zeep douchegel sheerspullen...of zo
Krijg je dan hele zachte handjes?quote:
handstomerquote:
alsof je ooit nog kleding meot stomen als je toch nooit meer naar kantoor hoeftquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik kreukels uit kleding
[..]
Dank
Dat naar kantoor gaan, gaat weer komen. Dus dan weer een net overhemd aan enzo. Stomen, dat hoeft dan weer nietquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:35 schreef MCH het volgende:
[..]
alsof je ooit nog kleding meot stomen als je toch nooit meer naar kantoor hoeft
1 of 2 dagen per weekquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat naar kantoor gaan, gaat weer komen. Dus dan weer een net overhemd aan enzo. Stomen, dat hoeft dan weer niet
Ik kom bij de klantquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:35 schreef MCH het volgende:
[..]
alsof je ooit nog kleding meot stomen als je toch nooit meer naar kantoor hoeft
Er bestaan ook kreukvrije overhemden. Die komen al perfect de wasmachine uitquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kom bij de klant
En ook privé kom ik weleen kreukvrij voor de dag
Mijn overhemden met bedrijfslogo zijn dat nietquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Er bestaan ook kreukvrije overhemden. Die komen al perfect de wasmachine uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |