Maar als je iets bewezen slechts doet en er vervolgens over gaat klagen, dan is dat nogalquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan ook ja een boek lezen, maar goed mensen doen maar wat ze willen in de nacht
Nee, dat kan ook helemaal niet natuurlijk, dus ik lul maar watquote:
soms welquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Slaap je wel al wat vaker in de nacht dan?
Ze klagen er niet echt over hoor, dat valt gelukkig wel meequote:Op maandag 23 augustus 2021 09:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar als je iets bewezen slechts doet en er vervolgens over gaat klagen, dan is dat nogal
Oh ging het daar weer overquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:53 schreef FANNN het volgende:
[..]
[..]
waarom zeggen jullie dat daar dan niet als iemand zo afgekraakt?
mijn post hier is al weggehaald, want dan stook ikmaar is las het te laat.. en volgens mij is die ene
post hiero weggehaald... Iemand moet het toch voor Sas opnemen?
Eend was écht vies bezig tegen Sas en nog eentje ene vers fruit ofzoiets?
Maar Hoera er is iemand jarig![]()
En morgen is er weer iemand jarig![]()
![]()
Maar jij hebt wel een vreemd slaapritme, tenminste dat zeg je zelfquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:57 schreef FANNN het volgende:
[..]
Nee, dat kan ook helemaal niet natuurlijk, dus ik lul maar wat
Jij hebt gewoon een boterzachte kijk op de wereld en ik ben een zure oude man (daarom zit ik in 40+)quote:Op maandag 23 augustus 2021 09:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze klagen er niet echt over hoor, dat valt gelukkig wel mee
oh.. ik lees normaal ook nooit, maar dat topic staat altijd bovenaan en ik zag iets en toen ging ik teruglezen,quote:
hoe laat was dat ongeveer?quote:Op maandag 23 augustus 2021 09:59 schreef FANNN het volgende:
[..]
oh.. ik lees normaal ook nooit, maar dat topic staat altijd bovenaan en ik zag iets en toen ging ik teruglezen,
dat was niet fraai wat ik las
Mijnpa is 92 en die gaat tegen 00.30 naar bed tot een uurtje of 10quote:Op maandag 23 augustus 2021 09:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je een slaapprobleem? Ik hoor wel vaker dat dat een kwaaltje is van de ouden van dagen.
Dat heb je heel mooi verwoordquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een boterzachte kijk op de wereld en ik ben een zure oude man (daarom zit ik in 40+)
Dat klopt wel hoorquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar jij hebt wel een vreemd slaapritme, tenminste dat zeg je zelf
De 1 is de andere niet ...quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijnpa is 92 en die gaat tegen 00.30 naar bed tot een uurtje of 10
Ik was 38 en sliep drie tot vier uurtjes per nacht en dat doe ik nog
brengt je nergensquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat heb je heel mooi verwoord
Met klagen gaat het ook niet weg/over idd.. maar wel heel vervelendquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:01 schreef FANNN het volgende:
[..]
Dat klopt wel hoordat heeft ook een reden... maar daar klaag ik niet over
Jawel hoor. stap elke dag weer de deur uit de wijde wereld inquote:
skatend naar de snackbar voor een milkshake, dat noem ik niet de weide wereld inquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jawel hoor. stap elke dag weer de deur uit de weide wereld in
volgens mij is daar ook iets ''weggeveegd'' maar er staat nog veel shit geloof ik...quote:
Nee hoor, ook andere dingen gelukkigquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:03 schreef MCH het volgende:
[..]
skatend naar de snackbar voor een milkshake, dat noem ik niet de weide wereld in
waarom geef je geen antwoord op mijn vraag?quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:03 schreef FANNN het volgende:
[..]
volgens mij is daar ook iets ''weggeveegd'' maar er staat nog veel shit geloof ik...
ik ga het niet opnieuw teruglezen
Sorry, foutje in mijn Excel. @Deisyy en ik passen het aan.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee hoor, ook andere dingen gelukkig![]()
Kan ook niet eens skaten.skeeleren
Bedanktquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Sorry, foutje in mijn Excel. @:deisyy en ik passen het aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |