Dan wel ja, maar goed dat is niet iets wat verplicht is gelukkig..:Dquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Kost wat veel tijd, als je wilt winnen.
Wat doe je er dan ... Een spel moet gespeelt wordenquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan wel ja, maar goed dat is niet iets wat verplicht is gelukkig..:D
ik hoef ook niet te winnen..
Ik ook niet meerquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan wel ja, maar goed dat is niet iets wat verplicht is gelukkig..:D
ik hoef ook niet te winnen..
quote:Op maandag 23 augustus 2021 09:43 schreef chufi het volgende:
[..]
In jouw geval wel , maar dat is mijn idee
Je wekker zetten voor de downtimequote:Op maandag 23 augustus 2021 09:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook niet meer![]()
Maar een aantal zijn wel heel fanatiek.
Ik speel ook wel maar niet heel fantastiek ofzquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat doe je er dan ... Een spel moet gespeelt worden
Zekersquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook niet meer![]()
Maar een aantal zijn wel heel fanatiek.
Heel slim en verstandig, toch doe je soms nog wel mee met de dtquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik hem al zet is het altijd er na
dan ben ik blijkbaar nog wakkerquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heel slim en verstandig, toch doe je soms nog wel mee met de dt
quote:
waarom zeggen jullie dat daar dan niet als iemand zo afgekraakt?quote:Op maandag 23 augustus 2021 08:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee. Ik las idd ook mee vanuit een ooghoek maar manmanman.
Boek pakken, weg van fok en/of af en toe een fapje, dat slaapgezeik.quote:Op maandag 23 augustus 2021 09:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
De meesten zijn gewoon wakker en/of slapen slecht
quote:Op maandag 23 augustus 2021 09:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je een slaapprobleem? Ik hoor wel vaker dat dat een kwaaltje is van de ouden van dagen.
Ik vergeet @sacha nietquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:53 schreef FANNN het volgende:
[..]
[..]
waarom zeggen jullie dat daar dan niet als iemand zo afgekraakt?
mijn post hier is al weggehaald, want dan stook ikmaar is las het te laat.. en volgens mij is die ene
post hiero weggehaald... Iemand moet het toch voor Sas opnemen?
Eend was écht vies bezig tegen Sas en nog eentje ene vers fruit ofzoiets?
Maar Hoera er is iemand jarig![]()
En morgen is er weer iemand jarig![]()
![]()
Kan ook ja een boek lezen, maar goed mensen doen maar wat ze willen in de nachtquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Boek pakken, weg van fok en/of af en toe een fapje, dat slaapgezeik.
Ik slaap NOOITquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
De meesten zijn gewoon wakker en/of slapen slecht
Haha waar is ie dan nu?quote:
Goed zo!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |