Ik ben nog nooit in dat andere topic geweest.quote:
Verstandige beslissing Mr. Davisquote:Op maandag 23 augustus 2021 08:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in dat andere topic geweest.
Dat ga ik ook zo houden
Eerlijk gezegd weet ik dat niet (meer).quote:
Ik heb nog steeds medelijden met jou dat jij daar eens diep door het stof ging terwijl het 200% onnodig was.quote:Op maandag 23 augustus 2021 08:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik dat niet (meer).![]()
Maar de sfeer is hier vaak iets anders dan in DTS inderdaad.
Helemaal nooit ?quote:Op maandag 23 augustus 2021 08:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in dat andere topic geweest.
Dat ga ik ook zo houden
Komt omdat hier maar een klein clubje zit, die niet zo snel op elkaar gaan katten etcquote:Op maandag 23 augustus 2021 08:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik dat niet (meer).![]()
Maar de sfeer is hier vaak iets anders dan in DTS inderdaad.
Komt omdat wij hier allemaal wat ouder en verstandiger zijn denk ik.quote:Op maandag 23 augustus 2021 08:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Komt omdat hier maar een klein clubje zit, die niet zo snel op elkaar gaan katten etc
Zou dat het zijn jaquote:Op maandag 23 augustus 2021 08:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Komt omdat wij hier allemaal wat ouder en verstandiger zijn denk ik.
Nee, was niet van plan helemaal weg te gaan. Maar doe niet meer fanatiek mee, doe ik al langere tijd nietquote:Op maandag 23 augustus 2021 08:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah.. als je maar niet helemaal weg gaat
Je bent ook druk met de verzorging van je vader natuurlijkquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, was niet van plan helemaal weg te gaan. Maar doe niet meer fanatiek mee, doe ik al langere tijd niet
Ja, ik dacht net zoquote:Op maandag 23 augustus 2021 08:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee. Ik las idd ook mee vanuit een ooghoek maar manmanman.
Ja hier is altijd prima volgens mij. Heb hier nog nooit iets negatiefs gezien.quote:
Teruglezen waard?quote:Op maandag 23 augustus 2021 08:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee. Ik las idd ook mee vanuit een ooghoek maar manmanman.
Nee hoor MCHquote:
Ja haha ik post wel her en der maar daar niet, lijkt me een dom spelquote:Op maandag 23 augustus 2021 08:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Helemaal nooit ?
Sommige topics zijn wel leuk hoor..
Waar gaat ie speechen?quote:
Soms ook niet echt als er een keer ruzie is, zolang maar niet te lang door gaat etcquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Mwoah, hier werd en wordt ook wel eens gebitcht maar de meeste van de tegenstanders van @:deisyy zijn vakkundig opgeruimd of verbannen
Het spel is wel duidelijk ... alleen de manier waarop het gespeeld wordt laat te wensen overquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja haha ik post wel her en der maar die niet, lijkt me een dom spel
Dat had ik door jaquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, was niet van plan helemaal weg te gaan. Maar doe niet meer fanatiek mee, doe ik al langere tijd niet
Ik heb er nu een beeld bij, dat is wel voldoendequote:
Tja toch valt het best mee, en is het niet echt een dom spel..quote:Op maandag 23 augustus 2021 09:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja haha ik post wel her en der maar daar niet, lijkt me een dom spel
ik heb ooit een paar keer meegegluurd en voelde spontaan mijn hersencellen afbrekenquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja haha ik post wel her en der maar daar niet, lijkt me een dom spel
Een beetje alsof je in je eentje boter kaas en eieren speeltquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb ooit een paar keer meegegluurd en voelde spontaan mijn hersencellen afbreken
Helaasquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:11 schreef Prisha het volgende:
En verder....goedemorgen peeps![]()
pfff. werken.
Ja met 2 is het te doen ... nummer 3 verkloot hetquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Een beetje alsof je in je eentje boter kaas en eieren speelt
Werkse Prishquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:11 schreef Prisha het volgende:
En verder....goedemorgen peeps![]()
pfff. werken.
oops glas leegquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook lekker, drink het alleen te weinig
Kost wat veel tijd, als je wilt winnen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 09:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tja toch valt het best mee, en is het niet echt een dom spel..
Maar goed ieder zijn of haar mening er over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |