Grappigquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:00 schreef chufi het volgende:
Waarom heet het voetbalstraat op SV?
https://goo.gl/maps/tYT78B3qooqEjPKR9
nee dat zag ik ookquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Grappig
Niet de hele straat, zie ik.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:43 schreef cafca het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent me net een seconde voor
![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:43 schreef cafca het volgende:
[..]Dat is ouwe taartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Note @cafca dan, dit pik je toch niet?quote:
Deisyy, of is cafca je kloon @Deisyyquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Wat moet ik niet pikken? Dat Dees zichzelf een ouwe taart vindt?
Erg slechts excuus, en zo belangrijk zijn jij en ik niet. Volgens mij wil jij je beter voordoen dan je bent hier. Je zei vorige week ook al dat je zo'n belangrijke afspraak in de ochtend had.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, ik heb meer te doen dan FOK! continu in de gaten houden
Jij moet eens beter leren lezen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Erg slechts excuus, en zo belangrijk zijn jij en ik niet. Volgens mij wil jij je beter voordoen dan je bent hier. Je zei vorige week ook al dat je zo'n belangrijke afspraak in de ochtend had.
Ik merk dat je stress hebt, je kunt mijn goede grappen niet waarderenquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Jij moet eens beter leren lezen.
(ja, ik ook, maar dat is vergeefse moeite)
Oh, die goede grappen heb ik even gemist, sorry.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik merk dat je stress hebt, je kunt mijn goede grappen niet waarderen
Dank jequote:Op maandag 23 augustus 2021 12:23 schreef oma-Nijn het volgende:
@:D. Vanuit Den Haag van harte gefeliciteerd en nog vele dansbare jaren![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat heb je uitgekozen om te eten vanavond?quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:11 schreef D. het volgende:
[..]
Dank je
Heb dit levensjaar nog niet gedanst
Op een oude taart moet je het lerenquote:
Sushiquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat heb je uitgekozen om te eten vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |