wat vroeg je dan?quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:03 schreef MCH het volgende:
[..]
waarom geef je geen antwoord op mijn vraag?
ah... oh dat weet ik niet meer... ik heb niet op de tijd gelet.. serieus niet... zeker niet toen ik ging teryglezen wasquote:
ik geloof je!quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:07 schreef FANNN het volgende:
[..]
ah... oh dat weet ik niet meer... ik heb niet op de tijd gelet.. serieus niet... zeker niet toen ik ging teryglezen was
natuurlijk... dus nee sorry dat weet ik niet meer...
ere woord!
Thank You!quote:
Het heeft geen zin dingen te zeggen dan blaas je het vaak erger opquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:53 schreef FANNN het volgende:
[..]
[..]
waarom zeggen jullie dat daar dan niet als iemand zo afgekraakt?
mijn post hier is al weggehaald, want dan stook ikmaar is las het te laat.. en volgens mij is die ene
post hiero weggehaald... Iemand moet het toch voor Sas opnemen?
Eend was écht vies bezig tegen Sas en nog eentje ene vers fruit ofzoiets?
Maar Hoera er is iemand jarig![]()
En morgen is er weer iemand jarig![]()
![]()
Klopt. En als het helpt om te relativeren, bedenk: het is maar een online forum. In het echt zijn de mensen wel anders.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het heeft geen zin dingen te zeggen dan blaas je het vaak erger op
Ook als er tegen mij gesneerd wordt zeg ik niets.
Ga dan liever weg dan er op ingaan.
Zo dan .. de TS is sneller dan de FoK! topictellertquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:07 schreef Domnivoor het volgende:
Dit deel heeft hetzelfde nummer als het vorige:
40+ / [40+ SC #4179] Links laten liggen
40+ / [40+ SC #4179] Goedemorgen schatjes patatjes
@:Deisyy
Hier of ''daar''?quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het heeft geen zin dingen te zeggen dan blaas je het vaak erger op
Ook als er tegen mij gesneerd wordt zeg ik niets.
Ga dan liever weg dan er op ingaan.
Nee daarom, maar wilde alleen aangeven dat het niet specifiek ouderen zijn die niet kunnen slapenquote:
Of juist erger!quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. En als het helpt om te relativeren, bedenk: het is maar een online forum. In het echt zijn de mensen wel anders.
Ja, dat kan ook.quote:
Nee hier niet, hier heb ik nog nooit iemand iets negatiefs zien zeggen of doen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:11 schreef FANNN het volgende:
[..]
Hier of ''daar''?
Volgens mij wordt er hier nooit gesneerd naar jou toch?
Hoe het ''daaro'' gaat weet ik natuurlijk niet....
Dat is het voordeel van niet teruglezen ... maar dan nog niks volgens mijquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hier niet, hier heb ik nog nooit iemand iets negatiefs zien zeggen of doen.
Of ik heb geluk en ben er dan net op dat moment niet
Hier is nooit iemand negatiefquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hier niet, hier heb ik nog nooit iemand iets negatiefs zien zeggen of doen.
Of ik heb geluk en ben er dan net op dat moment niet
Banaan of vanillequote:Op maandag 23 augustus 2021 10:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Je favoriete milkshakesmaak ontbreekt nog?
Ik lees ook nooit terug. Deed ik in de COS wel maar dat was om te kijken of er met de bewoners nog iets was.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van niet teruglezen ... maar dan nog niks volgens mij
Gefeliciteerd D.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |