excellent choice!!quote:
wat heb je voor je verjaardag gekregenquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:18 schreef D. het volgende:
[..]
Leek mij ook
Beproefd recept, dus ik handel met voorkennis
ik snap datquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:18 schreef D. het volgende:
[..]
Leek mij ook
Beproefd recept, dus ik handel met voorkennis
Persoonlijke dingenquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:19 schreef MCH het volgende:
[..]
wat heb je voor je verjaardag gekregen
tandpasta nagelknipper neustrimmer deo zeep douchegel sheerspullen...of zoquote:
Nee, wel een handstomerquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
tandpasta nagelknipper neustrimmer deo zeep douchegel sheerspullen...of zo
Krijg je dan hele zachte handjes?quote:
handstomerquote:
alsof je ooit nog kleding meot stomen als je toch nooit meer naar kantoor hoeftquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik kreukels uit kleding
[..]
Dank
Dat naar kantoor gaan, gaat weer komen. Dus dan weer een net overhemd aan enzo. Stomen, dat hoeft dan weer nietquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:35 schreef MCH het volgende:
[..]
alsof je ooit nog kleding meot stomen als je toch nooit meer naar kantoor hoeft
1 of 2 dagen per weekquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat naar kantoor gaan, gaat weer komen. Dus dan weer een net overhemd aan enzo. Stomen, dat hoeft dan weer niet
Ik kom bij de klantquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:35 schreef MCH het volgende:
[..]
alsof je ooit nog kleding meot stomen als je toch nooit meer naar kantoor hoeft
Er bestaan ook kreukvrije overhemden. Die komen al perfect de wasmachine uitquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kom bij de klant
En ook privé kom ik weleen kreukvrij voor de dag
Mijn overhemden met bedrijfslogo zijn dat nietquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Er bestaan ook kreukvrije overhemden. Die komen al perfect de wasmachine uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |