Op mobiel jaquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:27 schreef D. het volgende:
[..]
Excel kun je tegenwoordig ook meenemen
Dan regel je een arfspraakje met haar om samen een ijsje te etenquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Absoluut, wat een genot. Dan vindt @:mrsloveable softijs wel opeens lekker hoor.
Gewoon heel heel lang gelegen gegegetenquote:
Die heb ik nog nooit gehad, zal het eens proberen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Mokka, dat zie je niet vaak. Ik vind kers yoghurt lekker
Een bolletje van 1,40 en twee mergpijpjes, die heb ik verdorie geplet door iets zwaars in m'n tas kwam ik later achterquote:
Presentatie maken en eerst nog heel veel data daarvoor analyserenquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:32 schreef chufi het volgende:
Welk avontuur staat er vandaag op de planning?
Je bent al druk bezig zie ik.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Presentatie maken en eerst nog heel veel data daarvoor analyseren
Zonde.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Een bolletje van 1,40 en twee mergpijpjes, die heb ik verdorie geplet door iets zwaars in m'n tas kwam ik later achter![]()
![]()
Aan het werk luie donderquote:
Nee, ken ik niet.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:38 schreef MCH het volgende:
[..]
gewoon opgegeten hoor, de smurrie was ook lekker. Ken je die zaak?
Inspiratie, Klompenlijstquote:
volgende keer moet je een zakje chocolade truffels meenemen om te proberen....quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Inspiratie, Klompenlijst
Het ijs van mijn dromen (Van der Linde ijs, namelijk)
In dit jaar dat ik 40 word, doe ik mijn best om 60 avonturen af te strepen op mijn Klompenlijst-voor-één-jaar (one-year bucket list). Uiteraard schrijf ik ook over die avonturen. Vandaag vertel ik waarom ik heel snel nóg een keer terug moet naar Amsterdam voor een ijsje van banketbakkerij Van der Linde.
Wat is het lekker, het Van der Linde ijs. Voor me in de rij vroeg iemand: “Do you have flavors?” (Er staan veel toeristen in die rij. Ik geloof dat de mevrouw achter de balie verrast was dat ik Nederlands sprak.) En het antwoord was: “We have one. Vanilla and cream. It is quite special.” Ik ben het helemaal met de verkoopster eens. Zo romig en vol vanille zijn er maar weinig.
https://www.lekkerplan.nl/ijs-eten-bij-van-der-linde/
iedereen is lyrisch
ik twijfelde maar die vind ik normaal niet zo bijzonder en ik ben gek van mergpijpjesquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:55 schreef FANNN het volgende:
[..]
volgende keer moet je een zakje chocolade truffels meenemen om te proberen....
Is óók lekker!quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:56 schreef MCH het volgende:
[..]
ik twijfelde maar die vind ik normaal niet zo bijzonder en ik ben gek van mergpijpjes
Is je spreekbeurt al klaar?quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Een bolletje van 1,40 en twee mergpijpjes, die heb ik verdorie geplet door iets zwaars in m'n tas kwam ik later achter![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |