Ik probeer je alleen maar te behoeden voor nachtwerk, of laatste moment broddelwerk waardoor je je baan verliest, je huur nier meer kunt betalen en uiteindelijk onder een brug moet slapenquote:
Dat is erg aardigquote:Op maandag 23 augustus 2021 11:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen maar te behoeden voor nachtwerk, of laatste moment broddelwerk waardoor je je baan verliest, je huur nier meer kunt betalen en uiteindelijk onder een brug moet slapen
In een doosquote:Op maandag 23 augustus 2021 11:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen maar te behoeden voor nachtwerk, of laatste moment broddelwerk waardoor je je baan verliest, je huur nier meer kunt betalen en uiteindelijk onder een brug moet slapen
Presentatiequote:
Heb ik idd wel ja, maar of ik die uitleen aan jou.. dat weet ik nog nietquote:Op maandag 23 augustus 2021 11:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan heb jij vast nog wel een bank of bed
Will bring lots of milkshakesquote:Op maandag 23 augustus 2021 11:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb ik idd wel ja, maar of ik die uitleen aan jou.. dat weet ik nog niet
Ja rijendik daar inderdaad. Ik ben geen ijsliefhebber en sta liever in de rij voor een puntzak Vlaamse friet. Ik weet niet hoe die zaak heet, maar daar staat ook vaak een lange rij. Straatje achter de Kalverstraat dacht ik. Lang geleden dat ik er geweest ben.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Inspiratie, Klompenlijst
Het ijs van mijn dromen (Van der Linde ijs, namelijk)
In dit jaar dat ik 40 word, doe ik mijn best om 60 avonturen af te strepen op mijn Klompenlijst-voor-één-jaar (one-year bucket list). Uiteraard schrijf ik ook over die avonturen. Vandaag vertel ik waarom ik heel snel nóg een keer terug moet naar Amsterdam voor een ijsje van banketbakkerij Van der Linde.
Wat is het lekker, het Van der Linde ijs. Voor me in de rij vroeg iemand: “Do you have flavors?” (Er staan veel toeristen in die rij. Ik geloof dat de mevrouw achter de balie verrast was dat ik Nederlands sprak.) En het antwoord was: “We have one. Vanilla and cream. It is quite special.” Ik ben het helemaal met de verkoopster eens. Zo romig en vol vanille zijn er maar weinig.
https://www.lekkerplan.nl/ijs-eten-bij-van-der-linde/
iedereen is lyrisch
Vlaamse friethuis in de Voetboogstraatquote:Op maandag 23 augustus 2021 11:16 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja rijendik daar inderdaad. Ik ben geen ijsliefhebber en sta liever in de rij voor een puntzak Vlaamse friet. Ik weet niet hoe die zaak heet, maar daar staat ook vaak een lange rij. Straatje achter de Kalverstraat dacht ik. Lang geleden dat ik er geweest ben.
Iets klopt hier niet....quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Vlaamse friethuis in de Voetboogstraat![]()
Die verkopen de beste patat
Enige zaak in Amsterdam die hun patatjes friet mogen noemenquote:
Ja die.quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze in Nederland ergens zulke lekkere patat/friet maken als de gemiddelde Belgische frituur.quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:18 schreef pullup het volgende:
[..]
met een verderfelijk centrumquote:Op maandag 23 augustus 2021 11:24 schreef cafca het volgende:
Ja, Amsterdam is natuurlijk ook een wereldstad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |