SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit, dus.![]()
de ene miste kracht, de andere richting laten we het maar op beiden niet goed houdenquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Was toch helemaal niet zo slecht gekopt? Aardig naar de hoek maar die keeper had hem. Haller die kopt hem bijna de tribune op![]()
Ik snap overigens niet waarom Ten Hag Klaassen liet staan. Dat was na 5 minuten al duidelijk dat het 'm niet ging worden.Dit, dus.![]()
Nou goed, als het nog niet duidelijk was dat je dit seizoen niet zomaar met twee vingers in de neus kampioen wordt dan weten ze dat hopelijk nu wel.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Tja dan had je er wel 9 kunnen wisselen in de eerste helftquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:01 schreef Buitendam het volgende:
Ik snap overigens niet waarom Ten Hag Klaassen liet staan. Dat was na 5 minuten al duidelijk dat het 'm niet ging worden.![]()
Dat zou dan niet helemaal volgens de regels zijn gegaan!quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja dan had je er wel 9 kunnen wisselen in de eerste helft
Dit, dus.![]()
dat werd je vorig seizoen ook niet al zal dat geen publiek misschien nog in Ajax voordeel zijn geweest bij de uitwedstrijdenquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:01 schreef TheVulture het volgende:
Nou goed, als het nog niet duidelijk was dat je dit seizoen niet zomaar met twee vingers in de neus kampioen wordt dan weten ze dat hopelijk nu wel.![]()
Vind het voetbal nou nog niet echt om over naar huis te schrijven. Tegen NEC maak je er 5 omdat je individueel veel beter bent, maar tegen Twente geen echte kansen in de 1e helft om maar niet te spreken over hoe je jezelf onnodig in de nesten werkt door mee te gaan in dat fysieke spel.
Had wel verwacht dat dit Ajax verder en meer volwassen was dan wat ze tot nu toe hebben laten zien.![]()
Wat eigenlijk best gek is.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:01 schreef TheVulture het volgende:
Nou goed, als het nog niet duidelijk was dat je dit seizoen niet zomaar met twee vingers in de neus kampioen wordt dan weten ze dat hopelijk nu wel.![]()
Dat hebben ze nog geen moment laten zien dit seizoen. Het is allemaal zo mat.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:56 schreef Scorpie het volgende:
Vind het voetbal nou nog niet echt om over naar huis te schrijven. Tegen NEC maak je er 5 omdat je individueel veel beter bent, maar tegen Twente geen echte kansen in de 1e helft om maar niet te spreken over hoe je jezelf onnodig in de nesten werkt door mee te gaan in dat fysieke spel.
Had wel verwacht dat dit Ajax verder en meer volwassen was dan wat ze tot nu toe hebben laten zien.
Tijd voor wat versterkingen, dus geen berghius. En dan het liefst iemand die creatief is en de ploeg mee kan slepen.stupidity has become as common as common sense was before![]()
We hebben genoeg creativiteit alleen veel daarvan zit op de bank of in de ziekenboeg.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hebben ze nog geen moment laten zien dit seizoen. Het is allemaal zo mat.
Tijd voor wat versterkingen, dus geen berghius. En dan het liefst iemand die creatief is en de ploeg mee kan slepen.![]()
1 ding is iig niet veranderd .. Ajax heeft opnieuw back up vanuit Zeist
Ongelofelijk hoevaak Ajax met dit soort dingen wegkomt![]()
![]()
Ze hebben alsnog 3 punten gekregen? Of wat?quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:34 schreef PSVCL het volgende:
Vies boosquote:Op zondag 22 augustus 2021 16:34 schreef PSVCL het volgende:
Die Latino’s zijn leuk maar ook nogal onbezonnen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hebben ze nog geen moment laten zien dit seizoen. Het is allemaal zo mat.
Tijd voor wat versterkingen, dus geen berghius. En dan het liefst iemand die creatief is en de ploeg mee kan slepen.![]()
Waarom doet PSVEL dan zo?quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:42 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Weinig om boos over te zijn dit weekend![]()
Misschien is de homo die hij vandaag wilde stenigen 'm ontglipt, dan zou ik ook aardig ziedend zijn.![]()
Het is een zuigertje, dus denk eerder dat die andere plannen had.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:57 schreef T3hTommay het volgende:
Misschien is de homo die hij vandaag wilde stenigen 'm ontglipt, dan zou ik ook aardig ziedend zijn.![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:02 schreef damsco het volgende:
[..]
Het is een zuigertje, dus denk eerder dat die andere plannen had.![]()
Helaas binnenkort niet meer op OnlyFans, rip.![]()
Over wie heb je het nu?quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:30 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
We hebben genoeg creativiteit alleen veel daarvan zit op de bank of in de ziekenboeg.stupidity has become as common as common sense was before![]()
Snelste crisis ooit
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Die is niet goed.quote:
En iets te vaak aanwezig in dit topic.We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Kudus en Neres functioneren al een heel seizoen amper tot niet.quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:36 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ekkelenkamp, Klaiber en Magallan natuurlijk.
Nee, Kudus, Neres en Antony.
Antony kan het maar vond ik nou ook niet overtuigend afgelopen seizoen.
En Antony is een aanvaller, niet een middenvelder.stupidity has become as common as common sense was before![]()
Twente heeft ook gewoon een lastig ploegje met een prima keeper. Het was niet eens heel slecht allemaal.![]()
Je wint nooit 34 wedstrijden in het seizoen. Ter info.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Vond je? Ik heb voornamelijk eerste helft gekeken maar dat was echt niet best hoor, nauwelijks kansen gecreëerd en het tempoquote:Op zondag 22 augustus 2021 17:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Twente heeft ook gewoon een lastig ploegje met een prima keeper. Het was niet eens heel slecht allemaal.mi gado
![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Waar oh waar is den Hennie om deze rasta club van het ravijn te behoeden?
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Ajax was gewoon heel matig.quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Twente heeft ook gewoon een lastig ploegje met een prima keeper. Het was niet eens heel slecht allemaal.
Al zal Ten Hag vast hebben gezien dat ze domineerden…![]()
Zo weinig creativiteit voorinquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ajax was gewoon heel matig.
Al zal Ten Hag vast hebben gezien dat ze domineerden…![]()
![]()
Ik heb niet de gehele wedstrijd gezien, maar van wat ik zag was elke linie slecht. Twente kon het bolwerken op basis van knokken voor iedere meter.quote:![]()
Ja dat zei ik al eerder, had Ajax toch wel veel verder verwacht in het bespelen van dit soort fysieke tegenstanders. Vandaag zie je dat Blind Tadic en Martinez zich laten meeslepen, en Klaassen is dan ook niet bij machte normaal te doen. En Alvarezquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb niet de gehele wedstrijd gezien, maar van wat ik zag was elke linie slecht. Twente kon het bolwerken op basis van knokken voor iedere meter.
Ajax heeft het IQ van een visstick lijkt het![]()
ja echtquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:16 schreef VEM2012 het volgende:
Dat verhaal van Higler… knap, zonder te lachen!wat een lulverhaal zeg
![]()
Sjon vd Brom syndroom , als het niet gaat ligt het aan de spelers , wint die dan is het ''wij''quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ajax was gewoon heel matig.
Al zal Ten Hag vast hebben gezien dat ze domineerden…RED ONS HENNIEGOD![]()
Link ?quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:16 schreef VEM2012 het volgende:
Dat verhaal van Higler… knap, zonder te lachen!![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Neres gaat echt nog wel weg. Daramy kan overal in de aanval dan heb je ook nog een ander type spits dan Haller.quote:![]()
Maar wanneer kopen we eens een beest van een verdediger die álles weg kan beuken en koppen?
O wacht, dat mag niet natuurlijk.![]()
Magellanquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:23 schreef Vriezzer het volgende:
Maar wanneer kopen we eens een beest van een verdediger die álles weg kan beuken en koppen?
O wacht, dat mag niet natuurlijk.![]()
Lijkt me dat hij voor de toekomst is gehaaldquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:25 schreef skysherrif het volgende:
Altijd leuk een nieuwe speler, maar niet de positie die we zoeken lijkt me![]()
Als we de telegraaf mochten geloven was er niet veel meer te besteden en dan lijkt me niet dat je dat laaste geld investeert in iemand die je pas voor de toekomst haalt.quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lijkt me dat hij voor de toekomst is gehaald![]()
Neres weg zou ik eigenlijk ook wel prima vinden, het is er al 1,5 seizoen niet meer echt uitgekomenquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neres gaat echt nog wel weg. Daramy kan overal in de aanval dan heb je ook nog een ander type spits dan Haller.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Groot, sterk, snel, donker.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik begreep dat je tegenwoordig een bepaalde intensiteit moet hebben als je iemand zonder bal een tik op zijn muil geeft
Komen jullie effe lekker weg
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Bedanktquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:54 schreef Caland het volgende:
Ik begreep dat je tegenwoordig een bepaalde intensiteit moet hebben als je iemand zonder bal een tik op zijn muil geeft
Komen jullie effe lekker weg![]()
Ze willen al de hele transferperiode een aanvaller erbij met diepgang, en als hij ook als tweede spits kan spelen is het best prima.quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:25 schreef skysherrif het volgende:
Altijd leuk een nieuwe speler, maar niet de positie die we zoeken lijkt me
Geen idee hoe goed hij is verder.Oh.![]()
Volgens de twitterscoutjes schijnt hij de iets mindere versie te zijn van kamaldeen?quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze willen al de hele transferperiode een aanvaller erbij met diepgang, en als hij ook als tweede spits kan spelen is het best prima.
Geen idee hoe goed hij is verder.![]()
Klopt.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volgens de twitterscoutjes schijnt hij de iets mindere versie te zijn van kamaldeen?
Dus ik verwacht gewoon een nieuwe Lukoki, dan kan het alleen maar meevallen.Oh.![]()
Jammer dat ze er nu pas achter komen dat Berghius er niks van kan. Hadden ze ook voor de transfer wel kunnen zien lijkt me.quote:![]()
brommer.gifquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt.
Dus ik verwacht gewoon een nieuwe Lukoki, dan kan het alleen maar meevallen.![]()
Zal denk ik redelijk meevallen, onze scouting is daar wel op orde volgens mij. Wel iemand waar eerder enige interesse is gweest, maar duidelijk wel dat kamaldeen onze voorkeur hadquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:20 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
risicootje wel dat dit een
paniekaankoop is![]()
Kopenhagen-fans zijn heel lovend over hem en nemen huilend afscheid. Dat is wel een goed teken.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:20 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
risicootje wel dat dit een
paniekaankoop isOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Laten we t maar hopen. Hij is nog jong dus wie weet.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Kopenhagen-fans zijn heel lovend over hem en nemen huilend afscheid. Dat is wel een goed teken.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2021 21:24:58 ]![]()
Het is toch een buitenspeler?quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neres gaat echt nog wel weg. Daramy kan overal in de aanval dan heb je ook nog een ander type spits dan Haller.![]()
Bij Feyenoord leek Berghius ook een fantastische speler.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Kopenhagen-fans zijn heel lovend over hem en nemen huilend afscheid. Dat is wel een goed teken.![]()
Soms denk ik: misschien was Feyenoord wel zo slecht door Berghuisquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord leek Berghius ook een fantastische speler.![]()
![]()
Waarom halen jullie alleen buitenspelers? Heeft Netto daar aandelen in.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze willen al de hele transferperiode een aanvaller erbij met diepgang, en als hij ook als tweede spits kan spelen is het best prima.
Geen idee hoe goed hij is verder.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Dat zat ik mij vorige week al af te vragen.. Feyenoord speelt veel dynamischer zonder Bergthuis.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:39 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Soms denk ik: misschien was Feyenoord wel zo slecht door BerghuisWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Soort zoekt soort?quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarom halen jullie alleen buitenspelers? Heeft Netto daar aandelen in.![]()
Netto was alleen in zijn eentje sneller dan jullie huidige voorhoede bij elkaarquote:
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Omdat er nog wel een buitenspeler met diepgang bij moest. En als Neres vertrekt (wat Ajax graag wil) heb je gewoon vier buitenspelers waarvan Tadic of deze jongen ook nog naar de spits kunnen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarom halen jullie alleen buitenspelers? Heeft Netto daar aandelen in.
En de verdediging en het middenveld vinden ze blijkbaar wel prima zo.Oh.![]()
En als Neres niet vertrekt dan? Jullie middenveld ontbreekt ook wel creativiteit. Type Gotze. En waarom koop je dan Berguis, haal meteen iemand met diepgang. Jullie hebben wel eens een betere transferperiode gehad.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat er nog wel een buitenspeler met diepgang bij moest. En als Neres vertrekt (wat Ajax graag wil) heb je gewoon vier buitenspelers waarvan Tadic of deze jongen ook nog naar de spits kunnen.
En de verdediging en het middenveld vinden ze blijkbaar wel prima zo.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Je zegt het op een manier alsof wij verantwoordelijk zijn voor wie er wordt gekocht.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:51 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
En als Neres niet vertrekt dan? Jullie middenveld ontbreekt ook wel creativiteit. Type Gotze. En waarom koop je dan Berguis, haal meteen iemand met diepgang. Jullie hebben wel eens een betere transferperiode gehad.![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:51 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
En als Neres niet vertrekt dan? Jullie middenveld ontbreekt ook wel creativiteit. Type Gotze. En waarom koop je dan Berguis, haal meteen iemand met diepgang. Jullie hebben wel eens een betere transferperiode gehad.
berghius was nagenoeg gratis man, wat heeft dat met de rest te maken?
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2021 21:58:13 ]![]()
Er gaan geruchten dat Berghuis klappen heeft gehad?
https://twitter.com/FRFC1908/status/1429526512382926855?s=20
Ben benieuwd, zou toch wat zijn.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Hij krijgt geen salaris?quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
berghius was nagenoeg gratis man, wat heeft dat met de rest te maken?“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Ja ik hou jou verantwoordelijk. Morgen komt de advocaat langs. Zet de koffie vast klaar.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:55 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Je zegt het op een manier alsof wij verantwoordelijk zijn voor wie er wordt gekocht.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
iig niet op het gezicht, was niks van te zien.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ben benieuwd, zou toch wat zijn.
Geloof er weinig van.![]()
Berghuis zullen ze ook wel eens proberen als 10 denk ik.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:51 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
En als Neres niet vertrekt dan? Jullie middenveld ontbreekt ook wel creativiteit. Type Gotze. En waarom koop je dan Berguis, haal meteen iemand met diepgang. Jullie hebben wel eens een betere transferperiode gehad.
Maar er moeten nog wel wat spelers weg ja, zo'n Labyad heb je ook helemaal niks aan. Die gaat alleen tegen amateurs in de beker spelen.Oh.![]()
Met zo'n scheids heb je geen gesjeesde advocaat nodigquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:54 schreef Caland het volgende:
Komen jullie effe lekker wegBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Labyad Neres Ekkelenkamp weg
Eriksen halen
En nog een goede verdediger, want achterin oogt het nog niet best.![]()
Ik ben geblokkeerd door frfc1908. Graag contextquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ben benieuwd, zou toch wat zijn.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Staat er ook bij dat het niet klopt.quote:Op zondag 22 augustus 2021 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben geblokkeerd door frfc1908. Graag contextWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Wat een zielige gasten.quote:Op zondag 22 augustus 2021 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben geblokkeerd door frfc1908. Graag context
Hoe triest moet je zijn om iemand te blokkeren op Twitter![]()
![]()
Snap niet de mensen Neres weg willen hebben. Daar zit nog zoveel in wat we nog niet gezien hebben. En is een leuk mannetje.![]()
Sad!quote:Op zondag 22 augustus 2021 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een zielige gasten.
Hoe triest moet je zijn om iemand te blokkeren op Twitter
[ twitter ]
[ twitter ]VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja maar hij hoort het ook alleen in Rotterdam zegt hij. Bij Ajax hoeft het dus kennelijk niet.quote:![]()
Bij analfabeten ligt de lat wat lager.quote:Op maandag 23 augustus 2021 01:07 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Ja maar hij hoort het ook alleen in Rotterdam zegt hij. Bij Ajax hoeft het dus kennelijk niet.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
die komen meestal wel uit een andere vijver, ik ken hem verder niet maar een talent zal het best zijnquote:![]()
Dat zal best, dat geloven de meesten ook wel. Maar het komt al een tijdje niet meer uit dan kan je helaas maar beter afscheid nemen. Zeker omdat hij niet gaat spelen vanwege Antony.quote:Op zondag 22 augustus 2021 23:57 schreef Ramboetan het volgende:
Snap niet de mensen Neres weg willen hebben. Daar zit nog zoveel in wat we nog niet gezien hebben. En is een leuk mannetje.![]()
Fijn dat we die extra aanvaller binnen hebben, nu maar vooral werken aan de mentaliteit en niet denken dat je alles wel op je sloffen wint, zeker nu het uitpubliek weer terug is kun je je geen verslapping zoals gisteren permitteren.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Zul je zien dat ie donderdag zwaar geblesseerd raaktquote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
ja dat blijft altijd linkquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zul je zien dat ie donderdag zwaar geblesseerd raakt![]()
teleurstellende was gisteren dat de routiniers niet thuis gaven en die heb je juist om die ondergrens te bewaken dus een paar tandjes erbij mag echt wel.quote:Op maandag 23 augustus 2021 09:27 schreef TheVulture het volgende:
Fijn dat we die extra aanvaller binnen hebben, nu maar vooral werken aan de mentaliteit en niet denken dat je alles wel op je sloffen wint, zeker nu het uitpubliek weer terug is kun je je geen verslapping zoals gisteren permitteren.![]()
Yup, ik heb Blind volgens mij nog nooit zo slecht zien spelen sinds ie terug is. Ik denk dat dat ook wel een deel van het probleem nu is. Het lijkt alsof Ten Hag aan de ene kant Martinez niet wil slachtofferen, maar dan moet je voor Blind dus wat anders verzinnen. Nu kwam het goed uit dat Tagliafico geschorst is, maar vanaf komende week als iedereen fit is ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren. Blind op het middenveld of op de backpositie vind ik in beide gevallen geen doorslaand succes.quote:Op maandag 23 augustus 2021 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
teleurstellende was gisteren dat de routiniers niet thuis gaven en die heb je juist om die ondergrens te bewaken dus een paar tandjes erbij mag echt wel.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Wel een fijne gedachte dat je met Tagliafico, Martinez, Alvarez, Berghuis en Anthony je halve baisisteam op elk moment een rode kaart kan pakken als ze we weer hun temperament/verstand verliezen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
Vooral teleurstellend vond ik dat ze het na de rust niet konden omdraaien. Tempo lag te laag, dat was ook voor de spelers en Ten Hag duidelijk, maar toch kon men niet het tempo opvoeren na er 15 minuten met elkaar over gesproken te hebben in de rust.quote:Op maandag 23 augustus 2021 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
teleurstellende was gisteren dat de routiniers niet thuis gaven en die heb je juist om die ondergrens te bewaken dus een paar tandjes erbij mag echt wel.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Aan de ene kant eens, maar het gaat gelukkig tot nu toe in de meeste gevallen gewoon goed. Strijdlust en passie vind ik juist wel een voordeel, alleen vreemd genoeg kunnen die gasten dat gisteren dan toch ook niet op de goede manier opbrengen...quote:Op maandag 23 augustus 2021 09:58 schreef MaxC het volgende:
Wel een fijne gedachte dat je met Tagliafico, Martinez, Alvarez, Berghuis en Anthony je halve baisisteam op elk moment een rode kaart kan pakken als ze we weer hun temperament/verstand verliezenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Yup, al denk ik dat dan ook weer kwam doordat die goal al vrij snel in de tweede helft viel, waarna ze weer dachten het zich te kunnen permitteren om op 80% door te voetballen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Vooral teleurstellend vond ik dat ze het na de rust niet konden omdraaien. Tempo lag te laag, dat was ook voor de spelers en Ten Hag duidelijk, maar toch kon men niet het tempo opvoeren na er 15 minuten met elkaar over gesproken te hebben in de rust.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Lastig als je 10 minuten per wedstrijd speelt. Waaraan heeft Berghius de voorkeur te danken boven Antony en Neres? Die zou ik eerst wat wedstrijden laten invallen. Zet hem voor mij part op 10 want ik ben alweer Klaassen moe.quote:Op maandag 23 augustus 2021 08:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zal best, dat geloven de meesten ook wel. Maar het komt al een tijdje niet meer uit dan kan je helaas maar beter afscheid nemen. Zeker omdat hij niet gaat spelen vanwege Antony.![]()
altijd moeilijk om een speler aan te wijzen als het collectief in z'n geheel faalt, het valt voor Berghuis ook niet mee om te gaan van een team wat in dienst van je speelt naar een team waar je in dienst van moet spelen, hij brengt vooralsnog te weinig dat is duidelijk dus zou me niet verbazen als hij komende weekend op de bank begint.quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:37 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Lastig als je 10 minuten per wedstrijd speelt. Waaraan heeft Berghius de voorkeur te danken boven Antony en Neres? Die zou ik eerst wat wedstrijden laten invallen. Zet hem voor mij part op 10 want ik ben alweer Klaassen moe.
Het blijft altijd een beetje een puzzel om de juiste samenstelling te vinden maar het begint wel met inzet.![]()
Nee. Niet lekker dit.
Inzet / tempo is dan ook zo bedroevend. Nog los van gebrek aan creativiteit.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Elk seizoen zijn we in het begin minder en zodra het loopt niet te stoppen dus geen reden tot paniek.![]()
In 19/20 wel, letterlijk en figuurlijkquote:Op maandag 23 augustus 2021 11:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Elk seizoen zijn we in het begin minder en zodra het loopt niet te stoppen dus geen reden tot paniek.
Makkelijk eerste![]()
Waar denk jij dat de oplossing ligt? Denk sowieso dat je iemand moet gaan snijden van de drie die nu jullie voorhoede vormen. Of zou het niet kunnen werken als Klaassen geslachtofferd wordt en Tadic als schaduwspits gaat spelen of iets dergelijks.quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
altijd moeilijk om een speler aan te wijzen als het collectief in z'n geheel faalt, het valt voor Berghuis ook niet mee om te gaan van een team wat in dienst van je speelt naar een team waar je in dienst van moet spelen, hij brengt vooralsnog te weinig dat is duidelijk dus zou me niet verbazen als hij komende weekend op de bank begint.
Het blijft altijd een beetje een puzzel om de juiste samenstelling te vinden maar het begint wel met inzet.
Blind zou ik er eigenlijk ook uithalen, of in ieder geval niet meer als linksback opstellen. Met allemaal trage spelers op de flanken valt Ajax wel heel makkelijk te bespelen als er iets meer druk op het middenveld wordt gezet.Makkelijk eerste![]()
Blind was vorig seizoen nog na Tadic de beste man, die moet je er natuurlijk niet uithalen. Wat een opportunisme zeg. Hij stond nu enkel linksback omdat Tagliafico geschorst was he.quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waar denk jij dat de oplossing ligt? Denk sowieso dat je iemand moet gaan snijden van de drie die nu jullie voorhoede vormen. Of zou het niet kunnen werken als Klaassen geslachtofferd wordt en Tadic als schaduwspits gaat spelen of iets dergelijks.
Blind zou ik er eigenlijk ook uithalen, of in ieder geval niet meer als linksback opstellen. Met allemaal trage spelers op de flanken valt Ajax wel heel makkelijk te bespelen als er iets meer druk op het middenveld wordt gezet.![]()
het begint natuurlijk altijd met inzet want als dat er is heb je aan clubs als Twente geen kind met wie je dan ook speelt.quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waar denk jij dat de oplossing ligt? Denk sowieso dat je iemand moet gaan snijden van de drie die nu jullie voorhoede vormen. Of zou het niet kunnen werken als Klaassen geslachtofferd wordt en Tadic als schaduwspits gaat spelen of iets dergelijks.
Blind zou ik er eigenlijk ook uithalen, of in ieder geval niet meer als linksback opstellen. Met allemaal trage spelers op de flanken valt Ajax wel heel makkelijk te bespelen als er iets meer druk op het middenveld wordt gezet.
Blind is wel een moeilijk geval, opbouwend nog steeds een belangrijke speler maar verdedigend is dat best wel moeilijk, als je hem opstelt dan het liefst als libero dus dan moet je of Tagliafico of Martinez slachtofferen.
Middenveld zou op zich wel ok moeten zijn zoals het is maar als ze alledrie niet thuisgeven houdt het wel op.
Voorin zou ik liever met Antony spelen dan Berghuis omdat die gewoon verrassender is en meer dreiging heeft. Haller zou ik voorlopig nog wel laten staan al zou je met Tadic in de spits wel met Berghuis kunnen spelen en dan Neres of Antony op links.![]()
In de Eredivisie kan het nog prima met Blind, maar ik heb hem nooit echt geweldig gevonden al was hij vorig jaar wel sterk. Ik vind hem een hele interessante speler voor 5-3-2 bij het NL Elftal dus hoop dat hij het aardig blijft doen, maar bij 4-3-3 zou ik hem (mits iedereen fit) ook niet meer opstellen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
het begint natuurlijk altijd met inzet want als dat er is heb je aan clubs als Twente geen kind met wie je dan ook speelt.
Blind is wel een moeilijk geval, opbouwend nog steeds een belangrijke speler maar verdedigend is dat best wel moeilijk, als je hem opstelt dan het liefst als libero dus dan moet je of Tagliafico of Martinez slachtofferen.
Middenveld zou op zich wel ok moeten zijn zoals het is maar als ze alledrie niet thuisgeven houdt het wel op.
Voorin zou ik liever met Antony spelen dan Berghuis omdat die gewoon verrassender is en meer dreiging heeft. Haller zou ik voorlopig nog wel laten staan al zou je met Tadic in de spits wel met Berghuis kunnen spelen en dan Neres of Antony op links.![]()
Blind is opbouwend bij vlagen geniaal, maar op de back kan het echt niet meer. Dus net voor de CV's lijkt me een mooie positie voor hem.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
het begint natuurlijk altijd met inzet want als dat er is heb je aan clubs als Twente geen kind met wie je dan ook speelt.
Voorin zou ik liever met Antony spelen dan Berghuis omdat die gewoon verrassender is en meer dreiging heeft. Haller zou ik voorlopig nog wel laten staan al zou je met Tadic in de spits wel met Berghuis kunnen spelen en dan Neres of Antony op links.
Eigenlijk zou hij in een 4-4-2 moeten spelen, achter in de ruit. Ik denk dat hij zijn carrière dan op een hoger niveau nog wel een paar jaar kan verlengen.![]()
Ben eigenlijk nooit echt fan geweest van Blind, heb altijd zijn veelzijdigheid in posities een tweesnijdend zwaard gevonden, maar nu begint zijn gebrek aan snelheid echt een te grote rol te spelen, op linksback heel erg maar als CV in een defensie van vier man is het afhankelijk van je tegenstander ook niet meer genoeg. Dat kan snel gaan natuurlijk.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blind was vorig seizoen nog na Tadic de beste man, die moet je er natuurlijk niet uithalen. Wat een opportunisme zeg. Hij stond nu enkel linksback omdat Tagliafico geschorst was he.Makkelijk eerste![]()
Ik vind dit echt onzin, gister was hij niet best maar zoals ik al zei ; vorig seizoen hoorde hij wekelijks bij de sterkhouders. En nee ik denk niet dat het zo snel kan gaan dat het een paar maanden later opeens niet meer kan qua snelheid ofzo. (waar hij het sowieso niet van moet hebben) Ten Hag gaat hem overigens ook nooit banken, en terecht.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben eigenlijk nooit echt fan geweest van Blind, heb altijd zijn veelzijdigheid in posities een tweesnijdend zwaard gevonden, maar nu begint zijn gebrek aan snelheid echt een te grote rol te spelen, op linksback heel erg maar als CV in een defensie van vier man is het afhankelijk van je tegenstander ook niet meer genoeg. Dat kan snel gaan natuurlijk.![]()
Nee dat ben ik het echt met je oneens. Juist snelheid is zoiets waar het verschil heel snel op gemaakt kan worden bij een verdediger in de top, dus iets wat je een lange tijd kan verbloemen door andere kwaliteiten of de spelers om je heen maar op een bepaald moment is dat plots niet meer mogelijk. Dat hij het niet moet hebben van zijn snelheid is ook niet erg maar hij is op dat vlak ook gewoon erg kwetsbaar, en dat moet er toch op een bepaalde manier uit.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit echt onzin, gister was hij niet best maar zoals ik al zei ; vorig seizoen hoorde hij wekelijks bij de sterkhouders. En nee ik denk niet dat het zo snel kan gaan dat het een paar maanden later opeens niet meer kan qua snelheid ofzo. (waar hij het sowieso niet van moet hebben) Ten Hag gaat hem overigens ook nooit banken, en terecht.
Weet niet of Blind op dat punt zit hoor, hij was opbouwend vorig seizoen heel belangrijk voor jullie maar die onomstreden positie zou ik hem niet geven eigenlijk.Makkelijk eerste![]()
eens, als het niet loopt wordt er altijd naar z'n snelheid gewezen maar een wijs man zei ooit je bent óf op tijd óf je bent te laat, qua positie denk ik toch dat het beter is hem als libero voor de verdediging te hebbenquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit echt onzin, gister was hij niet best maar zoals ik al zei ; vorig seizoen hoorde hij wekelijks bij de sterkhouders. En nee ik denk niet dat het zo snel kan gaan dat het een paar maanden later opeens niet meer kan qua snelheid ofzo. (waar hij het sowieso niet van moet hebben) Ten Hag gaat hem overigens ook nooit banken, en terecht.![]()
Dat mag, ik vind het onzin dat iemand op zijn 31e opeens veel minder snel is ofzo. En nogmaals, hij moet het daar al niet van hebben. En dat hoeft er niet op een bepaalde manier uit, vorig seizoen ging het ook meer dan prima.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee dat ben ik het echt met je oneens. Juist snelheid is zoiets waar het verschil heel snel op gemaakt kan worden bij een verdediger in de top, dus iets wat je een lange tijd kan verbloemen door andere kwaliteiten of de spelers om je heen maar op een bepaald moment is dat plots niet meer mogelijk. Dat hij het niet moet hebben van zijn snelheid is ook niet erg maar hij is op dat vlak ook gewoon erg kwetsbaar, en dat moet er toch op een bepaalde manier uit.
Weet niet of Blind op dat punt zit hoor, hij was opbouwend vorig seizoen heel belangrijk voor jullie maar die onomstreden positie zou ik hem niet geven eigenlijk.
Ik wel, en ik ken eerlijk gezegd niemand die Ajax wekelijks ziet voetballen die Blind er niet elke wedstrijd in zou zetten.![]()
Bedankt Scrummie ouwe reusquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:57 schreef Scrummie het volgende:
Blind is toch niet het probleem van dit Ajax, kom op zeg.![]()
Ik vind jullie vooral een matig team met uitstekende spelers. Een bij elkaar geraapt (gekocht) zooitje zeg maar zonder échte identiteit, vooral zonder Ajax identiteit. Kan best zijn dat dat vooral nog even tijd nodig heeft natuurlijk en dat dat probleem zichzelf wel oplost met wat betere resultaten en beter voetbal.quote:![]()
voor die conclusie is het nog echt wel te vroeg, zelfde groep ging de 2e seizoenshelft van vorig seizoen fluitend naar de titel en met goed spel.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind jullie vooral een matig team met uitstekende spelers. Een bij elkaar geraapt (gekocht) zooitje zeg maar zonder échte identiteit, vooral zonder Ajax identiteit. Kan best zijn dat dat vooral nog even tijd nodig heeft natuurlijk en dat dat probleem zichzelf wel oplost met wat betere resultaten en beter voetbal.![]()
Vond je dat vorig seizoen ook? Overigens deden er toch ook best wat eigen opgeleide spelers mee met Steek, Rensch, Timber, Blind, Gravenberch, Klaassen, Mazraoui en Danilo dus bij elkaar gekocht zooitje en geen Ajax identiteit vind ik wel meevallen. (niet dat Ajax niet geïnvesteerd heeft de afgelopen jaren, en terecht) Het is eigenlijk precies hetzelfde team + Berghuis, denk eerder dat daar de schoen wringt. Soms moet je verversen en welllicht dat het nog te weinig is gedaan en dat de echte honger wat weg is. Ten Hag zit er ook al een tijdje natuurlijk. Maar het is eigenlijk nog wat te vroeg voor dit soort bespiegelingen vind ik, ze hebben één kutpot met 10 man gespeeld een uur lang en één hele slechte uitwedstrijd tegen Twente.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind jullie vooral een matig team met uitstekende spelers. Een bij elkaar geraapt (gekocht) zooitje zeg maar zonder échte identiteit, vooral zonder Ajax identiteit. Kan best zijn dat dat vooral nog even tijd nodig heeft natuurlijk en dat dat probleem zichzelf wel oplost met wat betere resultaten en beter voetbal.![]()
Het is of verversen aan de kant van de trainer of van de selectie. Altijd goed om dat eens in de zoveel jaar te doen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vond je dat vorig seizoen ook? Overigens deden er toch ook best wat eigen opgeleide spelers mee met Steek, Rensch, Timber, Blind, Gravenberch, Klaassen, Mazraoui en Danilo dus bij elkaar gekocht zooitje vind ik wel meevallen. (niet dat Ajax niet geïnvesteerd heeft de afgelopen jaren, en terecht) Het is eigenlijk precies hetzelfde team + Berghuis, denk eerder dat daar de schoen wringt. Soms moet je verversen en welllicht dat het nog te weinig is gedaan en dat de echte honger wat weg is. Ten Hag zit er ook al een tijdje natuurlijk.
Overigens vind ik jullie selectie op papier helemaal niet zo matig, maar van wat ik tot nu toe heb gezien valt het vies tegen. Komt vast wel weer goed.![]()
Mja, zo komt het nu op mij over, je hebt gelijk dat er in principe niet zoveel is veranderd ten opzichte van vorig seizoen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vond je dat vorig seizoen ook? Overigens deden er toch ook best wat eigen opgeleide spelers in met Steek, Rensch, Timber, Blind, Gravenberch, Klaassen, Mazraoui en Danilo dus bij elkaar gekocht zooitje vind ik wel meevallen. Het is eigenlijk precies hetzelfde team + Berghuis, denk eerder dat daar de schoen wringt. Soms moet je verversen en welllicht dat het nog te weinig is gedaan.
Ik vergelijk het dan denk ik (en dat is oneerlijk) met jullie tropenjaar in de CL met Frenkie en De Ligt. Gravenberch heeft die bravoure overigens ook wél weer vind ik en die Timber ook wel (in mindere mate). Eigenlijk komt het erop neer dat je twee Europese toppers mist, en dat is niet zo gek. Als het gaat lopen straks zal mijn gedachte wel nergens op slaan.![]()
Denk dat het ook wel de bedoeling was met o.a. Taglifico en Neres maar daar zit weinig schot in.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is of verversen aan de kant van de trainer of van de selectie. Altijd goed om dat eens in de zoveel jaar te doen.
Overigens vind ik jullie selectie op papier helemaal niet zo matig, maar van wat ik tot nu toe heb gezien valt het vies tegen. Komt vast wel weer goed.
Nee waarom zou het ook matig zijn, zelfde selectie eigenlijk + Berghuis waar je moeiteloos de dubbel mee won. Alleen de keeperssituatie vind ik toch wel erg matig. Dat de seizoenstart wat tegenvalt is duidelijk maar je hebt 2 puntjes verloren, meer niet.![]()
Dat ben ik wel met je eens. Het oogt niet fris alhoewel dat juist ook wel in contrast is met PSV en Feyenoord die het allebei juist ook wel tweede seizoenshelft vorig jaar lieten afweten. Ik vind het een beetje lastig om te zeggen waar precies de schoen wringt, het is in ieder geval niet alleen Berghuis.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vond je dat vorig seizoen ook? Overigens deden er toch ook best wat eigen opgeleide spelers mee met Steek, Rensch, Timber, Blind, Gravenberch, Klaassen, Mazraoui en Danilo dus bij elkaar gekocht zooitje vind ik wel meevallen. (niet dat Ajax niet geïnvesteerd heeft de afgelopen jaren, en terecht) Het is eigenlijk precies hetzelfde team + Berghuis, denk eerder dat daar de schoen wringt. Soms moet je verversen en welllicht dat het nog te weinig is gedaan en dat de echte honger wat weg is. Ten Hag zit er ook al een tijdje natuurlijk. Maar het is eigenlijk nog wat te vroeg voor dit soort bespiegelingen vind ik.
Het maakt het ook juist wel interessant want aan de ene kant is het wat vroeg voor dit soort bespiegelingen (immers is het seizoen pas drie duels bezig voor Ajax) maar aan de andere kant is de ploeg grotendeels hetzelfde dus zou Ajax eigenlijk op dezelfde voet moeten doorgaan zou je zeggen.Makkelijk eerste![]()
De wedstrijd gisteren kun je toch niet als graadmeter nemen voor hoe goed Blind is in deze fase van zijn carriere. Hij had een zware offday net als de meeste andere spelers. Wat ik hierboven gelukkig ook al lees is dat hij niet gemist kan worden vanwege zijn doorgaans uitstekende passing vooruit. Men roept dan altijd dat hij te traag is. Okay, als back tegen een snelle buitenspeler zeker, maar centraal vind ik het gebrek aan snelheid wat minder relevant. Kan in de Eredivisie, maar weinig goede centrale verdedigers voor de geest halen die het echt van de snelheid moeten hebben in de afgelopen 10 jaar. Bij Ajax is dat dan alleen Sanchez geweest. Het gaat dan ook een lastige keuze worden voor ten Hag ben ik bang. Denk dat hij hem het liefst links centraal ziet staan, maar hij zal Martinez ook niet willen slachtofferen denk ik.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Het enige verschil met Feyenoord en PSV is wedstrijdritme, misschien ook niet zo handig van Ten Hag om te zeggen dat de groep pas in september fit is, niet dat dit een excuus is dat je zo tegen Twente speelt.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens. Het oogt niet fris alhoewel dat juist ook wel in contrast is met PSV en Feyenoord die het allebei juist ook wel tweede seizoenshelft vorig jaar lieten afweten. Ik vind het een beetje lastig om te zeggen waar precies de schoen wringt, het is in ieder geval niet alleen Berghuis.
Het maakt het ook juist wel interessant want aan de ene kant is het wat vroeg voor dit soort bespiegelingen (immers is het seizoen pas drie duels bezig voor Ajax) maar aan de andere kant is de ploeg grotendeels hetzelfde dus zou Ajax eigenlijk op dezelfde voet moeten doorgaan zou je zeggen.
Het seizoen is nog lang, ook vorig seizoen was het verschil met PSV rond de winterstop heel klein.![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind jullie vooral een matig team met uitstekende spelers. Een bij elkaar geraapt (gekocht) zooitje zeg maar zonder échte identiteit, vooral zonder Ajax identiteit. Kan best zijn dat dat vooral nog even tijd nodig heeft natuurlijk en dat dat probleem zichzelf wel oplost met wat betere resultaten en beter voetbal.
Wat een domme post
PSV en Feyenoord zijn op dit moment iets verder maar die hebben ook al wat meer serieuze potten gespeeld als Ajax.![]()
Je kunt de Tukker wel uit Twente halen, maar Twente niet uit de Tukker.
Sportief gebaar van Erik. En je komt niet met lege handen, als je je geboortestreek weer eens bezoekt.Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.![]()
Je zal het wel op een andere manier bedoelen dan ik maar wedstrijdritme is niet het enige verschil. Feyenoord heeft er een hoop rotzooi uitgehaald en speelt voor de tweede keer in een jaar of 15 herkenbaar goed voetbal, das een heel contrast. Ook PSV speelt beduidend beter dan vorig jaar en dat al vanaf de eerste wedstrijd. Ajax daarentegen komt met grotendeels dezelfde spelers aan op één na waarmee je ook nog eens een hoop snelheid mee inlevert, geen wonder dat het dan niet zo fris overkomt. De puzzel is voor Ajax dit jaar gewoon anders denk ik. Maar we gaan het zien uiteindelijk zal Ajax tegen 15 van de 17 tegenstanders in de Eredivisie weinig moeite moeten hebben.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het enige verschil met Feyenoord en PSV is wedstrijdritme, misschien ook niet zo handig van Ten Hag om te zeggen dat de groep pas in september fit is, niet dat dit een excuus is dat je zo tegen Twente speelt.
Het seizoen is nog lang, ook vorig seizoen was het verschil met PSV rond de winterstop heel klein.Makkelijk eerste![]()
Oke Erik.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat een domme post
PSV en Feyenoord zijn op dit moment iets verder maar die hebben ook al wat meer serieuze potten gespeeld als Ajax.![]()
Met alle respect voor Feyenoord en ik vind het ook echt leuk om te zien maar de tegenstanders zijn ook niet je van het hè, die zie ik echt niet als concurrent voor de titel.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je zal het wel op een andere manier bedoelen dan ik maar wedstrijdritme is niet het enige verschil. Feyenoord heeft er een hoop rotzooi uitgehaald en speelt voor de tweede keer in een jaar of 15 herkenbaar goed voetbal, das een heel contrast. Ook PSV speelt beduidend beter dan vorig jaar en dat al vanaf de eerste wedstrijd. Ajax daarentegen komt met grotendeels dezelfde spelers aan op één na waarmee je ook nog eens een hoop snelheid mee inlevert, geen wonder dat het dan niet zo fris overkomt. De puzzel is voor Ajax dit jaar gewoon anders denk ik. Maar we gaan het zien uiteindelijk zal Ajax tegen 15 van de 17 tegenstanders in de Eredivisie weinig moeite moeten hebben.
PSV heeft tegen Ajax en belangrijker 2e helft tegen Benfica laten zien zien dat het van niveau is dus die zie ik wel als een serieuzere kandidaat maar hun selectie is wel erg smal.
Als het bij Ajax over een maand nog zo stroperig is ga ik me wel zorgen maken maar nu nog niet.![]()
Nee, titelkandidaat zijn we ook zeker niet. Verre van zelfs.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met alle respect voor Feyenoord en ik vind het ook echt leuk om te zien maar de tegenstanders zijn ook niet je van het hè, die zie ik echt niet als concurrent voor de titel.
Alleen van het eerste riedeltje word ik een beetje moe. Vorig jaar verspeelden we juist zoveel onnodige punten tegen dat soort tegenstanders, dus wat dat betreft gaan we er juist op vooruit gezien we dat tot nu toe vrij makkelijk winnen. Verder ben ik ook heel benieuwd hoe het gaat tegen pak ‘m beet Utrecht. Zie ons daar echt niet 1,2,3 winnen.![]()
het is toch helemaal niet raar dat Feyenoord van 15 clubs in de eredivisie wint maar je kan na 2 wedstrijden toch niet de conclusie trekken dat je nu wel altijd van zulke tegenstanders wintquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, titelkandidaat zijn we ook zeker niet. Verre van zelfs.
Alleen van het eerste riedeltje word ik een beetje moe. Vorig jaar verspeelden we juist zoveel onnodige punten tegen dat soort tegenstanders, dus wat dat betreft gaan we er juist op vooruit gezien we dat tot nu toe vrij makkelijk winnen. Verder ben ik ook heel benieuwd hoe het gaat tegen pak ‘m beet Utrecht. Zie ons daar echt niet 1,2,3 winnen.![]()
Al die paniek en conclusies in dit topic na 2 wedstrijdenIs dit het eerste voetbal seizoen van Ajax dat jullie volgen of zo? Het gaat elk jaar zo
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Waar Feyenoord precies staat durf ik pas over enkele maanden te zeggen. Het voetbal is vaak erg goed maar het referentiekader is er simpelweg nog niet. Echter, ook voor Feyenoord geldt dat 90 van de 102 punten behaald moeten worden tegen in principe mindere ploegen dus wie weet waar het schip strandt. Utrecht uit zou al één van de lastigste wedstrijden moeten zijn en die gasten spelen uiteindelijk met een Mark vdMaarel centraal achterin dus ach.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met alle respect voor Feyenoord en ik vind het ook echt leuk om te zien maar de tegenstanders zijn ook niet je van het hè, die zie ik echt niet als concurrent voor de titel.
PSV heeft tegen Ajax en belangrijker 2e helft tegen Benfica laten zien zien dat het van niveau is dus die zie ik wel als een serieuzere kandidaat maar hun selectie is wel erg smal.
Als het bij Ajax over een maand nog zo stroperig is ga ik me wel zorgen maken maar nu nog niet.
Ik begrijp dat je je nog geen zorgen maakt over Ajax maar heb toch ergens het gevoel dat er nu iets te makkelijk gedacht wordt over de zwakke start. Het tweede halfjaar liep Ajax ontzettend eenvoudig uit maar van wie moest de tegenstand dan precies komen? Sterker zelfs tegen PSV en thuis tegen Feyenoord kwam Ajax nog goed weg en tegen Roma liep het ook niet. Het is in ieder geval duidelijk dat PSV en Feyenoord dit jaar de zaakjes beter op orde hebben dus ik denk dat de lat bij Ajax ook iets omhoog moet.Makkelijk eerste![]()
Vorig seizoen waren het 16 punten op PSV en 29 op Feyenoord, als Ajax net zoveel punten pakt als vorig seizoen is het gewoon weer met vlag en wimpel kampioen, dat het beter moet dan gisteren zullen ze zelf ook wel weten.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waar Feyenoord precies staat durf ik pas over enkele maanden te zeggen. Het voetbal is vaak erg goed maar het referentiekader is er simpelweg nog niet. Echter, ook voor Feyenoord geldt dat 90 van de 102 punten behaald moeten worden tegen in principe mindere ploegen dus wie weet waar het schip strandt. Utrecht uit zou al één van de lastigste wedstrijden moeten zijn en die gasten spelen uiteindelijk met een Mark vdMaarel centraal achterin dus ach.
Ik begrijp dat je je nog geen zorgen maakt over Ajax maar heb toch ergens het gevoel dat er nu iets te makkelijk gedacht wordt over de zwakke start. Het tweede halfjaar liep Ajax ontzettend eenvoudig uit maar van wie moest de tegenstand dan precies komen? Sterker zelfs tegen PSV en thuis tegen Feyenoord kwam Ajax nog goed weg en tegen Roma liep het ook niet. Het is in ieder geval duidelijk dat PSV en Feyenoord dit jaar de zaakjes beter op orde hebben dus ik denk dat de lat bij Ajax ook iets omhoog moet.![]()
Je hebt in principe een keeper, een buitenspeler, een centrale verdediger teveel en mist een 2e spits, dynamische middenvelder (een 10) en een goede linksback.
Wat je nu ziet is dat de "oudere garde" welke teruggekomen zijn, de doorstroom blokkeren: Tadic, Blind, Stekelenburg en Klaassen zet je niet zomaar op de bank.
Ik denk wel dat we serieus moeten doorselecteren, ik vraag mij alleen af of er ook belangstelling is voor je spelers.Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt![]()
Dat klopt, maar dat doe ik ook niet.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is toch helemaal niet raar dat Feyenoord van 15 clubs in de eredivisie wint maar je kan na 2 wedstrijden toch niet de conclusie trekken dat je nu wel altijd van zulke tegenstanders wint
Hoe dan ook, genoeg over Feyenoord![]()
![]()
Het schijnt zelfs dat Stekelenburg nog steeds naar die hoek aan het duiken is in de grolsch veste momenteel.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax heeft een GI-GAN-TISCH probleem. Degradatie is nabij. Dit komt niet meer goed. Einde tijdperk.
Dat kan echt niet meerVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Aan de ene kant irritant deze negativiteit. Aan de andere kant is dit ook deels wat Ajax zo succesvol maakt.... slecht spel en 1-1 in een lastige uitwedstrijd wordt gewoonweg niet getolereerd. Iedere speler wordt onder de loep genomen met de vraag of ze niet moeten banken. Van clubheld Blind tot nieuweling Berghuis... niemand z'n plek is veilig.
En volgende wedstrijd controleren we opnieuw of Ajax wel wint en goed speelt![]()
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De weekends worden steeds saaier..
Eerst mocht je niet meer
-dansen na Jansen
OK, dan gaan we "hossen op kluitje".
Maar, guess what.... mag ook al niet meer.
D'r blijft niks over.Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.![]()
Is goed Twentsche genotsknots.quote:Op maandag 23 augustus 2021 16:55 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Eerst mocht je niet meer
-dansen na Jansen
D'r blijft niks over.![]()
Onana had die sowieso gehad. Maar Onana is zwart dus die kan niet keepen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Het schijnt zelfs dat Stekelenburg nog steeds naar die hoek aan het duiken is in de grolsch veste momenteel.
Dat kan echt niet meer![]()
![]()
Ik verzin het niet zelf:quote:
https://www.nu.nl/coronav(...)moet-klaar-zijn.html
"Hossen op kluitje" moet afgelopen zijn.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.![]()
Die gebruikte doping. Dan leek het nog watquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:09 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Onana had die sowieso gehad. Maar Onana is zwart dus die kan niet keepen.
[ afbeelding ]VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
die bal was moeilijker dan het leek, hij doet alleen net een stap naar links (voor hem) en die bal zit echt ver in het andere hoekjequote:Op maandag 23 augustus 2021 17:09 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Onana had die sowieso gehad. Maar Onana is zwart dus die kan niet keepen.
[ afbeelding ]![]()
Dan nog. Als je Ajax bent moet je een keeper hebben die die ballen pakt vind ik.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
die bal was moeilijker dan het leek, hij doet alleen net een stap naar links (voor hem) en die bal zit echt ver in het andere hoekje![]()
"Strak als een strijkijzer met Pfizer"quote:Op maandag 23 augustus 2021 16:55 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Eerst mocht je niet meer
-dansen na Jansen
D'r blijft niks over.
Uiteraard maar ik dacht in eerste instantie ook dat hij hem had moeten hebben maar na een paar keer kijken denk ik toch dat maar weinig keepers hem gehad hadden.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:19 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dan nog. Als je Ajax bent moet je een keeper hebben die die ballen pakt vind ik.![]()
Hij staat eigenlijk voor het schot al helemaal verkeerd en gaat daarna als een zak aardappelen naar de hoek.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteraard maar ik dacht in eerste instantie ook dat hij hem had moeten hebben maar na een paar keer kijken denk ik toch dat maar weinig keepers hem gehad hadden.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ook in dat topjaar had Ajax enorm matige wedstrijden overigens zoals Heracles-uit, PSV-uit, Feyenoord-uit en Heerenveen-thuis, volgens mij stond PSV voor de 2e onderlinge ontmoeting toen ook 5 punten voor..quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja, zo komt het nu op mij over, je hebt gelijk dat er in principe niet zoveel is veranderd ten opzichte van vorig seizoen.
Ik vergelijk het dan denk ik (en dat is oneerlijk) met jullie tropenjaar in de CL met Frenkie en De Ligt. Gravenberch heeft die bravoure overigens ook wél weer vind ik en die Timber ook wel (in mindere mate). Eigenlijk komt het erop neer dat je twee Europese toppers mist, en dat is niet zo gek. Als het gaat lopen straks zal mijn gedachte wel nergens op slaan.
Alleen in Europa heeft Ajax toen eigenlijk geen slechte wedstrijd gespeeld.![]()
Denk dat vooral Klaassen enorm zal balen van die goal. Hij laat zich veel te makkelijk aftroeven.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteraard maar ik dacht in eerste instantie ook dat hij hem had moeten hebben maar na een paar keer kijken denk ik toch dat maar weinig keepers hem gehad hadden.proberen is de eerste stap naar falen
Positionering is nooit zijn sterkste punt geweest, maar hij was vroeger gewoon zo goed en explosief dat dat niet zo veel uitmaakte.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij staat eigenlijk voor het schot al helemaal verkeerd en gaat daarna als een zak aardappelen naar de hoek.
Maar nu het springen ook niet meer lukt, wordt het wel wat kolderiek af en toe.![]()
toch vond ik hem echt niet slecht afgelopen seizoen, het EK vond ik hem een stuk minder en ook nu gaat het nog niet echt lekker.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 07:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Positionering is nooit zijn sterkste punt geweest, maar hij was vroeger gewoon zo goed en explosief dat dat niet zo veel uitmaakte.
Maar nu het springen ook niet meer lukt, wordt het wel wat kolderiek af en toe.
Verder vind ik het ook wel vreemd de keepers bij Ajax, als je bij de top wil horen hoort daar een topkeeper bij of iig een potentiele.![]()
Daarom snap ik de komst van Pasveer ook nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch vond ik hem echt niet slecht afgelopen seizoen, het EK vond ik hem een stuk minder en ook nu gaat het nog niet echt lekker.
Verder vind ik het ook wel vreemd de keepers bij Ajax, als je bij de top wil horen hoort daar een topkeeper bij of iig een potentiele.![]()
We hebben een tussenjaar qua keepers. Gorter zal in Jong rijpen en volgend jaar wel of niet het mannetje zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarom snap ik de komst van Pasveer ook niet
Steek en Pasveer nemen de boel dan ff waar![]()
Tijdperk Ajax is voorbij.
In blinde paniek een kapitaal neerleggen voor een 5e buitenspelen, terwijl ze in het doel een rollator nodig hebben.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
dat heb je natuurlijk nooit bij een jonge keeper, Onana was ook gewoon een gokquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:13 schreef PicoMMP het volgende:
Er is echt geen enkele garantie dat Gorter ooit een topkeeper wordt.![]()
buitenspelen? Kan je zelf ook beter gaan doenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:13 schreef De_Pel het volgende:
Tijdperk Ajax is voorbij.
In blinde paniek een kapitaal neerleggen voor een 5e buitenspelen, terwijl ze in het doel een rollator nodig hebben.![]()
Je hoeft toch niet per se een jonge keeper te halen? Als je mee wil doen in de CL moet je een volwaardige keeper hebben. Gorter, Steek en Pasveer zijn dat simpelweg niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat heb je natuurlijk nooit bij een jonge keeper, Onana was ook gewoon een gok
Je had het geld van Daramy en Pasveer ook in een goede keeper van 25-28 kunnen steken.![]()
eens hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet per se een jonge keeper te halen? Als je mee wil doen in de CL moet je een volwaardige keeper hebben. Gorter, Steek en Pasveer zijn dat simpelweg niet.
Je had het geld van Daramy en Pasveer ook in een goede keeper van 25-28 kunnen steken.![]()
Dat is echt vreemd ja. In wat zijn topjaren als keeper hadden moeten zijn legde hij het bij PSV af tegen Jeroen Zoet. Dat zegt toch wel wat, ook al was dat wel in de periode dat Zoet op zijn best was.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarom snap ik de komst van Pasveer ook niet
Maar een 37-jarige keeper binnen halen als achtervang voor een keeper die eigenlijk zelf al te oud is en maximaal een plek op de bank verdient is gewoon raar.
Ajax had moeten investeren in een onbetwiste nummer 1 keeper. Zeker na het belabberde EK van Stekelenburg.
Dat ze nu wel meer dan 20 miljoen neerleggen voor twee buitenspelers, maar de keeperpositie zo verwaarlozen zou dit seizoen zo maar eens beslissend kunnen gaan zijn.![]()
Er zijn wel meer plekken verwaarloosd. We hebben nog steeds geen goede back-up voor 6-positie. Je zou ook kunnen zeggen dat je een linksback nodig hebt achter Tagliafico.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is echt vreemd ja. In wat zijn topjaren als keeper hadden moeten zijn legde hij het bij PSV af tegen Jeroen Zoet. Dat zegt toch wel wat, ook al was dat wel in de periode dat Zoet op zijn best was.
Maar een 37-jarige keeper binnen halen als achtervang voor een keeper die eigenlijk zelf al te oud is en maximaal een plek op de bank verdient is gewoon raar.
Ajax had moeten investeren in een onbetwiste nummer 1 keeper. Zeker na het belabberde EK van Stekelenburg.
Dat ze nu wel meer dan 20 miljoen neerleggen voor twee buitenspelers, maar de keeperpositie zo verwaarlozen zou dit seizoen zo maar eens beslissend kunnen gaan zijn.![]()
Europees wel ja, voor de eredivisie denk ik nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Mwa, Blind is misschien niet meer top op de back, maar als back-up toch prima. In de Eredivisie dan. En er loopt nog zo'n jonkie toch voor linksback?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zijn wel meer plekken verwaarloosd. We hebben nog steeds geen goede back-up voor 6-positie. Je zou ook kunnen zeggen dat je een linksback nodig hebt achter Tagliafico.
Maar goed. De selectie is behoorlijk breed vergeleken met PSV en Feyenoord. Je hebt alle posities voor top-Eredivisie begrippen goed bezet en redelijk dubbel. Behalve op goal. Er lopen in de subtop van de Eredivisie genoeg keepers rond die beter zijn dan wat Ajax heeft en dat geldt voor andere posities op het veld niet. Ook op de bank niet.![]()
Het wat?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zeker na het belabberde EK van Stekelenburg.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Hoor wel veel goede verhalen over die Gorter, of wordt dat nog niet als serieuze optie gezien?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Europees wel ja, voor de eredivisie denk ik nietVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
ik denk dat je dan toch de rest wat overschat, alleen Bijlow lijkt me beter dan die opaatjes van Ajaxquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Er lopen in de subtop van de Eredivisie genoeg keepers rond die beter zijn dan wat Ajax heeft en dat geldt voor andere posities op het veld niet. Ook op de bank niet.![]()
ja schijnt het goed te doen maar als je hem er in zet kan je niet meer terugquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoor wel veel goede verhalen over die Gorter, of wordt dat nog niet als serieuze optie gezien?![]()
Ik zou Unnerstall elke dag verkiezen boven die twee. Misschien niet perse voor Ajax qua stijl, maar die houdt er meer uit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat je dan toch de rest wat overschat, alleen Bijlow lijkt me beter dan die opaatjes van Ajax![]()
nou neequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik zou Unnerstall elke dag verkiezen boven die twee. Misschien niet perse voor Ajax qua stijl, maar die houdt er meer uit.![]()
Richting de 15 miljoen om aan een keeper uit te geven? Kom zeg.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Had je in ieder geval dit weekend 2 punten meer opgeleverd, want Unnerstall heeft het echt verdiend voor Twente.quote:![]()
waarom niet?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Richting de 15 miljoen om aan een keeper uit te geven? Kom zeg.![]()
natuurlijk joh, waan van de dag opiniequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Had je in ieder geval dit weekend 2 punten meer opgeleverd, want Unnerstall heeft het echt verdiend voor Twente.![]()
En anders die 6 die nu naar Berghuis zijn gegaan.quote:
Nu lijkt de keeper een beetje de sluitpost van de begroting en dat is als woordgrap wel leuk, maar verder niet zo intelligent.![]()
Nee, ik vind hem gewoon een erg goede keeper. Niet alleen op basis van zondag.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk joh, waan van de dag opinie![]()
Van wie is dit een kloon?'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Maak er anders gelijk al het geld dat uitgegeven is aan Berghuis, Daramy én Pasveer van. BRIL-JANT!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
BK? DAM blijkbaar.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Oooooh dat verklaart een hele hoopquote:.
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ja dat is ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja schijnt het goed te doen maar als je hem er in zet kan je niet meer terugVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik bedoelde alleen het geld van Berghuis. Met goede scouting koop je voor dat geld echt wel een keeper die beter is dan Stekelenburg en Pasveer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:41 schreef Dven het volgende:
Maak er anders gelijk al het geld dat uitgegeven is aan Berghuis, Daramy én Pasveer van. BRIL-JANT!![]()
Diego Armando Mardonna.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Kan 'ie keepen?quote:'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Uitstekende lijnkeeperquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dus het is prima om bijna 20 miljoen uit te geven aan buitenspelers die niet eens in de basis staan (waarom leiden we geen talentvolle buitenspelers op?), maar investeren in een cruciale positie als doelman is not done?![]()
Die heeft Ajax toch? Neem een Naci Unuvar of een Sontje Hansen. Alleen men is veel te schichtig om zulke spelers daadwerkelijk de kans te geven. Vooral bij wat kleinere en lichtere spelers lijkt dit een issue. Terwijl je nu eenmaal niet altijd van frivole en technische spelers kunt verwachten dat ze heel groot en/of fysiek sterk zijn. Je moet op een gegeven moment echt die kansen in het eerste gaan bieden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:33 schreef PicoMMP het volgende:
Dus het is prima om bijna 20 miljoen uit te geven aan buitenspelers die niet eens in de basis staan (waarom leiden we geen talentvolle buitenspelers op?), maar investeren in een cruciale positie als doelman is not done?
Nu wordt dan zo'n Daramy gehaald, wat overigens best een succes kan worden gezien de beelden, maar die is min of meer dezelfde leeftijd als Hansen en Unuvar. Dat zijn dus keuzes die je daar maakt.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Hansen en Unuvar heeft toch gewoon te maken met hun vormcrisis?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Die heeft Ajax toch? Neem een Naci Unuvar of een Sontje Hansen. Alleen men is veel te schichtig om zulke spelers daadwerkelijk de kans te geven. Vooral bij wat kleinere en lichtere spelers lijkt dit een issue. Terwijl je nu eenmaal niet altijd van frivole en technische spelers kunt verwachten dat ze heel groot en/of fysiek sterk zijn. Je moet op een gegeven moment echt die kansen in het eerste gaan bieden.
Nu wordt dan zo'n Daramy gehaald, wat overigens best een succes kan worden gezien de beelden, maar die is min of meer evengoed als Hansen en Unuvar. Dat zijn dus keuzes die je daar maakt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Het begint een beetje een hetze te worden tegen Steek (en Pasveer). Ajax moet gewoon niet mokerslecht spelen zoals tegen Twente, dan voldoen die twee gewoon prima in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:33 schreef PicoMMP het volgende:
Dus het is prima om bijna 20 miljoen uit te geven aan buitenspelers die niet eens in de basis staan (waarom leiden we geen talentvolle buitenspelers op?), maar investeren in een cruciale positie als doelman is not done?
Een CL-waardige keeper die beschikbaar is en naar de Eredivisie wil komen zou ik niet kunnen noemen op het moment.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Je moet soms ook gewoon doorschuiven, spelers die de potentie hebben laten wennen op een hoger niveau. Je kunt niet altijd verwachten dat een speler eerst de hele KKD kapot speelt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hansen en Unuvar heeft toch gewoon te maken met hun vormcrisis?'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Dat zijn toch beide geen buitenspelers. Unuvar gaat ook nooit iets worden type Nouri maar dan nog minder fysiek.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Die heeft Ajax toch? Neem een Naci Unuvar of een Sontje Hansen. Alleen men is veel te schichtig om zulke spelers daadwerkelijk de kans te geven. Vooral bij wat kleinere en lichtere spelers lijkt dit een issue. Terwijl je nu eenmaal niet altijd van frivole en technische spelers kunt verwachten dat ze heel groot en/of fysiek sterk zijn. Je moet op een gegeven moment echt die kansen in het eerste gaan bieden.
Nu wordt dan zo'n Daramy gehaald, wat overigens best een succes kan worden gezien de beelden, maar die is min of meer dezelfde leeftijd als Hansen en Unuvar. Dat zijn dus keuzes die je daar maakt.![]()
Garantie krijg je alleen bij wasmachinesquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:13 schreef PicoMMP het volgende:
Er is echt geen enkele garantie dat Gorter ooit een topkeeper wordt.![]()
als je Lang had behouden en zelfs Kluivert had je die Daramy niet nodig gehad, dat die te snel vertrekken net als Brobbey is moeilijk tegen te gaanquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:33 schreef PicoMMP het volgende:
Dus het is prima om bijna 20 miljoen uit te geven aan buitenspelers die niet eens in de basis staan (waarom leiden we geen talentvolle buitenspelers op?), maar investeren in een cruciale positie als doelman is not done?![]()
Daar spelen ze nochtans het gros van hun wedstrijden. En tja, als je op elke een fysiek sterke speler wil dan wordt het erg lastig. Dan kun je menig speler van Jong Ajax ook nu al afschrijven, jongen zoals Regeer, Fitz-Jim en Martha zijn allemaal lichtgewichten en klein van gestalte.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zijn toch beide geen buitenspelers. Unuvar gaat ook nooit iets worden type Nouri maar dan nog minder fysiek.
Misschien is dat wel het probleem dat er bij Ajax voornamelijk verdedigers doorbreken. Als je verwacht dat elke speler een soort De Ligt of pakweg Gravenberch is ga je bedrogen uitkomen.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Ik zit er zelf niet zo in, maar als ik de info mag geloven is er in de huidige lichting jong niet echt 1 speler die er zo uitspringt dat ze daarin snel een nieuwe Ajax 1 speler zien, de lichting erachter schijnt wel erg talentvol te zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nu wordt dan zo'n Daramy gehaald, wat overigens best een succes kan worden gezien de beelden, maar die is min of meer dezelfde leeftijd als Hansen en Unuvar. Dat zijn dus keuzes die je daar maakt.
Anyway: we hebben een mooie mix, en die heb je Europees ook nodig. Maar ik had altijd het idee dat een meer ervaren groep juist in potjes zoals afgelopen weekend de punten binnensleept, desnoods met een keer een mindere dag.proberen is de eerste stap naar falen
Die Rasmussen kan toch wel wat worden? Verder hou ik me er ook niet echt mee bezig, voor mij is het vroeg genoeg als ze in het eerste te zien zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:27 schreef manny het volgende:
[..]
Ik zit er zelf niet zo in, maar als ik de info mag geloven is er in de huidige lichting jong niet echt 1 speler die er zo uitspringt dat ze daarin snel een nieuwe Ajax 1 speler zien, de lichting erachter schijnt wel erg talentvol te zijn.
Anyway: we hebben een mooie mix, en die heb je Europees ook nodig. Maar ik had altijd het idee dat een meer ervaren groep juist in potjes zoals afgelopen weekend de punten binnensleept, desnoods met een keer een mindere dag.![]()
Je kan denk ik als verdediger ook iets makkelijker de instructie krijgen: mannetje uitschakelen, geen gekke dingen doen, inleveren bij Pietje of jantje. Dat lijkt me wat makkelijker instromen. Als middenvelder of aanvaller moet je echt meteen "beslissende" dingen gaan doen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daar spelen ze nochtans het gros van hun wedstrijden. En tja, als je op elke een fysiek sterke speler wil dan wordt het erg lastig. Dan kun je menig speler van Jong Ajax ook nu al afschrijven, jongen zoals Regeer, Fitz-Jim en Martha zijn allemaal lichtgewichten en klein van gestalte.
Misschien is dat wel het probleem dat er bij Ajax voornamelijk verdedigers doorbreken. Als je verwacht dat elke speler een soort De Ligt of pakweg Gravenberch is ga je bedrogen uitkomen.proberen is de eerste stap naar falen
Lang was ook nooit écht vertrouwen in volgens mij. Ook een lichtgewicht trouwens. Bij Club gooide ze hem direct in de basis en maakte hem één van de meest belangrijke spelers. Ik betwijfel of zijn huidige groei er ook bij Ajax uit was gekomen, daar had hij het namelijk moeten doen met invalbeurten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je Lang had behouden en zelfs Kluivert had je die Daramy niet nodig gehad, dat die te snel vertrekken net als Brobbey is moeilijk tegen te gaanIk heb vooral het idee dat de verwachtingen soms te hoog zijn en ook onderschat wordt hoe een speler zich kan ontwikkelen als hij op regelmatige basis in het eerste het vertrouwen en de kans krijgt (zie dus bijvoorbeeld een Lang nu bij Club Brugge).quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:27 schreef manny het volgende:
[..]
Ik zit er zelf niet zo in, maar als ik de info mag geloven is er in de huidige lichting jong niet echt 1 speler die er zo uitspringt dat ze daarin snel een nieuwe Ajax 1 speler zien, de lichting erachter schijnt wel erg talentvol te zijn.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Ik geloof dat hij het fysiek wel wint van Nouri hoor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zijn toch beide geen buitenspelers. Unuvar gaat ook nooit iets worden type Nouri maar dan nog minder fysiek.![]()
die had het geduld niet, wat ik ook wel kan begrijpen als je achter Tadic in de pikorde staat want dan hoef je niet op veel speelminuten te rekenenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:30 schreef HowardRoark het volgende:
Lang was ook nooit écht vertrouwen in volgens mij. Ook een lichtgewicht trouwens. Bij Club gooide ze hem direct in de basis en maakte hem één van de meest belangrijke spelers. Ik betwijfel of zijn huidige groei er ook bij Ajax uit was gekomen, daar had hij het namelijk moeten doen met invalbeurten.![]()
Inmiddels wel ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij het fysiek wel wint van Nouri hoor.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ken iemand die het jeugdvoetbal goed volgt en volgens hem was Nouri 3 klassen beter dan Unuvar qua spelinzicht handelingssnelheid etc.quote:![]()
Overmars is overigens nog steeds adviseur bij een cryptoscamcoin, wanneer gaat Ajax ingrijpen?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
De vleugels zijn wel iets beter bezet nu dan een aantal jaren geleden met Sana, Boerrigter, Lukoki en de Sa.![]()
Dat zal best maar iedereen ziet in Naci een nummer 10 en geen buitenspeler. Voor Hanssen valt nog wat te zeggen maar die is in de spits ook gewoon beter. Het heeft niet per se met fysieke kracht te maken want dat had Ziyech ook niet natuurlijk maar Naci is wel heel slapjes.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daar spelen ze nochtans het gros van hun wedstrijden. En tja, als je op elke een fysiek sterke speler wil dan wordt het erg lastig. Dan kun je menig speler van Jong Ajax ook nu al afschrijven, jongen zoals Regeer, Fitz-Jim en Martha zijn allemaal lichtgewichten en klein van gestalte.
Misschien is dat wel het probleem dat er bij Ajax voornamelijk verdedigers doorbreken. Als je verwacht dat elke speler een soort De Ligt of pakweg Gravenberch is ga je bedrogen uitkomen.![]()
Talentvolle spelers die door tragische gebeurtenissen hun potentieel niet vervullen worden in de overlevering altijd 3x beter dan ze waren, dat is voor Nouri niet anders.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ken iemand die het jeugdvoetbal goed volgt en volgens hem was Nouri 3 klassen beter dan Unuvar qua spelinzicht handelingssnelheid etc.
Over 20 jaar was hij de nieuwe Messi. Zo gaan die dingen nu eenmaal.![]()
Bovendien als we nu een potje tegen Brugge zouden moeten spelen. Zou Lang ons dan helemaal zoek spelen ? Ik vermoed van niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
die had het geduld niet, wat ik ook wel kan begrijpen als je achter Tadic in de pikorde staat want dan hoef je niet op veel speelminuten te rekenenproberen is de eerste stap naar falen
ik begrijp dat je dat denkt maar dat was in dit geval niet zo, deze mening was legit en deels zelfs van voor hij in coma raakte, betekent niet dat hij het ook zou hebben gemaakt hoor want dat is van zoveel factoren afhankelijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Talentvolle spelers die door tragische gebeurtenissen hun potentieel niet vervullen worden in de overlevering altijd 3x beter dan ze waren, dat is voor Nouri niet anders.
Over 20 jaar was hij de nieuwe Messi. Zo gaan die dingen nu eenmaal.![]()
denk het ook niet maar het ging over het niet hebben van buitenspelers in je opleidingquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:42 schreef manny het volgende:
[..]
Bovendien als we nu een potje tegen Brugge zouden moeten spelen. Zou Lang ons dan helemaal zoek spelen ? Ik vermoed van niet.![]()
Wat was er op tegen geweest om Gorter juist in het begin het vertrouwen te geven? Zitten de belangrijke wedstrijden niet aan het einde van het seizoen? Tegen die tijd is hij wel gewend toch? Hebben we uiteindelijk ook met Onana gedaan, heeft dacht ik een half jaartje in het tweede gespeeld.
Kan je altijd nog beslissen om in een CL een ander op te stellen. Had je Steek of Pasveer als reserve gehad en tot volgend jaar ook Onana nog (verwacht dat hij voor het tekengeld gaat, dus pas einde seizoen weg)...Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt![]()
Jezusquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:41 schreef Mani89 het volgende:
Overmars is overigens nog steeds adviseur bij een cryptoscamcoin, wanneer gaat Ajax ingrijpen?
[ twitter ]
Uitvinder van de biersmiley.![]()
Hoeveel levert de uitschakeling van PSV ons op?Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
2e plaats ipv kampioen worden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hoeveel levert de uitschakeling van PSV ons op?![]()
20 miljoenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hoeveel levert de uitschakeling van PSV ons op?![]()
Dat bedoelde ik nietquote:
Ach, Ajax wordt hoe dan ook geen kampioen, boeit verder niet was PSV doet. Ik zie Feyenoord overigens ook nog boven ons eindigen. We hebben geen goede keeper, te weinig kwaliteit in de verdediging en aanvallend zijn we onmachtig.quote:
Dankzij Ten Hag en Overmars wordt dit dus een tussenjaar. Dat krijg je als je weigert te investeren in de selectie en maar blijft volhouden dat we prima verdedigers hebben terwijl het gros pure middelmaat is.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Vermoeiende act weerquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ach, Ajax wordt hoe dan ook geen kampioen, boeit verder niet was PSV doet. Ik zie Feyenoord overigens ook nog boven ons eindigen. We hebben geen goede keeper, te weinig kwaliteit in de verdediging en aanvallend zijn we onmachtig.
Dankzij Ten Hag en Overmars wordt dit dus een tussenjaar. Dat krijg je als je weigert te investeren in de selectie en maar blijft volhouden dat we prima verdedigers hebben terwijl het gros pure middelmaat is.![]()
Wordt lachen met Rensch, Schuurs, Magallan, Labyad, Martinez en Ekkelenkamp in de Champions League.quote:
Maar versterkingen zijn niet nodig hoor
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wordt lachen met Rensch, Schuurs, Magallan, Labyad, Martinez en Ekkelenkamp in de Champions League.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Laat je een keer nakijken joh gek.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ach, Ajax wordt hoe dan ook geen kampioen, boeit verder niet was PSV doet. Ik zie Feyenoord overigens ook nog boven ons eindigen. We hebben geen goede keeper, te weinig kwaliteit in de verdediging en aanvallend zijn we onmachtig.
Dankzij Ten Hag en Overmars wordt dit dus een tussenjaar. Dat krijg je als je weigert te investeren in de selectie en maar blijft volhouden dat we prima verdedigers hebben terwijl het gros pure middelmaat is.Groot fan van User Wotte![]()
Probeer anders eens inhoudelijk te reageren in plaats van die persoonlijke aanvallen steeds. Als je niet inhoudelijk wilt reageren, reageer dan gewoon niet. Alvast bedanktquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Laat je een keer nakijken joh gek.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet gelezenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wordt lachen met Rensch, Schuurs, Magallan, Labyad, Martinez en Ekkelenkamp in de Champions League.
Maar versterkingen zijn niet nodig hoor![]()
Ik geef advies.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Probeer anders eens inhoudelijk te reageren in plaats van die persoonlijke aanvallen steeds. Als je niet inhoudelijk wilt reageren, reageer dan gewoon niet. Alvast bedankt
Groot fan van User Wotte![]()
Ja Ekkelenkamp, Labyad, Magallan zullen inderdaad veel minuten in de Champions League spelen voor Ajax....quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Overigens kunnen Rensch, Schuurs en Martinez prima mee op dat niveau. Iedereen lijkt wel vergeten dat Ajax het hartstikke goed heeft gedaan de laatste jaren in Europees verband. Ze strijden elk jaar mee tot de laatste wedstrijd voor overwintering in de Champions League. Dat is absoluut niet vanzelfsprekend voor een club uit Nederland. Daarnaast hebben ze in 5 jaar tijd de halve finale en finale gehaald, daar mogen andere clubs van dromen. Ajax heeft een prima selectie op dit moment om mee te doen en wellicht gaan ze ons weer verbazen met goed voetbal.![]()
Schuurs en Martinez kunnen totaal niet mee op dat niveau.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:49 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Ja Ekkelenkamp, Labyad, Magallan zullen inderdaad veel minuten in de Champions League spelen voor Ajax....
Overigens kunnen Rensch, Schuurs en Martinez prima mee op dat niveau. Iedereen lijkt wel vergeten dat Ajax het hartstikke goed heeft gedaan de laatste jaren in Europees verband. Ze strijden elk jaar mee tot de laatste wedstrijd voor overwintering in de Champions League. Dat is absoluut niet vanzelfsprekend voor een club uit Nederland. Daarnaast hebben ze in 5 jaar tijd de halve finale en finale gehaald, daar mogen andere clubs van dromen. Ajax heeft een prima selectie op dit moment om mee te doen en wellicht gaan ze ons weer verbazen met goed voetbal.![]()
Focus op donderdag. CL loting.
Pot 2 is angstaanjagend sterk.proberen is de eerste stap naar falen
Vorig seizoen bakte Ajax er niks van. Uitgezonderd de confrontatie met Lille. En daarvoor tegen Getaffe eruit toch? Dus al 2 jaar niet bijzonder.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:49 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Ja Ekkelenkamp, Labyad, Magallan zullen inderdaad veel minuten in de Champions League spelen voor Ajax....
Overigens kunnen Rensch, Schuurs en Martinez prima mee op dat niveau. Iedereen lijkt wel vergeten dat Ajax het hartstikke goed heeft gedaan de laatste jaren in Europees verband. Ze strijden elk jaar mee tot de laatste wedstrijd voor overwintering in de Champions League. Dat is absoluut niet vanzelfsprekend voor een club uit Nederland. Daarnaast hebben ze in 5 jaar tijd de halve finale en finale gehaald, daar mogen andere clubs van dromen. Ajax heeft een prima selectie op dit moment om mee te doen en wellicht gaan ze ons weer verbazen met goed voetbal.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
in principe heb je er niks te zoeken maar Barcelona en Juventus eigenlijk ook niet, je moet gewoon wat geluk hebben met de loting en dan je wedstrijden echt top zijn om een kans te maken te overwinterenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 07:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Vorig seizoen bakte Ajax er niks van. Uitgezonderd de confrontatie met Lille. En daarvoor tegen Getaffe eruit toch? Dus al 2 jaar niet bijzonder.![]()
Lille, Barcelona en Malmö lijkt mij wel een mooie poulequote:Op woensdag 25 augustus 2021 06:52 schreef manny het volgende:
Focus op donderdag. CL loting.
Pot 2 is angstaanjagend sterk.![]()
![]()
Ambitie is overwinteren in CLquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:59 schreef PicoMMP het volgende:
Het is vooral hopen op een hele slechte nummer 4, zodat we in ieder geval overwinteren.proberen is de eerste stap naar falen
Ambitie is gewoon zwaar afhankelijk van de poule. Allemaal leuk en aardig, maar wanneer je City en PSG loot dan is de kans op een tweede ronde gewoon minimaal.![]()
Leuk zo een ongefundeerde statement. Vorig jaar speelde Ajax tegen Liverpool, Atalanta en Midtylland. 0-1 2x tegen Liverpool, 2-2 en 0-1 tegen Atalanta, dus was zeker niet slecht.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 07:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Vorig seizoen bakte Ajax er niks van. Uitgezonderd de confrontatie met Lille. En daarvoor tegen Getaffe eruit toch? Dus al 2 jaar niet bijzonder.
Jaar ervoor speelde Ajax tegen Lille, Chelsea en Valencia, en is inmiddels bekend dat we de scheids en Var niet mee hadden tegen vooral Chelsea."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
We hebben toch helemaal geen CL waardig elftal op dit moment? Leuk als je 3e wordt maar ik zie ons tegen 90% van de mogelijke tegenstanders echt niet winnen in deze staat.![]()
Wat een onzin, omdat we ons niet kunnen meten met Man City, PSG zijn we niet CL waardig"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Haller , Klaassen , Alvarez...quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:12 schreef Scorpie het volgende:
We hebben toch helemaal geen CL waardig elftal op dit moment? Leuk als je 3e wordt maar ik zie ons tegen 90% van de mogelijke tegenstanders echt niet winnen in deze staat.RED ONS HENNIEGOD![]()
Tis me wat meitquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Haller , Klaassen , Alvarez...![]()
Dit is inderdaad niet de beste selectie van de laatste jaren en in de toekomst moet dat ook echt beter maar momenteel doe je er vrij weinig aan, hopelijk laat Marc zich niet alsnog verleiden tot god-zegene-de-greep-paniekaankopen. Dan maar een jaartje zonder Europese hoop.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Nee, wat ik zeg is dat je het ook niet red tegen de ploegen die daar net onder zitten. Niks mis mee, maar we moeten wel wat realistische verwachtingen hebben dit seizoen. Kunnen we alleen maar verrast worden als die overtroffen worden.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:30 schreef Omega het volgende:
Wat een onzin, omdat we ons niet kunnen meten met Man City, PSG zijn we niet CL waardig![]()
Die hebben we al gedaan toch? Bij fc Kopenhagen. Vorig jaar was al een tussenjaarquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:32 schreef -XOR- het volgende:
Dit is inderdaad niet de beste selectie van de laatste jaren en in de toekomst moet dat ook echt beter maar momenteel doe je er vrij weinig aan, hopelijk laat Marc zich niet alsnog verleiden tot god-zegene-de-greep-paniekaankopen. Dan maar een jaartje zonder Europese hoop.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2021 20:13:55 ]![]()
Ja, dat was natuurlijk ook een paniekaankoop, die was echt niet gedaan als Ajax de fruitschaal had veroverd. Of vorig jaar een tussenjaar was weet ik niet, maar structureel gaat het mis doordat er te weinig creatiefs uit de jeugdopleiding doorkomt. Dat laatste is een beetje mijn stokpaardje, maar Ajax heeft die stroom ook echt wel nodig om blijvend Europees mee te kunnen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:13 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Die hebben we al gedaan toch? Bij fc Kopenhagen. Vorig jaar was al een tussenjaarIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Atalanta, een club met De Roon en Hateboer, en Liverpool dat van bijna elke club verloor op dat moment in de PL. En toch niet een x gewonnen. Tegen Chelsea hadden ze wat pech ja, maar alsnog verlies je thuis van Valencia. Een spaanse middenmoter op dat moment.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:10 schreef Omega het volgende:
[..]
Leuk zo een ongefundeerde statement. Vorig jaar speelde Ajax tegen Liverpool, Atalanta en Midtylland. 0-1 2x tegen Liverpool, 2-2 en 0-1 tegen Atalanta, dus was zeker niet slecht.
Jaar ervoor speelde Ajax tegen Lille, Chelsea en Valencia, en is inmiddels bekend dat we de scheids en Var niet mee hadden tegen vooral Chelsea.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Het gaat erom dat je al jarenlang meedoet tot de laatste speelronde van de poule om door te gaan. 1 keer gelukt, 2 keer niet. Ja: dat kan beter. Nee: dat is niet rampzalig slecht.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:38 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Atalanta, een club met De Roon en Hateboer, en Liverpool dat van bijna elke club verloor op dat moment in de PL. En toch niet een x gewonnen. Tegen Chelsea hadden ze wat pech ja, maar alsnog verlies je thuis van Valencia. Een spaanse middenmoter op dat moment.proberen is de eerste stap naar falen
Heel Heeeeel Heeeeeel ergquote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
Een miljoenendeal, jeetje.
mooiRED ONS HENNIEGOD![]()
Mooie club voor hem, ik denk dat hij best een aardige carriere kan hebben, hij is fysiek prima, voetballend niet geweldig maar zijn functionele techniek is toch wel iets beter dan hem vaak toegeschreven wordt. Als hij een beetje een grote motor kan ontwikkelen kan het best een leuke middenvelder (CMV/B2B) worden in Duitsland of Italie.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
Een miljoenendeal, jeetje.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Die gap staat toch maar om één actie bekend, dus als je daar nog een paar euro's voor krijgt, top.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Over 2 jaar bij De Graafschap. Ekkelenramp.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Sporting - Dortmund - Ajax - Malmo zou een mooie loting zijn morgen, maar het zal wel weer ellende worden.![]()
Precies de loting die ik fantastisch zou vinden.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sporting - Dortmund - Ajax - Malmo zou een mooie loting zijn morgen, maar het zal wel weer ellende worden.
Maar vrees inderdaad voor Bayern, PSG en Milan of zo![]()
![]()
Amen. Ik snap dat gezeik op hem ook niet zo. Altijd zijn best doen, niet klagen en geen rare interviews over een basisplaats. Tja, hij is niet niet goed genoeg voor een basisplek en eigenlijk ook niet als invaller op CL niveau. Dat kan.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:27 schreef PicoMMP het volgende:
Mooie club voor hem, het is 'm gegund.
Nu prima stap voor hem, en als ik het goed begrijp een paar miljoen naar Ajax. Prima.proberen is de eerste stap naar falen
Maar je redt het wel tegen ploegen die daar weer onder zitten. Als ik nu naar de 31 andere teams, zie ik echt niet waarom Ajax niet CL waardig zou zijn. Of je moet graag de superleague willen hebben waar alleen de rijkste clubs aan deelnemen. Ik ben blij dat ook teams als Malmö, Sheriff en Young Boys deelnemen. Kans op een finaleplek of zelfs winst zijn natuurlijk nihil, maar Ajax gewoon terecht in CL, met een CL waardige selectie.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, wat ik zeg is dat je het ook niet red tegen de ploegen die daar net onder zitten. Niks mis mee, maar we moeten wel wat realistische verwachtingen hebben dit seizoen. Kunnen we alleen maar verrast worden als die overtroffen worden."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
maar je moet naar het niveau toe (al denk ik dat dit moeilijk wordt) dat de loting niet meer uitmaakt en overwinteren een zekerheidje, dat is nog best wel ver wegquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:02 schreef Omega het volgende:
[..]
Maar je redt het wel tegen ploegen die daar weer onder zitten. Als ik nu naar de 31 andere teams, zie ik echt niet waarom Ajax niet CL waardig zou zijn. Of je moet graag de superleague willen hebben waar alleen de rijkste clubs aan deelnemen. Ik ben blij dat ook teams als Malmö, Sheriff en Young Boys deelnemen. Kans op een finaleplek of zelfs winst zijn natuurlijk nihil, maar Ajax gewoon terecht in CL, met een CL waardige selectie.![]()
Inderdaad, alsof er op een WK alleen maar potentiële winnaars meedoen. Is toch op elk toernooi/kampioenschap dat een deel van de deelnemers er alleen maar is om de boel op te vullen en om hier en daar voor een verrassing te zorgen zodat de toppers niet alles winnen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:02 schreef Omega het volgende:
[..]
Maar je redt het wel tegen ploegen die daar weer onder zitten. Als ik nu naar de 31 andere teams, zie ik echt niet waarom Ajax niet CL waardig zou zijn. Of je moet graag de superleague willen hebben waar alleen de rijkste clubs aan deelnemen. Ik ben blij dat ook teams als Malmö, Sheriff en Young Boys deelnemen. Kans op een finaleplek of zelfs winst zijn natuurlijk nihil, maar Ajax gewoon terecht in CL, met een CL waardige selectie.
Dit Ajax zal vermoedelijk de halve finales niet halen nee, maar dat geldt voor alle deelnemers -4.![]()
Weer zo een mening met weinig tot geen feiten. Ook grappig dat je spelers namen noemt wanneer het jou uitkomt en uitslagen noemt wanneer het jou uitkomt. Atalanta was jaar ervoor dicht bij halve finale CL. En won toen ook bijna alles in de serie A. Liverpool een club met spelers als Salah, Mané, Firmino among others.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:38 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Atalanta, een club met De Roon en Hateboer, en Liverpool dat van bijna elke club verloor op dat moment in de PL. En toch niet een x gewonnen. Tegen Chelsea hadden ze wat pech ja, maar alsnog verlies je thuis van Valencia. Een spaanse middenmoter op dat moment.
Valencia die gewoon meer geld te besteden heeft (plus een competitie die hoger aanzien heeft). Tegen Chelsea was niet wat pech, zowel uit als thuis bleek uit beelden dat we onterecht punten hadden verspeeld en dan had die nederlaag tegen Valencia niet meer uitgemaakt.
manny verwoord het prima. Je doet gewoon mee om de tweede plek. Zeker niet rampzalig zoals jij het beschreef (alleen tegen Lille goed)"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Zolang Ajax de enige club is die punten haalt in Europa blijft dat moeilijk. Je wil eigenlijk in pot 1 zitten indien winnaar CL ook kampioen is geworden. Dat scheelt al een hele boel.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar je moet naar het niveau toe (al denk ik dat dit moeilijk wordt) dat de loting niet meer uitmaakt en overwinteren een zekerheidje, dat is nog best wel ver weg
Maar Nederlandse club die zeker in CL 1/8 finale zit, dat zie ik niet gebeuren. Daar is Nederland als land te klein voor en zijn we als bevolking te veel van het eerlijk verdelen. In Spanje krijgen de topclubs allerlei voordelen volgens mij (van horen zeggen, heb ik geen feiten van)"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Dit, die jongen is gewoon een prima speler.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:27 schreef PicoMMP het volgende:
Mooie club voor hem, het is 'm gegund.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
maar het is ook financieel moeilijk al wordt die CL pot in 2024 ook weer een stuk groterquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:17 schreef Omega het volgende:
[..]
Zolang Ajax de enige club is die punten haalt in Europa blijft dat moeilijk. Je wil eigenlijk in pot 1 zitten indien winnaar CL ook kampioen is geworden. Dat scheelt al een hele boel.
Maar Nederlandse club die zeker in CL 1/8 finale zit, dat zie ik niet gebeuren. Daar is Nederland als land te klein voor en zijn we als bevolking te veel van het eerlijk verdelen. In Spanje krijgen de topclubs allerlei voordelen volgens mij (van horen zeggen, heb ik geen feiten van)![]()
Ja financieel is juist wat ik bedoel met dat wij Nederlanders niet echt van het geld uitgeven zijn. In Engeland betaald bijna iedere voetballiefhebber voor wedstrijden. In Nederland zoeken we naar streams met belabberde kwaliteit om maar geen gld te hoeven uitgeven. Ik zeg niet dat het verkeerd is, maar het zorgt wel voor mindere inkomsten uiteindelijk."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
TV geld is natuurlijk het grote verschil, streamers heb je overal maar zoals de PL wereldwijd verkocht is kan je als NL natuurlijk nooit goed maken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:35 schreef Omega het volgende:
Ja financieel is juist wat ik bedoel met dat wij Nederlanders niet echt van het geld uitgeven zijn. In Engeland betaald bijna iedere voetballiefhebber voor wedstrijden. In Nederland zoeken we naar streams met belabberde kwaliteit om maar geen gld te hoeven uitgeven. Ik zeg niet dat het verkeerd is, maar het zorgt wel voor mindere inkomsten uiteindelijk.![]()
Er is een vrije grote kans dat de kampioen van Nederland volgend seizoen in pot 1 zit.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:17 schreef Omega het volgende:
[..]
Zolang Ajax de enige club is die punten haalt in Europa blijft dat moeilijk. Je wil eigenlijk in pot 1 zitten indien winnaar CL ook kampioen is geworden. Dat scheelt al een hele boel.
Maar Nederlandse club die zeker in CL 1/8 finale zit, dat zie ik niet gebeuren. Daar is Nederland als land te klein voor en zijn we als bevolking te veel van het eerlijk verdelen. In Spanje krijgen de topclubs allerlei voordelen volgens mij (van horen zeggen, heb ik geen feiten van)![]()
Lol, succes met 2 punten inlopen op Frankrijk of zelfs ruim 4 op Portugal.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Er is een vrije grote kans dat de kampioen van Nederland volgend seizoen in pot 1 zit."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Toch knap dat het toch nog lukt om iets van 6 kutpoules te krijgen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:02 schreef Vriezzer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb maar vast de loting verricht.."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Het is echt een waardeloze loting inderdaad.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Toch knap dat het toch nog lukt om iets van 6 kutpoules te krijgen.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: