Je hoeft toch niet per se een jonge keeper te halen? Als je mee wil doen in de CL moet je een volwaardige keeper hebben. Gorter, Steek en Pasveer zijn dat simpelweg niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat heb je natuurlijk nooit bij een jonge keeper, Onana was ook gewoon een gok
eens hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet per se een jonge keeper te halen? Als je mee wil doen in de CL moet je een volwaardige keeper hebben. Gorter, Steek en Pasveer zijn dat simpelweg niet.
Je had het geld van Daramy en Pasveer ook in een goede keeper van 25-28 kunnen steken.
Dat is echt vreemd ja. In wat zijn topjaren als keeper hadden moeten zijn legde hij het bij PSV af tegen Jeroen Zoet. Dat zegt toch wel wat, ook al was dat wel in de periode dat Zoet op zijn best was.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarom snap ik de komst van Pasveer ook niet
Er zijn wel meer plekken verwaarloosd. We hebben nog steeds geen goede back-up voor 6-positie. Je zou ook kunnen zeggen dat je een linksback nodig hebt achter Tagliafico.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is echt vreemd ja. In wat zijn topjaren als keeper hadden moeten zijn legde hij het bij PSV af tegen Jeroen Zoet. Dat zegt toch wel wat, ook al was dat wel in de periode dat Zoet op zijn best was.
Maar een 37-jarige keeper binnen halen als achtervang voor een keeper die eigenlijk zelf al te oud is en maximaal een plek op de bank verdient is gewoon raar.
Ajax had moeten investeren in een onbetwiste nummer 1 keeper. Zeker na het belabberde EK van Stekelenburg.
Dat ze nu wel meer dan 20 miljoen neerleggen voor twee buitenspelers, maar de keeperpositie zo verwaarlozen zou dit seizoen zo maar eens beslissend kunnen gaan zijn.
Europees wel ja, voor de eredivisie denk ik nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dat ze nu wel meer dan 20 miljoen neerleggen voor twee buitenspelers, maar de keeperpositie zo verwaarlozen zou dit seizoen zo maar eens beslissend kunnen gaan zijn.
Mwa, Blind is misschien niet meer top op de back, maar als back-up toch prima. In de Eredivisie dan. En er loopt nog zo'n jonkie toch voor linksback?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zijn wel meer plekken verwaarloosd. We hebben nog steeds geen goede back-up voor 6-positie. Je zou ook kunnen zeggen dat je een linksback nodig hebt achter Tagliafico.
Het wat?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zeker na het belabberde EK van Stekelenburg.
Hoor wel veel goede verhalen over die Gorter, of wordt dat nog niet als serieuze optie gezien?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Europees wel ja, voor de eredivisie denk ik niet
ik denk dat je dan toch de rest wat overschat, alleen Bijlow lijkt me beter dan die opaatjes van Ajaxquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Er lopen in de subtop van de Eredivisie genoeg keepers rond die beter zijn dan wat Ajax heeft en dat geldt voor andere posities op het veld niet. Ook op de bank niet.
ja schijnt het goed te doen maar als je hem er in zet kan je niet meer terugquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoor wel veel goede verhalen over die Gorter, of wordt dat nog niet als serieuze optie gezien?
Ik zou Unnerstall elke dag verkiezen boven die twee. Misschien niet perse voor Ajax qua stijl, maar die houdt er meer uit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat je dan toch de rest wat overschat, alleen Bijlow lijkt me beter dan die opaatjes van Ajax
nou neequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik zou Unnerstall elke dag verkiezen boven die twee. Misschien niet perse voor Ajax qua stijl, maar die houdt er meer uit.
Richting de 15 miljoen om aan een keeper uit te geven? Kom zeg.quote:
Had je in ieder geval dit weekend 2 punten meer opgeleverd, want Unnerstall heeft het echt verdiend voor Twente.quote:
waarom niet?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Richting de 15 miljoen om aan een keeper uit te geven? Kom zeg.
natuurlijk joh, waan van de dag opiniequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Had je in ieder geval dit weekend 2 punten meer opgeleverd, want Unnerstall heeft het echt verdiend voor Twente.
En anders die 6 die nu naar Berghuis zijn gegaan.quote:
Nee, ik vind hem gewoon een erg goede keeper. Niet alleen op basis van zondag.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk joh, waan van de dag opinie
BK? DAM blijkbaar.quote:
Oooooh dat verklaart een hele hoopquote:
Ja dat is ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja schijnt het goed te doen maar als je hem er in zet kan je niet meer terug
Ik bedoelde alleen het geld van Berghuis. Met goede scouting koop je voor dat geld echt wel een keeper die beter is dan Stekelenburg en Pasveer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:41 schreef Dven het volgende:
Maak er anders gelijk al het geld dat uitgegeven is aan Berghuis, Daramy én Pasveer van. BRIL-JANT!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |