Die is niet goed.quote:
Kudus en Neres functioneren al een heel seizoen amper tot niet.quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:36 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ekkelenkamp, Klaiber en Magallan natuurlijk.
Nee, Kudus, Neres en Antony.
Vond je? Ik heb voornamelijk eerste helft gekeken maar dat was echt niet best hoor, nauwelijks kansen gecreëerd en het tempoquote:Op zondag 22 augustus 2021 17:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Twente heeft ook gewoon een lastig ploegje met een prima keeper. Het was niet eens heel slecht allemaal.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Waar oh waar is den Hennie om deze rasta club van het ravijn te behoeden?
Ajax was gewoon heel matig.quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Twente heeft ook gewoon een lastig ploegje met een prima keeper. Het was niet eens heel slecht allemaal.
Zo weinig creativiteit voorinquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ajax was gewoon heel matig.
Al zal Ten Hag vast hebben gezien dat ze domineerden…
Ik heb niet de gehele wedstrijd gezien, maar van wat ik zag was elke linie slecht. Twente kon het bolwerken op basis van knokken voor iedere meter.quote:
Ja dat zei ik al eerder, had Ajax toch wel veel verder verwacht in het bespelen van dit soort fysieke tegenstanders. Vandaag zie je dat Blind Tadic en Martinez zich laten meeslepen, en Klaassen is dan ook niet bij machte normaal te doen. En Alvarezquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb niet de gehele wedstrijd gezien, maar van wat ik zag was elke linie slecht. Twente kon het bolwerken op basis van knokken voor iedere meter.
ja echtquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:16 schreef VEM2012 het volgende:
Dat verhaal van Higler… knap, zonder te lachen!
Sjon vd Brom syndroom , als het niet gaat ligt het aan de spelers , wint die dan is het ''wij''quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ajax was gewoon heel matig.
Al zal Ten Hag vast hebben gezien dat ze domineerden…
Link ?quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:16 schreef VEM2012 het volgende:
Dat verhaal van Higler… knap, zonder te lachen!
Neres gaat echt nog wel weg. Daramy kan overal in de aanval dan heb je ook nog een ander type spits dan Haller.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |