Staat er ook bij dat het niet klopt.quote:Op zondag 22 augustus 2021 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben geblokkeerd door frfc1908. Graag context
Wat een zielige gasten.quote:Op zondag 22 augustus 2021 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben geblokkeerd door frfc1908. Graag context
Sad!quote:Op zondag 22 augustus 2021 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een zielige gasten.
Hoe triest moet je zijn om iemand te blokkeren op Twitter
[ twitter ]
[ twitter ]
Ja maar hij hoort het ook alleen in Rotterdam zegt hij. Bij Ajax hoeft het dus kennelijk niet.quote:
Bij analfabeten ligt de lat wat lager.quote:Op maandag 23 augustus 2021 01:07 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Ja maar hij hoort het ook alleen in Rotterdam zegt hij. Bij Ajax hoeft het dus kennelijk niet.
die komen meestal wel uit een andere vijver, ik ken hem verder niet maar een talent zal het best zijnquote:
Dat zal best, dat geloven de meesten ook wel. Maar het komt al een tijdje niet meer uit dan kan je helaas maar beter afscheid nemen. Zeker omdat hij niet gaat spelen vanwege Antony.quote:Op zondag 22 augustus 2021 23:57 schreef Ramboetan het volgende:
Snap niet de mensen Neres weg willen hebben. Daar zit nog zoveel in wat we nog niet gezien hebben. En is een leuk mannetje.
Zul je zien dat ie donderdag zwaar geblesseerd raaktquote:
ja dat blijft altijd linkquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zul je zien dat ie donderdag zwaar geblesseerd raakt
teleurstellende was gisteren dat de routiniers niet thuis gaven en die heb je juist om die ondergrens te bewaken dus een paar tandjes erbij mag echt wel.quote:Op maandag 23 augustus 2021 09:27 schreef TheVulture het volgende:
Fijn dat we die extra aanvaller binnen hebben, nu maar vooral werken aan de mentaliteit en niet denken dat je alles wel op je sloffen wint, zeker nu het uitpubliek weer terug is kun je je geen verslapping zoals gisteren permitteren.
Yup, ik heb Blind volgens mij nog nooit zo slecht zien spelen sinds ie terug is. Ik denk dat dat ook wel een deel van het probleem nu is. Het lijkt alsof Ten Hag aan de ene kant Martinez niet wil slachtofferen, maar dan moet je voor Blind dus wat anders verzinnen. Nu kwam het goed uit dat Tagliafico geschorst is, maar vanaf komende week als iedereen fit is ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren. Blind op het middenveld of op de backpositie vind ik in beide gevallen geen doorslaand succes.quote:Op maandag 23 augustus 2021 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
teleurstellende was gisteren dat de routiniers niet thuis gaven en die heb je juist om die ondergrens te bewaken dus een paar tandjes erbij mag echt wel.
Vooral teleurstellend vond ik dat ze het na de rust niet konden omdraaien. Tempo lag te laag, dat was ook voor de spelers en Ten Hag duidelijk, maar toch kon men niet het tempo opvoeren na er 15 minuten met elkaar over gesproken te hebben in de rust.quote:Op maandag 23 augustus 2021 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
teleurstellende was gisteren dat de routiniers niet thuis gaven en die heb je juist om die ondergrens te bewaken dus een paar tandjes erbij mag echt wel.
Aan de ene kant eens, maar het gaat gelukkig tot nu toe in de meeste gevallen gewoon goed. Strijdlust en passie vind ik juist wel een voordeel, alleen vreemd genoeg kunnen die gasten dat gisteren dan toch ook niet op de goede manier opbrengen...quote:Op maandag 23 augustus 2021 09:58 schreef MaxC het volgende:
Wel een fijne gedachte dat je met Tagliafico, Martinez, Alvarez, Berghuis en Anthony je halve baisisteam op elk moment een rode kaart kan pakken als ze we weer hun temperament/verstand verliezen
Yup, al denk ik dat dan ook weer kwam doordat die goal al vrij snel in de tweede helft viel, waarna ze weer dachten het zich te kunnen permitteren om op 80% door te voetballen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Vooral teleurstellend vond ik dat ze het na de rust niet konden omdraaien. Tempo lag te laag, dat was ook voor de spelers en Ten Hag duidelijk, maar toch kon men niet het tempo opvoeren na er 15 minuten met elkaar over gesproken te hebben in de rust.
Lastig als je 10 minuten per wedstrijd speelt. Waaraan heeft Berghius de voorkeur te danken boven Antony en Neres? Die zou ik eerst wat wedstrijden laten invallen. Zet hem voor mij part op 10 want ik ben alweer Klaassen moe.quote:Op maandag 23 augustus 2021 08:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zal best, dat geloven de meesten ook wel. Maar het komt al een tijdje niet meer uit dan kan je helaas maar beter afscheid nemen. Zeker omdat hij niet gaat spelen vanwege Antony.
altijd moeilijk om een speler aan te wijzen als het collectief in z'n geheel faalt, het valt voor Berghuis ook niet mee om te gaan van een team wat in dienst van je speelt naar een team waar je in dienst van moet spelen, hij brengt vooralsnog te weinig dat is duidelijk dus zou me niet verbazen als hij komende weekend op de bank begint.quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:37 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Lastig als je 10 minuten per wedstrijd speelt. Waaraan heeft Berghius de voorkeur te danken boven Antony en Neres? Die zou ik eerst wat wedstrijden laten invallen. Zet hem voor mij part op 10 want ik ben alweer Klaassen moe.
In 19/20 wel, letterlijk en figuurlijkquote:Op maandag 23 augustus 2021 11:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Elk seizoen zijn we in het begin minder en zodra het loopt niet te stoppen dus geen reden tot paniek.
Waar denk jij dat de oplossing ligt? Denk sowieso dat je iemand moet gaan snijden van de drie die nu jullie voorhoede vormen. Of zou het niet kunnen werken als Klaassen geslachtofferd wordt en Tadic als schaduwspits gaat spelen of iets dergelijks.quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
altijd moeilijk om een speler aan te wijzen als het collectief in z'n geheel faalt, het valt voor Berghuis ook niet mee om te gaan van een team wat in dienst van je speelt naar een team waar je in dienst van moet spelen, hij brengt vooralsnog te weinig dat is duidelijk dus zou me niet verbazen als hij komende weekend op de bank begint.
Het blijft altijd een beetje een puzzel om de juiste samenstelling te vinden maar het begint wel met inzet.
Blind was vorig seizoen nog na Tadic de beste man, die moet je er natuurlijk niet uithalen. Wat een opportunisme zeg. Hij stond nu enkel linksback omdat Tagliafico geschorst was he.quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waar denk jij dat de oplossing ligt? Denk sowieso dat je iemand moet gaan snijden van de drie die nu jullie voorhoede vormen. Of zou het niet kunnen werken als Klaassen geslachtofferd wordt en Tadic als schaduwspits gaat spelen of iets dergelijks.
Blind zou ik er eigenlijk ook uithalen, of in ieder geval niet meer als linksback opstellen. Met allemaal trage spelers op de flanken valt Ajax wel heel makkelijk te bespelen als er iets meer druk op het middenveld wordt gezet.
het begint natuurlijk altijd met inzet want als dat er is heb je aan clubs als Twente geen kind met wie je dan ook speelt.quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waar denk jij dat de oplossing ligt? Denk sowieso dat je iemand moet gaan snijden van de drie die nu jullie voorhoede vormen. Of zou het niet kunnen werken als Klaassen geslachtofferd wordt en Tadic als schaduwspits gaat spelen of iets dergelijks.
Blind zou ik er eigenlijk ook uithalen, of in ieder geval niet meer als linksback opstellen. Met allemaal trage spelers op de flanken valt Ajax wel heel makkelijk te bespelen als er iets meer druk op het middenveld wordt gezet.
In de Eredivisie kan het nog prima met Blind, maar ik heb hem nooit echt geweldig gevonden al was hij vorig jaar wel sterk. Ik vind hem een hele interessante speler voor 5-3-2 bij het NL Elftal dus hoop dat hij het aardig blijft doen, maar bij 4-3-3 zou ik hem (mits iedereen fit) ook niet meer opstellen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
het begint natuurlijk altijd met inzet want als dat er is heb je aan clubs als Twente geen kind met wie je dan ook speelt.
Blind is wel een moeilijk geval, opbouwend nog steeds een belangrijke speler maar verdedigend is dat best wel moeilijk, als je hem opstelt dan het liefst als libero dus dan moet je of Tagliafico of Martinez slachtofferen.
Middenveld zou op zich wel ok moeten zijn zoals het is maar als ze alledrie niet thuisgeven houdt het wel op.
Voorin zou ik liever met Antony spelen dan Berghuis omdat die gewoon verrassender is en meer dreiging heeft. Haller zou ik voorlopig nog wel laten staan al zou je met Tadic in de spits wel met Berghuis kunnen spelen en dan Neres of Antony op links.
Blind is opbouwend bij vlagen geniaal, maar op de back kan het echt niet meer. Dus net voor de CV's lijkt me een mooie positie voor hem.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
het begint natuurlijk altijd met inzet want als dat er is heb je aan clubs als Twente geen kind met wie je dan ook speelt.
Blind is wel een moeilijk geval, opbouwend nog steeds een belangrijke speler maar verdedigend is dat best wel moeilijk, als je hem opstelt dan het liefst als libero dus dan moet je of Tagliafico of Martinez slachtofferen.
Middenveld zou op zich wel ok moeten zijn zoals het is maar als ze alledrie niet thuisgeven houdt het wel op.
Voorin zou ik liever met Antony spelen dan Berghuis omdat die gewoon verrassender is en meer dreiging heeft. Haller zou ik voorlopig nog wel laten staan al zou je met Tadic in de spits wel met Berghuis kunnen spelen en dan Neres of Antony op links.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |