abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201050028
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 09:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Wie is DAM nou weer?
Diego Armando Mardonna.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_201050036
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 09:46 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Diego Armando Mardonna.
Nooit van gehoord.
pi_201050337
quote:

[..]
Diego Armando Mardonna.
Ik zeg kopen.
pi_201050357
quote:

[..]
Diego Armando Mardonna.
Kan 'ie keepen?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 10:29:18 #205
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_201050499
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 10:14 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Kan 'ie keepen?
Uitstekende lijnkeeper
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_201050539
Dus het is prima om bijna 20 miljoen uit te geven aan buitenspelers die niet eens in de basis staan (waarom leiden we geen talentvolle buitenspelers op?), maar investeren in een cruciale positie als doelman is not done?
pi_201050965
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 10:33 schreef PicoMMP het volgende:
Dus het is prima om bijna 20 miljoen uit te geven aan buitenspelers die niet eens in de basis staan (waarom leiden we geen talentvolle buitenspelers op?), maar investeren in een cruciale positie als doelman is not done?
Die heeft Ajax toch? Neem een Naci Unuvar of een Sontje Hansen. Alleen men is veel te schichtig om zulke spelers daadwerkelijk de kans te geven. Vooral bij wat kleinere en lichtere spelers lijkt dit een issue. Terwijl je nu eenmaal niet altijd van frivole en technische spelers kunt verwachten dat ze heel groot en/of fysiek sterk zijn. Je moet op een gegeven moment echt die kansen in het eerste gaan bieden.

Nu wordt dan zo'n Daramy gehaald, wat overigens best een succes kan worden gezien de beelden, maar die is min of meer dezelfde leeftijd als Hansen en Unuvar. Dat zijn dus keuzes die je daar maakt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201050990
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 11:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Die heeft Ajax toch? Neem een Naci Unuvar of een Sontje Hansen. Alleen men is veel te schichtig om zulke spelers daadwerkelijk de kans te geven. Vooral bij wat kleinere en lichtere spelers lijkt dit een issue. Terwijl je nu eenmaal niet altijd van frivole en technische spelers kunt verwachten dat ze heel groot en/of fysiek sterk zijn. Je moet op een gegeven moment echt die kansen in het eerste gaan bieden.

Nu wordt dan zo'n Daramy gehaald, wat overigens best een succes kan worden gezien de beelden, maar die is min of meer evengoed als Hansen en Unuvar. Dat zijn dus keuzes die je daar maakt.
Hansen en Unuvar heeft toch gewoon te maken met hun vormcrisis?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:05:15 #209
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_201051003
twitter

in je krantje
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:06:14 #210
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_201051020
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 11:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

in je krantje
Niet gelezen. Hier in Ajax-topic doen we niet meer aan Telegraaf.
pi_201051051
quote:
Het begint een beetje een hetze te worden tegen Steek (en Pasveer). Ajax moet gewoon niet mokerslecht spelen zoals tegen Twente, dan voldoen die twee gewoon prima in de Eredivisie.

Een CL-waardige keeper die beschikbaar is en naar de Eredivisie wil komen zou ik niet kunnen noemen op het moment.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_201051063
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 11:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Hansen en Unuvar heeft toch gewoon te maken met hun vormcrisis?
Je moet soms ook gewoon doorschuiven, spelers die de potentie hebben laten wennen op een hoger niveau. Je kunt niet altijd verwachten dat een speler eerst de hele KKD kapot speelt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:16:56 #213
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_201051192
quote:

[..]

Nu wordt dan zo'n Daramy gehaald, wat overigens best een succes kan worden gezien de beelden, maar die is min of meer dezelfde leeftijd als Hansen en Unuvar. Dat zijn dus keuzes die je daar maakt.
Dat zijn toch beide geen buitenspelers. Unuvar gaat ook nooit iets worden type Nouri maar dan nog minder fysiek.
pi_201051253
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 09:13 schreef PicoMMP het volgende:
Er is echt geen enkele garantie dat Gorter ooit een topkeeper wordt.
Garantie krijg je alleen bij wasmachines
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:24:52 #215
131800 Tarado
cap de fusca
pi_201051290
quote:
als je Lang had behouden en zelfs Kluivert had je die Daramy niet nodig gehad, dat die te snel vertrekken net als Brobbey is moeilijk tegen te gaan
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:25:29 #216
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_201051297
quote:
[ twitter ]

in je krantje
twitter

Wat is het nou Mike?
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:26:09 #217
131800 Tarado
cap de fusca
pi_201051308
quote:
[ twitter ]

in je krantje
12 miljoen vind ik niet zoveel, of het teveel wordt is gewoon afwachten
pi_201051323
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 11:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Dat zijn toch beide geen buitenspelers. Unuvar gaat ook nooit iets worden type Nouri maar dan nog minder fysiek.
Daar spelen ze nochtans het gros van hun wedstrijden. En tja, als je op elke een fysiek sterke speler wil dan wordt het erg lastig. Dan kun je menig speler van Jong Ajax ook nu al afschrijven, jongen zoals Regeer, Fitz-Jim en Martha zijn allemaal lichtgewichten en klein van gestalte.

Misschien is dat wel het probleem dat er bij Ajax voornamelijk verdedigers doorbreken. Als je verwacht dat elke speler een soort De Ligt of pakweg Gravenberch is ga je bedrogen uitkomen.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:27:34 #219
80382 manny
30 is best veel
pi_201051327
quote:

[..]

Ik zit er zelf niet zo in, maar als ik de info mag geloven is er in de huidige lichting jong niet echt 1 speler die er zo uitspringt dat ze daarin snel een nieuwe Ajax 1 speler zien, de lichting erachter schijnt wel erg talentvol te zijn.

Anyway: we hebben een mooie mix, en die heb je Europees ook nodig. Maar ik had altijd het idee dat een meer ervaren groep juist in potjes zoals afgelopen weekend de punten binnensleept, desnoods met een keer een mindere dag.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:29:11 #220
131800 Tarado
cap de fusca
pi_201051351
quote:
19s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 11:27 schreef manny het volgende:

[..]
Ik zit er zelf niet zo in, maar als ik de info mag geloven is er in de huidige lichting jong niet echt 1 speler die er zo uitspringt dat ze daarin snel een nieuwe Ajax 1 speler zien, de lichting erachter schijnt wel erg talentvol te zijn.

Anyway: we hebben een mooie mix, en die heb je Europees ook nodig. Maar ik had altijd het idee dat een meer ervaren groep juist in potjes zoals afgelopen weekend de punten binnensleept, desnoods met een keer een mindere dag.
Die Rasmussen kan toch wel wat worden? Verder hou ik me er ook niet echt mee bezig, voor mij is het vroeg genoeg als ze in het eerste te zien zijn.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:29:55 #221
80382 manny
30 is best veel
pi_201051366
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 11:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Daar spelen ze nochtans het gros van hun wedstrijden. En tja, als je op elke een fysiek sterke speler wil dan wordt het erg lastig. Dan kun je menig speler van Jong Ajax ook nu al afschrijven, jongen zoals Regeer, Fitz-Jim en Martha zijn allemaal lichtgewichten en klein van gestalte.

Misschien is dat wel het probleem dat er bij Ajax voornamelijk verdedigers doorbreken. Als je verwacht dat elke speler een soort De Ligt of pakweg Gravenberch is ga je bedrogen uitkomen.
Je kan denk ik als verdediger ook iets makkelijker de instructie krijgen: mannetje uitschakelen, geen gekke dingen doen, inleveren bij Pietje of jantje. Dat lijkt me wat makkelijker instromen. Als middenvelder of aanvaller moet je echt meteen "beslissende" dingen gaan doen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_201051381
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 11:24 schreef Tarado het volgende:

[..]
als je Lang had behouden en zelfs Kluivert had je die Daramy niet nodig gehad, dat die te snel vertrekken net als Brobbey is moeilijk tegen te gaan
Lang was ook nooit cht vertrouwen in volgens mij. Ook een lichtgewicht trouwens. Bij Club gooide ze hem direct in de basis en maakte hem n van de meest belangrijke spelers. Ik betwijfel of zijn huidige groei er ook bij Ajax uit was gekomen, daar had hij het namelijk moeten doen met invalbeurten.
quote:
19s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 11:27 schreef manny het volgende:

[..]
Ik heb vooral het idee dat de verwachtingen soms te hoog zijn en ook onderschat wordt hoe een speler zich kan ontwikkelen als hij op regelmatige basis in het eerste het vertrouwen en de kans krijgt (zie dus bijvoorbeeld een Lang nu bij Club Brugge).
pi_201051408
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 11:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Ik geloof dat hij het fysiek wel wint van Nouri hoor.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:35:06 #224
131800 Tarado
cap de fusca
pi_201051431
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 11:30 schreef HowardRoark het volgende:
Lang was ook nooit cht vertrouwen in volgens mij. Ook een lichtgewicht trouwens. Bij Club gooide ze hem direct in de basis en maakte hem n van de meest belangrijke spelers. Ik betwijfel of zijn huidige groei er ook bij Ajax uit was gekomen, daar had hij het namelijk moeten doen met invalbeurten.
die had het geduld niet, wat ik ook wel kan begrijpen als je achter Tadic in de pikorde staat want dan hoef je niet op veel speelminuten te rekenen
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:35:40 #225
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_201051438
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 11:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik geloof dat hij het fysiek wel wint van Nouri hoor.
Inmiddels wel ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')