Ken iemand die het jeugdvoetbal goed volgt en volgens hem was Nouri 3 klassen beter dan Unuvar qua spelinzicht handelingssnelheid etc.quote:
Dat zal best maar iedereen ziet in Naci een nummer 10 en geen buitenspeler. Voor Hanssen valt nog wat te zeggen maar die is in de spits ook gewoon beter. Het heeft niet per se met fysieke kracht te maken want dat had Ziyech ook niet natuurlijk maar Naci is wel heel slapjes.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daar spelen ze nochtans het gros van hun wedstrijden. En tja, als je op elke een fysiek sterke speler wil dan wordt het erg lastig. Dan kun je menig speler van Jong Ajax ook nu al afschrijven, jongen zoals Regeer, Fitz-Jim en Martha zijn allemaal lichtgewichten en klein van gestalte.
Misschien is dat wel het probleem dat er bij Ajax voornamelijk verdedigers doorbreken. Als je verwacht dat elke speler een soort De Ligt of pakweg Gravenberch is ga je bedrogen uitkomen.
Talentvolle spelers die door tragische gebeurtenissen hun potentieel niet vervullen worden in de overlevering altijd 3x beter dan ze waren, dat is voor Nouri niet anders.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ken iemand die het jeugdvoetbal goed volgt en volgens hem was Nouri 3 klassen beter dan Unuvar qua spelinzicht handelingssnelheid etc.
Bovendien als we nu een potje tegen Brugge zouden moeten spelen. Zou Lang ons dan helemaal zoek spelen ? Ik vermoed van niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
die had het geduld niet, wat ik ook wel kan begrijpen als je achter Tadic in de pikorde staat want dan hoef je niet op veel speelminuten te rekenen
ik begrijp dat je dat denkt maar dat was in dit geval niet zo, deze mening was legit en deels zelfs van voor hij in coma raakte, betekent niet dat hij het ook zou hebben gemaakt hoor want dat is van zoveel factoren afhankelijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Talentvolle spelers die door tragische gebeurtenissen hun potentieel niet vervullen worden in de overlevering altijd 3x beter dan ze waren, dat is voor Nouri niet anders.
Over 20 jaar was hij de nieuwe Messi. Zo gaan die dingen nu eenmaal.
denk het ook niet maar het ging over het niet hebben van buitenspelers in je opleidingquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:42 schreef manny het volgende:
[..]
Bovendien als we nu een potje tegen Brugge zouden moeten spelen. Zou Lang ons dan helemaal zoek spelen ? Ik vermoed van niet.
Jezusquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:41 schreef Mani89 het volgende:
Overmars is overigens nog steeds adviseur bij een cryptoscamcoin, wanneer gaat Ajax ingrijpen?
[ twitter ]
2e plaats ipv kampioen worden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hoeveel levert de uitschakeling van PSV ons op?
20 miljoenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hoeveel levert de uitschakeling van PSV ons op?
Dat bedoelde ik nietquote:
Ach, Ajax wordt hoe dan ook geen kampioen, boeit verder niet was PSV doet. Ik zie Feyenoord overigens ook nog boven ons eindigen. We hebben geen goede keeper, te weinig kwaliteit in de verdediging en aanvallend zijn we onmachtig.quote:
Vermoeiende act weerquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ach, Ajax wordt hoe dan ook geen kampioen, boeit verder niet was PSV doet. Ik zie Feyenoord overigens ook nog boven ons eindigen. We hebben geen goede keeper, te weinig kwaliteit in de verdediging en aanvallend zijn we onmachtig.
Dankzij Ten Hag en Overmars wordt dit dus een tussenjaar. Dat krijg je als je weigert te investeren in de selectie en maar blijft volhouden dat we prima verdedigers hebben terwijl het gros pure middelmaat is.
Wordt lachen met Rensch, Schuurs, Magallan, Labyad, Martinez en Ekkelenkamp in de Champions League.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wordt lachen met Rensch, Schuurs, Magallan, Labyad, Martinez en Ekkelenkamp in de Champions League.
Maar versterkingen zijn niet nodig hoor
Laat je een keer nakijken joh gek.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ach, Ajax wordt hoe dan ook geen kampioen, boeit verder niet was PSV doet. Ik zie Feyenoord overigens ook nog boven ons eindigen. We hebben geen goede keeper, te weinig kwaliteit in de verdediging en aanvallend zijn we onmachtig.
Dankzij Ten Hag en Overmars wordt dit dus een tussenjaar. Dat krijg je als je weigert te investeren in de selectie en maar blijft volhouden dat we prima verdedigers hebben terwijl het gros pure middelmaat is.
Probeer anders eens inhoudelijk te reageren in plaats van die persoonlijke aanvallen steeds. Als je niet inhoudelijk wilt reageren, reageer dan gewoon niet. Alvast bedanktquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Laat je een keer nakijken joh gek.
Niet gelezenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wordt lachen met Rensch, Schuurs, Magallan, Labyad, Martinez en Ekkelenkamp in de Champions League.
Maar versterkingen zijn niet nodig hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |