Magellanquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:23 schreef Vriezzer het volgende:
Maar wanneer kopen we eens een beest van een verdediger die álles weg kan beuken en koppen?
O wacht, dat mag niet natuurlijk.
Lijkt me dat hij voor de toekomst is gehaaldquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:25 schreef skysherrif het volgende:
Altijd leuk een nieuwe speler, maar niet de positie die we zoeken lijkt me
Als we de telegraaf mochten geloven was er niet veel meer te besteden en dan lijkt me niet dat je dat laaste geld investeert in iemand die je pas voor de toekomst haalt.quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lijkt me dat hij voor de toekomst is gehaald
Neres weg zou ik eigenlijk ook wel prima vinden, het is er al 1,5 seizoen niet meer echt uitgekomenquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neres gaat echt nog wel weg. Daramy kan overal in de aanval dan heb je ook nog een ander type spits dan Haller.
Groot, sterk, snel, donker.quote:
Bedanktquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:54 schreef Caland het volgende:
Ik begreep dat je tegenwoordig een bepaalde intensiteit moet hebben als je iemand zonder bal een tik op zijn muil geeft
Komen jullie effe lekker weg
Ze willen al de hele transferperiode een aanvaller erbij met diepgang, en als hij ook als tweede spits kan spelen is het best prima.quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:25 schreef skysherrif het volgende:
Altijd leuk een nieuwe speler, maar niet de positie die we zoeken lijkt me
Volgens de twitterscoutjes schijnt hij de iets mindere versie te zijn van kamaldeen?quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze willen al de hele transferperiode een aanvaller erbij met diepgang, en als hij ook als tweede spits kan spelen is het best prima.
Geen idee hoe goed hij is verder.
Klopt.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volgens de twitterscoutjes schijnt hij de iets mindere versie te zijn van kamaldeen?
Jammer dat ze er nu pas achter komen dat Berghius er niks van kan. Hadden ze ook voor de transfer wel kunnen zien lijkt me.quote:
brommer.gifquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt.
Dus ik verwacht gewoon een nieuwe Lukoki, dan kan het alleen maar meevallen.
Zal denk ik redelijk meevallen, onze scouting is daar wel op orde volgens mij. Wel iemand waar eerder enige interesse is gweest, maar duidelijk wel dat kamaldeen onze voorkeur hadquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:20 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
risicootje wel dat dit een
paniekaankoop is
Kopenhagen-fans zijn heel lovend over hem en nemen huilend afscheid. Dat is wel een goed teken.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:20 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
risicootje wel dat dit een
paniekaankoop is
Laten we t maar hopen. Hij is nog jong dus wie weet.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Kopenhagen-fans zijn heel lovend over hem en nemen huilend afscheid. Dat is wel een goed teken.
Het is toch een buitenspeler?quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neres gaat echt nog wel weg. Daramy kan overal in de aanval dan heb je ook nog een ander type spits dan Haller.
Bij Feyenoord leek Berghius ook een fantastische speler.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Kopenhagen-fans zijn heel lovend over hem en nemen huilend afscheid. Dat is wel een goed teken.
Soms denk ik: misschien was Feyenoord wel zo slecht door Berghuisquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord leek Berghius ook een fantastische speler.
Waarom halen jullie alleen buitenspelers? Heeft Netto daar aandelen in.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze willen al de hele transferperiode een aanvaller erbij met diepgang, en als hij ook als tweede spits kan spelen is het best prima.
Geen idee hoe goed hij is verder.
Dat zat ik mij vorige week al af te vragen.. Feyenoord speelt veel dynamischer zonder Bergthuis.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:39 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Soms denk ik: misschien was Feyenoord wel zo slecht door Berghuis
Soort zoekt soort?quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarom halen jullie alleen buitenspelers? Heeft Netto daar aandelen in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |