Maar ja, hij presenteert zichzelf maar al te graag als Feyenoorder en Rotterdammer. Dan wil hij lekker het goede voorbeeld geven!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:45 schreef exile79 het volgende:
Hugo moet z'n mond houden, uberprutser. Als dit weekend in elk stadion mensen door elkaar springen, weet ik de krantenkoppen van maandag al. "Feyenoordsupporters lappen regels aan laars, Hugo grijpt in"
quote:Feyenoord vraagt supporters met klem om zich zondag te houden aan de coronamaatregelen en te blijven zitten op hun vaste plek in De Kuip. Terug naar de situatie zonder of met minder publiek is voor niemand wenselijk, maar wel een scenario dat dreigt als op onjuiste wijze wordt omgegaan met de uitzonderingspositie die het betaald voetbal momenteel nog heeft. We komen (eindelijk) weer samen; laten we dat voorrecht met elkaar koesteren!
Roep dat eens keihard voor een groep Feyenoord supporters IRLquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:46 schreef Paul het volgende:
Kaarten voor 29 aug gekochtFEYENOORD GAAT ERAF
Stoer hoor, supportertjes die boos worden als andere supportertjes iets roepen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:02 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Roep dat eens keihard voor een groep Feyenoord supporters IRL
Bunnik
“side”
Als je onderlinge gebbetjes niet snapt kan je het vervolg beter niet mee in mengen Hansquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Stoer hoor, supportertjes die boos worden als andere supportertjes iets roepen.
https://nos.nl/collectie/(...)aste-zitplaats-bleefquote:
Nee ik wil niet uitgelachen wordenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:02 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Roep dat eens keihard voor een groep Feyenoord supporters IRL
Bunnik
“side”
Yep.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)aste-zitplaats-bleef
Ze kunnen beter deze cijfertjes gebruiken om andere sectoren weer te openen die het hard nodig hebben dan om voetbalsupporters op de vingers te tikken voor een paar nutteloze regels.
Bovendien zijn ze ook nog allemaal getest.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)aste-zitplaats-bleef
Ze kunnen beter deze cijfertjes gebruiken om andere sectoren weer te openen die het hard nodig hebben dan om voetbalsupporters op de vingers te tikken voor een paar nutteloze regels.
Ik gok dat het merendeel inmiddels niet meer getest is.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:57 schreef macca728 het volgende:
[..]
Bovendien zijn ze ook nog allemaal getest.
Voetbalclubs pesten is economisch ook niet verantwoord.
Omdat het kansloze meuk is.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:15 schreef fetX het volgende:
Godverdomme. Waarom die godengifjes uit de OP @:onlogisch ???????????
Je bent de personificatie van de Dikke Ik-mentaliteit.quote:
Lijkt erop dat ‘ie z’n niveau van voor zijn blessure weer heeft bereikt ja. Misschien zelfs beter. Genotquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:58 schreef LordVoldermort het volgende:
Coonlsingel al geboekt? Sinistera is van god los ofniet.
Heb mijn oude zolderkamer in het ouderlijk huis al op AirBnB geflikkerd gedurende april/mei 2022quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:58 schreef LordVoldermort het volgende:
Beter, zelfs. Wat een nieuwe speelstijl met zo’n jongen kan doenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Lijkt erop dat ‘ie z’n niveau van voor zijn blessure weer heeft bereikt ja. Misschien zelfs beter. Genot
Vasthouden nuquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:58 schreef LordVoldermort het volgende:
Beste buitenspeler van de eredivisiequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beter, zelfs. Wat een nieuwe speelstijl met zo’n jongen kan doen
Via Github even scriptje zoeken voor Chrome. Kom je achter al die betaalmurenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:31 schreef Scrummie het volgende:
Arnesen kijkt tevreden naar Feyenoord: ‘Er ontstaat iets moois op Varkenoord’
Premium AD, dus even incognito.
Ook die van de T?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Via Github even scriptje zoeken voor Chrome. Kom je achter al die betaalmuren
Ik ook.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben tot dusver wel zeer tevreden over Linssen.
Doet zijn best, maar komt gewoon tekort. Dost lijkt mij overigens niet veel beter.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben tot dusver wel zeer tevreden over Linssen.
Dost heb je geen klote aan. Dat weet Brugge nu ook.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:43 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Doet zijn best, maar komt gewoon tekort. Dost lijkt mij overigens niet veel beter.
Ah joh, die interesse wordt pas concreet als een aanvaller die op meerdere posities inzetbaar is niet haalbaar blijkt.quote:
is lens al voorbij gekomen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 17:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah joh, die interesse wordt pas concreet als een aanvaller die op meerdere posities inzetbaar is niet haalbaar blijkt.
Gelukkig nog niet.quote:
Alleen als voorbeeld, niet als voorgesteld alternatief.quote:
Weet ik, was een flauwe opmerkingquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 17:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Alleen als voorbeeld, niet als voorgesteld alternatief.
3011quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Martin van Geel wil je locatie weten
Mooie mogelijke ontwikkelingquote:De transfer van Manolis Siopis van Alanyaspor naar Trabzonspor is afgerond. Bij eerstgenoemde is Leroy Fer kandidaat om de vertrokken middenvelder te vervanger. Mogelijk raakt Feyenoord zijn aanvoerder dus alsnog kwijt.
Bron
Je weet bro!quote:
Same, heeft ons ook al meerdere keren afgewezen dus lekker daar laten zitten.quote:
Hoop het nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 17:46 schreef aTypisch het volgende:
ik denk dat zivkovic ook op het lijstje staat
Heeft volgens mij al 2x nee gezegd tegen Feyenoord en ik vraag me af of die de arbeid kan opbrengen die Linssen opbrengt.quote:
Dat is voor mij om de hoek maat! 5314 als in Bruchem? Daar woont een maat van mij en ik ben zelf opgegroeid in 0418quote:Op zondag 22 augustus 2021 05:17 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jarenlang op 3012 gewoond maat!
Maar ik kom oorspronkelijk uit5314
Heeft nog ooit op z'n 17e ofzo meegedaan in een bekerpotje of oefenwedstrijd van het 1e toch?quote:Op zondag 22 augustus 2021 10:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die gozer was ik helemaal vergeten
nee, is die gozer die van NEC kwamquote:Op zondag 22 augustus 2021 10:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft nog ooit op z'n 17e ofzo meegedaan in een bekerpotje of oefenwedstrijd van het 1e toch?
vooral dat minimaal is liefquote:Op zondag 22 augustus 2021 10:00 schreef onlogisch het volgende:
Het is definitief @:Gurneyisbestoke
Feyenoord wordt minimaal 3e (aldus onlo jr. zojuist)
Ik denk dat hij blijer is met gewoon salaris dan met een trekbeurt van jou. Ik weet ook niet of hij het verwacht.quote:
Dit kan ik onmogelijk een like geven.quote:Op zondag 22 augustus 2021 10:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat hij blijer is met gewoon salaris dan met een trekbeurt van jou. Ik weet ook niet of hij het verwacht.
Kasthomoquote:Op zondag 22 augustus 2021 11:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit kan ik onmogelijk een like geven.
Oh om een of andere reden dacht ik dat de tweet over Bangura ging, die scoorde gisteren z'n eerste Eredivisiegoalquote:Op zondag 22 augustus 2021 10:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee, is die gozer die van NEC kwam
Hij speelde ook onder Koeman dus? Helemaal vergeten.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nee het was Dani Fernandez, ik kan mij enkel van hem herinneren dat hij rood kreeg toen we met 6-0 van Groningen verloren.
Hoop dat in ieder geval Aursnes weer minuten gaat makenquote:Op zondag 22 augustus 2021 11:32 schreef Scrummie het volgende:
Jaaa zin in. Benieuwd naar de opstelling.
Ja eens, en dan voor wie. Mocht ie beginnen dan.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoop dat in ieder geval Aursnes weer minuten gaat maken
De Toorn?quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja eens, en dan voor wie. Mocht ie beginnen dan.
Die 0-3 tegen ADO was juist onder Koeman. We hadden even een fase waarin het totaal niet liep dat seizoen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij speelde ook onder Koeman dus? Helemaal vergeten.
Ik weet alleen nog dat ie ooit een dramatische wedstrijd speelde tegen ADO en 3-0 verloren
Bas Dost brengenquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:33 schreef H.FR het volgende:
Wat kwam die helicopter doen? Heb 'm net gemist.
Ahh, leuk. Ik dacht inderdaad nog een moment aan een nieuwe aanvaller ja.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:35 schreef macca728 het volgende:
[..]
Bas Dost brengen
Nee supporters mochten mee vliegen ipv helicopter op de Open Dag
Yepquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:24 schreef Pistolero het volgende:
Waar is Antonucci eigenlijk opeens gebleven. Ook geblesseerd?
Mager bankje zoquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:19 schreef Scrummie het volgende:
Ook geen Milambo en Hartjes op de bank.
[ twitter ]
Vaak als je denkt dat het een makkie wordt valt het tegen, dus dan maar niet denken dat het een makkie wordtquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had al zo'n idee dat dit een Drita-achtige pot zou worden maar na het puntverlies van Ajax zet ik al helemaal in op een 0-0.
Maar goed, dit seizoen heb ik al heel vaak gedacht "het zou typisch Feyenoord zijn als...." en is het nog totaal niet uitgekomen tot nu, dus ik laat me graag verrassen
Het hele seizoen is al niet typisch Feyenoord.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar goed, dit seizoen heb ik al heel vaak gedacht "het zou typisch Feyenoord zijn als...." en is het nog totaal niet uitgekomen tot nu, dus ik laat me graag verrassen
Zal wel 1-1 worden dan.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eagles is overigens wel een typische wedstrijd de laatste jaren, of we zetten een monsterscore neer of we verliezen gênant. Geen middenweg
Ze lopen beide warm. Burger ook.quote:
Gelukkigquote:
Slot ziet 'm trainen, wij niet.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:36 schreef Wicky15 het volgende:
Huh waarom geen Hendriks? Heel raar dit.
Liever burger ipv van Fer nogquote:
Oh, zeker waarquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Slot ziet 'm trainen, wij niet.
Dat lijkt me toch meer uit pure noodzaak?quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Slot ziet Hendriks als back.
Overdrijf niet zo man.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:40 schreef Pistolero het volgende:
We zijn amper 2 competitiewedstrijden onderweg en je kan nu al weer bijna een heel elftal aan geblesseerden opstellen. Fijn
geblesseerde spelers kun je meestal juist niet opstellenquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:40 schreef Pistolero het volgende:
We zijn amper 2 competitiewedstrijden onderweg en je kan nu al weer bijna een heel elftal aan geblesseerden opstellen. Fijn
Senesi, Diemers, Baldé, Antonucci, Geertruida, Milambo, Hartjes, Hall.quote:
Hendriks heeft gister toch al bijna een hele pot gespeeld?quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En nu?quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Senesi, Diemers, Baldé, Antonucci, Geertruida, Milambo, Hartjes, Hall.
En dan vergeet ik er mogelijk nog wat.
Oh geen idee joh.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hendriks heeft gister toch al bijna een hele pot gespeeld?
Dat het gewoon zorgwekkend is dat er zo veel blessures zijn terwijl je al z'n smalle selectie hebt?quote:
90 minuten gespeeld gisteren lees ikquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hendriks heeft gister toch al bijna een hele pot gespeeld?
Verkeerd onthoudenquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:46 schreef aTypisch het volgende:
die Hahn was toch best een aardige keeper of heb ik dat verkeerd onthouden?
De helft ligt al ff in de lappenmand en die van Hartjes, Milambo en Senesi kun je moeilijk als blessure al gaan bestempelen. Dikke kans dat 2 van de 3 donderdag zomaar op het veld kunnen staan.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat het gewoon zorgwekkend is dat er zo veel blessures zijn terwijl je al z'n smalle selectie hebt?
Heb je die bank van vandaag gezien? Dat is gewoon lachwekkend.
1-0 in de 85e minuut. breken we de tent afquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit wordt een vervelend potje.
Deze wedstrijd vraagt om een type Bozenikquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit wordt een vervelend potje.
Leuk.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze wedstrijd vraagt om een type Bozenik
Er moet een aanvaller met kwaliteiten in de kleine ruimte bijquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:07 schreef Wicky15 het volgende:
Ik heb gelachen om Ajax maar dit is toch ook een beetje matig
Pfftquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze wedstrijd vraagt om een type Bozenik
Helaas is Messi naar Parijs gegaan.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er moet een aanvaller met kwaliteiten in de kleine ruimte bij
Dan zijn we compleet
Ik denk dat het ook komt doordat Haps niet meer als linksback of blijvende speler gezien wordt. Dan is er dus een backup nodig voor linksback. Als Haps verkocht wordt en er iets voor linksbuiten komt, dan mag Hendriks zich hopelijk wel richten op die plek als CV.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
In de voorbereiding werd Haps toch gewoon telkens als aanvaller ingebracht omdat ze daar te weinig spelers hebben, dus inderdaad Hendriks stond beetje noodgedwongen op linksback denk ik.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:12 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook komt doordat Haps niet meer als linksback of blijvende speler gezien wordt. Dan is er dus een backup nodig voor linksback. Als Haps verkocht wordt of er iets voor linksbuiten komt, dan mag Hendriks zich hopelijk wel richten op die plek als CV.
Liever Bannis.quote:
Terwijl Eagles zelf twee prima kansen heeft gehad. We gaan het dit seizoen nog moeilijk krijgen met ploegen die zich ingraven, dat is duidelijk.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:11 schreef fetX het volgende:
Kan me niet voorstellen dat GAE dit gaat volhouden, maar ze staan wel prima. Krijgen eigenlijk net geen grote kansen steeds.
Mwah was een mild applausje hoor.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Daverend applaus na 0-0 bij rust tegen GAE.
De sfeer is goed he.
Ja, dat zeker en daar ging ik ook wel vanuit. Vandaar dat ik ook niet meeloop in de polonaise.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Terwijl Eagles zelf twee prima kansen heeft gehad. We gaan het dit seizoen nog moeilijk krijgen met ploegen die zich ingraven, dat is duidelijk.
Die bal moet er toch in he.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:22 schreef aTypisch het volgende:
echt beter met de kansen omgaan, anders krijg je het knap lastig tegen de meeste ploegen in de competitie!
Precies, het is in die zin ook niet per sé slecht. Maar wel ff binnen een kwartier 1-0 graag.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Komt wel goed ben al blij dat we niet zo stroperig spelen als de laatste jaren.
Ah okay, dat is zeker nuttige informatie in deze context.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:30 schreef Scrummie het volgende:
Over Burger ipv Hendriks; Hendriks speelde gister 90 minuten met O21.
Jorgensen had er hier al 2 gemaakt.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Slecht is het niet. Wel matig in de afronding.
prima spits voor dit systeem jaquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jorgensen had er hier al 2 gemaakt.
Maarja.
Ach jaquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jorgensen had er hier al 2 gemaakt.
Maarja.
Ja een hele grote zelfs.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:17 schreef CR7 het volgende:
Moeizame wedstrijd zegt de commentator. Heeft Eagles uberhaupt kansen gehad de tweede helft?
Nee het ging echt helemaal vanzelf vandaagquote:Op zondag 22 augustus 2021 16:17 schreef CR7 het volgende:
Moeizame wedstrijd zegt de commentator. Heeft Eagles uberhaupt kansen gehad de tweede helft?
Misschien een pinchhitter, of een type die zowel op de flanken als in de spits kan (voor de breedte).quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We hebben helemaal geen spits nodig joh.
Half kansje volgens mij. Maar Eagles hebben gewoon geluk dat we slordig zijn met onze schoten op doel.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:17 schreef CR7 het volgende:
Gewoon een goede voor de basis. Of heb je de eerste 70 min gemist?quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien een pinchhitter, of een type die zowel op de flanken als in de spits kan (voor de breedte).
Dat je een wedstrijd met 5-0 wint wil toch niet zeggen dat dat de norm was? Eagles heeft bijna geen kansen gehad de tweede helft. Het verschil had minimaal 5 doelpunten moeten zijn als je kansen aan beide kanten optelt.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:18 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nee het ging echt helemaal vanzelf vandaag
Met deze speelstijl geef je ook altijd wel wat weg. Afronding moest gewoon beter.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:18 schreef Keyos het volgende:
[..]
Half kansje volgens mij. Maar Eagles hebben gewoon geluk dat we slordig zijn met onze schoten op doel.
Tegelijkertijd koester ik wel die 2 goals hoor, dit kan zomaar zo’n potje zijn waar je onnodig gelijkspeelt.
Dat niet, maar uiteindelijk een vrij makkelijke overwinning. Het was kut, omdat die eerste goal zo laat valt.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:18 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nee het ging echt helemaal vanzelf vandaag
Afgelopen vier jaar.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:18 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ach, dit soort klotepotjes heb je. Vroeger verspeelde je hier gewoon onnodig punten.
Nee, redelijk wedstrijdje. Geen galashow maar dat kan niet altijd. En weer geen tegengoalsquote:Op zondag 22 augustus 2021 16:21 schreef fetX het volgende:
Gezien de kansen en verhoudingen was 3/4-0 ook wel mogelijk, maar ach. Prima zo. Uiteindelijk was het niet eens zo’n slechte wedstrijd.
In het achterzakkie.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Direct het erg matige Ajax op achterstand gezet
quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:24 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Stiekem gegniffeld. Context
Waarom zou je hier om gniffelen?quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:24 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
@Anoniemquote:Op zondag 22 augustus 2021 17:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
@:generationalpha of hoe heet die gozer
Omdat je een chromosoompje mist?quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarom zou je hier om gniffelen?
Niks leuks aan. Miljoenensalaris. Transfervrij. Doei.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:07 schreef onlogisch het volgende:
De Jurk heeft zijn eerste goal alweer te pakken. Leuk voor hem.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:24 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn wel creatiefquote:Op zondag 22 augustus 2021 17:24 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Te groot?quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:09 schreef De_Kraam het volgende:
Die tekening van Berghius met een iets te grote neus vond ik toch grappiger om eerlijk te zijn.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Niks leuks aan. Miljoenensalaris. Transfervrij. Doei.
Ik begin Trauner wel met steeds meer een keiharde baas te vinden.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:25 schreef Max23 het volgende:
Ook maar 1 tegendoelpunt in de laatste 6 wedstrijden.
Nee twee, alhoewel we al vijf duels zonder tegengoals zijn. Alleen thuis tegen Drita niet de nul gehoudenquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:25 schreef Max23 het volgende:
Ook maar 1 tegendoelpunt in de laatste 6 wedstrijden.
Slot gaat in zijn periode Feyenoord een hoofdprijs winnen, en ik bedoel niet de bekerquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:43 schreef Scrummie het volgende:
Kunnen we Slot's contract niet alvast met 10 jaar verlengen?
Utrecht en PSV uit gaan bijzonder lastig worden. Met 6 punten zou ik al heel gelukkig zijn uit deze 3. Maar 3 of 4 zal realistischer zijn denk ik.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:47 schreef fetX het volgende:
Komende drie competitiewedstrijden:
Utrecht uit
Heracles thuis
PSV uit
Benieuwd hoe we daar uit komen.
Utrecht ben ik benieuwd naar, daar gaan we wel ruimte tegen krijgen maar het is in principe de beste tegenstander tot dan toe. Heracles gaat zich ingraven dus altijd lastig, PSV uit eindigt normaal in 1-1 na een 0-1 voorsprong voor Feyenoord dus ik verwacht gewoon dit weer.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:47 schreef fetX het volgende:
Komende drie competitiewedstrijden:
Utrecht uit
Heracles thuis
PSV uit
Benieuwd hoe we daar uit komen.
Ik verwacht eerlijk gezegd ook 4 punten al doen we het de laatste jaren in Utrecht wel goed.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Utrecht en PSV uit gaan bijzonder lastig worden. Met 6 punten zou ik al heel gelukkig zijn uit deze 3. Maar 3 of 4 zal realistischer zijn denk ik.
De voortekenen zijn goed.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slot gaat in zijn periode Feyenoord een hoofdprijs winnen, en ik bedoel niet de beker
We gaan de Conference League winnenquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slot gaat in zijn periode Feyenoord een hoofdprijs winnen, en ik bedoel niet de beker
Na Utrecht ook interland breakje geloof ik, kan ook wel lekker zijn om even rust te pakken.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik verwacht eerlijk gezegd ook 4 punten al doen we het de laatste jaren in Utrecht wel goed.
Ja hoeveel weken spelen we nu al een dubbel programma? Is er al iets bekend over Senesi?quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Na Utrecht ook interland breakje geloof ik, kan ook wel lekker zijn om even rust te pakken.
Ook mooi voor Senesi, of is ie er niet lang uit?quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Na Utrecht ook interland breakje geloof ik, kan ook wel lekker zijn om even rust te pakken.
Eigenlijk al de gehele voorbereiding he.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja hoeveel weken spelen we nu al een dubbel programma? Is er al iets bekend over Senesi?
Zie hierbovenquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook mooi voor Senesi, of is ie er niet lang uit?
Hoop eigenlijk wel dat ze ongeslagen richting Eindhoven gaanquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik verwacht eerlijk gezegd ook 4 punten al doen we het de laatste jaren in Utrecht wel goed.
Vooral interessant hoe dat gaat tegen die snelle (en goede) buitenspelers.quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoop eigenlijk wel dat ze ongeslagen richting Eindhoven gaanBij Utrecht verliezen we vrijwel nooit en thuis tegen Heracles moet ook lukken. Heb wel vertrouwen in deze ploeg dat het kan lukken.
Tegen PSV vooral hopen dat we die goed tegenstand gaan geven.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee twee, alhoewel we al vijf duels zonder tegengoals zijn. Alleen thuis tegen Drita niet de nul gehouden
Mooie kerel wel.quote:
bij een treinstationquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:32 schreef patje_ het volgende:
Boete ontvangen vandaag.
Iemand tips om de parkeren voor Feyenoord wedstrijden?
Olympiaweg bij het Albeda college. Daar kan je langs de weg parkeren of in de middenberm. Mits je op tijd bent dan.quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:32 schreef patje_ het volgende:
Boete ontvangen vandaag.
Bedankt en wat is op tijdquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Olympiaweg bij het Albeda college. Daar kan je langs de weg parkeren of in de middenberm. Mits je op tijd bent dan.
In ieder geval niet later dan een uur voor de wedstrijd. Als het volledig uitverkocht is zou ik nog een kwartiertje eerder doen.quote:
Waar stond je?quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:32 schreef patje_ het volgende:
Boete ontvangen vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |