Maar ja, hij presenteert zichzelf maar al te graag als Feyenoorder en Rotterdammer. Dan wil hij lekker het goede voorbeeld geven!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:45 schreef exile79 het volgende:
Hugo moet z'n mond houden, uberprutser. Als dit weekend in elk stadion mensen door elkaar springen, weet ik de krantenkoppen van maandag al. "Feyenoordsupporters lappen regels aan laars, Hugo grijpt in"
quote:Feyenoord vraagt supporters met klem om zich zondag te houden aan de coronamaatregelen en te blijven zitten op hun vaste plek in De Kuip. Terug naar de situatie zonder of met minder publiek is voor niemand wenselijk, maar wel een scenario dat dreigt als op onjuiste wijze wordt omgegaan met de uitzonderingspositie die het betaald voetbal momenteel nog heeft. We komen (eindelijk) weer samen; laten we dat voorrecht met elkaar koesteren!
Roep dat eens keihard voor een groep Feyenoord supporters IRLquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:46 schreef Paul het volgende:
Kaarten voor 29 aug gekochtFEYENOORD GAAT ERAF
Stoer hoor, supportertjes die boos worden als andere supportertjes iets roepen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:02 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Roep dat eens keihard voor een groep Feyenoord supporters IRL
Bunnik
“side”
Als je onderlinge gebbetjes niet snapt kan je het vervolg beter niet mee in mengen Hansquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Stoer hoor, supportertjes die boos worden als andere supportertjes iets roepen.
https://nos.nl/collectie/(...)aste-zitplaats-bleefquote:
Nee ik wil niet uitgelachen wordenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:02 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Roep dat eens keihard voor een groep Feyenoord supporters IRL
Bunnik
“side”
Yep.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)aste-zitplaats-bleef
Ze kunnen beter deze cijfertjes gebruiken om andere sectoren weer te openen die het hard nodig hebben dan om voetbalsupporters op de vingers te tikken voor een paar nutteloze regels.
Bovendien zijn ze ook nog allemaal getest.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)aste-zitplaats-bleef
Ze kunnen beter deze cijfertjes gebruiken om andere sectoren weer te openen die het hard nodig hebben dan om voetbalsupporters op de vingers te tikken voor een paar nutteloze regels.
Ik gok dat het merendeel inmiddels niet meer getest is.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:57 schreef macca728 het volgende:
[..]
Bovendien zijn ze ook nog allemaal getest.
Voetbalclubs pesten is economisch ook niet verantwoord.
Omdat het kansloze meuk is.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:15 schreef fetX het volgende:
Godverdomme. Waarom die godengifjes uit de OP @:onlogisch ???????????
Je bent de personificatie van de Dikke Ik-mentaliteit.quote:
Lijkt erop dat ‘ie z’n niveau van voor zijn blessure weer heeft bereikt ja. Misschien zelfs beter. Genotquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:58 schreef LordVoldermort het volgende:
Coonlsingel al geboekt? Sinistera is van god los ofniet.
Heb mijn oude zolderkamer in het ouderlijk huis al op AirBnB geflikkerd gedurende april/mei 2022quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:58 schreef LordVoldermort het volgende:
Beter, zelfs. Wat een nieuwe speelstijl met zo’n jongen kan doenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Lijkt erop dat ‘ie z’n niveau van voor zijn blessure weer heeft bereikt ja. Misschien zelfs beter. Genot
Vasthouden nuquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:58 schreef LordVoldermort het volgende:
Beste buitenspeler van de eredivisiequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beter, zelfs. Wat een nieuwe speelstijl met zo’n jongen kan doen
Via Github even scriptje zoeken voor Chrome. Kom je achter al die betaalmurenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:31 schreef Scrummie het volgende:
Arnesen kijkt tevreden naar Feyenoord: ‘Er ontstaat iets moois op Varkenoord’
Premium AD, dus even incognito.
Ook die van de T?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Via Github even scriptje zoeken voor Chrome. Kom je achter al die betaalmuren
Ik ook.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben tot dusver wel zeer tevreden over Linssen.
Doet zijn best, maar komt gewoon tekort. Dost lijkt mij overigens niet veel beter.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben tot dusver wel zeer tevreden over Linssen.
Dost heb je geen klote aan. Dat weet Brugge nu ook.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:43 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Doet zijn best, maar komt gewoon tekort. Dost lijkt mij overigens niet veel beter.
Ah joh, die interesse wordt pas concreet als een aanvaller die op meerdere posities inzetbaar is niet haalbaar blijkt.quote:
is lens al voorbij gekomen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 17:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah joh, die interesse wordt pas concreet als een aanvaller die op meerdere posities inzetbaar is niet haalbaar blijkt.
Gelukkig nog niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |