Beter, zelfs. Wat een nieuwe speelstijl met zo’n jongen kan doenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Lijkt erop dat ‘ie z’n niveau van voor zijn blessure weer heeft bereikt ja. Misschien zelfs beter. Genot
Vasthouden nuquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:58 schreef LordVoldermort het volgende:
Coonlsingel al geboekt? Sinistera is van god los ofniet.
Beste buitenspeler van de eredivisiequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beter, zelfs. Wat een nieuwe speelstijl met zo’n jongen kan doen
Via Github even scriptje zoeken voor Chrome. Kom je achter al die betaalmurenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:31 schreef Scrummie het volgende:
Arnesen kijkt tevreden naar Feyenoord: ‘Er ontstaat iets moois op Varkenoord’
Premium AD, dus even incognito.
Ook die van de T?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Via Github even scriptje zoeken voor Chrome. Kom je achter al die betaalmuren
Ik ook.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben tot dusver wel zeer tevreden over Linssen.
Doet zijn best, maar komt gewoon tekort. Dost lijkt mij overigens niet veel beter.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben tot dusver wel zeer tevreden over Linssen.
Dost heb je geen klote aan. Dat weet Brugge nu ook.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:43 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Doet zijn best, maar komt gewoon tekort. Dost lijkt mij overigens niet veel beter.
Ah joh, die interesse wordt pas concreet als een aanvaller die op meerdere posities inzetbaar is niet haalbaar blijkt.quote:
is lens al voorbij gekomen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 17:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah joh, die interesse wordt pas concreet als een aanvaller die op meerdere posities inzetbaar is niet haalbaar blijkt.
Gelukkig nog niet.quote:
Alleen als voorbeeld, niet als voorgesteld alternatief.quote:
Weet ik, was een flauwe opmerkingquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 17:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Alleen als voorbeeld, niet als voorgesteld alternatief.
3011quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Martin van Geel wil je locatie weten
Mooie mogelijke ontwikkelingquote:De transfer van Manolis Siopis van Alanyaspor naar Trabzonspor is afgerond. Bij eerstgenoemde is Leroy Fer kandidaat om de vertrokken middenvelder te vervanger. Mogelijk raakt Feyenoord zijn aanvoerder dus alsnog kwijt.
Bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |