Hoop dat in ieder geval Aursnes weer minuten gaat makenquote:Op zondag 22 augustus 2021 11:32 schreef Scrummie het volgende:
Jaaa zin in. Benieuwd naar de opstelling.
Ja eens, en dan voor wie. Mocht ie beginnen dan.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoop dat in ieder geval Aursnes weer minuten gaat maken
De Toorn?quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja eens, en dan voor wie. Mocht ie beginnen dan.
Die 0-3 tegen ADO was juist onder Koeman. We hadden even een fase waarin het totaal niet liep dat seizoen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij speelde ook onder Koeman dus? Helemaal vergeten.
Ik weet alleen nog dat ie ooit een dramatische wedstrijd speelde tegen ADO en 3-0 verloren
Bas Dost brengenquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:33 schreef H.FR het volgende:
Wat kwam die helicopter doen? Heb 'm net gemist.
Ahh, leuk. Ik dacht inderdaad nog een moment aan een nieuwe aanvaller ja.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:35 schreef macca728 het volgende:
[..]
Bas Dost brengen
Nee supporters mochten mee vliegen ipv helicopter op de Open Dag
Yepquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:24 schreef Pistolero het volgende:
Waar is Antonucci eigenlijk opeens gebleven. Ook geblesseerd?
Mager bankje zoquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:19 schreef Scrummie het volgende:
Ook geen Milambo en Hartjes op de bank.
[ twitter ]
Vaak als je denkt dat het een makkie wordt valt het tegen, dus dan maar niet denken dat het een makkie wordtquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had al zo'n idee dat dit een Drita-achtige pot zou worden maar na het puntverlies van Ajax zet ik al helemaal in op een 0-0.
Maar goed, dit seizoen heb ik al heel vaak gedacht "het zou typisch Feyenoord zijn als...." en is het nog totaal niet uitgekomen tot nu, dus ik laat me graag verrassen
Het hele seizoen is al niet typisch Feyenoord.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar goed, dit seizoen heb ik al heel vaak gedacht "het zou typisch Feyenoord zijn als...." en is het nog totaal niet uitgekomen tot nu, dus ik laat me graag verrassen
Zal wel 1-1 worden dan.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eagles is overigens wel een typische wedstrijd de laatste jaren, of we zetten een monsterscore neer of we verliezen gênant. Geen middenweg
Ze lopen beide warm. Burger ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |