Liever burger ipv van Fer nogquote:
Oh, zeker waarquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Slot ziet 'm trainen, wij niet.
Dat lijkt me toch meer uit pure noodzaak?quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Slot ziet Hendriks als back.
Overdrijf niet zo man.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:40 schreef Pistolero het volgende:
We zijn amper 2 competitiewedstrijden onderweg en je kan nu al weer bijna een heel elftal aan geblesseerden opstellen. Fijn
geblesseerde spelers kun je meestal juist niet opstellenquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:40 schreef Pistolero het volgende:
We zijn amper 2 competitiewedstrijden onderweg en je kan nu al weer bijna een heel elftal aan geblesseerden opstellen. Fijn
Senesi, Diemers, Baldé, Antonucci, Geertruida, Milambo, Hartjes, Hall.quote:
Hendriks heeft gister toch al bijna een hele pot gespeeld?quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Slot ziet Hendriks als back.
En nu?quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Senesi, Diemers, Baldé, Antonucci, Geertruida, Milambo, Hartjes, Hall.
En dan vergeet ik er mogelijk nog wat.
Oh geen idee joh.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hendriks heeft gister toch al bijna een hele pot gespeeld?
Dat het gewoon zorgwekkend is dat er zo veel blessures zijn terwijl je al z'n smalle selectie hebt?quote:
90 minuten gespeeld gisteren lees ikquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hendriks heeft gister toch al bijna een hele pot gespeeld?
Verkeerd onthoudenquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:46 schreef aTypisch het volgende:
die Hahn was toch best een aardige keeper of heb ik dat verkeerd onthouden?
De helft ligt al ff in de lappenmand en die van Hartjes, Milambo en Senesi kun je moeilijk als blessure al gaan bestempelen. Dikke kans dat 2 van de 3 donderdag zomaar op het veld kunnen staan.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat het gewoon zorgwekkend is dat er zo veel blessures zijn terwijl je al z'n smalle selectie hebt?
Heb je die bank van vandaag gezien? Dat is gewoon lachwekkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |