Utrecht ben ik benieuwd naar, daar gaan we wel ruimte tegen krijgen maar het is in principe de beste tegenstander tot dan toe. Heracles gaat zich ingraven dus altijd lastig, PSV uit eindigt normaal in 1-1 na een 0-1 voorsprong voor Feyenoord dus ik verwacht gewoon dit weer.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:47 schreef fetX het volgende:
Komende drie competitiewedstrijden:
Utrecht uit
Heracles thuis
PSV uit
Benieuwd hoe we daar uit komen.
Ik verwacht eerlijk gezegd ook 4 punten al doen we het de laatste jaren in Utrecht wel goed.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Utrecht en PSV uit gaan bijzonder lastig worden. Met 6 punten zou ik al heel gelukkig zijn uit deze 3. Maar 3 of 4 zal realistischer zijn denk ik.
De voortekenen zijn goed.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slot gaat in zijn periode Feyenoord een hoofdprijs winnen, en ik bedoel niet de beker
We gaan de Conference League winnenquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slot gaat in zijn periode Feyenoord een hoofdprijs winnen, en ik bedoel niet de beker
Na Utrecht ook interland breakje geloof ik, kan ook wel lekker zijn om even rust te pakken.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik verwacht eerlijk gezegd ook 4 punten al doen we het de laatste jaren in Utrecht wel goed.
Ja hoeveel weken spelen we nu al een dubbel programma? Is er al iets bekend over Senesi?quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Na Utrecht ook interland breakje geloof ik, kan ook wel lekker zijn om even rust te pakken.
Ook mooi voor Senesi, of is ie er niet lang uit?quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Na Utrecht ook interland breakje geloof ik, kan ook wel lekker zijn om even rust te pakken.
Eigenlijk al de gehele voorbereiding he.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja hoeveel weken spelen we nu al een dubbel programma? Is er al iets bekend over Senesi?
Zie hierbovenquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook mooi voor Senesi, of is ie er niet lang uit?
Hoop eigenlijk wel dat ze ongeslagen richting Eindhoven gaanquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik verwacht eerlijk gezegd ook 4 punten al doen we het de laatste jaren in Utrecht wel goed.
Vooral interessant hoe dat gaat tegen die snelle (en goede) buitenspelers.quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoop eigenlijk wel dat ze ongeslagen richting Eindhoven gaanBij Utrecht verliezen we vrijwel nooit en thuis tegen Heracles moet ook lukken. Heb wel vertrouwen in deze ploeg dat het kan lukken.
Tegen PSV vooral hopen dat we die goed tegenstand gaan geven.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee twee, alhoewel we al vijf duels zonder tegengoals zijn. Alleen thuis tegen Drita niet de nul gehouden
Mooie kerel wel.quote:
bij een treinstationquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:32 schreef patje_ het volgende:
Boete ontvangen vandaag.
Iemand tips om de parkeren voor Feyenoord wedstrijden?
Olympiaweg bij het Albeda college. Daar kan je langs de weg parkeren of in de middenberm. Mits je op tijd bent dan.quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:32 schreef patje_ het volgende:
Boete ontvangen vandaag.
Iemand tips om de parkeren voor Feyenoord wedstrijden?
Bedankt en wat is op tijdquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Olympiaweg bij het Albeda college. Daar kan je langs de weg parkeren of in de middenberm. Mits je op tijd bent dan.
In ieder geval niet later dan een uur voor de wedstrijd. Als het volledig uitverkocht is zou ik nog een kwartiertje eerder doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |