Die urgentie blijkt nog niet heel sterk uit het overweldigende aantal posts in dit deel.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:00 schreef Strani het volgende:
Geen TT-inspiratie maar een nieuw topicdeel was urgent nodig.
Well done Bakuquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:00 schreef Strani het volgende:
Het gaat er ook om dat men weet dat men ergens terecht kan mócht de behoefte er toe zijn!quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die urgentie blijkt nog niet heel sterk uit het overweldigende aantal posts in dit deel.
Goed genoeg, en beter dan het alternatiefquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:00 schreef Strani het volgende:
Precies! Dat al die dolende verloren zielen tenminste weten dat ze híer terecht kunnen!quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Het gaat er ook om dat men weet dat men ergens terecht kan mócht de behoefte er toe zijn!
Precies, dit had ik even nodig.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:13 schreef Redefine het volgende:
Met kerst is het natuurlijk een stuk koeler dan nu in Spanje, dus vandaar deze TT.
Maar die hebben toch al een mooie veilige plek om naartoe te gaan?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies! Dat al die dolende verloren zielen tenminste weten dat ze híer terecht kunnen!
Ik was voor Loetje aan de IJsel gegaan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:00 schreef Strani het volgende:
Welkom in het vagevuurquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies! Dat al die dolende verloren zielen tenminste weten dat ze híer terecht kunnen!
Nu heb ik zin om de kleine zeemeerin film te kijken nadat ik ESF 1970 heb gekekenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar die hebben toch al een mooie veilige plek om naartoe te gaan?![]()
Wij hebben nu ook DisneyPlus op proef dus ik kan ongelimiteerd Disneyfilms kijkenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om de kleine zeemeerin film te kijken nadat ik ESF 1970 heb gekeken
Als je de leeftijdsinstellingen op volwassenen instelt heb je onder het kopje STAR nog veel meer films en series erbijquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben nu ook DisneyPlus op proef dus ik kan ongelimiteerd Disneyfilms kijken
Maar voorlopig maak ik eerst OUAT af.
Hadden we gezienquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je de leeftijdsinstellingen op volwassenen instelt heb je onder het kopje STAR nog veel meer films en series erbij
Altijd die Fransen die zich overal mee bemoeienquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
1733
Het gaat bijna voorspelbaar worden, maar er dreigde weer oorlog in Europa.
Waarom dit keer? Om dat de Pools-Litouwse koning overleden is en er een nieuwe moet komen.
Rusland, Oostenrijk, en Pruisen wilden graag Frederick Augustus (de zoon van de net overleden koning Augustus II) op de troon hebben, maar Frankrijk en Spanje wilden liever Stanisław Leszczyński (de koning voor hij door Augustus II werd verdreven). Beide kampen waren bereid tot oorlog te gaan als hun kandidaat niet zou winnen en zo werd een Europese oorlog onvermijdelijk.
Dit zou het begin zijn van de vijf jaar durende Poolse Successieoorlog.
Ja, al gingen hier een aantal andere landen ook niet vrijuit natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:40 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Altijd die Fransen die zich overal mee bemoeien
Gebeurt nog steeds, alleen niet zo vaak meer in Europa. Volgens mij wilde de wereld een paar jaar terug graag een zekere Syriër weg hebbenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, al gingen hier een aantal andere landen ook niet vrijuit natuurlijk.![]()
Stel je voor dat het nu nog zo zou gaan, dat straks Duitsland na Merkel een andere bondskanselier kiest en de rest van Europa daar wat over te zeggen wil hebben, op dreiging van oorlog.
Oe, dat klinkt lekker! Waar heb je die gehaald?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:03 schreef H_T het volgende:
Ik open nu een Warsteiner Brewer's Gold en de smaak doet me denken aan chocolademilkshake
Albert Heijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oe, dat klinkt lekker! Waar heb je die gehaald?
Ik zal komende week eens kijken of ze die hebben. Gisteren had ik een milkshake ipa op, die was ook heerlijk.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Albert HeijnWas nieuw, hing een banner aan het schap waar ik bijna tegen aan liep omdat ik niet helemaal op liep te letten
Iemand die al tien jaar aan de macht is en geweld tegen zijn eigen volk niet schuwt om aan de macht te blijven weg willen hebben is wel een heel andere situatie dan op voorhand al verklaren een oorlog te gaan beginnen als jouw favoriete kandidaat geen koning wordt imo.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Gebeurt nog steeds, alleen niet zo vaak meer in Europa. Volgens mij wilde de wereld een paar jaar terug graag een zekere Syriër weg hebben
Ik weet niet of ik dit als positief moet zien. Als ik trek heb in bier heb ik meestal geen trek in een chocolademilkshake.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:03 schreef H_T het volgende:
Ik open nu een Warsteiner Brewer's Gold en de smaak doet me denken aan chocolademilkshake
Dat ligt niet aan jou hoor, het is mijn ervaring dat ze die banners altijd veel te laag hangen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Albert HeijnWas nieuw, hing een banner aan het schap waar ik bijna tegen aan liep omdat ik niet helemaal op liep te letten
Terrasluifels, ook zoiets!quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou hoor, het is mijn ervaring dat ze die banners altijd veel te laag hangen.
Mooi aan bier: er zijn heel veel soorten vanquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit als positief moet zien. Als ik trek heb in bier heb ik meestal geen trek in een chocolademilkshake.
Nee ok, maar zelfs met speciaalbier verwacht ik iig iets bierigs en geen milkshake (welke variant dan ook)quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Mooi aan bier: er zijn heel veel soorten vanAls ik gewoon zin heb in pils neem ik geen speciaalbier
Om nog maar niet van de parasols te spreken.quote:
Normaal gesproken zou je zeggen dat het bij een monarchie geen probleem zou zijn, die hebben toch een vaste lijn dus je weet al lang van tevoren waar je aan toe bent. En deze overleden koning had nog gewoon een zoon dus dan zou er helemaal geen discussie hoeven te zijn.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Iemand die al tien jaar aan de macht is en geweld tegen zijn eigen volk niet schuwt om aan de macht te blijven weg willen hebben is wel een heel andere situatie dan op voorhand al verklaren een oorlog te gaan beginnen als jouw favoriete kandidaat geen koning wordt imo.
En dat Duitsland dan op de proppen komt met een afstammeling van huis Hannover, die voor de Windsors op de troon zaten, en dat die dus koning moet worden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:23 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou je zeggen dat het bij een monarchie geen probleem zou zijn, die hebben toch een vaste lijn dus je weet al lang van tevoren waar je aan toe bent. En deze overleden koning had nog gewoon een zoon dus dan zou er helemaal geen discussie hoeven te zijn.
Stel je voor dat wij straks de oorlog aan Engeland gaan verklaren omdat we na de dood van Elizabeth het niet eens zijn met Charles ...
Dat lijkt me wel een acceptabele reden eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:23 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou je zeggen dat het bij een monarchie geen probleem zou zijn, die hebben toch een vaste lijn dus je weet al lang van tevoren waar je aan toe bent. En deze overleden koning had nog gewoon een zoon dus dan zou er helemaal geen discussie hoeven te zijn.
Stel je voor dat wij straks de oorlog aan Engeland gaan verklaren omdat we na de dood van Elizabeth het niet eens zijn met Charles ...
Ik zeg Alexandra van Hannoverquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dat Duitsland dan op de proppen komt met een afstammeling van huis Hannover, die voor de Windsors op de troon zaten, en dat die dus koning moet worden.
Lijkt me een beter visitekaartje dan Charles.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:46 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik zeg Alexandra van Hannover
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben ook aan Atypical begonnen. Toch lastig om erin te komen vind ik, als je een serie zo lang niet hebt gezien. En misschien ook omdat voor mij het verhaal voor het grootste deel al wel in de afgelopen seizoenen verteld is. Er is helaas nog niet iets van een verhaallijn in het nieuwe seizoen wat mij heel erg vast heeft weten te houdenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:46 schreef Redefine het volgende:
OUAT heb ik gisteren afgekeken. Nou ja moet eigenlijk alleen seizoen zeven nog, maar daar is (bijna) niemand enthousiast over. En na anderhalve aflevering maar gestopt. Vanavond Joker gekeken. Prima film, maar niet zo briljant als iedereen hem vindt. Maandag ga ik denk aan het laatste seizoen van Atypical beginnen![]()
Verder staat eindelijk het laatste seizoen van How to Get Away With Murder erop. En het eerste deel van seizoen vier van La Casa de Papel. Dan 9 september nog het laatste seizoen van Lucifer. Dus tot na mijn vakantie wel genoeg te kijken
O jee, straks komt ze het allemaal weer opruimen.quote:
Donderdag was de uitzending over stokbroden van de Keuringsdienst van Waarde in de herhaling.quote:
Zeker, al kan het blijkbaar altijd erger.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Donderdag was de uitzending over stokbroden van de Keuringsdienst van Waarde in de herhaling.
En wat een slecht brood hebben wij dan.
@Moira is lief. Dat gaat ze niet doen in ESF.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
O jee, straks komt ze het allemaal weer opruimen.
Snel het topic volposten.
Jij hebt haar duidelijk nog nooit zien sjoelen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@Moira is lief. Dat gaat ze niet doen in ESF.
Neequote:Op zondag 15 augustus 2021 00:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij hebt haar duidelijk nog nooit zien sjoelen.
Nee, dat is een kunst die alleen Greys echt beheerst.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
NeeMaar nu wil ik het helemaal.
Doet ze ook aan de giraffe positie ?
quote:"In de drie, de DRIE, DE DRIEIEIEIE!!! ANDERE DRIEE, KOM OP NOU!!!"
*Persoon gooit drie
"Goed zo, trots op jou."
Ik ga Moira steeds leuker vinden.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, dat is een kunst die alleen Greys echt beheerst.![]()
Moira is meer van het keihard rammen en dan de anderen, laat ik zeggen aanmoedigen.
[..]
Is ze ook gewoon.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ga Moira steeds leuker vinden.
Maar de rest van de nacht laat ik aan jouw over.
Slaap lekker straks / ooit
Nee maar mijn man Mono/@Treinhoer welquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
NeeMaar nu wil ik het helemaal.
Doet ze ook aan de giraffe positie ?
vooral die 'trots op jou'quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, dat is een kunst die alleen Greys echt beheerst.![]()
Moira is meer van het keihard rammen en dan de anderen, laat ik zeggen aanmoedigen.
[..]
het was ooit los brood en toen een keer los harken en toen maakte ik er brood en harken van en nu is het hier brood en harkenquote:Op zondag 15 augustus 2021 01:17 schreef BillDauterive het volgende:
Moira is lief!
Ik begrijp dat broodharken niet, maar dat is ok. Brood is heerlijk.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 01:17 schreef BillDauterive het volgende:
Moira is lief!
Ik begrijp dat broodharken niet, maar dat is ok. Brood is heerlijk.
Al die quotes opnieuw quoten is een beetje veel nu, maar die post verklaart al een hoop.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat was het mooiste moment van de avond imo.quote:Op zondag 15 augustus 2021 01:29 schreef Moira het volgende:
[..]
vooral die 'trots op jou'zo accurate
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
En de harken zijn ook zijn schuldquote:
quote:Op zondag 15 augustus 2021 01:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat was het mooiste moment van de avond imo.
Zo veel power en geweld en dan ineens zo'n rustig en bijna lieflijk, "trots op jou".
de spoiler ook zo accurateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
quote:
quote:
Schaamteloos om m'n 21-jarige zelf gelachenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:42 schreef Moira het volgende:
[ afbeelding ]
Deze paling zegt hallo tegen je moeder.
Wacht, waarom is hij niet meer Monopoly?quote:Op zondag 15 augustus 2021 01:54 schreef Moira het volgende:
Oh kijk het is @:Treinhoer's schuldONZ / Mods zijn afwezig
[ afbeelding ]
(topic van de quote is verdwenen, net als z'n Monopoly account trouwens rip)
[..]
En de harken zijn ook zijn schuldONZ / FREE BLAADJES (NACHTBAGGER)
[ afbeelding ]
En nog even een pareltje uit dit topic posten: ONZ / Gewoon, nachtbagger. [Nu met brood!]
[ afbeelding ]![]()
Hij is gewoon Mono hoorquote:Op zondag 15 augustus 2021 02:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wacht, waarom is hij niet meer Monopoly?![]()
Was altijd lekker makkelijk, Mono is aan de beurt.
De treinhoer is aan de beurt klinkt toch, ehm, anders.
Nieuw topicvolpostding, paling op brood.quote:Op zondag 15 augustus 2021 02:05 schreef Moira het volgende:
Zo kom ik ook een eigen pareltje tegen uit 2014
ONZ / DE MODS ZIJN ER NIET!
[..]
[..]
[..]
Schaamteloos om m'n 21-jarige zelf gelachen
quote:Op zondag 15 augustus 2021 02:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nieuw topicvolpostding, paling op brood.
Ok, dat is wel een opluchting.quote:Op zondag 15 augustus 2021 02:10 schreef Moira het volgende:
[..]
Hij is gewoon Mono hoormaar al best een tijd terug op anoniem gegaan
Ja irl wel maar op FOK! reageert 'ie alleen op de tag @Treinhoerquote:Op zondag 15 augustus 2021 02:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, dat is wel een opluchting.
Reageert hij ook gewoon als ik op een meet ineens @:Mono gil?
Ik ben nog steeds niet zo heel erg van het taggen op Fok!, dus daar zal ik weinig last van hebben.quote:Op zondag 15 augustus 2021 02:15 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja irl wel maar op FOK! reageert 'ie alleen op de tag @:Treinhoer
Ik bedenk me nu ineens dat hier "mijn man" staat trouwens.quote:Op zondag 15 augustus 2021 01:28 schreef Moira het volgende:
[..]
Nee maar mijn man Mono/@:Treinhoer wel
quote:Op zondag 15 augustus 2021 04:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn wekker ging af.Nog van vorige week, vanwege het baanwielrennen op de OS, maar vervolgens niet meer uitgezet.
En nu kom ik niet meer in slaap.
Nachtbrakerquote:Op zondag 15 augustus 2021 04:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn wekker ging af.Nog van vorige week, vanwege het baanwielrennen op de OS, maar vervolgens niet meer uitgezet.
En nu kom ik niet meer in slaap.
Wat vind je er vervelend aan?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:42 schreef NailQueen het volgende:
Laat ik maar die spelbreker zijn die zegt: Nog 134 dagen en kerst is weer voorbij!![]()
(Ik hou niet zo van kerst)
Nou die met paling mag je allemaal hebben van mijquote:Op zondag 15 augustus 2021 09:11 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Er staat al genoeg brood voor het ontbijt zie ik
Die hoef ik ook niet, brrr.quote:Op zondag 15 augustus 2021 09:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou die met paling mag je allemaal hebben van mij![]()
Nog maar zo weinig dagen tot de Top 2000quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:42 schreef NailQueen het volgende:
Laat ik maar die spelbreker zijn die zegt: Nog 134 dagen en kerst is weer voorbij!![]()
(Ik hou niet zo van kerst)
De Top 2000quote:Op zondag 15 augustus 2021 09:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nog maar zo weinig dagen tot de Top 2000
Nog drie maanden en we mogen weer stemmen en je kan misschien denken “drie maanden, dat duurt nog lang”, maar we zitten zowat net zo ver van ESF 2021 af als van de Top 2000 stemweek.quote:Op zondag 15 augustus 2021 09:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nog maar zo weinig dagen tot de Top 2000
Ik geef Maneskin en Barbara Pravi wel kans de lijst te halen. Go_A toch wat minderquote:Op zondag 15 augustus 2021 09:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Nog drie maanden en we mogen weer stemmen en je kan misschien denken “drie maanden, dat duurt nog lang”, maar we zitten zowat net zo ver van ESF 2021 af als van de Top 2000 stemweek.![]()
Geef maar hierquote:Op zondag 15 augustus 2021 09:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou die met paling mag je allemaal hebben van mij![]()
Enige nadeel is wel dat de zomervakantie, en twee grote sportevenementen er in die drie maanden nog tussen zaten en die hebben we de komende maanden niet.quote:Op zondag 15 augustus 2021 09:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Nog drie maanden en we mogen weer stemmen en je kan misschien denken “drie maanden, dat duurt nog lang”, maar we zitten zowat net zo ver van ESF 2021 af als van de Top 2000 stemweek.![]()
Jaaa vorig jaar 10 juliquote:Op zondag 15 augustus 2021 02:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu ineens dat hier "mijn man" staat trouwens.
Zijn jullie getrouwd?![]()
En zo ja wanneer? [ afbeelding ]
En is het nog niet te laat om jullie te feliciteren?![]()
En ook al is het te laat, dan alsnog gefeliciteerd.
Sterkte vandaag! Kan je nog wel een beetje slapen?quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:58 schreef Strani het volgende:
Nou, nog geen 11 uur en de voorspelde maximumtemperatuur van 34 is alweer gehaald. Dus dat zal nog wel wat hoger worden, zou je denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |