Wel niet?????quote:
geen ideequote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:05 schreef Vanillekwark het volgende:
Waar zijn @:PartyHard en @:Flippiee eigenlijk
PH is vast druk bezig met raadsels bedenken, flips leeft, maar heeft zich niet echt laten zien hier nog, vast drukquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:05 schreef Vanillekwark het volgende:
Waar zijn @:PartyHard en @:Flippiee eigenlijk
druk hierquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
En @:nizno @:amarantha @:I. @:goudenvis @:wollah @:vosss @:R-woud88 @:moemoe @:yvonne @:flippiee @:nogeenoudebekende @:basenaad @:geerd
Nouja ik snap dat niet. Ik bijt niet ofzo. Dat kunnen meerdere FOK!sters be-amenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
snap ik wel hoor, zou ik ook niet geven aan FOK!kers, laat staan als chicka
Ja nouja dat dacht ik dus ook, maar be-amen zet ie wel een kringeltje onder en beamen nietquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
denk be-amen, anders hebben we het over een star trek iets
zonder streepjequote:
jaquote:
lets ask @mailyquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
denk be-amen, anders hebben we het over een star trek iets
bureauquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
zonder streepje
in het origineel Nederlands kennen we geen klant ea dus is het gewoon beamen
daar heb je de be au en niet de beaquote:
hea heauquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
eau is niet dezelfde klank als ea
Oja, goed punt wel, beam me up scotty is natuurlijk geen Nederlandsquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
zonder streepje
in het origineel Nederlands kennen we geen klant ea dus is het gewoon beamen
plus dat we eigenlijk gewoon de o schreven tot we de Franse woorden over gingen nemen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
eau is niet dezelfde klank als ea
Wist je dat Captain Kirk later nog in een serie meespeelde waarin Willem-Alexander in de intro zat?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oja, goed punt wel, beam me up scotty is natuurlijk geen Nederlands
Nee, dit is nieuws voor mij. We hebben het over de acteur toch? Niet over het karakter Kirk?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Wist je dat Captain Kirk later nog in een serie meespeelde waarin Willem-Alexander in de intro zat?
Zeker. William Shatner. Die heeft destijds Rescue 911 gedaan. In de intro speelt Koning Wim-lex mee. Geen idee waarom. Hij was toen uiteraard nog prins en geen koning:quote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, dit is nieuws voor mij. We hebben het over de acteur toch? Niet over het karakter Kirk?
lolquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeker. William Shatner. Die heeft destijds Rescue 911 gedaan. In de intro speelt Koning Wmlex mee. Geen idee waarom. Hij was toen uiteraard nog prins en geen koning:
Op +/-20 seconden
Zeker for real. Dit is de originele intro.quote:
JA, maar of het echt Lex is of een lookalikequote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeker for real. Dit is de originele intro.
Nu ik nog een keer kijk denk ik eigenlijk dat het een vrommes is.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
JA, maar of het echt Lex is of een lookalike
Ik zal hem morgen eens appen. Ik zie dat ie al een paar uur geleden voor het laatst online wasquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
JA, maar of het echt Lex is of een lookalike
Niks jong, dat is gewooon WimLex.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:18 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Nu ik nog een keer kijk denk ik eigenlijk dat het een vrommes is.
bril op doenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind de UIs van @:vanillekwark en @:amarantha veel op elkaar lijken
Hoe danquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind de UIs van @:vanillekwark en @:amarantha veel op elkaar lijken
komt goedquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:20 schreef vosss het volgende:
Owja, ik ging roken en naar bed. Dus doei enzulks. Mocht Flippiee zich nog melden doe haar maar de groetjes van mij
nog nooit lsd gedaan, staat wel op de lange termijn planningquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:21 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Net een druppel teveel lsd naatje..
1?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:21 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Net een druppel teveel lsd naatje..
jaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik proef een zekere minachting van mijn statement
!!. Ik zat weer even in Sense8 maar ben alsnog met jullie verbonden zoals je ziet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:11 schreef naatje_1 het volgende:
@:Five4Nine we zitten nu vnl hier trouwens
Zoals dat gaatquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:35 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
!!. Ik zat weer even in Sense8 maar ben alsnog met jullie verbonden zoals je ziet.
Hoe raakt je voorraad op is de betere vraagquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:39 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ga zo nog even wat bier halen bij de avond winkel omdat ik door mijn voorraad heen ben en toch trek in meer heb. Ik accepteer de beschuldigingen van een alcoholist ook direct.
Ik hoef morgen alleen maar 2 konijnen naar de dierenarts te brengen voor hun inenting. Verder niet veel op de agenda.
Dit alles klinkt misschien vreemd maar is absoluut waar.
Waarom zou je dat doen?quote:
jij bent sws mijn Khaleesiquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:46 schreef Amarantha het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik zie nu wel dat hij een puistje onder zijn neus heeft.
quote:
En dan komt dus nieuw spul, handig om er terug in te komen door nu dingen te herkijkenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nog iets meer dan een maandje, ik ben #hyped
whoehoeeeeeequote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
En dan komt dus nieuw spul, handig om er terug in te komen door nu dingen te herkijken
Dit dus.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
En dan komt dus nieuw spul, handig om er terug in te komen door nu dingen te herkijken
oke jij hier dan ik wegquote:
soms wel hequote:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:52 schreef Nizno het volgende:
Nee maar serieus ik ga wel pitten, ogen op stokjes, was vroeg en druk vandaag
Dus slaap lekker allen strakkies of later
wejowquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nog een lekker ding in mn nachtbagger vanavond
trustenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:52 schreef Nizno het volgende:
Nee maar serieus ik ga wel pitten, ogen op stokjes, was vroeg en druk vandaag
Dus slaap lekker allen strakkies of later
ja, die ken ik wel jaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:56 schreef Moira. het volgende:
Kennen jullie deze nog nog nog nog ?
[ afbeelding ]
kwam 'm laatst weer tegen, blijft mooiquote:
Ja z'n gangetje eigenlijk wel. Beetje druk met shit regelen voor verhuizing en dat tegelijkertijd willen uitstellen maar ook moeten werken dus je vrije tijd toch daarvoor te moeten besteden en die struggle in z'n algeheel eigenlijkquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoe gaat het nu eigenlijk?Nog wel ff je gespot natuurlijk vandaag, maar niet gekletst
wanneer komt die verhuizing nou eindelijkquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
kwam 'm laatst weer tegen, blijft mooi[..]
Ja z'n gangetje eigenlijk wel. Beetje druk met shit regelen voor verhuizing en dat tegelijkertijd willen uitstellen maar ook moeten werken dus je vrije tijd toch daarvoor te moeten besteden en die struggle in z'n algeheel eigenlijk
met jou dan
26 maart krijgen we de sleutel en we hopen op 1 april helemaal over te zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2019 01:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wanneer komt die verhuizing nou eindelijk
Ja, met mij gaat het echt oppertop, langzaam komt studie op de rails weer en proef weer motivatie om dingen te doenmoet wel echt wat minder partyhardy, te veel tijd die nu brak nog wordt doorgebracht eigenlijk
en met de 25 die ik deze maand aantik zullen de katers ook heftiger worden
oh wauw, dat is echt 1 dag dus na mijn verjaardagquote:Op dinsdag 5 maart 2019 01:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
26 maart krijgen we de sleutel en we hopen op 1 april helemaal over te zijn
ohja jij bent bezig met de scriptieleef toch?
die struggle is real
en alvast feli met de kwart eeuwik zit al aan de verkeerde kant van die kwart
en ja de katers worden heftiger
Ja ff door blijven strijden, laatste loodjes zijn echt het zwaarst.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 01:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh wauw, dat is echt 1 dag dus na mijn verjaardag
scriptieleef idd, ben nu ook goed serieus aan het markeren en shit, dus langzaam kom ik weer helemaal terug in de ideeën die ik had (want in principe had ik 2 jaar geleden al alles gelezen hiervoor, maar is allemaal zeer passieve kennis geworden)
Ergens vorige week een kater waarna ik dacht: misschien ga ik gewoon mee doen met die 40 dagen zonder
huhquote:Op dinsdag 5 maart 2019 01:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ff door blijven strijden, laatste loodjes zijn echt het zwaarst.
En ik word tegenwoordig dus serieus al brak tijdens het drinken____
hoezo zoek jij op topless apple?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 01:10 schreef naatje_1 het volgende:
waarom ik dat kreeg bij topless apple mag joost trouwens weten
ik zocht eerst op topless bread, toen vond ik weinig, toen vond ik een gerelateerde afbeelding met appel, dus dacht, misschien is dat voedsel wat eerder gaatquote:
ik vind het nogal droog allemaalquote:Op dinsdag 5 maart 2019 01:12 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit al erotisch genoeg hoor
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 01:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
oke prima, ieder z'n ding toch
[ afbeelding ]
quote:
Maar ben wel moe dus ga eigk wel naar bedquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:58 schreef Moira. het volgende:
Ja z'n gangetje eigenlijk wel. Beetje druk met shit regelen voor verhuizing en dat tegelijkertijd willen uitstellen maar ook moeten werken dus je vrije tijd toch daarvoor te moeten besteden en die struggle in z'n algeheel eigenlijk
met jou dan
Ik sta nog niet eerste, dus moet aan de bakquote:Op dinsdag 5 maart 2019 01:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
he you
geen punt te verkrijgen nu in DTS met jou
ik sta niet eens top 20...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 01:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik sta nog niet eerste, dus moet aan de bak.
slaap lekker alvastquote:Op dinsdag 5 maart 2019 01:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Maar ben wel moe dus ga eigk wel naar bed
gauw weer chillen
Verhuizen is gewoon vermoeiend, sowiesoquote:Op dinsdag 5 maart 2019 01:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Maar ben wel moe dus ga eigk wel naar bed
gauw weer chillen
Ander keertje weer dan.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 01:20 schreef naatje_1 het volgende:
maar ik ga er denk ik ook vandoor, ben nogal moe
vorige ronde stond ik 20, toen ik met driepink aan het strijden was stond ik nr 2quote:
@Homijn ben ik nog niet tegen gekomen geloof ik deze maandquote:Op dinsdag 5 maart 2019 01:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vorige ronde stond ik 20, toen ik met driepink aan het strijden was stond ik nr 2maar eigenlijk doe ik enkel battle met @:homijn
denk dat het baasje van hem op dit moment ook nogal druk is met andere dingenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 01:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
@:homijn ben ik nog niet tegen gekomen geloof ik deze maand.
Klinkt spannendquote:Op dinsdag 5 maart 2019 01:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
denk dat het baasje van hem op dit moment ook nogal druk is met andere dingenmaar ik moet goed op m'n hoede zijn ook
Menselijk zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2019 01:40 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ik zou willen dat het niet nodig was
Het was op en ik had trek in meer. En dan kon ik het ook weer niet laten om een broodje shoarma mee te nemen die daar om te hoek te vinden is. Maar dat was het wel weer waard. Een goed broodje shoarma is als een goede biefstuk vind ik.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe raakt je voorraad op is de betere vraagNiet goed ingeschat?
Ja kan kloppen jaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 01:43 schreef moemoe het volgende:
Hoe is het met -mosrednA?
Eens denken, de laatste keer dat ik je sprak had iemand op je werk iets niet goed gedaan en was jij daar de dupe van.
Dat ben jij toch?
Zolang je altijd jezelf controleert heb je alles onder controle.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 01:44 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ja kan kloppen jaWas een heftig dagje geworden toen! Maar wel allemaal goed gekomen. Alleen kwartiertje pauze op 12u werken
Nu nachtdienst
Jij alles onder controle?
Goed om te horen dat het uiteindelijk goed is gekomen! Een kwartiertje pauze lijkt me wel even doorbijten.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 01:44 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ja kan kloppen jaWas een heftig dagje geworden toen! Maar wel allemaal goed gekomen. Alleen kwartiertje pauze op 12u werken
Nu nachtdienst
Jij alles onder controle?
Sowiesoquote:Op dinsdag 5 maart 2019 01:45 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Zolang je altijd jezelf controleert heb je alles onder controle.
Ja was wel ff pittig, maar ook wel eens lekker zo’n chaosquote:Op dinsdag 5 maart 2019 01:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Goed om te horen dat het uiteindelijk goed is gekomen! Een kwartiertje pauze lijkt me wel even doorbijten.
Tot hoe laat is je dienst? Ben je een beetje een nachtmens?
Hier gaat alles wel lekker hoor. Ik ben klaarwakker en luister een beetje muziek. Zo meteen nog wat nootjes eten met Skyr.
Het kan wel lekker zijn ja, als dingen niet gaan zoals je gewend bentquote:Op dinsdag 5 maart 2019 01:55 schreef -mosrednA het volgende:
Ja was wel ff pittig, maar ook wel eens lekker zo’n chaos
En tot 06:00. Straks lekker uitslapen dus haha.
Lekker hoor, geniet ervan
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 01:57 schreef skysherrif het volgende:
Omarm me vind ik ook erg mooi van bløf
Sleep tightquote:Op dinsdag 5 maart 2019 02:02 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ben mijn bed in. Ik kan dit soort muziek aanbevelingen niet aan. Slaap lekker straks!
Ook erg mooi!!quote:
Goeiemorregequote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
En @:nizno @:amarantha @:I. @:goudenvis @:wollah @:vosss @:R-woud88 @:moemoe @:yvonne @:flippiee @:nogeenoudebekende @:basenaad @:geerd
quote:
Ik ook. Afbakstookbrood met tonijnsaladequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |