Het was op en ik had trek in meer. En dan kon ik het ook weer niet laten om een broodje shoarma mee te nemen die daar om te hoek te vinden is. Maar dat was het wel weer waard. Een goed broodje shoarma is als een goede biefstuk vind ik.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe raakt je voorraad op is de betere vraagNiet goed ingeschat?
Ja kan kloppen jaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 01:43 schreef moemoe het volgende:
Hoe is het met -mosrednA?
Eens denken, de laatste keer dat ik je sprak had iemand op je werk iets niet goed gedaan en was jij daar de dupe van.
Dat ben jij toch?
Zolang je altijd jezelf controleert heb je alles onder controle.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 01:44 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ja kan kloppen jaWas een heftig dagje geworden toen! Maar wel allemaal goed gekomen. Alleen kwartiertje pauze op 12u werken
Nu nachtdienst
Jij alles onder controle?
Goed om te horen dat het uiteindelijk goed is gekomen! Een kwartiertje pauze lijkt me wel even doorbijten.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 01:44 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ja kan kloppen jaWas een heftig dagje geworden toen! Maar wel allemaal goed gekomen. Alleen kwartiertje pauze op 12u werken
Nu nachtdienst
Jij alles onder controle?
Sowiesoquote:Op dinsdag 5 maart 2019 01:45 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Zolang je altijd jezelf controleert heb je alles onder controle.
Ja was wel ff pittig, maar ook wel eens lekker zo’n chaosquote:Op dinsdag 5 maart 2019 01:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Goed om te horen dat het uiteindelijk goed is gekomen! Een kwartiertje pauze lijkt me wel even doorbijten.
Tot hoe laat is je dienst? Ben je een beetje een nachtmens?
Hier gaat alles wel lekker hoor. Ik ben klaarwakker en luister een beetje muziek. Zo meteen nog wat nootjes eten met Skyr.
Het kan wel lekker zijn ja, als dingen niet gaan zoals je gewend bentquote:Op dinsdag 5 maart 2019 01:55 schreef -mosrednA het volgende:
Ja was wel ff pittig, maar ook wel eens lekker zo’n chaos
En tot 06:00. Straks lekker uitslapen dus haha.
Lekker hoor, geniet ervan
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 01:57 schreef skysherrif het volgende:
Omarm me vind ik ook erg mooi van bløf
Sleep tightquote:Op dinsdag 5 maart 2019 02:02 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ben mijn bed in. Ik kan dit soort muziek aanbevelingen niet aan. Slaap lekker straks!
Ook erg mooi!!quote:
Goeiemorregequote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
En @:nizno @:amarantha @:I. @:goudenvis @:wollah @:vosss @:R-woud88 @:moemoe @:yvonne @:flippiee @:nogeenoudebekende @:basenaad @:geerd
quote:
Ik ook. Afbakstookbrood met tonijnsaladequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |