Wel niet?????quote:
geen ideequote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:05 schreef Vanillekwark het volgende:
Waar zijn @:PartyHard en @:Flippiee eigenlijk
PH is vast druk bezig met raadsels bedenken, flips leeft, maar heeft zich niet echt laten zien hier nog, vast drukquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:05 schreef Vanillekwark het volgende:
Waar zijn @:PartyHard en @:Flippiee eigenlijk
druk hierquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
En @:nizno @:amarantha @:I. @:goudenvis @:wollah @:vosss @:R-woud88 @:moemoe @:yvonne @:flippiee @:nogeenoudebekende @:basenaad @:geerd
Nouja ik snap dat niet. Ik bijt niet ofzo. Dat kunnen meerdere FOK!sters be-amenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
snap ik wel hoor, zou ik ook niet geven aan FOK!kers, laat staan als chicka
Ja nouja dat dacht ik dus ook, maar be-amen zet ie wel een kringeltje onder en beamen nietquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
denk be-amen, anders hebben we het over een star trek iets
zonder streepjequote:
jaquote:
lets ask @mailyquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
denk be-amen, anders hebben we het over een star trek iets
bureauquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
zonder streepje
in het origineel Nederlands kennen we geen klant ea dus is het gewoon beamen
daar heb je de be au en niet de beaquote:
hea heauquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
eau is niet dezelfde klank als ea
Oja, goed punt wel, beam me up scotty is natuurlijk geen Nederlandsquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
zonder streepje
in het origineel Nederlands kennen we geen klant ea dus is het gewoon beamen
plus dat we eigenlijk gewoon de o schreven tot we de Franse woorden over gingen nemen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
eau is niet dezelfde klank als ea
Wist je dat Captain Kirk later nog in een serie meespeelde waarin Willem-Alexander in de intro zat?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oja, goed punt wel, beam me up scotty is natuurlijk geen Nederlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |