JA, maar of het echt Lex is of een lookalikequote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeker for real. Dit is de originele intro.
Nu ik nog een keer kijk denk ik eigenlijk dat het een vrommes is.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
JA, maar of het echt Lex is of een lookalike
Ik zal hem morgen eens appen. Ik zie dat ie al een paar uur geleden voor het laatst online wasquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
JA, maar of het echt Lex is of een lookalike
Niks jong, dat is gewooon WimLex.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:18 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Nu ik nog een keer kijk denk ik eigenlijk dat het een vrommes is.
bril op doenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind de UIs van @:vanillekwark en @:amarantha veel op elkaar lijken
Hoe danquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind de UIs van @:vanillekwark en @:amarantha veel op elkaar lijken
komt goedquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:20 schreef vosss het volgende:
Owja, ik ging roken en naar bed. Dus doei enzulks. Mocht Flippiee zich nog melden doe haar maar de groetjes van mij
nog nooit lsd gedaan, staat wel op de lange termijn planningquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:21 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Net een druppel teveel lsd naatje..
1?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:21 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Net een druppel teveel lsd naatje..
jaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik proef een zekere minachting van mijn statement
!!. Ik zat weer even in Sense8 maar ben alsnog met jullie verbonden zoals je ziet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:11 schreef naatje_1 het volgende:
@:Five4Nine we zitten nu vnl hier trouwens
Zoals dat gaatquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:35 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
!!. Ik zat weer even in Sense8 maar ben alsnog met jullie verbonden zoals je ziet.
Hoe raakt je voorraad op is de betere vraagquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:39 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ga zo nog even wat bier halen bij de avond winkel omdat ik door mijn voorraad heen ben en toch trek in meer heb. Ik accepteer de beschuldigingen van een alcoholist ook direct.
Ik hoef morgen alleen maar 2 konijnen naar de dierenarts te brengen voor hun inenting. Verder niet veel op de agenda.
Dit alles klinkt misschien vreemd maar is absoluut waar.
Waarom zou je dat doen?quote:
jij bent sws mijn Khaleesiquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:46 schreef Amarantha het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik zie nu wel dat hij een puistje onder zijn neus heeft.
quote:
En dan komt dus nieuw spul, handig om er terug in te komen door nu dingen te herkijkenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nog iets meer dan een maandje, ik ben #hyped
whoehoeeeeeequote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
En dan komt dus nieuw spul, handig om er terug in te komen door nu dingen te herkijken
Dit dus.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
En dan komt dus nieuw spul, handig om er terug in te komen door nu dingen te herkijken
oke jij hier dan ik wegquote:
soms wel hequote:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:52 schreef Nizno het volgende:
Nee maar serieus ik ga wel pitten, ogen op stokjes, was vroeg en druk vandaag
Dus slaap lekker allen strakkies of later
wejowquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nog een lekker ding in mn nachtbagger vanavond
trustenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:52 schreef Nizno het volgende:
Nee maar serieus ik ga wel pitten, ogen op stokjes, was vroeg en druk vandaag
Dus slaap lekker allen strakkies of later
ja, die ken ik wel jaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:56 schreef Moira. het volgende:
Kennen jullie deze nog nog nog nog ?
[ afbeelding ]
kwam 'm laatst weer tegen, blijft mooiquote:
Ja z'n gangetje eigenlijk wel. Beetje druk met shit regelen voor verhuizing en dat tegelijkertijd willen uitstellen maar ook moeten werken dus je vrije tijd toch daarvoor te moeten besteden en die struggle in z'n algeheel eigenlijkquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoe gaat het nu eigenlijk?Nog wel ff je gespot natuurlijk vandaag, maar niet gekletst
wanneer komt die verhuizing nou eindelijkquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
kwam 'm laatst weer tegen, blijft mooi[..]
Ja z'n gangetje eigenlijk wel. Beetje druk met shit regelen voor verhuizing en dat tegelijkertijd willen uitstellen maar ook moeten werken dus je vrije tijd toch daarvoor te moeten besteden en die struggle in z'n algeheel eigenlijk
met jou dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |