26 maart krijgen we de sleutel en we hopen op 1 april helemaal over te zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2019 01:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wanneer komt die verhuizing nou eindelijk
Ja, met mij gaat het echt oppertop, langzaam komt studie op de rails weer en proef weer motivatie om dingen te doenmoet wel echt wat minder partyhardy, te veel tijd die nu brak nog wordt doorgebracht eigenlijk
en met de 25 die ik deze maand aantik zullen de katers ook heftiger worden
oh wauw, dat is echt 1 dag dus na mijn verjaardagquote:Op dinsdag 5 maart 2019 01:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
26 maart krijgen we de sleutel en we hopen op 1 april helemaal over te zijn
ohja jij bent bezig met de scriptieleef toch?
die struggle is real
en alvast feli met de kwart eeuwik zit al aan de verkeerde kant van die kwart
en ja de katers worden heftiger
Ja ff door blijven strijden, laatste loodjes zijn echt het zwaarst.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 01:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh wauw, dat is echt 1 dag dus na mijn verjaardag
scriptieleef idd, ben nu ook goed serieus aan het markeren en shit, dus langzaam kom ik weer helemaal terug in de ideeën die ik had (want in principe had ik 2 jaar geleden al alles gelezen hiervoor, maar is allemaal zeer passieve kennis geworden)
Ergens vorige week een kater waarna ik dacht: misschien ga ik gewoon mee doen met die 40 dagen zonder
huhquote:Op dinsdag 5 maart 2019 01:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ff door blijven strijden, laatste loodjes zijn echt het zwaarst.
En ik word tegenwoordig dus serieus al brak tijdens het drinken____
hoezo zoek jij op topless apple?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 01:10 schreef naatje_1 het volgende:
waarom ik dat kreeg bij topless apple mag joost trouwens weten
ik zocht eerst op topless bread, toen vond ik weinig, toen vond ik een gerelateerde afbeelding met appel, dus dacht, misschien is dat voedsel wat eerder gaatquote:
ik vind het nogal droog allemaalquote:Op dinsdag 5 maart 2019 01:12 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit al erotisch genoeg hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |